Ik heb nu net een half jaar een philips 21'' inch CRT monitor gekregen van een vriend van mij. Heel mooi apparaat natuurlijk, lekker groot beeld, maar hij neemt ook erg veel ruimte in, helaas.
Nu is deze monitor dus net gesneuveld, hij kan geen lock meer krijgen op zijn v-sync. Ik denk niet dat ik hem zelf kan repareren dus zou ik hem moeten wegbrengen naar iemand die dat wel kan, dit kost natuurlijk weer een flink bedrag dat ik als student niet heb.
Daarom wilde ik graag jullie mening. Wat kan ik het beste doen?
- Toch zelf repareren omdat het toch niet zo lastig blijkt te zijn.
- Niet zelf repareren maar naar een techneut brengen om te laten repareren, hoeveel zal dat ongeveer gaan kosten?
- Die hele monitor wegflikkeren, jammer, maar toch gratis gehad, dus boeit niet.
Gaarne jullie reactie.
Nu is deze monitor dus net gesneuveld, hij kan geen lock meer krijgen op zijn v-sync. Ik denk niet dat ik hem zelf kan repareren dus zou ik hem moeten wegbrengen naar iemand die dat wel kan, dit kost natuurlijk weer een flink bedrag dat ik als student niet heb.
Daarom wilde ik graag jullie mening. Wat kan ik het beste doen?
- Toch zelf repareren omdat het toch niet zo lastig blijkt te zijn.
- Niet zelf repareren maar naar een techneut brengen om te laten repareren, hoeveel zal dat ongeveer gaan kosten?
- Die hele monitor wegflikkeren, jammer, maar toch gratis gehad, dus boeit niet.
Gaarne jullie reactie.
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD