Toon posts:

'echte' AD&D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik poste al zoiets in gathering.tweakers.net/showtopic/74879/2

Eej. :7
Ik heb ook ooit eens de 'echte' AD&D gespeelt. Elke zondag kwamen we met z'n vieren bij elkaar om te gaan spelen. En het is echt erg goed. :)
Maar helaas hadden er 2 ineens geen tijd meer, en waren we zo gedwongen te stoppen. :'( :'(

Speelt hier iemand de echte AD&D nog? Zo ja, woon je in omgeving Rotterdam?
Zo ja, euh.. nieuwe speler nodig? ;)

Eigenlijk wil ik het wel weer gaan spelen...

Verwijderd

dat probleem ken ik. Woon alleen in losser (achter enschede) dus das nie erg in de buurt.. :'(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik speel AD&D nu een jaar of 3-4 (dunno ;)). Ooit eens begonnen met wat vrienden die het weer van iemand anders hadden. Ik speel op dit moment in 2 groepen. De ene 5 spelers + DM en andere 6 spelers + DM. Ik ben in beide groepen een Crusader (das een kruising tussen cleric en fighter ;)) om het een beetje duidelijk te houden voor mezelf ;).

Nou ja.. om een lang onbegrijpelijk verhaal kort te houden.. het is gewoon GAAF ;)..

* IceStorm wacht eventuele vragen wel af ;)

Verwijderd

Crusader? Toch niet zo'n dwarven crusader?! Dat volk is grof.. Oh nee, dat was een champion..

Verwijderd

hey jack frost?
ken je de fanaat?
spellenvereniging op de campus
daar worden ook rollenspelen gespeeld
ander andere ad&d en GURPS
en nog wat spul
zit in de ruimte bij de belletrie

Verwijderd

Campus, ik neem aan de campus van de UT?
Ook GURPS ja? GURPS is echt zwaar vet.

Verwijderd

Topicstarter
Oja, dat was ik vergeten te melden, maar in't weekend zit ik ook wel eens in 's-Gravenzande. Dus misschien zijn er ook mensen uit die omgeving die 't spelen?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:36

Bloodclot

Jawier!

Ik heb een paar jaar terug vaak Warhammer fantasy roleplay gespeeld. geen battle, maar net zoals AD&D ik vond het super tof. maar nu speel ik het helemaal niet meer.

Op zolder kaarslicht iedereen z'n eigen dobbelstenen, en een supergoeie gamemaster.
niks computers alleen je fantasy (en bier).

Ik was Gotrek een Dwarven trollslayer en die werd gepromoveerd tot Giant slayer. Vet tof die Pen & paper games!!!

Verwijderd

ja
kom anders een keer kijken bij de fanaat
in de bastille op de campus.
Vraag anders de portier eens
ook niet studenten kunnen lid worden :)
en we hebben ook een eigen roleplay syeteem, tenminste, een lid bouwt daar al jaren aan , dat is ook koel :)

Verwijderd

Ik zal wel eens komen kijken. Ik neem dan meteen nog wel iemand mee die ook graag roleplayed.

Wanneer is daar volk? Of zowat altijd?

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Pin me er niet op vast maar als ik mij niet vergis zit een grotere groep ADD'ers in 's Gravenzande die normaliter op zondag spelen.

Heb ze tijdens een LARP (Emphebion) ontmoet, kan even uitvissen of ze nog steeds draaien en behoefte hebben aan meer spelers..

Verwijderd

nou
het zijn 2 verenigingen in een
de fanaat en de belletrie
de fanaat is doordeweeks altijd wel rond 20:00 open
de belletrie zeker vanaf 18:30-20:00
en om 12:45 - 13:30
maar daarbuiten vaak ook nog
(doordeweeks this is)
vraag anders naar joost
dat ben ik
leg ik de zooi wel een keer uit

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 november 2000 16:54 schreef Bene het volgende:

Heb ze tijdens een LARP (Emphebion) ontmoet, kan even uitvissen of ze nog steeds draaien en behoefte hebben aan meer spelers..
Als je dat zou willen doen? Lijkt me wel kewl... :)

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik speel nu AD&D voor iets meer dan 2 jaar met een groepje van 3 tot 6 mensen (inclusief DM, en soms kunnen mensen niet. Ja, met 2 party members is de AD&Den, vooral als elke speler nog een henchman heeft).
Ik woon in Den Haag, dus dat is niet heel ver verwijderd van Rotterdam, maar we hebben niet echt nieuwe mensen nodig, tenzij je zin hebt om permanent te DMen?
Ons probleem is namelijk dat onze DM steeds wisselt, ik zelf vind het helemaal niet vervelend om te DMen, integendeel, en ik doe het denk ik voor 50% van de tijd, maar ik wil graag ook wat meer spelen dus daarom heb ik gezegd een tijd niet meer DM te zijn, het probleem is nu dat maar weinig van de andere mensen zin hebben om DM te zijn dus wisselt dat steeds. Resultaat: geen samenhangende campaign, dat is wel jammer.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas zelf geen DM ervaring, en het is al enige jaren geleden dat ik AD&D speelde, dus helaas kan ik niet als DM fungeren :(
Al kan ik natuurlijk altijd leren DM te worden :)
Pagina: 1