Toon posts:

welke kabel(s) moet ik hebben..

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn videorecorder aansluiten op de pc. de pc heeft: s-video en cinch.
de videorecorder heeft: video ingang: 1x cinchbus, audio ingang 2x cinchbussen, audio uitgang 2x cinchbussen.

Het zegt mijzelf vrij weinig, misschien kan iemand helpen welke kabel(s) ik hiervoor moet gebruiken.

Verwijderd

cinchbus? is dat niet gewoon tulp :)

heeft je pc wel tv-in??

waarschijnlijk heb je alleen tv-out (s-video & tulp (cinch)

als je wel tv-in hebt, gewoon tulp stekker van tv-out video (tulp) naar tv-in pc (tulp). En voor de audio afhankelijk van je geluidskaart, maar waarschijnlijk moet je dan een stekkertje hebben met aan de ene kant 2x tulp voor video en aan de andere kant jackplug voor in je aux van je geluidskaart

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 10:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
in mijn boekje van de pc staat: opnamebron aansluiten (line in), opn. bron (cinch) en opn. bron (s-video).

Verwijderd

Je kan waarschijnlijk alleen vanaf de pc naar de videorecorder kopieren.

Voor het beeld heb je dan een kabel nodig die vaak aangeduid wordt door Cinch, Coaxiaal, Tulp.

Elke electronica handel heeft ze wel, en anders Conrad.

Hmm, welke videokaart is het? Waarschijnlijk heeft hij wel een Video-in dan.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je vorige topic is niet voor niets dicht gegaan, lees het bericht van de moderator nog eens door, denk dan nog eens goed na, overleg nog eens met jezelf, beleg een interne vergadering met je alterego, en betwijfel dan nog eens ernstig of je nog wel een topic durft te openen met mijn hete adem in je nek :*

Dit topic is gesloten.