Toon posts:

tulpkabel video pc????????????????

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tulpkabel, een pc tv kaart met allerlei uit en ingangen (s-video, Cinch)
en op mn video zitten ook uitgangen..maar waar moet ik in vredes naam die tulpkabel instoppen, want dat is dus zon dubbel geval, met twee dingen aan de ene kant en twee aan de ander kant twee. help ik hoop dat iemand me kan helpen. owja op de video heb ik: video ingang, audio ingang, audio uitgang (cinch ofzo)

naja ik hoop dat het iemand wat zegt

Verwijderd

Lekker duidelijke post..

Wat wil je bereiken en wat voor tv kaart is het?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag video naar pc zetten, wat bedoel je met wat voorn tvkaart?

Verwijderd

Geel is video, wit is audio (links/mono) Kan met een scart verloopstekker of op de Video Camera Ingang van je TV.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:57

w0w

Kan met een scart verloopstekker of op de Video Camera Ingang van je TV.
Volgens mij kun je de scart niet gebruiken als je video naar pc wilt zetten hoor, en de INGANG van je TV is daar ook niet echt geschikt voor....

Verwijderd

Topicstarter
ooooh volgens mij snap ik het nou, tenminste ik prbeer wel wat :D

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
logisch denkwerk, kleur op kleur, en for got sake, waarvoor al die ??? in je topic titel...

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:57

w0w

ik prbeer wel wat
Had je dat niet wat eerder kunnen doen ipv een topic openen op Got?

Verwijderd

Topicstarter
nee, want het klopt niet. mijn kabel is wit/rood en ik heb allerlei kleuren aanlsuitingen, behalve rood...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:55
Gelieve eerst even zelf het een en ander te proberen en tevens onderzoek te verrichten. Nu zijn we echt de minste niet en altijd wel bereid mensen te helpen, maar een belangrijke voorwaarde is wel dat je dan eerst zelf vanalles probeert. Lukt het niet, zet dan in je startpost duidelijk neer wat je dan gedaan hebt, wat er niet wilt lukken, waar je op vastloopt, enz enz. Het is voor de andere gebruikers namelijk niet fijn wanneer iedereen zijn probleem neerzet zonder enig vooronderzoek te verrichten (de zogeheten helpdesk users worden die genoemd)

Je kunt bijv. een begin maken door wat eerdere topics over capturen door te nemen, welke te vinden zijn met de zoekfunctie (klik voor link)
Zo kom je topics tegen als deze: video naar pc hoe????

Daarnaast kun je nog wat handleidingen doornemen bijv.

Mocht je alles geprobeerd hebben en er alsnog gewoon niet uitkomen, dan mag je hier gerust een nieuw topic openen, zolang je maar precies uitlegt wat je hebt geprobeerd, wat wel lukt en wat niet, waar je op vastloopt, enz enz.

Lees ook dit stukje tekst even door: Policy: Alle regels die op het forum gelden
Daar staat globaal uitgelegd wat er van je verwacht wordt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.