Mijne dames en heren, graag even aandacht voor het volgende:
ADSL staat voor Asymmetric Digital Subscriber Line waarachter een op ATM gebaseerd netwerk schuilgaat.
Kabelinternet werkt op een geheel andere manier maar toch gaat Multikabel adverteren met iets wat ze niet eens aanbieden. Waarom? Omdat ADSL in de gedachte van de mensen staat voor een goede verbinding.
Mijn eerste gedachte was:"Dit kan niet en dit mag niet".
Multikabel koppelt met dit bericht de afkorting ADSL los van de techniek en gebruikt deze voor een andere techniek die niets met de afkorting te maken heeft.
Ik ben erg te spreken over de diensten van de ISP en ook over de klantenservice die erachter zit maar ik kan mij gigantisch opwinden over iets ogenschijnlijk kleins als dit.
Ik werk met ADSL, ik ken de technieken die ervoor worden gebruikt en ik vind dat ze zich op deze manier schuldig maken aan valse voorlichting. In de eerste instantie zet ik dit hier om aan jullie te vragen of jullie er ook zo over denken.
Wanneer ik niet de enige ben die er zo over denkt dan wil ik een serieuze klacht sturen naar multiekabel. Niet op basis van de techniek waarvoor zij reclame willen maken maar voor het feit dat ze met iets gaan adverteren wat ze niet aanbieden.
Ik ben na het lezen van dit bericht zeer teleurgesteld.
Dit is een quote uit een informatiebrief die ik heb ontvangen van mijn ISP Multikabel. Ik was verbaast, nee, ik ben verontwaardigd dat dit zomaar kan want het is een grote leugen dat ze de naam ADSL voor hun verbindingen gaan gebruiken (in het geval van reclame dus).Beste abonnee,
Zonde als je iets in huis hebt, maar het niet gebruikt.
Dat is het thema van onze nieuwe reclamecampagne voor internet via Multikabel. Immers, snel internet voor een vast bedrag per maand wil je zo makkelijk mogelijk hebben. En wanneer je daar alleen de kabelaansluiting maar voor hoeft te activeren… Maar dat hoeven wij u niet meer te vertellen. U heeft die stap reeds gezet en maakt, zo merken wij uit de verschillende klantreacties en onderzoeken, met veel plezier en tevredenheid gebruik van één van onze internetabonnementen.
In onze nieuwe campagne introduceren we het begrip ADSL-internet via de kabel. ADSL-internet staat, zo hebben wij onder andere uit onderzoek onder onze potentiële abonnees geconstateerd, voor veel mensen voor snel internet voor een vast bedrag per maand. En ja, dat bieden wij allang. Daarom hebben wij besloten deze term actief in onze communicatie te gebruiken. Verandert er iets voor u? Nee. Multikabel wil gewoon de beste internetprovider van Noord-Holland zijn en blijven en doet dat in grote delen van Noord-Holland via de kabel met inmiddels al ruim 65.000 abonnees. Gewoon, ADSL-internet via de kabel dus.
Graag tonen we u op onderstaande link de primeur van onze nieuwe commercial die vanaf a.s. maandag op RTL4, RTL5 en Yorin de gehele maand augustus wordt uitgezonden. De campagne bestaat verder uit dag- en weekbladadvertenties, mailings en een huis aan huis verspreide folder.
ADSL-internet. Een makkie met Multikabel.
www.multikabel.nl/downloads/leech.php?id=71
ADSL staat voor Asymmetric Digital Subscriber Line waarachter een op ATM gebaseerd netwerk schuilgaat.
Kabelinternet werkt op een geheel andere manier maar toch gaat Multikabel adverteren met iets wat ze niet eens aanbieden. Waarom? Omdat ADSL in de gedachte van de mensen staat voor een goede verbinding.
Mijn eerste gedachte was:"Dit kan niet en dit mag niet".
Multikabel koppelt met dit bericht de afkorting ADSL los van de techniek en gebruikt deze voor een andere techniek die niets met de afkorting te maken heeft.
Ik ben erg te spreken over de diensten van de ISP en ook over de klantenservice die erachter zit maar ik kan mij gigantisch opwinden over iets ogenschijnlijk kleins als dit.

Ik werk met ADSL, ik ken de technieken die ervoor worden gebruikt en ik vind dat ze zich op deze manier schuldig maken aan valse voorlichting. In de eerste instantie zet ik dit hier om aan jullie te vragen of jullie er ook zo over denken.
Wanneer ik niet de enige ben die er zo over denkt dan wil ik een serieuze klacht sturen naar multiekabel. Niet op basis van de techniek waarvoor zij reclame willen maken maar voor het feit dat ze met iets gaan adverteren wat ze niet aanbieden.
Ik ben na het lezen van dit bericht zeer teleurgesteld.

[ Voor 18% gewijzigd door bazs2000 op 01-08-2003 20:21 ]