Check de site maar even, datum is weer eens verschoven naar 4-9.....Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 01:10:
[...]
Yep.. ruim 10 euro maar. Voor dat beetje prijsverschil vond ik 't wel de moeite waard om de retailversie te nemen
En ik wil er zo'n USB-box van ProCase bijkopen, dan kun je er alle kanten mee op. Moet alleen nog even vragen of 't wel probleemloos zal werken, Freecom was daar nl. bij hun drives niet zo zeker van. Trouwens benieuwd of TD ze morgen ook daadwerkelijk binnenkrijgt
Verwijderd
daarmee wil ik zeggen dat er dus vaak wordt overgeklokt met tray processers. en amd heeft geen zin om er dan 3 jaar garantie op te geven.dominator schreef op 02 september 2003 @ 08:56:
[...]
Wat heeft die koeler er nou weer mee te maken? 9 van de 10 koelers die in omloop zijn koelen beter als die standaard amd prut.....
Salland heeft hem gisteren ook binnen gekregen dus als het goed is ligt hij vandaag bij de post 
Kan haast niet wachten om hem eens te aanschouwen
Kan haast niet wachten om hem eens te aanschouwen
en waar blijft de zwarte?
gvd..hier baal ik wel van want ik heb een zwarte besteld.
gvd..hier baal ik wel van want ik heb een zwarte besteld.
[ Voor 24% gewijzigd door Reda op 02-09-2003 16:52 ]
Verwijderd
Ik zie dat al een paar mensen de px-708a hebben. Kunnen die a.u.b. hier wat ervaringen plaatsen!!!
Snelheid, gebruikersvriendelijkheid van installatie, enz.
Topic titel misschien aanpassen, leverbaarheid weghalen.
Snelheid, gebruikersvriendelijkheid van installatie, enz.
Topic titel misschien aanpassen, leverbaarheid weghalen.
:-), yep salland heeft hem...en mijne is onderweg...uiteindelijk :-)
Natuurlijk zal ik mijn ervaringen posten.... zodra ik hem goed getest heb!
Natuurlijk zal ik mijn ervaringen posten.... zodra ik hem goed getest heb!
There is no place like ::1
Verwijderd
welke media ondersteund hij? op plextor be kan ik nix vinden over de px708 en media ondersteuning. Wil graag px708 + dvd - of + R en RW bestellen zodat ik meteen vooruit kan
CBS: ik heb Verbatim media (DVD+R, 4x certified) en die kan hij gewoon op 8x branden, erg relaxed dus.
Tsjah, gebruiksvriendelijkheid van installatie... Drivers hoef je niet te installeren en Nero werkt ook perfect samen, dus het is niet anders dan een CD-writer eigenlijk. Zowel CD's als DVD's branden gaat probleemloos.
Snelheid is dik in orde dus, 8 speed branden betekent een volle DVD is een minuut of 8, erg ok dus. En CD's op 40 speed is ook perfect, een minuut of 3-4 voor een CD'tje.
Voor zover ben ik dus erg tevreden.
Tsjah, gebruiksvriendelijkheid van installatie... Drivers hoef je niet te installeren en Nero werkt ook perfect samen, dus het is niet anders dan een CD-writer eigenlijk. Zowel CD's als DVD's branden gaat probleemloos.
Snelheid is dik in orde dus, 8 speed branden betekent een volle DVD is een minuut of 8, erg ok dus. En CD's op 40 speed is ook perfect, een minuut of 3-4 voor een CD'tje.
Voor zover ben ik dus erg tevreden.
Verwijderd
Wat ik me verder afvraag is of de px708 volgende week een daling in prijs meemaakt omdat hij dan overal verkrijgbaar is. Dan wacht ik liever nog effe 
Daalde de prijs van de nec nd1300 ook na 1 a 2 weken ? (niet 1 of 2 euro)
De UF...mmm..mooi dingetje en een perfect externe DVD brander. Leuk design!Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 20:13:
Is er bij jullie interresse voor de externe versie.
Maar ja...ik ga voor de INTERNE versie....omdat ik geen externe nodig heb :-)
Is altijd zo, sterker nog bij bijna alle 'hot products' op computergebied zul je dat fenomeen zien....Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:11:
Wat ik me verder afvraag is of de px708 volgende week een daling in prijs meemaakt omdat hij dan overal verkrijgbaar is. Dan wacht ik liever nog effe
Verwijderd
ik heb um volgende week als goed is!
6 besteld samen met collega's op me werk en krijgen um voor een mooi prijssie:D kan ik eindelijk me sony dru500a dumpen:P
6 besteld samen met collega's op me werk en krijgen um voor een mooi prijssie:D kan ik eindelijk me sony dru500a dumpen:P
Verwijderd
Ik heb net ook de plextor binnen en al een aantal cd`s en dvd`s gebrand. cd`s gingen perfect op 40x maar dvd`s gaven met de nieuwste nero op 100% een parameter fout. Dus dvd`s werden niet afgesloten en dus onbruikbaar. (verbatim op 8x en nashua op 2.4x)Sander Prinsen schreef op 01 september 2003 @ 17:06:
Goed nieuws! Ik heb hem binnen! Het is de retail versie, met alles d'r op en d'r aan dus. Helaas zit er geen 'gratis' DVD+/-R(W)'tje bij. Ik had er gelijk 10 Verbatim DVD+R's bijgekocht, die 4x gecertificeerd waren. De Plextor brandt ze echter vrolijk op 8 speed!!!
6 DivX films in een minuut of 7 op een DVD'tje gebrand, niet slecht. En mijn Pioneer DVD speler leest ze zonder problemen weer uit.
Welke nero versie gebruikt jij?
Versie 5.5.10.42 gaat wel goed. 60011 moet ik nog testen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 20:34 ]
KOOP GEEN NASHUA!Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:32:
[...]
Ik heb net ook de plextor binnen en al een aantal cd`s en dvd`s gebrand. cd`s gingen perfect op 40x maar dvd`s gaven met de nieuwste nero op 100% een parameter fout. Dus dvd`s werden niet afgesloten en dus onbruikbaar. (verbatim op 8x en nashua op 2.4x)
je hebt fabrikanten die somes goed spul en soms troep leveren...nashua lever CONTINU troep aan!
Verbatim daartegen moet lekker goed zijn :-)
Verwijderd
Ik heb vandaag ook mijn plextor binnen gekregen. Nu heb ik een aantal vragen. Wellicht dat jullie hier antwoord op hebben. Ik heb een DVD+RW en een DVD-RW gehaald (beide van verbatim). Nu heb ik met pinnacle studio 8 een korte filmpje samengesteld (alleen om te testen). Vervolgens heb ik deze met studio 8 gebrand. Dit leek allemaal goed te gaan, totdat ik de +RW, waarmee ik op dat moment mee bezig was, in m'n dvd-speler stopte. Mijn DVD-speler pakte de DVD niet.
Vervolgens heb ik deze DVD+RW weer terug in de plextor gedaan, en vervolgens krijg ik de standaard melding van windows, waarmee ik dus de rewritable kan schrijven. Hieruit zou ik dus kunnen opmaken dat de DVD+RW nog steeds leeg is.
Vervolgens startte automatisch PowerDVD op, met een foutmelding.
Toen wilde ik het nog een keer met pinnacle studio proberen. Ik koos weer voor direct branden en wederom leek alles goed te gaan, totdat ik een melding kreeg van pinnacle dat ik de DVD+RW eerst moest formateren (vanuit het programma zelf). Dit accepteerde ik. Nu ben ik al zeker een uurtje verder, en het formateren op de achtergrond is nog niet klaar.
Ik zie wel constant een groen lampje branden op de plextor. Is het niet zo (net als de cd-writers van plextor) dat er bij schrijfactiviteit een knipperend geel lampje brand?
Kan ik de DVD er nu gewoon uithalen? Eventueel nog langer wachten? Aangezien dit mijn eerste DVD-brander is, weet ik niet precies wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.
Vervolgens heb ik deze DVD+RW weer terug in de plextor gedaan, en vervolgens krijg ik de standaard melding van windows, waarmee ik dus de rewritable kan schrijven. Hieruit zou ik dus kunnen opmaken dat de DVD+RW nog steeds leeg is.
Vervolgens startte automatisch PowerDVD op, met een foutmelding.
Toen wilde ik het nog een keer met pinnacle studio proberen. Ik koos weer voor direct branden en wederom leek alles goed te gaan, totdat ik een melding kreeg van pinnacle dat ik de DVD+RW eerst moest formateren (vanuit het programma zelf). Dit accepteerde ik. Nu ben ik al zeker een uurtje verder, en het formateren op de achtergrond is nog niet klaar.
Ik zie wel constant een groen lampje branden op de plextor. Is het niet zo (net als de cd-writers van plextor) dat er bij schrijfactiviteit een knipperend geel lampje brand?
Kan ik de DVD er nu gewoon uithalen? Eventueel nog langer wachten? Aangezien dit mijn eerste DVD-brander is, weet ik niet precies wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.
Verwijderd
eh nashua op 2.4 x en verbatim op 4x en 8x gingen fout. Gaven beide zelfde foutmelding. IK heb inmiddels nero versie 60011 erop gezet en daarmee gaat wel alles goed, ook nashua.swampy schreef op 02 September 2003 @ 20:43:
[...]
KOOP GEEN NASHUA!
je hebt fabrikanten die somes goed spul en soms troep leveren...nashua lever CONTINU troep aan!
Gebruik 60015 nog niet iig (+rw ging goed +r niks ongeacht het merk).
Ik gebruik 6.0.0.11, daar gaat het perfect mee met Verbatim op 8 speed.Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 20:32:
[...]
Ik heb net ook de plextor binnen en al een aantal cd`s en dvd`s gebrand. cd`s gingen perfect op 40x maar dvd`s gaven met de nieuwste nero op 100% een parameter fout. Dus dvd`s werden niet afgesloten en dus onbruikbaar. (verbatim op 8x en nashua op 2.4x)
Verwijderd
Ja, hieroVerwijderd schreef op 02 september 2003 @ 20:13:
Is er bij jullie interresse voor de externe versie.
Why?
Verwijderd
Klopt 6.00.11 werkt idd wel goed de nieuwe update niet.Sander Prinsen schreef op 02 September 2003 @ 22:09:
[...]
Ik gebruik 6.0.0.11, daar gaat het perfect mee met Verbatim op 8 speed.
absoluut geen klachten over nashua hier hoorswampy schreef op 02 september 2003 @ 20:43:
[...]
KOOP GEEN NASHUA!
heb wel eens slechte partij gehad, mailtje naar support@nashua.nl
binnen paar minuten mail terug dat ik ze terug kon sturen
en nieuwe partij gehad (ook voor de mislukte dvd's !)
en verzendkosten werden ook vergoed
verbatim heb ik juist problemen mee (slecht leesbaar in dvd spelers)
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 23:04:
is 6.0.0.11 en gratis update voor op de bijgeleverde software?
Verwijderd
Volgens Freecom hebben ze hun externe DVD-branders speciaal voor USB aangepast, maar las op het forum ook berichten van mensen die zonder problemen hun brander in een standaard USB-box gestopt hadden. Ben dan ook benieuwd of die externe Plextor gewoon een drive in een USB-box is, of dat ze meer aanpassingen aangebracht hebben.Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 01:34:
usb geeft in het algemeen wel vaker problemen, dus het is zeker bij een dvdbrander niet aan te raden. gewoon op je ide aansluiten
Yep, maar dat is alleen voor nieuwe bestellingen. De mijne is al onderweg hoorde ik vanmiddagdominator schreef op 02 September 2003 @ 09:06:
[...]
Check de site maar even, datum is weer eens verschoven naar 4-9.....
inmiddels staat de externe in de prijslijst van ingram voor 300 euro (ex btw)
staat nog geen ETA bij
(ingram heeft van de interne retail trouwens 53 stuks op voorraad)
staat nog geen ETA bij
(ingram heeft van de interne retail trouwens 53 stuks op voorraad)
Verzoek: als iemand zo'n ding in bezit heeft en al zijn/haar ervaringen kwijt wil, start dan een nieuw topic en maak er wat moois van! Zie Belangrijk: wijziging beleid t.o.v. "Grote topics" voor achtergrondinformatie en uitleg
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 03-09-2003 09:57 ]
Adata heeft er ook nog 53 (white, retail) op voorraad.
Ik heb er net 1 besteld. Ik ben benieuwd
ik zou maar eens de shopsurvey bekijken van adata...Nibbles schreef op 03 September 2003 @ 09:57:
Adata heeft er ook nog 53 (white, retail) op voorraad.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Dat heb ik gedaan, en die was leeg? Is het "algemeen bekend" dat Adata voor nogal wat problemen zorgt dan?xoror schreef op 03 September 2003 @ 10:27:
[...]
ik zou maar eens de shopsurvey bekijken van adata...
Het lijkt erop dat ze wel redelijk snel zijn.
Status dus naar 80.Orderhistorie
Actie Status Tekst
- 2003-09-03 08:25:28 1 Order received (OVERBOEKING) [origin xxx.xxx.xxx.xxx]
- 2003-09-03 09:56:47 80 Wacht: [support xxx.xxx.xxx.xxx]
Ik zit bij de ABNAMRO en heb geld overgemaakt naar hun rekening van de ABNAMRO dus dat zal ook niet al te lang duren.01-nieuw 10-goedgekeurd 20-magazijn opdracht 25-verzonden 60-afgesloten 80-wacht op betaling/betalingsgoedkeuring 90-Geannuleerd
Is er iets aan de hand met Adata wat ik moet weten dan?
[edit]
Hmm wat smerig!
Ze staan er 2x in!
Adata
Adata.nl
Shit
[ Voor 10% gewijzigd door Nibbles op 03-09-2003 11:42 ]
je kan binnen 30 dagen altijd geld laten terug boeken natuurlijk
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Voor zover ik weet is dat alleen het geval bij automatische incasso's? Ik kan ze natuurlijk dwingen het geld terug te storten, ben alleen benieuwd hoe snel dat gaat.xoror schreef op 03 September 2003 @ 12:17:
Ik denk dat ik het maar even afwacht. De orderstatus enzo lijkt redelijk positief.
Verwijderd
Dat kan dus alleen bij automatisch incasso, hij heeft het geld zelf over gemaakt en kan dus niets laten terugboeken door de bank.xoror schreef op 03 september 2003 @ 12:17:
Hier zijn ze ook net binnen gekomen van tech data, genoeg om de helft van de backorders te vullen......
Wel hij is binnen...en ge-installeerd. Net mijn eerste DVD-r gebrand ( data backupje van mijn downloads ). De rare "probleem met mounten" error na het branden maar dat lost wel op met toekomstige firmware. Data staat erop, ziet er goed uit.... :-)
En brandt snel genoeg....
Had helaas wat problemen met inbouwen maar ik verdenk mijn voeding ervan te weinig energie te kunnen leveren. Na wat omgooien van bedrading werkte alles perfect!
Drive is goed....brand lekker....DVD+R gebrandt met een copy van de film "ghost in the shell" die verbasingwekkend standaard maar 3,6 Gigabyte was. Draait goed in mijn DVD speler :-)
En dit keer geen foutje met het mounten. Waarschijnlijk zal dat geziek in de -R zitten.
En brandt snel genoeg....
Had helaas wat problemen met inbouwen maar ik verdenk mijn voeding ervan te weinig energie te kunnen leveren. Na wat omgooien van bedrading werkte alles perfect!
Drive is goed....brand lekker....DVD+R gebrandt met een copy van de film "ghost in the shell" die verbasingwekkend standaard maar 3,6 Gigabyte was. Draait goed in mijn DVD speler :-)
En dit keer geen foutje met het mounten. Waarschijnlijk zal dat geziek in de -R zitten.
[ Voor 21% gewijzigd door swampy op 03-09-2003 20:11 ]
ik heb hem ook net in mijn PC gebouwd. Maar na het branden van de DVD geeft hij de volgende melding (Nero 5.5 en ook 6):
Could not peform end of Disc at One , Burn failed
Mooi klote dus.... Ik heb 4 verschillende mediums geprobeerd. Zowel +RW als -RW. -RW begint hij al helemaal niet aan.
Iemand dit misschien ook met deze brander...heb er nog niet veel plezier van gehad dus
Mooi klote dus.... Ik heb 4 verschillende mediums geprobeerd. Zowel +RW als -RW. -RW begint hij al helemaal niet aan.
Iemand dit misschien ook met deze brander...heb er nog niet veel plezier van gehad dus
Wat voor media?TF schreef op 03 september 2003 @ 19:37:
ik heb hem ook net in mijn PC gebouwd. Maar na het branden van de DVD geeft hij de volgende melding (Nero 5.5 en ook 6):
En bij mij kon hij hem wel afsluiten maar zeikte hij dat hij de rom niet kon mounten ....natuurlijk doet de media het wel......Ik dan dat dit soort problemen opgelost worden door nieuwe firmware!
Maar sinds hij -RW geeneens ziet.....wat voor media heb je in hondsnaam!
[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 03-09-2003 20:00 ]
Ik heb media van MM en media van Traxdata ofzo..en ook van Phillips. Met RecordNow! doet hij het wel...swampy schreef op 03 September 2003 @ 19:57:
[...]
Wat voor media?
En bij mij kon hij hem wel afsluiten maar zeikte hij dat hij de rom niet kon mounten ....natuurlijk doet de media het wel......Ik dan dat dit soort problemen opgelost worden door nieuwe firmware!
Maar sinds hij -RW geeneens ziet.....wat voor media heb je in hondsnaam!
Mmm, installeert RecordNow geen speciale drivers ofzo.......TF schreef op 03 september 2003 @ 20:10:
[...]
Ik heb media van MM en media van Traxdata ofzo..en ook van Phillips. Met RecordNow! doet hij het wel...
Roxio software bijvoorbeeld staat erom bekend on speciale DVD-rom drivers te installeren die Nero en andere brandersoftware blokkeren!
Ik had eerst alleen Nero erop staan. 5.5 ... .toen ge upped naar 6.0011 ofzo. Als laatst heb ik RecordNow! geprobeerd. En dat gaat gewoon prima!. Het lijkt hem dus in Nero te zitten!
owja... ik heb ook die nieuwste aspi drivers van adaptec opgesniffed
owja... ik heb ook die nieuwste aspi drivers van adaptec opgesniffed
[ Voor 17% gewijzigd door TF op 03-09-2003 20:28 ]
Verwijderd
Zie net dat ik vorige week een fax heb ontvangen van BDCC, waar ze voor 134,50 euro inkoop worden aangeboden. Had ik daar nou maar eerder naar gegekendominator schreef op 03 September 2003 @ 15:11:
Hier zijn ze ook net binnen gekomen van tech data, genoeg om de helft van de backorders te vullen......
Mmmm, dat heb ik ook, gisteren een DVD gebrand, een *.img (nou weet ik niet meer of ik dat met Nero 6 of met Alchohol 120% heb gedaanTF schreef op 03 september 2003 @ 19:37:
Welke versie van Nero, 6.011 schijnt goed te werken..versie 6.015 daartegen.....fulgore schreef op 03 september 2003 @ 23:34:
[...]
Mmmm, dat heb ik ook, gisteren een DVD gebrand, een *.img (nou weet ik niet meer of ik dat met Nero 6 of met Alchohol 120% heb gedaan). Werkte als een tierelier. Nu probeer ik van die .VOB bestanden met Nero te branden en krijg ik helemaal aan het einde precies dezelfde melding als jij krijgt.
Always look at the bright side of life....fulgore schreef op 03 September 2003 @ 23:41:
Nee toch he !? Ik gebruik 6.015
Verwijderd
Ik had gisteren ook gezeik met nero 6.0015 zoals eerder gezegt. Op 100 % branden gaf nero een parameter fout. Gelukkig werkt nero 5.5 en 6.0011 wel perfect.fulgore schreef op 03 september 2003 @ 23:41:
Nee toch he !? Ik gebruik 6.015
Heb inmiddels al 10 dvd s op 8x gemaakt met verbatim 4x en een paar 2.4x nashuas. Ze werken allemaal goed. Op 8x gebrande dvd`s werken ook in een stand alone dvd speler
Voor ervaringen met deze brander kun je hier terecht: [rml][ Ervaringen] Plextor PX-708A[/rml]
Voor problemen met deze brander zou je een nieuw topic moeten openen:
Belangrijk: wijziging beleid t.o.v. "Grote topics"
Voor problemen met deze brander zou je een nieuw topic moeten openen:
Belangrijk: wijziging beleid t.o.v. "Grote topics"
Verwijderd
Die externe komt zo te zien niet voor het einde van deze maand, bij beat-it staat ie voor 26sep.
Nero 6.0011 werkt voor mij Prima!! Eerder zij ik dat het niet werkte maar ik maakte toen gebruik van versie 6.0015.
6.0011 werkt wel prima. Weet iemand misschien waar het hem in zit?
Ik zou niet weten waar het precies inzit, maar ik heb hier wel op het forum gelezen dat bijvoorbeeld overburnen niet eens mogelijk is met 6.0.0.15, terwijl 6.0.0.11 er geen problemen mee heeft. Ahead adviseerde daarin ook om terug te stappen naar nero 5.5.10.42 meende ik of versie 6.0.0.11 voor mensen die vaak van overburnen gebruik maken. Nu is dit een fout of wat dan ook van Nero en het zal wel wezen dat 0.15 nog meer van die fouten bevat... daarom lijkt mij die nieuwster versie ook niet zo goed en blijf ik lekker bij 0.11
Zeer waarschijnlijk een paar foutjes......tja...progressie gaat tenkoste van iets en..blijkbaar was 6.0015 niet echt goed getest....TF schreef op 09 September 2003 @ 16:11:
Nero 6.0011 werkt voor mij Prima!! Eerder zij ik dat het niet werkte maar ik maakte toen gebruik van versie 6.0015.
ik wou er binnekort eentje gaan kopen.
nou zie ik: Plextor PX-708A DVD/CD Recorder DVD+R/DVD-R(W), Retail, Wit € 251,-
is het zinvol om nog even te wachten, of duurt dit "maanden" voordat ie gaat zakken in prijs
want als je kijkt naar de NEC1300, die zie je nu ook niet echt meer in prijs zakken
kortom: hoe gaat dat normaal met dit soort aparaten? want na de introductie is ie niet meer gezakt eigenlijk
is het zinvol om nog even te wachten, of duurt dit "maanden" voordat ie gaat zakken in prijs
want als je kijkt naar de NEC1300, die zie je nu ook niet echt meer in prijs zakken
kortom: hoe gaat dat normaal met dit soort aparaten? want na de introductie is ie niet meer gezakt eigenlijk
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
251 is een mooie prijs voor een DVD brander hoor, 200 euro is echt een ondergrens bij dvd branders want die dingen zijn nou een maal duur.......en plextor is altijd ietsje duurder. Dus denk niet dat de drive binnen 8 weken veel lager gaat.Jimbolino schreef op 10 September 2003 @ 12:58:
ik wou er binnekort eentje gaan kopen.
Precies, het aparaat is nog steeds zeer schaars. Dus prijsdalingen verwacht ik zeker de eerste maand nog niet. (althans, geen grote bedragen)
ik heb hem maar bij http://www.myelectronics.nl/ besteld, op de site staat ie als niet op vooraad... we zien wel het heeft ook geen haast, als het maar geen maanden gaat duren
[ Voor 4% gewijzigd door Jimbolino op 11-09-2003 01:57 ]
4 weken..dat is een redelijke wachtijd...want de eerste lading branders is het begin van de maand bezorgd......en ik ben een van de gelukkige.Jimbolino schreef op 11 September 2003 @ 01:57:
ik heb hem maar bij http://www.myelectronics.nl/ besteld, op de site staat ie als niet op vooraad... we zien wel het heeft ook geen haast, als het maar geen maanden gaat duren
Maar als je hem nu besteld...3 tot 4 weken :-)
Verwijderd
Als je hem echt snel wilt, ik heb ze vandaag volop gezien op een beursje in Deventer. Jincomputers.nl verkoopt ze, echter wel voor een stevige prijs 299,-.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 12:46:
Weet iemand een winkel die ze nog op voorraad heeft of zijn ze echt overal uitverkocht
dus voor wie echt niet kan wachten
PS: ze hadden ze echter niet in zwart.
Jammer dat het allemaal zolang duurt, heb op 12 augustus de bulk versie bij Opus besteld, ben nog steeds aan het wachten. Blijkt nog erger te zijn dan de Retail versie! Ach ja, intussen tijd alweer een bult cdr's moeten halen... maar we blijven vol hoop :-)
Wacht maar als je hem binnen hebt..dan is het alle moeite en wachten waard geweest!The Collector schreef op 14 September 2003 @ 00:18:
Jammer dat het allemaal zolang duurt, heb op 12 augustus de bulk versie bij Opus besteld, ben nog steeds aan het wachten. Blijkt nog erger te zijn dan de Retail versie! Ach ja, intussen tijd alweer een bult cdr's moeten halen... maar we blijven vol hoop :-)
Gekocht via ACES-Direct, prima service, wel ver van te voren moesten bestellen. En erg vervelend dat de levertijd telkens werd opgeschoven. Maar wel als één van de eerste mijn Plextor PX-708A DVD Brander.
De media laat nog even op zich wachten, maar plextor komt binnekort met een lijst van media uit die ook 8x kunnen schrijven. Check back soon
Greetz
De media laat nog even op zich wachten, maar plextor komt binnekort met een lijst van media uit die ook 8x kunnen schrijven. Check back soon
Greetz
Silent
Mwa...een van de eersten...ik heb hem al 1,5 week hoor :-pSilent3k schreef op 14 september 2003 @ 16:57:
Gekocht via ACES-Direct, prima service, wel ver van te voren moesten bestellen. En erg vervelend dat de levertijd telkens werd opgeschoven. Maar wel als één van de eerste mijn Plextor PX-708A DVD Brander.
Greetz
Maar ja....dat uitstellen was...niet zo leuk. Maar het is het wachten waard :-)
Hier zijn er net weer een paar binnengekomen. Weer een paar reserveringen kunnen wegwerken....
Lees m'n post maar goed. We hebben er 5 binnen gehad (en dus ook 5 reserveringen weg kunnen werken DOH!!!) , en er staan er nog 8 op de lijst. Hebbie even geduld???
Verwijderd
EEN PAAR binnengekomendominator schreef op 18 September 2003 @ 13:59:
Hier zijn er net weer een paar binnengekomen. Weer een paar reserveringen kunnen wegwerken....
EEN PAAR reserveringen weggewerkt
EEN PAAR - EEN PAAR = 0
EEN PAAR van de backorders die ik had staan ja. En dus ook EEN PAAR reserveringen weg kunnen werken. Kzou wel willen dat ik er 20 had binnen gekregen, dan hadden jullie ze gewoon kunnen kopen....
Ik had het geluk dat ik een van de eerste zending gekregen heb. Ik had de retailversie (wit) besteld bij Opus op 6 augustus en heb hem op 2 september ontvangen. Nu zie ik dat de wachttijd ook bij Opus weer op 7+ staat (bij alle uitvoeringen van de 708A trouwens).The Collector schreef op 14 september 2003 @ 00:18:
Volgens mij is er nog geen enkele bulk versie van de PX-708A in omloop? Winkels bieden ze wel aan, maar in het wild zijn ze nog nooit verkocht.....
Ik krijg een slecht gevoel over de distributie/leverbaarheid van deze plextor drive. Is dit altijd zo bij nieuwe plextor drives? Of is er misschien meer aan de hand?
A life lived in fear is a life half lived
Kun je de sony +/- brander gekte nog herinneren? Ik denk dat deze brander zeker zo populair word, en het aparaat is nog maar net op de markt dus dan heb je zowiezo de grootste vraag.....
dominator: laat ik het anders stellen:
Krijgen jullie in het begin altijd zo weinig drives van plextor binnen? Of is deze populairder dan alle andere plextor drives ooit?
Ik ken overigens de sony +/- gekte niet. Bah Sony (ik koop geen hardware van bedrijven die ook muziek en films leveren
)
Krijgen jullie in het begin altijd zo weinig drives van plextor binnen? Of is deze populairder dan alle andere plextor drives ooit?
Ik ken overigens de sony +/- gekte niet. Bah Sony (ik koop geen hardware van bedrijven die ook muziek en films leveren
[ Voor 35% gewijzigd door Not_Disclosed op 19-09-2003 09:14 ]
Koop je dus ook geen PhilipsNot_Disclosed schreef op 19 September 2003 @ 09:10:
Ik ken overigens de sony +/- gekte niet. Bah Sony (ik koop geen hardware van bedrijven die ook muziek en films leveren)
webOS all the way!
Zover ik weet had philips ooit een platenmaatschappij maar hebben ze die verkocht. Dit om belangenverstrengeling te voorkomen. Maar goed, ik ga nu te veel off topic.
Plextor heeft altijd wel een redelijke populariteit als ze een nieuw product op de markt brengen. Zelfs de 504 dvd writer (de dure nec 1100 kloonNot_Disclosed schreef op 19 September 2003 @ 09:10:
Ik ken overigens de sony +/- gekte niet. Bah Sony (ik koop geen hardware van bedrijven die ook muziek en films leveren)
PX-708A/T3 8X 4X 12X DVD R/RW AND 4X 2X 12X DVD-R/RW RETAIL incl Soft € 273,00
PX-708A/T3K 8X 4X 12X DVD R/RW 4X 2X 12XDVD-R/RW BULK Zonder Software € 257,00
dus T3 is met software en T3K zonder?
beetje verwarrend dat ze dubbel in de pw staan
PX-708A/T3K 8X 4X 12X DVD R/RW 4X 2X 12XDVD-R/RW BULK Zonder Software € 257,00
dus T3 is met software en T3K zonder?
beetje verwarrend dat ze dubbel in de pw staan
Ja, vrijdag middag zelfs al. Maar ik heb nog geen mailtje gehad met m'n track-n-trace nummerVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 22:01:
bulk versie is nu op voorraad bij opus
Verwijderd
Retail versie zwart heb ik zelf afgelopen maandag gekocht bij SWW computers in Zoetermeer. De "witte" versie is daar ook niet leverbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 17:02 ]
Zou ik niet op rekenen. Ik zit al ruim 1.5 week te wachten op mijn bestellingen, maar ik krijg geen enkele reactie meer via email. (gaat toch om een paar 1000 euro, dus volgens mij willen ze daar geen geld verdienen ofzo??? )The Collector schreef op 20 september 2003 @ 23:50:
[...]
Ja, vrijdag middag zelfs al. Maar ik heb nog geen mailtje gehad met m'n track-n-trace nummerZal dus (hopelijk) wel volgende week worden. Maar ik begin er steeds meer zin in te krijgen na al die reviews e.d.
krijg net mailtje:
jammer dat ik hem al My Electronics besteld heb (op site staat daar ook 1 week)Hallo Jim,
De duurdere versie is wordt geleverd met software.
De verwachtte levertijd van de branders is 1 week.
Hopende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
RAX Nederland
Ja hij is eindelijk binnen, de bulk versie. Besteld bij Opus op 12 augustus, geleverd 24 september... naja, ik kan branden da's het belangrijkste.
PS. voor de mensen die het willen weten. Deze bulk-versie bevat:: de drive, een 40polige IDE-kabel, PlexTools-cdrom, scroefjes+klein sleuteltje, installatie boekje, RMA-afhandelings boekje en een notitie-blaadje dat sommige 4x DVD's op 8x gebrand kunnen worden.
Ohja, ik had dus m'n track-n-trace nummer pas gekregen toen ik het pakketje al had uitgepakt
PS. voor de mensen die het willen weten. Deze bulk-versie bevat:: de drive, een 40polige IDE-kabel, PlexTools-cdrom, scroefjes+klein sleuteltje, installatie boekje, RMA-afhandelings boekje en een notitie-blaadje dat sommige 4x DVD's op 8x gebrand kunnen worden.
Ohja, ik had dus m'n track-n-trace nummer pas gekregen toen ik het pakketje al had uitgepakt