Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de stembus geopend. Er kan dus gestemd worden. Er moet een winnaar zijn per slot van rekening. Hoewel ik het thema best okee vond was het kennelijk toch niet inspirerend. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook moeilijk vond om iets passends te maken. Nou had ik nog wel een fotootje, van mijn vliegtochtje, van de Vlissingse boulevard... had ik mee gewonnen natuurlijk :) Maar ik vond'm toch niet zo geschikt. Bijna geen mensen op 't strand.

Nouja. Vakantie zat er ook nog tussen. Effe stemmen allemaal en dan mag de winnaar voor de volgende maand iets verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:30
Gooi die van mij er maar uit. Heb probs met mijn host en heb geen zin om het uit te zoeken waar ik de foto nu in goed formaat kan neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

xzoticate schreef op 25 August 2003 @ 20:56:
Gooi die van mij er maar uit. Heb probs met mijn host en heb geen zin om het uit te zoeken waar ik de foto nu in goed formaat kan neer zetten.
Hij is toch goed zo? Ik heb hem zojuist 5 punten gegeven.
Mail de foto anders naar mij dan zet ik hem wel ergens online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
is gemaild

[ Voor 158% gewijzigd door wisselwerking op 25-08-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Op naar de volgende contest, met een hopelijk iets haalbaarder onderwerp :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Volgens mij heeft iedereen nu gestemd :)
op naar de volgende :P

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:36
messi schreef op 25 August 2003 @ 22:51:
Volgens mij heeft iedereen nu gestemd :)
op naar de volgende :P
Idd en nu maar hopen dat ze mn cam snel repareren bij canon.
Anders moet ik een analoge insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
En nu dan een grotere versie Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/koraalduivel/foto/contest.jpg

Kan alleen op de contestsite niet de grote invoeren??

[ Voor 24% gewijzigd door wisselwerking op 26-08-2003 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Hm, vrij magere opkomst dit keer. Misschien moet ik ook maar eens wat proberen dan. Hoe schat men mijn kansen met een van deze twee foto's van Amsterdamse grachten?

Afbeeldingslocatie: http://davdigital.com/fotos/dsc01458.jpg

Afbeeldingslocatie: http://davdigital.com/fotos/dsc01456.jpg

'k Heb d'r eventueel ook nog wel wat met een coffeeshop d'rop - toch de grootste reden waarom jongeren naar A'dam komen... :)

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Kans op winnen schat ik in op 0% omdat de contest volgens mij al voor inzendingen gestopt is. Mocht hij niet gestopt zijn denk ik dat je een redelijke kans zou maken. Echter vind ik hem nog niet echt passen bij een jeugdvakantie.

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore

Explore

Op zoek naar werk

Ohja, je hebt gelijk - tot de 25ste. Nouja goed, maakt niet uit. Ik vond ze zelf niet echt 100% geschikt. Alleen de andere foto's die gepost zijn vind ik eerlijk gezegd ook niet veel soeps. Ik heb wel beter gezien in contests van vorige maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Ik ook. Niet dat ik ooit heb meegedaan maar wie weet als het onderwerp me de volgende keer aanstaat ik wel mee doe.

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ben blij als we in een andere maand zitten met een contest waar je wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we hopen dat de winnaar het ons dan niet weer zo onmogelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

lol 5 foto's :D

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is helaas al te laat om nog een foto te maken, maar ik kreeg ineens een idee wat wel bij het thema past. Wat dachten jullie van een foto van een gezellig druk terras in Amsterdam met iets van grachtenpanden op de achtergrond o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore

Explore

Op zoek naar werk

Goh, hoe kwam je daar zo ineens op? 8)

Ik woon overigens practisch op 't Leidseplein en de terassen zijn niet zo druk meer als een weekje geleden. Je had eerder moeten zijn...

[ Voor 65% gewijzigd door Explore op 26-08-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net gestemd.
Sjonge het is ongekend spannend rond de eerste en tweede plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog 2 daagjes. Hebben de beide mogelijke winnaars al nagedacht over het nieuwe thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
Net gevote. Die koe heeft echt amper iets met nederland te maken. Ik bedoel komen mensen daarvoor naar nederland? En tja jongeren geven volgens mij helemaal niets om zo'n koe. Verder vind ik de grachtenfoto's ook niet in het thema passen. Maar die kwamen ook te laat. Ennuh die disco heeft volgens mij ook helemaal NIETS met NL te maken. Ja jongeren kunnen in eigen land ook wel naar de disco hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/prinshendrikplein/terschelling/4.jpg

camera Canon EOS10d, niet zelf gemaakt, vriend van mij.

Rider: Christiaan Brouwer, wind: 6bft, kite: 11m2 Slingshot Fuel 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Bar-Le-Duc schreef op 29 August 2003 @ 20:28:
[afbeelding]

camera Canon EOS10d, niet zelf gemaakt, vriend van mij.

Rider: Christiaan Brouwer, wind: 6bft, kite: 11m2 Slingshot Fuel 2003
Je weet hopelijk wel dat de inschrijftermijn is verstreken, vanaf 1 september kun je weer meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
was gewoon leuke foto die wedstrijd kanme kont roesten. was ook niet eerlijk geweest want hij is prof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ben iig wel benieuwd wat het onderwerp van de nieuwe contest word, ik heb namelijk sinds dinsdag de Canon A60 en wil natuurlijk nu wel mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Gody schreef op 29 August 2003 @ 20:22:
Net gevote. Die koe heeft echt amper iets met nederland te maken. Ik bedoel komen mensen daarvoor naar nederland? En tja jongeren geven volgens mij helemaal niets om zo'n koe. Verder vind ik de grachtenfoto's ook niet in het thema passen. Maar die kwamen ook te laat. Ennuh die disco heeft volgens mij ook helemaal NIETS met NL te maken. Ja jongeren kunnen in eigen land ook wel naar de disco hoor...
Fijn dat je de comment ook gelezen hebt, dan had je begrepen dat dit geen disco was en waarom ik hem heb geplaatst.

Edit: Wat hebben die twee achtbanen met nederland te maken? die staan ook wel in meer landen hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Siluro op 29-08-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Als je iets voor jongeren wou, had je zeilen moeten kiezen.. Bij Sneekweek oid, lijkt me vrij hollands voor de jeugd, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe misschien was het wel een beetje het probleem van het thema. Wat interesseert jongeren nou helemaal? Muziek, lol, sex en zuipen (verkeerde volgorde misschien) en daarin heeft geen enkel land iets unieks te bieden. Oerol was natuurlijk goed geweest, maar daar gaan we niet allemaal heen.
Verder woon ik zelf in een omgeving waar voor toeristen écht niks te beleven valt... Voor *jonge* toeristen nog minder.

Ik ben benieuwd naar het volgende thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

ben errug benieuwd naar het nieuw thema, we gaan nu weer abstract ? heb al weer een poosje niet meer meegedaan. heb d'r wel weer zin in.

ik krijg nog steeds geen mooie macro foto's uit mijn A40, mijn pa schiet mooieren met een nikon coolpix2000.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladerer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 12:24
Foto genomen op 26-08-2003
Camera Canon Eos 10D

Afbeeldingslocatie: http://www.steijlen.com/GOT/schiedam.jpg

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 11-09 09:42
Mijn foto van Sixflags, ik heb er nog meer eventueel, eerst even checken of jullie het wat vinden (nog niet definitief dus). Vind de lijnen in de foto wel mooi, samen met de lucht en de sensatie :9

Geschoten met een A40.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~jares001/IMG_1411_K.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op 30 August 2003 @ 20:02:
ben errug benieuwd naar het nieuw thema, we gaan nu weer abstract ? heb al weer een poosje niet meer meegedaan. heb d'r wel weer zin in.

ik krijg nog steeds geen mooie macro foto's uit mijn A40, mijn pa schiet mooieren met een nikon coolpix2000.
De A40 heeft ook geen echte macro-mode ,het is niet veel meer dan close-up, met de lensadapter en een echte macrolens zal het veel beter gaan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Wel grappig dat iedereen altijd met foto's komt als de contest al is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Laatst online: 11-09 09:42
Siluro schreef op 30 August 2003 @ 23:46:
Wel grappig dat iedereen altijd met foto's komt als de contest al is afgelopen.
Daar heb je wel een beetje gelijk in 8) Maar ach het is altijd leuk om je foto's door andere te laten beoordelen/bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik breng een kleine wijziging aan in de regels. Alleen maar om het wat makkelijker te maken om een nieuwe contest te openen. Deze contest sluit ik vanavond om 8 uur. Dan is dus de winnaar bekend en kan dan nog de héle avond piekeren over het nieuwe thema, voor zover hij/zij dat nog niet gedaan heeft, en mij dat mailen (mijn bulkadres: kheperi@yahoo.com). Morgenochtond open ik dan de nieuwe contest. Of ik open hem zodra ik het nieuwe thema heb. Dat kan ook vanavond 20:01 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Contest gesloten. The winner iiiiiiiis.....
uhmmm xo... xzo..ta ti...cate Xzoticate! Congrats! Beetje matige opkomst maaja. Op naar de volgende. Ik zag dat ik een mailtje had met iets over een thema dus het hoeft niet lang te duren voor de volgende contest van start gaat
Pagina: 1 2 Laatste