>>>> Citroën AX GTI <<<<
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Maar als er een deel 2 komt, topisctart hem dan met alle belangrijke info op een rijtje zodat elke beginner makkelijk alles bij de hand heeft..
just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Stond echt te popelen om er aan verder te werken...
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Ik snap je niet helemaalJohannusvanudos schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:34:
[...]
dankje voor je zeer nuttige bijdrage aan dit topic!
Mijn reactie was bedoeld als subtiele hint naar Klaaz Vaak, omdat hij lomp grote foto's in dit draadje heeft gezet en dat niet door lijkt te hebben (ik heb het automatisch verkleinen van foto's uitgezet in m'n prefs), en dat ik dat irritant vind, of iig nutteloos.
...of snap ik nu jouw reactie niet helemaal?
[ Voor 7% gewijzigd door zeekoe op 18-03-2005 14:12 ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Tja dan moet je degeen die het nu nog doen zelf downloaden en hosten he...Johannusvanudos schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:07:
ja, maar dat heb jij ook al eens geprobeerd, een post met alle fotos bij elkaar, en daarin staan nu al een aantal kruisjes, van fotos die niet meer availeble zijn enzo, dat lukt je toch nooit om 40 paginas overzichtelijk in één post te krijgen!
Anyway nog steeds geen laptop... ben al wel bezig op marktplaats met beetje bieden en dergelijke maar helaas nog zonder succes...
Anoniem: 94711
ook nog steeds geen succes.
Anoniem: 139204
Maar, nu zoek ik een manier om de vaste schijf uit te schakelen binnen een minuut. Dit lukt in de bios (speciale compaq diag bios), hier kan ik em uitschakelen in 1 minuut, wat ik hebben wil, maar het liefst sneller.
In windows overruled hij die bios instelling omdat daar het minimum 3 minuten is wat een uiteindelijke tijd oplevert van 4 minuten voor ie stil is
[ Voor 6% gewijzigd door Sprite_tm op 18-03-2005 16:34 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Zeg Moderator, waar en hoe kan ik HK-acces aanvragen?!
[ Voor 87% gewijzigd door Jgsvuden op 18-03-2005 17:43 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/732176//Johannusvanudos schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:13:
[...]
offtopic:
Zeg Moderator, waar en hoe kan ik HK-acces aanvragen?!
Dit topic is gesloten.