Toon posts:

wazige letters

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst tvtool gedownload en detonatoren. Het werkte niet goed en heb die verwijderd.

Nadien had ik dus wazige letters.

Mijn resolutie kan ik ook nog maar alleen zetten op "1024 bij 768" en "600 bij 800"
Het beeldscherm is een Plug and Play op Medion Geforce4 mx460

Heb Windows XP pro er op staan

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Waarschijnlijk heeft dit met je videokaart te maken dus een keer opnieuw installeren zou ik zeggen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

clear-type?

Verwijderd

Misschien is het wel ClearType die je hebt enabled. Dat is een technologie speciaal ontwikkeld voor LCD-schermen waardoor je letters "vloeiender" weergegeven worden. Je kan het in-/uitschakelen via: Rechtsclick bureaublad-->Eigenschappen-->Tab Bureaublad-->Knop Effecten. Onder "Randen van letters..." kan je dan ClearType (de)selecteren.

Verwijderd

Topicstarter
die knop effecten zie ik hier niet staan. Ik kan alleen maar bureaublad wijzigen in achtergrond en kleur
Ik heb by the way Nederlandse versie XP/

Ook als ik internet heb is het net of je niet te lang achter het beelscherm kan zitten

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 20:25:
die knop effecten zie ik hier niet staan. Ik kan alleen maar bureaublad wijzigen in achtergrond en kleur
Ik heb by the way Nederlandse versie XP/

Ook als ik internet heb is het net of je niet te lang achter het beelscherm kan zitten
Afbeeldingslocatie: http://www.van-weert.com/~Erkens/pics/effecten.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Het is volgens mij gelukt maar moet nog ff naar beeldscherm driver zoeken van nvidia

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 21:23:
Het is volgens mij gelukt maar moet nog ff naar beeldscherm driver zoeken van nvidia
http://www.tweakers.net/m...ker?CatID=79&Query=nvidia :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

:)
Je was me net voor.

Aan alles wordt gedacht...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

SH007 in "kan opgegeven bestand niet vinden"
Geldt ook voor dit topic ;).

Je topic voldoet niet echt aan de eisen die we aan een topic stellen. Lees de FAQ die SH007 noemde nog eens door, dan zie je hopelijk in waarom niet. Je topictitel is bijvoorbeeld niet conform de WOS-Policy. Verder lijkt het me wel opgelost ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.