Tweaker vrienden ik zit nu via wifi te internetten in de wel bekende strandtent republiek.
Het netwerk is van hupop, en werkt ergg goed.
Mijn ip is: 64.109.163.95
speedtest geeft op mijn oude 166mhz laptopje een verbinding van:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 309.3 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 34.6 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 227.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 17.0 ms
Best netjes
Bereik is in iedergeval goed.
Echt lachuuuuh
Het netwerk is van hupop, en werkt ergg goed.
Mijn ip is: 64.109.163.95
speedtest geeft op mijn oude 166mhz laptopje een verbinding van:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 309.3 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 34.6 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 227.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 17.0 ms
Best netjes
Bereik is in iedergeval goed.
Echt lachuuuuh