Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Verwijderd
Je hebt dus met de services zitten klojooien. Ik heb zelf engelse xp moet je zelf maar even kijken of je het in het nederlands kan vinden.
Ik zou als eerste kijken naar Configuratiescherm » administrative tools » Services » naar beneden scrollen en kijken of Themes op automatic staat.
Je kijkt gewoon in die lijst naar dingen die je disabled hebt. bepaalde dingen zijn wel belangrijk ook al denk je van niet
Dingen zoals task scheduler , imapi cd burning services, qos packet scheduler , indexing services kun je wel uitschakelen als je ze niet gebruikt!! bij mij staan die daar dan ook uit.
Ik zou als eerste kijken naar Configuratiescherm » administrative tools » Services » naar beneden scrollen en kijken of Themes op automatic staat.
Je kijkt gewoon in die lijst naar dingen die je disabled hebt. bepaalde dingen zijn wel belangrijk ook al denk je van niet
Dingen zoals task scheduler , imapi cd burning services, qos packet scheduler , indexing services kun je wel uitschakelen als je ze niet gebruikt!! bij mij staan die daar dan ook uit.
OS toegevoegd conform de WOS-Policy. En zitten dit soort dingen niet in de policy's?
Ik doe niks met policies, en ik heb de themes service weer aangezet, maar niks.
Ik heb mijn PC zitten tweaken met behulp van : http://www.techspot.com/tweaks/winxp_services/index.shtml
Ik zal nog eens wat klooien. Maar als jullie een idee hebben hou ik me aanbevolen.
Ik heb mijn PC zitten tweaken met behulp van : http://www.techspot.com/tweaks/winxp_services/index.shtml
Ik zal nog eens wat klooien. Maar als jullie een idee hebben hou ik me aanbevolen.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.
Verwijderd
Ik had pcies het zelfde, had het op de volgende manier opgelost:
Ga naar eigenschappen voor Taakbalk en menu Start
> Menu start aanpassen
> Geavanceerd
> Slepen-en-neerzetten inschakelen
Dit hielp bij mij, suc6!
Ga naar eigenschappen voor Taakbalk en menu Start
> Menu start aanpassen
> Geavanceerd
> Slepen-en-neerzetten inschakelen
Dit hielp bij mij, suc6!
JawelCompubiter schreef op 30 July 2003 @ 23:31:
OS toegevoegd conform de WOS-Policy. En zitten dit soort dingen niet in de policy's?
Pagina: 1