Sweexkaart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Ik heb hier een oud bakkie staan (PI-150), waar ik wel ff een geluidskaartje in wilde zetten...Eitje normaal gesproken.
Dus de geluidskaart geinstalleerd (PCI) en toen geprobeert de driver er op te zetten.
Win98 vindt de kaart netjes en wil dan ook de kaart installeren. Eerst vindt hij een device waar geen driver bij te vinden is en dan vindt hij het audiodevice, waarna hij ipv een driver vindt, het wel bekende 'blauwe scherm' geeft met daarop de error VXD cmaudio(05) + 000038D4
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?? IK heb het ook geprobeert met de laatste drivers van de sweex site ! Zelfde probleempje dus.....

Verwijderd

laatst hetzelfde probleem gehad met een geluidskaartje, was ook een cheaptech kaartje en die had dus een rondje windows update nodig om te werken

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Windows opnieuw geinstalleerd....Geen effect :?

Verwijderd

al een ander topic met zelfde probleem door jou geopend !! Foutje ? Want het volgen in 2 topics is niet eenvoudig en is feitelijk nutteloos. Slotje dan maar ?

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-08 16:33
laatst hetzelfde probleem gehad met een geluidskaartje, was ook een cheaptech kaartje en die had dus een rondje windows update nodig om te werken
maar wat het vaak wel is met de windows update drivers, dat je nooit het maximale uit je kaart haalt. om een voorbeeld te noemen: mijn sb 128 kan met de creative drivers gewoon hardwarematig geluid afspelen. met de windows update drivers wou ie dat gewoon niet. maar het kan zijn dat het met sweex anders is hoor!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Sweex Geluidskaart error

Hou het aub bij 1 draadje.....

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://sweexeurope.plant....ownloads/US000010_ned.pdf

laat je windows hem zelf vinden en zoeken :?
hier staat dat je hem zelf moet installeren.
heb je dat al geprobeerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Sweex ? Ik heb daar een netwerkkaart die NERGENS te installeren is... De drivers die beschikbaar op het Internet werken gewoon niet... Wat een k*t kaart zeg... Twas wel geen dure, maar toch....

• Dwid

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Nou ja het is een geluidskaart, maar hij deugt (nog) niet !

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Crossposten wordt hier niet gewaardeerd. Sweex Geluidskaart error

Hou het aub op één topic. Bij deze verzoek ik je dan ook gelijk om de schijnbaar door jou vergeten [faq]registratievoorwaarden[/] eens aandachtig door te nemen en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.