Heb asus delux bordt a7n8x 512mb intern s-ata hd 80 gig erin en asus vidoekaart krijg steeds de zelfde error schadowing uit zetten of zo maar weet niet hoe
Welkom@GoT 
Goed dat je (een deel van) je hardwarespecs geeft, maar het allerbelangrijkste stukje vergeet je: het OS. Daarom is dat ook een van de verplichte zaken die we van een topicstart vragen via het WOS Policy. Verder is hier al heel veel over te vinden in de GoTsearch / support.microsoft.com / google / google groups. Zo is er ook een Windows XP en 2000 BSOD guide met uitleg hierover (zo zie je ook dat de STOPcode misschien wel belangrijker is dan de melding IRQL-not-less, al levert zoeken op die termen ook heel veel op).
Anyways, kijk even in je BIOS opties vwb shadowing (zie het boekje van je moederbord/BIOS handleiding), al kan het nog best wat anders zijn: controleer ook je geheugen op fouten. Maar ik zeg nu niets dat niet in de search/FAQ/etc staat: loop di edus even goed door
Goed dat je (een deel van) je hardwarespecs geeft, maar het allerbelangrijkste stukje vergeet je: het OS. Daarom is dat ook een van de verplichte zaken die we van een topicstart vragen via het WOS Policy. Verder is hier al heel veel over te vinden in de GoTsearch / support.microsoft.com / google / google groups. Zo is er ook een Windows XP en 2000 BSOD guide met uitleg hierover (zo zie je ook dat de STOPcode misschien wel belangrijker is dan de melding IRQL-not-less, al levert zoeken op die termen ook heel veel op).
Anyways, kijk even in je BIOS opties vwb shadowing (zie het boekje van je moederbord/BIOS handleiding), al kan het nog best wat anders zijn: controleer ook je geheugen op fouten. Maar ik zeg nu niets dat niet in de search/FAQ/etc staat: loop di edus even goed door
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hoi 
Welkom op GoT
Mag ik je ajb wijzen op http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Hierin staan tips over hoe je je dient te gedragen op het forum
Ook staat daarin hoe je je topic kunt beginnen :)
En leestekens zijn niet zo duur hoor
Suc6
Bij een goede topicstart horen:
• Specs. DIe heb je wel
• OS
• Wat heb je zelf gedaan om dit probleem te verhelpen?
• Waar heb je gezocht voor dit probleem
• Duidelijke informatie door gebruik van leestekens
En kijk hier voor de gein eens :) Misschien staat er iets hulpvols bij :)
Welkom op GoT
Mag ik je ajb wijzen op http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Hierin staan tips over hoe je je dient te gedragen op het forum
Ook staat daarin hoe je je topic kunt beginnen :)
En leestekens zijn niet zo duur hoor
Suc6
Bij een goede topicstart horen:
• Specs. DIe heb je wel
• OS
• Wat heb je zelf gedaan om dit probleem te verhelpen?
• Waar heb je gezocht voor dit probleem
• Duidelijke informatie door gebruik van leestekens
En kijk hier voor de gein eens :) Misschien staat er iets hulpvols bij :)
[ Voor 64% gewijzigd door Atlas op 29-07-2003 19:57 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.