Toon posts:

Mag je nog überhaupt een vraag stellen????

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat dit een foum was voor mensen die niet zo veel verstand hebben van bepaalde dingen en daarom hun vragen hier stellen. In hoop om hulp te krijgen en de problemen op te lossen. Maar volgens mij heb ik me vergist (n.a.v. de reactie van n.b. een moderator op één van mijn vragen). Juist zo'n persoon zou iemand op z'n minst vriendelijk te woord moeten staan en niet afkafferen!!!! Maar ja, het zal wel aan mij liggen!!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Modjes worden kwaad, omdat mensen steeds niet de FAQ doorlezen. Hierdoor is het irritatie gehalte hoog en kunnen ze soms uitschieten.

P.S Welk topic heb je het over..?

P.S dit had je beter in Lieve Adjes kunnen zetten..

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 29-07-2003 11:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

We gaan hier op GoT uit van een bepaalde 'basiskennis' en als je die niet hebt kun je beter eerst kennis opdoen op andere fora voordat je hier vragen stelt.

Dit staat ook duidelijk in de FAQ die je als het goed is doorgelezen hebt.

Twitter

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
En dan bereik je hier iets mee :?

PB 3.2

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

Eraser127

Nijkerk

t'is natuurlijk wel de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat en dan ook erbij zet wat je er zelf aan gedaan hebt. De meeste problemen of soortgelijke zijn hier namelijk al een langsgekomen

Google
GoT search
GoT Faq

[ Voor 32% gewijzigd door Eraser127 op 29-07-2003 11:24 ]

My Discogs

Verwijderd

Zoals je zelf ook wel weet hoort dit topic dan ook niet op deze plaats en wordt deze onherroepelijk gesloten..
Lieve Adjes
Voor al je opmerkingen en suggesties aangaande ons mooie forumpje. Vragen over moderaties graag via de mail naar de betreffende moderator.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 11:25 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

En als je klachten hebt, gaarne de thead / het topic vermelden anders is het lastig :)

.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ja maar iedereen is nieuw en iedereen maakt wel is een foutje. En dus is het ook niet cht redelijk om zo'n iemand af te gaan lopen kafferen.

Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik hier alleen nog maar kom voor het how to becoma a dj draadje want de rest van GOT is geen fuck meer aan.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Lijkt mij duidelijk :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Je mag hier wel je vraag stellen hoor, maar je moet eerst zelf wat hebben geprobeert.
En je moet ook eerst zoeken of niet die vraag al eens eerder is gesteld, als die vraag dan niet eerder is gesteld en je hebt heel veel dingen al geprobeerd om het op te lossen, dan mag je het pas hier stellen.

Het is niet zo van ik heb geen zin om te zoeken dus vraag ik het hier ff.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

jahoor, dat mag best maar een beetje zelfwerkzaamheid, zelf logisch nadenken en een beetje een compleet topic worden ook wel verwacht.

Als je het niet eens bent over je slotje kan je me mailen op jvs(a)tweakers.net

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk kan ik het me voorstellen dat er bepaalde basiskennis vereist is, en daar heb ik dan ook absoluut geen problemen mee. En natuurlijk is het zo dat er al vele gelijke vragen gesteld en beantwoord zijn, maar dan nog staat daar niet alles in, en al helemaal niet de specifieke vragen die iemand heeft. Zo'n forum is er toch om elkaar te helpen en niet f te zeiken?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het gaat dus hierom:

DVD Decoder

offtopic:
dit is niet echt afkafferen, eerder iemand een opmerking geven die heel normaal is in mijn ogen

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Als je een decoder denkt te hebben./.. wat doet dat dan? juist van 1 signaal 5.1 (zes) signalen maken

als je dus geen zes aansluitingen hebt...... nou ja, het leek mij ook wel een beetje een open deur eigenlijk..

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11

Eijkb

Zo.

Nu weten we nog steeds niet over welk topic het gaat :(

.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

zowiezo is er voor dit soort dingen Lieve Adjes maar ik denk dat we dit beter via mail kunnen doen. Deze discussie is inmiddels wel oud. Ik kan me ook weleens vergissen en daar kan je me mailen.

Op het forum geldt dit: Policy: Alle regels die op het forum gelden

voorbeeld van deze discussie in LA
Kan het soms niet even anders?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.