Welke is de Stilste ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• BlackZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05-2020
Ik heb nu een Maxtor (Maxtor 80 GB 7200 RPM Diamondmax UDMA 133 - 8 MB buffer) draaien en die maakt LAWAAAAAAi, vroeger merkte ik het niet , maar nu ik men watercooling heb wordt het echt wel nerverend :(.

Nu is men vraag welke HD met 8MB cache is de stilste voor het moment ?

- Western Digital 120GB 7200RPM UDMA100 (8MB CACHE) ?
- Seagate 120 GB 7200 rpm UDMA 100 8MB buffer ?
- ... ?

Ik wou toch eerst hier eens vragen voor ik er 1 zou kopen die weer tegen zou vallen. Men WD die in men rack steekt maakt bijna geen lawaai en daarom dacht ik mayb de WD.....

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:24

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Welkom bij GoT. Het is verstandig om de FAQ door te lezen voor dat je een topic start.

Hierin wordt dus ook gezegt, dat je ff zelf moet zoeken/onderzoeken op i-net/Google/Got.
Want over dit onderwerp zijn er echt al 36000 topics geweest en een beetje eigen initiatief is wel leuk :w
Maar om je op weg te helpen heb ik maar ff voor je gezocht :)

KLIK!!!

[ Voor 64% gewijzigd door Notna op 29-07-2003 11:17 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik zou als ik jou was eens bij Seagate gaan shoppen :)

Klikkerdeklik

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 15:41
Op t.net zijn nog wat reviews te vinden: http://www.tweakers.net/s...03&Sortering=Tijd&x=0&y=0
Je zou zoals hierboven wordt gezegd ns wat moeten verdiepen in een Seagate schijf.

[ Voor 28% gewijzigd door Fallout op 29-07-2003 11:21 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:12

Remy

I usually get 100% accuracy

BlackZ, hier is een hele mooie site voor: www.storagereview.com . Da's een onafhankelijke review-site, die niet alleen data-prestaties maar ook hitte en geluid mee neemt in de metingen. Veel leesplezier :)

LinkedIn
Instagram

• BlackZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05-2020
Bedankt mensen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum welke HDD de stilste is en welke je het beste kunt kopen :) Een Tweaker kan dat heus wel uitzoeken B)

Omdat dit jouw eerste GoT-topic is en je hiermee al de plank misslaat qua het gebruik ervan, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] helemaal niet (goed?) hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zo heb je een idee van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.