win2000 +systemrestore

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek na een systemrestore programma voor win2000, heb dit forum al doorzocht maar kon nix vinden. Of als er toch al een topic over gaat is een link daarna toe ook voldoende :)
Maar ik zoek dit programma i.v.m directx 9 want ik moet deze installeren omdat ik anders een game niet kan spelen. Maar heb directx 9 al eens eerder geinstaleerd en toen ging mijn pc erg schokken bij bepaalde spellen.
Nu wil ik deze directx 9 game wel spelen maar dan moeten me andere games niet achteruit gaan dus hiervoor wil ik dus voor de zekerheid een back-up maken van me huidige configuratie.

Hopelijk kan iemand me een nuttig programma geven.

Alvast Bedankt.

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

clonecd ??? :)

edit; ik bedoelde dus Ghost ipv clonecd ... sorry, weet ni hoe het in me opkwam ???

[ Voor 77% gewijzigd door bogy op 29-07-2003 10:27 ]

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Dus je zoekt gewoon een backup programma? Zodat wanneer je toch problemen krijgt je de PC kunt herstellen naar de werkende versie? Gewoon even zoeken:

Zoeken naar: backup programma

Je zou bijvoorbeeld Ghost kunnen gebruiken :)

Ik denk dat je er nu wel uitkomt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.