Toon posts:

Map opent zich bij het aanloggen van Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige dagen heb ik een nieuwe PC waar standaard windows op geinstalleerd is.
Als ik nu op mijn pc aanlog, komt elke keer map Windows\System32 te voorschijn.
Dit zie ik nergens in het opstartmenu staan.

Waar wordt deze nog meer opgeroepen ?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je hebt grote kans dat die map door een registersleutel wordt opgeroepen.
Misschien is het spyware of iets dergelijks, dit zou je kunnen controleren door een scan te doen met bijv. Ad-Aware. En natuurlijk een virusscanner op je pc hebben, je kan tegenwoordig echt niet meer zonder als je Windows draait.

Als je geen ervaring met het register hebt, raad ik je aan er niet in te gaan klooien, je hebt grote kans dat je je installatie er mee om zeep helpt. Aangezien je PC nog niet zo oud is, zou ik er als die scans niet oplossen gewoon ff mee terug gaan naar je leverancier.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
in je MSconfig :), (start, run..., msconfig)

maar als het goed is en je sluit deze map voordat je afsluit zou deze niet meer tevoorschijn moeten komen :)

je topic titel had eigenlijk wat anders gemoeten, zoals je kan lezen (Windows Operated Systems - Policy)

suc6 :)

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03 13:46
Probably al geprobeert, maar sluit het scherm als hij net is opgestart dmv BESTAND -> SLUITEN en start de PC eens opnieuw op.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Zoiets: [rml][ XP] Automatisch een map bij opstarten. (register wijzigen)[/rml]
AMD_er schreef op 29 July 2003 @ 10:17:
je topic titel had eigenlijk wat anders gemoeten, zoals je kan lezen (Windows Operated Systems - Policy)

suc6 :)
Met de titel is niks mis mee ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Han op 29-07-2003 10:25 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Als je daar op moet letten, dan moet je de handleiding van dit forum naast je hebben liggen ;).

Maar ik las dat ie goed was. Verder zal ik de raad van jullie opvolgen, want hij zou best in MSconfig zitten.
Dit is namelijk een Dell pc die net nieuw is. mogelijk een foutje in de fabriek ;)
Pagina: 1