Toon posts:

a60!!! nu alles in een keer :)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goed ik ga nu gwoon alles in 1 keer vragen.

1. is a60 goeie camera? (overbodige vraag waarschijnelijk) maar als instap model voor een jongen van 13
2. wat voorn geheugen moet ik kopen want ik zit nog steeds te twijfelen tussen dane elec en sandisk want een jongen van dertien is arm :p
3. welke en vooral WAAR moet ik batterijen kopen want ze staan niet in de pricewatch :'(
4.wat voorn tasje moet ik kopen
5.ga ik heel erg arm worden van deze aankoop :'(:p

thnx

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 00:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Verwijderd

Topicstarter
i know maar in de starterstopic staat dat je niet mag vragen waar je het kan kopen dus ik denk ik ben eens braaf :)

• dArtagnan

dArtagnan

Verwijderd

Topicstarter
maar wat moet ik nou kopen ben een noob met weinig geld, rekensommetje noob+weiniggeld=noob met geen geld en piepspullen dus...

• dArtagnan

dArtagnan

camera
tasje (lowepro aw-10)
batterijen (minimaal 4 nimh + oplader)

Maar zoek eens in het topic wat ik je zojuist heb gegeven!!! (anders word dit je 4de slotje) (nu ook trouwens)

[ Voor 46% gewijzigd door dArtagnan op 28-07-2003 21:12 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 21:05:
i know maar in de starterstopic staat dat je niet mag vragen waar je het kan kopen dus ik denk ik ben eens braaf :)
Je mag er bijna alles vragen, alleen niet waar die camera te koop is. Eenvoudig omdat je dat zelf wel met de Pricewatch kunt vinden :)
wat voorn geheugen moet ik kopen want ik zit nog steeds te twijfelen tussen dane elec en sandisk want een jongen van dertien is arm
Goedkoop Dane-Elec is prima, zie ook de user-camera overzicht in het ervaringentopic.
3. welke en vooral WAAR moet ik batterijen kopen want ze staan niet in de pricewatch
Kijk eens bij Overigen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry kzal voortaan maar gewoon ff me doppe uitblijve kijken :)

Verwijderd

1 tipje voor je een slotje krijgt: overmorgenochten hele goedkope batterijen bij de aldi. ik weet niet zeker of ze werken, maar ik ga ze igg halen

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 21:24 . Reden: dag ]

Verwijderd

Topicstarter
jammur ksta om 8 uur al bessen te plukken dus word moeilijk :) mag wel close nu vinnik :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:41
ow sorry kzal voortaan maar gewoon ff me doppe uitblijve kijken
choeso jei!!!
(ja wij mods kunnen niet spellen)

Volgende keer gewoon netjes de beschikbare info eerst lezen, voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.