MSN 6 loopt vast als ik met persoon x wil praten

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Ik heb al een aantal maanden zonder problemen msn6 draaien. Sinds vandaag heb ik ineens het probleem dat als ik met een bepaald persoon (een goeie vriend van me die ik dus ook vaak spreek) praat, msn vastloopt.

- Ik heb de msg al geuninstalleerd, en opnieuw geinstalleerd, dat hielp niet.
- Ik heb de hele register string weggehaald, ook zonder succes
- Als hij tegen mij gaat praten loopt msn ook vast. (hij heeft ook 6.0)
- Ik kan verder wel met iedereen in mn lijst praten zonder problemen.
- Als ik met msn 6 onder een ander email adres inlog en met hem ga praten lukt het wel.
- Op msn 4.5 heb ik ook geen problemen.

Ik draai nu dus zolang maar weer 4.5 aangezien ik hem toch vaak moet spreken. Ik heb dit probleem echt nog nooit meegemaakt, en er zullen hier vast wel wat msn haters zitten, maar iedereen heeft het tegenwoordig, en ik kan wel op icq gaan maar 90% van mn vrienden heeft dat niet.

Ik post dit probleem hier maar, aangezien ik al op internet heb gezocht en het nog helemaal nergens heb gevonden. Misschien dat jullie het ook al eens hebben meegemaakt? Het lijkt me sterk, dus ik denk dat ik de hele pc maar eens opnieuw ga installeren (tenzij iemand toevallig met DE oplossing komt).

Verwijderd

ik had ooit eens gelezen dat er met bep. woorden in je msn naam je andere msners kan laten crashen

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Er loopt al een topic over dit onderwerp http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/787482

Sometimes human's are...

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Oke lock deze maar.

BTW, ik heb de persoon gevraagd zn naam te veranderen, en toen deed ie het wel :D En toen veranderde ie hem weer naar degene die ie had en hij doet het nu evengoed nog steeds... HEEEEEEEL VAAG!