"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Hmm... moet haast wel iets met zijn/haar icoon zijn. Misschien is het dingetje te groot ofzo? Of één of andere fout. Kun je usericons niet uitschakelen met Messenger? Ik weet het zelf niet, want ik gebruik Trillian.
Ik heb precies het zelfde probleem, nadat iemand uit mijn lijst van msn5 over ging naar msn6, moet ik msn5 of 4.7 draaien om nog met hem te kunnen chatten
Sometimes human's are...
Mja, maar die gast van die fok forum topic wisselt zijn icon ook regelmatig, zonder resultaat. dus denk niet dat het daar aan ligt.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 08:53:
Hmm... moet haast wel iets met zijn/haar icoon zijn. Misschien is het dingetje te groot ofzo? Of één of andere fout. Kun je usericons niet uitschakelen met Messenger? Ik weet het zelf niet, want ik gebruik Trillian.
Ik heb er ook last van gehad. Tenminste mensen had er last mee bij mij. Als ze iets tegen mij wilde zeggen liep hun MSN vast. Nu heb ik daarom maar trillian geinstalled
Zow hey , niet verwacht dat er zoveel mensen last van zouden hebben 
Nieuwe bug ontdekt?
Nieuwe bug ontdekt?
Nee lijkt me ook een bug in MSNVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 11:30:
ik heb daar geen last van met trillian.
hiero maar ff kijken dan
Het lijkt er trouwens op, dat deze bug alleen bij MSN6 zit, of vergis ik mij hierin
Sometimes human's are...
Ja, want met andere msn versies werkt alles gewoon toch?mduijvendijk schreef op 25 July 2003 @ 12:20:
Het lijkt er trouwens op, dat deze bug alleen bij MSN6 zit, of vergis ik mij hierin
Waarom moeten die mafkezen dan ook weer iedereen een icoontje geven? Allemaal onzin, loopt alleen maar uit op crashes...
Je kunt IMHO het beste nog gewoon v4.7 gebruiken. Geen reclame pop-ups en met MSNplus eigenlijk ook nog alle extra geintjes die je nodig hebt ook!
Je kunt IMHO het beste nog gewoon v4.7 gebruiken. Geen reclame pop-ups en met MSNplus eigenlijk ook nog alle extra geintjes die je nodig hebt ook!
You can't have everything. Where would you put it?
Hey! Ik heb dit probleem ook!!!
Ik had hier al een topic over gemaakt: MSN 6 loopt vast als ik met persoon x wil praten (maar die mag dus dicht)
Kort samengevat, die goser veranderde zn msn naam in jack (zo heet hij), usericon bleef hetzelfde, en toen kon ik wel weer met hem praten.
Toen veranderde hij zn naam weer in de naam waarbij ik vast liep, maar toen kon ik evengoed met hem praten. ERRUG vreemd.
Ik had hier al een topic over gemaakt: MSN 6 loopt vast als ik met persoon x wil praten (maar die mag dus dicht)
Kort samengevat, die goser veranderde zn msn naam in jack (zo heet hij), usericon bleef hetzelfde, en toen kon ik wel weer met hem praten.
Toen veranderde hij zn naam weer in de naam waarbij ik vast liep, maar toen kon ik evengoed met hem praten. ERRUG vreemd.
Zodra die persoon online komt waar mijn MSN messenger mee vast loopt, zal ik dit eens proberen.-ViRaX- schreef op 28 July 2003 @ 17:49:
Sometimes human's are...
Bij mij doet ie het ook weer nadat haar naam nog een keer veranderd was
weird
Bij mij ook, het lijkt er op dat dit een goede oplossing isflexje schreef op 29 juli 2003 @ 08:36:
Bij mij doet ie het ook weer nadat haar naam nog een keer veranderd wasweird
Sometimes human's are...
Maar ik had haar telefoonnummer en belde haar op om te vragen of ze der naam kon veranderen, wat als je geen nummer hebt van een contactpersoon of als het contact opnemen niet lukt op de een of andere maniermduijvendijk schreef op 30 juli 2003 @ 14:52:
[...]
Bij mij ook, het lijkt er op dat dit een goede oplossing is
Net send dan maar
Verwijderd
TIP:
Gebruik Miranda! miranda-icq.sourceforge.net
Geweldig klein en snel programma. Met plugins om ook te kunnen msn'en, yahoo'en, encrypted te chatten etc etc....
En dat alles voor nop
(en in mijn ogen beter en sneller en handiger en uitgebreider dan trillian).
Gebruik Miranda! miranda-icq.sourceforge.net
Geweldig klein en snel programma. Met plugins om ook te kunnen msn'en, yahoo'en, encrypted te chatten etc etc....
En dat alles voor nop
(en in mijn ogen beter en sneller en handiger en uitgebreider dan trillian).
Pagina: 1