Toon posts:

Welke modem levert Casema/Wanadoo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig welke modem er standaard wordt geleverd
in Veenendaal voor Wanadoo Cable Basic en Premium?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 12:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 16:31:
Een wit EURODOCSIS Motorola modem, net zoals overal tegenwoordig binnen het servicegebied van Casema. COM21 is over.

... en oranje! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 16:31:
casema levert alle nieuwe aansluitingen waar dan ook met Eurodocsis tenzij je een Apple-Mac hebt dan is het COM21 _/-\o_ :Y)

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
2 maanden geleden heb ik in Veenendaal nog een Com21 modem gekregen...
Ze hebben ook nog demos liggen, en volgens de monteur zat de kabel behoorlijk vol (digi tv, demos, com21, normaal tv) en eurodocsis erbij zou dus erg veeel worden.

Verder heb ik ook nog geen bericht gekregen over het omwisselen naar eurodocsis.

Verwijderd

Modem Wanadoo Cable Broadband Premium
Hier kun je in ieder geval informatie vinden over Modem Wanadoo Cable Broadband Premium.
Gewoon in de search gevonden.

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 12:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 16:48:
Modem Wanadoo Cable Broadband Premium
Hier kun je in ieder geval informatie vinden over Modem Wanadoo Cable Broadband Premium.
Gewoon in de search gevonden.
Je linkt nu wel naar een topic van twee jaar oud. Inmiddels levert Wanadoo andere modems. Normaliter geef ik je gelijk als je de Search gebruikt, maar in dit geval is deze info dus niet correct (meer).

... en oranje! :P

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Voor zover ik weet leveren ze het eurodocsis modem. Daar is op zich weinig mis mee, alleen de installatiesoftware van casema zelf is nogal brak (zeg maar gerust zwaar naatje) en op een goede ondersteuning hoef je meestal niet te rekenen. Overigens schijnt dit bij de nieuwste versie weer enigzins mee te vallen. Als je echter enige kennis van zaken hebt(of iemand kent die dat heeft) kun je met de bijgeleverde ceedee van het modem toch nog bevredigende resultaten krijgen.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Pagina: 1