Modem Wanadoo Cable Broadband Premium

Pagina: 1
Acties:

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 23:00

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Wat voor een modem heeft Wanadoo Cable Broadband Premium. Volgens mij moet het wel een etternet zijn voor de snelheid (ja ik weet het is nog niet snel).

Bij de helpdesk zeiden ze dat het modem alleen zou werken onder win 98 :? op die kompjoeter staat nu me en misschien binnekort xp. houdt dat in dat het gewoon niet werkt? ik kan me het haast niet voorstellen

.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:48
Op zaterdag 10 november 2001 10:26 schreef AkroBatik het volgende:
Wat voor een modem heeft Wanadoo Cable Broadband Premium. Volgens mij moet het wel een etternet zijn voor de snelheid (ja ik weet het is nog niet snel).
:D

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zaterdag 10 november 2001 10:26 schreef AkroBatik het volgende:

Bij de helpdesk zeiden ze dat het modem alleen zou werken onder win 98 :? op die kompjoeter staat nu me en misschien binnekort xp. houdt dat in dat het gewoon niet werkt? ik kan me het haast niet voorstellen
Wanadoo Broadband Premium werkt met een Com21-modem. Die dus wel degelijk onder Windows Me werkt. Onder XP verloopt de installatie anders: zie hier.

Geeft je mooi wel een beeld van de "deskundigheid" van de helpdesk. >:)

En ja, Com21-modems dienen op een ethernetkaartje aangesloten te worden. En hoezo "nog niet snel..."? Die kaartjes hebben een doorvoersnelheid van minimaal 10 Mbs.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
`jah maareh ut blijft maar 512 kb/s download

.

• Ferdo

Ferdo

Die modems kunnen eigenlijk veel meer aan(aantal mbs zelfs: vraag maar aan Chello- of @Home-klanten), maar Wanadoo knijpt de verbinding op 512kbs af. Dat heeft dus niets met ethernetkaartjes te maken, maar alles met Wanadoo. :'(

Audioscrobbler profile

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
jah dat klopt wel maar een compoort modem laat minder kb/s binnen dan een etternet modem. Zelfde bij adsl word ook geknepen

.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:57
ethernet

maar casema is wel betrouwbaar en constant met hun abo :)

• Ferdo

Ferdo

Zeg er dan wel ff bij: met hun Broadband-abbo's.

Over Wanadoo Cable Basic heb ik hier andere verhalen gelezen. :)

Audioscrobbler profile

Verwijderd

je mag blij zijn als je 4 a 5 kb haalt
trage troep

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 20:31
Casema cable "gewoon" is zo traag als dikke stront, en je hebt ranzige hoge pings.

Een kennis van me heeft Casema premium en hij heeft nu continu ping van 40 ms ongeveer, dus da's een heel stuk beter (over de download weet ik niets).

Geef mij maar een Warsteiner.

• Ferdo

Ferdo

Bij deze: rond de 65 kB/s (jaja, kilobytes!) :)

FF iets beter dan Wanadoo Cable Basic. :r

Audioscrobbler profile

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Whoot dat is 10kb/s sneller dan adsl als ik geen ip adres nodig zou hebben zou ik het wel weten ;(

.

Verwijderd

Wanadoo kloot gewoon met die basis abbo's, maar sinds ik broadband premium heb werkt het echt perfect... behalve internet delen, want kon er niet helemaal uit hoe dat pppoe nou werkt, maar ik ben nu bezig met de search te gebruiken.. :P

• Ferdo

Ferdo

Op zondag 31 maart 2002 22:13 schreef Arne het volgende:
Wanadoo kloot gewoon met die basis abbo's, maar sinds ik broadband premium heb werkt het echt perfect... behalve internet delen, want kon er niet helemaal uit hoe dat pppoe nou werkt, maar ik ben nu bezig met de search te gebruiken.. :P
Om te beginnen: donder die Enternet-inbelsoftware de deur uit. Anders kun je dat delen sowieso vergeten. Zoek eens op Raspppoe(onderwerp+inhoud).

Edit: Damn, beetje oud topic. |:( Ik had hier zelfs gereplied. :P

Audioscrobbler profile

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
het is heel simpel iedereen die klagt over zn broadband snelheid moet bellen naar casema want je kan verkeerd ingesteld staan op de server. of je hebt erg veel spyware op je pc staan, En trouwens je moet je proxy server uitzetten, dat is vaak (80%) het probleem

Medewerker Casema Internet Helpdesk.

en nou niet zeuren dat het zo lang wachten is op de helpdesk, want dat is allang niet meer zo, enkelt in de spits uren.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 22:42
Zeg is er ook iets bekend over de uitrol van dat Broadband gedoe? Ik had al in maart 2000 cable basic (nog steeds de enige mogelijkheid in mijn woonplaats), maar zodra adsl er was die troep gauw de deur uit gedaan.

Maar eigenlijk zit ik te wachten op broadband premium.

Oh ja, en de helpdesk zei toen (halverwege 2001) ook dat eind 2001 mijn woonplaats aan de beurt zou zijn. Nou, ik merk het :(
Pagina: 1