Beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik loop al een tijdje mee met Windows XP pro. Nou heb ik na meerdere installaties telkens een terugkomend probleem namelijk na 5 a 6 weken wanneer windows is geinstalleerd, krijg ik op den duur een foutmelding OOBEBALN.EXE.
Ik klik op OK niets aan de hand. Een half uur later weer deze zelfde foutmelding ik klik vervolgens weer op OK niets aan de hand.
Het stoort mijn pc niet na mijn weten. Maar zoals jullie weten kan dit behoorlijk hinderlijk zijn
Ligt dit aan mijn versie van windows?
Oke ik heb het volgende opgezocht, hier op GOT heb ik niets kunnen vinden hierover.
Maar met Zoeken in alle bestanden of mappen in mijn windows, wel.
oobebaln bevind zich in de map C:\windows\system32\oobe
oobebaln bevind zich in de map C:\ServicePackFiles\\i386
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Alvast Bedankt!!
Ik zit met het volgende probleem.
Ik loop al een tijdje mee met Windows XP pro. Nou heb ik na meerdere installaties telkens een terugkomend probleem namelijk na 5 a 6 weken wanneer windows is geinstalleerd, krijg ik op den duur een foutmelding OOBEBALN.EXE.
Ik klik op OK niets aan de hand. Een half uur later weer deze zelfde foutmelding ik klik vervolgens weer op OK niets aan de hand.
Het stoort mijn pc niet na mijn weten. Maar zoals jullie weten kan dit behoorlijk hinderlijk zijn
Ligt dit aan mijn versie van windows?
Oke ik heb het volgende opgezocht, hier op GOT heb ik niets kunnen vinden hierover.
Maar met Zoeken in alle bestanden of mappen in mijn windows, wel.
oobebaln bevind zich in de map C:\windows\system32\oobe
oobebaln bevind zich in de map C:\ServicePackFiles\\i386
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Alvast Bedankt!!