[Outlook XP] Attachment saven als Email

Pagina: 1
Acties:

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 15:41
Vanaf mijn werk adres laat ik al mijn mail forwarden naar mijn thuis adres. Maar nu wil ik als ik die mail ontvang de attachment (het originele mailtje) opslaan in een outlook folder.

Heeft iemand hier een stukje code voor?

Verwijderd

zou het zo kunnen: bericht tijdelijk opslaan op het bureaublad of andere map en daarna naar een outlook map slepen?

Verwijderd

Ik heb even zitten kijken, maar je kunt denk ik niet het attachements opslaan automatiseren.
Wat je wel kan doen is berichtregels aanmaken. Dus als je een email ontvangt van je werkadres die dan gelijk laten verplaatsen naar een nieuwe folder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 19:17 ]

• Anakin239
Dat verplaatsen met een rule is geen probleem. Maar dan heb ik nog steeds niet de originele afzender.

Het tijdelijk opslaan op het bureaublad is een mogelijkheid, maar hoe krijg ik het dan geautomatiseerd weer in een outlook map.

Verwijderd

Anakin239 schreef op 27 July 2003 @ 18:06:
Vanaf mijn werk adres laat ik al mijn mail forwarden naar mijn thuis adres. Maar nu wil ik als ik die mail ontvang de attachment (het originele mailtje) opslaan in een outlook folder.

Heeft iemand hier een stukje code voor?
stond niet bij automatisch.. het stukje code zou het kunnen suggeren.
Ik heb in The Bat een optie zitten waarbij je mail herzenden/omleiden kunt.
Zou je het attached mail op die manier aan jezelf kunnen omleiden zodat ie als normale mail binnen komt en dan met een filter meteen in de juiste map zetten?

in mijn header staat dan (bijv):
Resent-from: Andre <andre@test.nl>

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laatst iemand hier mee geholpen aan het automatisch opslaan van attachments (kan dus wel :)). FF opzoeken...

edit:

Hier dus: [rml][ VBA] Waar Outlook XP scripts te plaatsen *[/rml]

[ Voor 28% gewijzigd door BtM909 op 28-07-2003 15:30 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Anakin239
Dit soort code had ik ook gevonden, maar wat ik wil is dus het geattachde mailtje in een outlook map opslaan. Dat is me nog niet gelukt.
Pagina: 1