Hoi allen,
Ik ben me momenteel aan het verdiepen in VB scripting onder outlook omdat ik van de binnenkomende mails alle attachments met een bepaalde extensie wil opslaan naar c:\incomming zonder dat daar een menselijke hand bij tepas komt
nu ben ik al behoorlijk ver gekomen. Ik heb de scripts op het web/hier gevonden en heb het als een macrotje zelfs al even in werking gehad maar dat is weer met de hand..
nu heeft de wizard regels in outlook XP de volgende optie (zie plaatje)

nu kon ik dus echt alles netjes op internet e/d vinden op 1 ding na..
hoe krijg ik mijn script in dat lijstje dat je links op het plaatje ziet..
ik heb al in me programfiles\microsoft office\ gezocht en in me docs/settings maar zie nergens een mapje waar ik het scriptje kwijt kan zodat ie in die lijst komt
en zoals je kunt zien heeft de F1 (help) functie ook weer een leuk advies
Tis misschien een simpelle vraag maar ik kon het gewoonweg nergens vinden
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
alvast bedankt
Ik ben me momenteel aan het verdiepen in VB scripting onder outlook omdat ik van de binnenkomende mails alle attachments met een bepaalde extensie wil opslaan naar c:\incomming zonder dat daar een menselijke hand bij tepas komt
nu ben ik al behoorlijk ver gekomen. Ik heb de scripts op het web/hier gevonden en heb het als een macrotje zelfs al even in werking gehad maar dat is weer met de hand..
nu heeft de wizard regels in outlook XP de volgende optie (zie plaatje)
nu kon ik dus echt alles netjes op internet e/d vinden op 1 ding na..
hoe krijg ik mijn script in dat lijstje dat je links op het plaatje ziet..
ik heb al in me programfiles\microsoft office\ gezocht en in me docs/settings maar zie nergens een mapje waar ik het scriptje kwijt kan zodat ie in die lijst komt
en zoals je kunt zien heeft de F1 (help) functie ook weer een leuk advies
Tis misschien een simpelle vraag maar ik kon het gewoonweg nergens vinden
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
alvast bedankt