Ik zit dus met het volgende probleem. Ik heb mijn broertje wat van mijn hardware gedoneerd ivm nieuwe hardware voor mijzelf. Deze harware bedraagt een Abit KR7A mobo, een XP 1800+ en 1 bank 256 MB Dane-Elec mem. Hij heeft zelf een Creative Geforce 2 MX 200 videokaart . Na de hardware ingebouwd te hebben en windows geïnstalleerd te hebben begonnen de probelemen. 3Dmark er eerst opgezet... Na 4 á 5 testen klapt hij er gewoon uit en ben je weer terug in windows. Ook het spel Morrowind eorp gezet. De launcher deed het prima maar zodra het spel gestart werd klapte hij er meteen uit en weer terug naar windows. Dus ik denken van zijn grafische kaartje zal wel naar zijn. Dus toen heb ik mijn Leadtek Ti 4400 erin gezet. Nog steeds dezelfde problemen. Heb toen ook Q3 er eens op gezet. Die liep prima
Maar de rest is nog steeds brak! Wat moet ik hier aan doen? Want met mijn videokaart erin heeft hij eigenlijk gewoon bijna mijn systeem..... Ik snap er echt helemaal nix van. Nog even de specs op een rijte:
- Abit KR7A
- Athlon XP 1800+
- 256 MB Dane-Elec DDR266
- Creative GeForce 2 MX 200 (en mijn Leadtek GeForce 4 Ti 4400)
- Geluidskaartje zit er nog ff niet in ivm deze probs....
- 235W no-name voeding (voltages binnen de marges
)(levert PSU miss te weinig vermogen?)
- 19 GB Maxtor -> 2B020H1
- Windows XP Pro
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540