Hallo,
Ik heb de pc van mijn buren om te reparen. Er staat Microsoft Windows 98 SE op, en als ik in Windows 98 kom dan krijg ik binnen 1 à 2 minuten de melding (in dos stijl) "Schrijffout Schrijven apparaat PRN
Afbreken, Opnieuw, negeren, mislukt?
Het enige wat dan helpt is A, dus afbreken, dan komt er te staan "Druk op een toets om door te gaan", en als je dat doet staat de pc uit..
Wat heb ik al gedaan:
Ander geheugen > zelfde probleem
Zo kaal mogelijk (geen cd-rom speler enz) > zelfde probleem
Andere harde schijf > zelfde probleem
Nog een ander mankement was, dat hij de tijd niet goed op sloeg, dus ik er een nieuwe batterij in doen.. En binnen no-time (lees: paar dagen kan ik mij herrineren, maar dat weet ik niet ckr maar, kan ook direct geweest zijn) weer hetzelfde: hij sloeg het niet op in't bios..
Specs:
Packerd Bell pc (hij's nie van mij he, remember voordat jullie me voor gek uit gaan schelden
)
Moederbord: Weet ik zo niet, het is er één met 2 x sdr ram sleuven, 1 x isa poort, 3 x pci, SIS 530 chipset, onboard video, onboard geluid
proccesor: AMD K6 500 mhz
Bios: Amibios
Geheugen: ik heb er nu (net nieuw) 256 MB SD-Ram PC-133 Infineon CL2 in zitten.
Ben ik nu verplicht om ander moederbord te kopen (athans, mijn buren
), want dan moet ik eigenlijk ook meteen andere proccesor + koeler en andere videokaart (Was bij deze onboard)...
Iemand nog ideeën wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb de pc van mijn buren om te reparen. Er staat Microsoft Windows 98 SE op, en als ik in Windows 98 kom dan krijg ik binnen 1 à 2 minuten de melding (in dos stijl) "Schrijffout Schrijven apparaat PRN
Afbreken, Opnieuw, negeren, mislukt?
Het enige wat dan helpt is A, dus afbreken, dan komt er te staan "Druk op een toets om door te gaan", en als je dat doet staat de pc uit..
Wat heb ik al gedaan:
Ander geheugen > zelfde probleem
Zo kaal mogelijk (geen cd-rom speler enz) > zelfde probleem
Andere harde schijf > zelfde probleem
Nog een ander mankement was, dat hij de tijd niet goed op sloeg, dus ik er een nieuwe batterij in doen.. En binnen no-time (lees: paar dagen kan ik mij herrineren, maar dat weet ik niet ckr maar, kan ook direct geweest zijn) weer hetzelfde: hij sloeg het niet op in't bios..
Specs:
Packerd Bell pc (hij's nie van mij he, remember voordat jullie me voor gek uit gaan schelden
Moederbord: Weet ik zo niet, het is er één met 2 x sdr ram sleuven, 1 x isa poort, 3 x pci, SIS 530 chipset, onboard video, onboard geluid
proccesor: AMD K6 500 mhz
Bios: Amibios
Geheugen: ik heb er nu (net nieuw) 256 MB SD-Ram PC-133 Infineon CL2 in zitten.
Ben ik nu verplicht om ander moederbord te kopen (athans, mijn buren
Iemand nog ideeën wat dit zou kunnen zijn?