5.1 speakers set opticial gezocht

Pagina: 1
Acties:

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
me pa had z'n tom tec speaker setje aangeschaft bij de kruidvat... vol spanning wil die dat ding aansluiten komt ie er achter dat dat dus niet gaat lukken vandaar deze topic

aangezien me pa geen analoge aansluitingen op zijn dvd speler heb, ben ik dus op zoek naar een goed maar niet te dure 5.1 set

zoals bijvoorbeeld de Creative inspire 5500 digital.

zijn er hier misschien nog mensen die een andere altenatief weten of toevallig ergens z'n setje hebben zien staan bijvoorbeeld?

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kijk ff op logitech, ik heb zelf zo'n creative setje waarvan ik alleen de decoder gebruik en de sub. De satalite speakertjes zijn echt zwaar kut.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Tsuranim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:32

Tsuranim

There is only one

Je moet dus kijken naar de z-680 van logitech. Ik weet niet als je prijs ziet er nog interesse in hebt... 5.1 sets met decoder zijn duur.

• D3LTA
het is niet zozeer de decoder.... die zit in principe wel ingebouwd in de dvd..... dvd heb gewoon geen analoog rca output's :S

kent iemand de ENCORE XP-2102

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/42206.jpg

weet iemand of die misschien een l coax of optical aansluiting heeft ?

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Google away.....

Dat was nie zo moeilijk:
5.1 CH, AUX stereo input

Niet dus...

SysSpec

• D3LTA
lak schreef op 25 July 2003 @ 05:49:
Google away.....

Dat was nie zo moeilijk:
5.1 CH, AUX stereo input

Niet dus...
dat had ik ook al gevonden :S..... maar had nog stiekuhm hoop weet je.....

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
De DVD speler heeft wel een decoder aan boord maar geen 6 kanaals analoge uitgang? Dan heb je ook vrij weinig aan die decoder :) dus dan lijkt het mij eigenlijk sterk dat er een decoder aan boord is (maar kep 'm niet gezien verder, dus kan ik daar verder weinig over zeggen). Maar wel of geen decoder aan boord, als je een speakerset wilt gebruiken via de digitale ingang moet je toch de decoder van de speakerset gebruiken.

Voor pc speakers kun je het beste deze topics doorlezen en eventueel daar vragen stellen:
Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic
Ervaring met de Logitech Z-serie - Deel 2

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Je kunt ook een DVD speler kopen met 5.1 analoge output, bijv. een Cyberhome 405 voor 59 euro.
Pagina: 1