beetje onzin om op deze de foon te bewoorden, ik was een van de eersten die hem had uit duitsland. Die van mij heeft het altijd lekker gedaan en een goede standby tijd, dag of 3,5. Van hangen had ik geen last.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:17:
Mijn standby tijd is rond de 18 uur... moet ik niet gaan bellen want dan zakt de standby tijd als een ouwe onderbroek. Ik heb hierover T-Mobiles gebeld en m'n telefoon wordt ongeruild voor een nieuwe, maar ik twijfel er héél erg sterk aan dat het dan goed komt. Daarnaast hangt het scherm, of reageert het toetsenbord niet, soms moet ik de batterij eruit halen om 'm te resetten.
Ook al twee keer voor gekomen: oortje werkt niet, of als ik de kabel eraan klik slaat de zaak vast...![]()
Conclusie: de ST55 is véél te snel op de markt gebracht, zit van binnen goedkoop in elkaar en moet véél te veel geld opbrengen...
Maar als die nieuwe hetzelfde euvel vertoont en ik ben zo vrij om dat even aan te ...nemen, dan wil ik toch echt wel een andere... en ik hoop dat ik T-Mobile kan overtuigen... kortom ST55 suckz
no comment