Toon posts:

Street Legal: Redline

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.561 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:49

Tittysmack

"no comment"

Fire_Bird schreef op 18 October 2003 @ 17:37:
hmzz, k heb die patch er nu op maar zodra k de weg op ga, dus niet op de testtrack, en k ga racen crashed de game :? gaat terug naar windows, nogmeer mensen met dit probleem?
Bij mij ook, zonder de patch doet ie het wel :? Hij blijft hier in het spel hangen, en de enige manier om er uit te komen is een reset :(

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 11:14
Ok, laat maar zitten, hij's verlaagd 8)(en ik heb nog wat motor onderdelen vervangen/getuned, nu gaat ze wel 415Km/u!)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/clp28.JPG

offtopic:
enne pssst.. weet iemand nog een goede picserver voor meer dan 50kb?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 23:03

BioHazard

*\o/*

Ja ik kan ze wel hosten?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 20:57
Ik post mijn karren wel eens strax >:)

Verwijderd

ik heb sinds die patch, echt last van een KLOTE besturing... Ik speel dan met het toetsen bord maar als ik 140 kmph rijd ofzo en ik stuur naar links dan gaat de auto op 2 wielen en slaat ie over de kop ?! Nou ken je me een hoop vertellen maar als je in een compeet omgebouwde bwm rijd en je stuur vol naar links met 140 dan slaat deze niet over de kop....

btw ik heb een volledig andere onderstel + vering + dempers gekocht voor mn baiern

Verwijderd

Over het vervangen van je vering, ik had er eerst ook problemen mee, maar eerst moet je dus gewoon alle onderdelen eraf halen totdat je de laatste 2 onderdelen over houd. Dan moet je de veer verwijderen, maar dje moet niet op de veer klikken maar je moet meer in het midden van je auto zoeken met je cursor en dan verschijnt er op een gegeven iets met de tekst spring, klik daarop en de andere onderdelen zijn dan zo te verwijderen... enne ik snap niet waarom iedereen problemen heeft met het spel, bij mij draait het prima...

• Serial-X
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 18:59:
Over het vervangen van je vering, ik had er eerst ook problemen mee, maar eerst moet je dus gewoon alle onderdelen eraf halen totdat je de laatste 2 onderdelen over houd. Dan moet je de veer verwijderen, maar dje moet niet op de veer klikken maar je moet meer in het midden van je auto zoeken met je cursor en dan verschijnt er op een gegeven iets met de tekst spring, klik daarop en de andere onderdelen zijn dan zo te verwijderen... enne ik snap niet waarom iedereen problemen heeft met het spel, bij mij draait het prima...
Idd, kwam ik straks ineens achter ja.. Maar nu ligt mijn wagen echt strak op de grond met die nieuwe vering, jezus man. Eerst ging ik ook gewoon aan het rollen, nu blijft hij stevig aan de grond vastgeplakt! Dus ThE uNrEaL, gewoon nieuwe vering kopen(zo laag mogelijk volgens mij) en dan ga ook jij niet meer over de kop met je Baiern(welke heb jij trouwens?)

Verwijderd

misschien je banden wat zachter zetten, kan ook helpen tegen omslaan, en je hebt meer grip. Dus ipv 2.00 bar 1.80 bar voor en 1.90 bar achter, dan stuurt hij ook nog beter.

Dunnere bandjes wil ook helpen, dus niet gelijk van die brede sloffen eronder zetten, maarja eigenlijk hoef je ook nauwelijks te sturen bij die dragraces, dus zo'n groot probleem is het niet. Het is maar wat je lastig vind...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 21:10 ]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ach, mijn bakkie trekt veel te hard op tijdens de dragraces om goed te kunnen sturen. :P
Maar tis wel gruwelijk irrirtant tijdens die masterrace, ff het hoekie om en klaps ondersteboven, race verloren :(

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 17:32

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sideswipe/st1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sideswipe/st2.jpg

Max getuned qua motor... Soms niet meer op de weg te houden :)

Hij is al een keertje compleet in puin gereden door mij omdat ik een lantarenpaal over het hoofd zag :P

[ Voor 17% gewijzigd door SideSwipe op 19-10-2003 21:52 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

SideSwipe_XP schreef op 19 oktober 2003 @ 21:47:
[afbeelding

[afbeelding]

Max getuned qua motor... Soms niet meer op de weg te houden :)

Hij is al een keertje compleet in puin gereden door mij omdat ik een lantarenpaal over het hoofd zag :P
ja, bomen zijn soms ook redelijk lastig te ontwijken met +/-300km/h
mooie paintjob trouwens :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

ik heb nu een Duhen22V motor in mekaar gezet, maar na 4 sprints ofzo zijn er een aantal onderdelen, waaronder turbo, head, cams, etc, helemaal kadoek :(
Heb express de turbo druk niet maximaal gezet, maar mocht niet baten klaarblijkelijk. Hebben meer mensen dit ?

Ik kan ook opeens bepaalde onderdelen niet meer verven ? Bepaalde onderdelen worden opeens grijs en ik kan ze geen eigen kleur meer geven.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 19-10-2003 23:06 ]

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Zijn er meer mensen die vinden dat er minder auto's in zitten dan in deel 1 ? Of zie ik dat nou verkeerd :)

• Gaius
  • Niet online
Vos schreef op 19 October 2003 @ 22:57:
ik heb nu een Duhen22V motor in mekaar gezet, maar na 4 sprints ofzo zijn er een aantal onderdelen, waaronder turbo, head, cams, etc, helemaal kadoek :(
Heb express de turbo druk niet maximaal gezet, maar mocht niet baten klaarblijkelijk. Hebben meer mensen dit ?

Ik kan ook opeens bepaalde onderdelen niet meer verven ? Bepaalde onderdelen worden opeens grijs en ik kan ze geen eigen kleur meer geven.
Dat probleem met die turbo heb ik niet, ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat ik de motor echt had opgeblazen. :D

Dat je niet meer kunt verven heb ik ook wel eens, als je uit een savegame gaat moet je geen onderdelen in je onderdelenbak laten zitten, als je die savegame dan weer laad, zijn ze grijs en niet meer te verven.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

ik word gek
op de testbaan haal ik een 400 meter in 9 secs, maar tijdens de nachtrace haal ik 12...yeah right

iemand nog goede versnellingsbakverhoudingen voor een 400 meter sprint ? (faktun group 6 transmission)

Verwijderd

Waar kan ik dit spel bestellen/ kopen? Nog niks van gezien namelijk :Y)

• FoggyFreek
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben echt super onder de indruk van de gameplay.. wat gaaf zeg, dat sleutelen. Heb nu een Duhen in de Rode club. ga 450 km/h op de snelweg ;).. welke bak ik eigenlijk het snelst? en KAN ik em inderdaad ergens kopen? SL Redline is het zeker waard, van mij mogen ze een vervolg maken!

-- Altijd blijven prutsen --

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Wat halen jullie voor 400 meter tijden ? En weet iemand nog goede fora ?

• Serial-X
FoggyFreek schreef op 20 oktober 2003 @ 00:22:
Ik ben echt super onder de indruk van de gameplay.. wat gaaf zeg, dat sleutelen. Heb nu een Duhen in de Rode club. ga 450 km/h op de snelweg ;).. welke bak ik eigenlijk het snelst? en KAN ik em inderdaad ergens kopen? SL Redline is het zeker waard, van mij mogen ze een vervolg maken!
Het schijnt dat die Superduty's ook 500 halen ofzo... 'k zal me er eens een tunen..

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/redline.jpg

oehoe :D op de snelweg haal ik de 500 :D

[ Voor 30% gewijzigd door FoggyFreek op 20-10-2003 00:31 ]

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb in de herfstvakantie afgelopen week ook lekker lopen kloten met Street Legal 2.. Wat een fantastisch spel vind ik het toch!
Ik had alleen graag multiplayer erbij gehad willen hebben :(
Drag racen of gewoon racen, maakt niet uit :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39

scorpie

Supra Addict

FoggyFreek schreef op 20 oktober 2003 @ 00:31:
<plaatje>

oehoe :D op de snelweg haal ik de 500 :D
een duhen1.5????????????? wtf doe ik verkeerd dan met een 2.2 die maar 310 rijdt? :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• De_Bastaard
Hehe mijne haalde op die test track 440 in de 4 >:) ook 'n Duhen 1.8 ofzo ... wel ander blok erin (896pk) ... heb btw n nieuwe turbo, 2.25 bar.....

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Scorperito schreef op 20 October 2003 @ 12:32:
[...]

een duhen1.5????????????? wtf doe ik verkeerd dan met een 2.2 die maar 310 rijdt? :P
het is een Duhen 1.5 chassis :) er zal heus wel een 2.2 motor inzitten :)

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

er zit een DV22 in :D

• De_Bastaard
Jah D22v blok met allerlei ander spul gemixt >:)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

De_Bastaard schreef op 20 oktober 2003 @ 12:35:
Hehe mijne haalde op die test track 440 in de 4 >:) ook 'n Duhen 1.8 ofzo ... wel ander blok erin (896pk) ... heb btw n nieuwe turbo, 2.25 bar.....
ik heb alle turbo's geprobeerd, maar ze gaan echt niet verder dan 2 bar bij mij :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• De_Bastaard
Mja deze had ik gedownload >:)

Krijg er alleen geen pk's bij :X

Verwijderd

kheb een einvagen met 510 pk (inmiddels 508 pk door slijtage), net gebouwd, kweet alleen de topsnelheid nog niet :p kheb namelijk zitten kloten met de intake manifold en exhaust manifold, dat kan aardig wat pktjes schelen als je de graden daarvan tuned B)

Klik hier voor het plaatje

check maar, hij kan opeens ook een stuk meer toeren maken :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 18:15 . Reden: beetje groot plaatje... ]

• De_Bastaard
Ik zag laatst ergens 'n Golfje/Einvagen staan met 8xx PK... moet de specs nog te zien krijgen hoor... ik haalde er max. 650 ofzoiets uit ... mjah golf blijft golf he .. die dingen hebben baggere wegligging...

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

De_Bastaard schreef op 20 October 2003 @ 18:27:
Ik zag laatst ergens 'n Golfje/Einvagen staan met 8xx PK... moet de specs nog te zien krijgen hoor... ik haalde er max. 650 ofzoiets uit ... mjah golf blijft golf he .. die dingen hebben baggere wegligging...
Dat kan niet, dan moet er het één en ander aan de files ge-edit zijn. Standaard is er 674 hp uit te krijgen...

• scorpie

scorpie

Supra Addict

geen idee van welk forum ook alweer geript, maar hier een v8 met een onwijs hoog koppel én pk gehalte :)
V-8 Engine Combo 899Hp 953Nm

MC GT engine block
MC GTLE crankshaft
Superduty crankshaft bearing bridge
Superduty oil pan
MC GT/GTB/GTLE flywheel
MC GT/GTB clutch
MC GTLE transmission
MC GTLE connecting rods
MC GTB/GTLE pistons
Superduty 500 H4L left cylinder head
Superduty 500 H4R right cylinder head
Superduty left exhaust header
Superduty right exhaust header
Superduty left intake camshaft
Superduty right intake camshaft
Superduty left exhaust camshaft
Superduty right exhaust camshaft
Superduty left camshaft bearing bridge
Superduty right camshaft bearing bridge
Superduty left cylinder head cover
Superduty right cylinder head cover
Superduty alternator
Vee-8 supercharger driver pulley
Superduty alternator drive belt
Superduty DOHC camshaft driver belt
Superduty Extra 750 intake manifold
SL Tuners 8 channel ported N2O system
SL Tuners 7.0 psi roots type supercharger
Vee-8 roots type supercharger drive belt
Prime DLH carburetors
MC hood scoop

And here are the fine tuning:

Prime DLH carburetors
Mixture ratio 13.50:1 A/F

SL Tuners 8 channel ported N2O system
Amount injected 143 lbs/hr

Superduty (both left and right) intake camshaft
Advance angle -15 deg.

Superduty (both left and right) exhaust camshaft
Advance angle 15 deg.

Redline : 9000

• De_Bastaard
Hmmmm mijn broertje, had op die kar 901 pk gekregen .... ik zat ook op de 899 vast :(

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

aaaahhhh ik zat laatst op een super goed forum, maar kan um niet meer vinden
wie helpt me aan een goed, moet echt hulp hebben bij de transmissie

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vos schreef op 20 October 2003 @ 19:30:
aaaahhhh ik zat laatst op een super goed forum, maar kan um niet meer vinden
wie helpt me aan een goed, moet echt hulp hebben bij de transmissie
de enige 2 die ik ken zijn buildersedge.org en street-legal.tk heb je daar wat aan?

Verwijderd

kan nie wachten op de 3e patch aangezien ik nie verder kom met die roc races ofzo :(

• Serial-X
Scorperito schreef op 20 October 2003 @ 19:19:
geen idee van welk forum ook alweer geript, maar hier een v8 met een onwijs hoog koppel én pk gehalte :)

[...]
Ik heb mijn MC(b...)tje nu helemaal getuned zoals er in deze lijst staat, maar nu als ik wil wegrijden @ volle vaart laat ik immens veel rubber achter, wat ook niet goed is voor mijn acceleratie.. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

je moet de acceleratie op de achterkant zetten 25/75 F/R verhouding (versnellingsbak)

• Serial-X
FoggyFreek schreef op 20 oktober 2003 @ 21:53:
je moet de acceleratie op de achterkant zetten 25/75 F/R verhouding (versnellingsbak)
Ik kan klikken wat ik wil bij die versnellingsbak met de tune-tool, maar ik kan hem niet tunen?(krijg dus geen venstertje te zien enzo..)

edit:

ik heb dus een MC GTLE versnellingsbak, maar met een gewone MC GT/B gaat het ook niet..

[ Voor 14% gewijzigd door Serial-X op 20-10-2003 22:21 ]

• Gaius
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 20 oktober 2003 @ 21:53:
Misschien ben ik heel simpel, maar zo'n gt is puur achterwiel aandrijving terwijl 25/75 F/R akelig veel op vierwiel aandrijving lijkt. :)

Tsja, Serial-X, hele brede banden. Maar kun je die auto sowieso onder controle houden dan?

• Serial-X
Thufir_Hawat schreef op 20 October 2003 @ 22:26:
[...]

Misschien ben ik heel simpel, maar zo'n gt is puur achterwiel aandrijving terwijl 25/75 F/R akelig veel op vierwiel aandrijving lijkt. :)

Tsja, Serial-X, hele brede banden. Maar kun je die auto sowieso onder controle houden dan?
Jah, opzich lukt het me wel(moet nog wel oefenen :P) maar ik vind die bak er gewoon mooi uitzien + met die nieuwe geluidjes(heb ik erbij gedownload <-- is public ftp, dus als iemand ze zou kunnen hosten? Klinken erg vet :P en als je niet weet waar je ze kwijt moet: \Street Legal Racing\parts\engines\MC_Prime_SuperDuty\sounds\exhaust_WOT) klinkt hij ook nog eens héél mooi.. Nouja, dan maar ffkes de breedste banden eronder gaan zetten..

[ Voor 18% gewijzigd door Serial-X op 20-10-2003 23:20 ]

• agoNITE
  • Laatst online: 26-10 07:42
volgens die lijst van Scorperito :

http://members.home.nl/agonite/specs_v8.jpg

903hp ;)

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

aarggh doe ik voor de 1e x race of champions, zit in de 4e race (quarter final) kom ik over de streep en win in en floep....knalt naar desktop, geen error ofzo

weer een bug ? :/

Verwijderd

Jij hebt een leuke versnellingsbak :P
1 2 4 5 :/ en alleen een ratio bij de eerste :?

• agoNITE
das raar ja, maar hij schakelt toch echt door naar zn 6 :P

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

hehe, ik heb invictus even gemailt:

Hello!

I must say i LOVE Street Legal: Redline and i really would like to buy it. (yes, i've downloaded it). When do you guys ship to Europe? There are a lot of customers that would love to buy your product and 'sponsor' a third Street Legal!

(I think Street Legal RedLine is WAY better than a certain Big-Budget EA title ;) )

reply:

Hi,

Thanks for your you mail, we really appreciate your opinion.
We are working on bringing Redline to Europe, but it is not so easy, since Activision Value is an American company.

Invictus

[ Voor 4% gewijzigd door FoggyFreek op 21-10-2003 12:52 ]

• agoNITE
hm das idd raar, maar hij schakelt wel door naar de 6 ?:P

• agoNITE
hm ik zag net mn 1e reply niet ? srry voor dubbelpost
wel cool dat ze niet gaan zeiken over dat je em gedownload hebt :)

• Serial-X
FoggyFreek schreef op 21 October 2003 @ 12:52:
hehe, ik heb invictus even gemailt:

Hello!

I must say i LOVE Street Legal: Redline and i really would like to buy it. (yes, i've downloaded it). When do you guys ship to Europe? There are a lot of customers that would love to buy your product and 'sponsor' a third Street Legal!

(I think Street Legal RedLine is WAY better than a certain Big-Budget EA title ;) )

reply:

Hi,

Thanks for your you mail, we really appreciate your opinion.
We are working on bringing Redline to Europe, but it is not so easy, since Activision Value is an American company.

Invictus
Da's nog eens een liev mailtje :> :P
En nu maar hopen dat ze nóg een Street Legal maken(deze keer het liefst een beetje goed uitgewerkt, dat we niet op patches hoeven te wachten voordat het soepel draait :P) Ow ja, 'k heb mijn MC'tje ff opgespoten(nog beetje WIP), wat vinden jullie ervan?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Rechts2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Links.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/VoorKantMC.JPG

en pssst.. ben een beetje liev, dit is nog maar mijn eerste keer :P :> ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Serial-X op 21-10-2003 13:47 ]

• Loona35
  • Laatst online: 31-10 19:34
kun je 'em al ergens in Nederland kopen eigenlijk? / nee dus :P (sorry lezen is ook een vak hé hehe :P)

>> kent iemand een goed import adresje? gamestop is nogal duur :| 19+19 euro :|

(update werkt niet zonder official version right?)

[ Voor 32% gewijzigd door Loona35 op 21-10-2003 22:05 ]

• Serial-X
loona35 schreef op 21 October 2003 @ 22:04:
kun je 'em al ergens in Nederland kopen eigenlijk? / nee dus :P (sorry lezen is ook een vak hé hehe :P)

>> kent iemand een goed import adresje? gamestop is nogal duur :| 19+19 euro :|

(update werkt niet zonder official version right?)
WRONG! Update werkt wel zonder official version... En over een tijdje is het als het goed is hier in nl ook te koop, dus ik zou nog ff w88 en jezelf vermaken met de onofficiele versie ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Serial-X op 21-10-2003 23:38 ]

• Loona35
  • Laatst online: 31-10 19:34
Serial-X schreef op 21 October 2003 @ 23:37:
[...]
WRONG! Update werkt wel zonder official version... En over een tijdje is het als het goed is hier in nl ook te koop, dus ik zou nog ff w88 en jezelf vermaken met de onofficiele versie ;)
thnx ;)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:47

Vuvuzela

My spire is forming

Is er een site waar uitgelegd word hoe je je bakkie tuned ? Hoogste wat ik in een uurtje haalde is 360 ofzo :? of iemand hier die te veel tijd heeft ;)

Ik vind het jammer dat ze alle onderdelen door elkaar hebben gezet + het schakelen zelf vond ik 1 beter. Er is nu geen echte toerenteller :(

I served in a company of heroes.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

NexY schreef op 22 oktober 2003 @ 10:16:
Is er een site waar uitgelegd word hoe je je bakkie tuned ? Hoogste wat ik in een uurtje haalde is 360 ofzo :? of iemand hier die te veel tijd heeft ;)

Ik vind het jammer dat ze alle onderdelen door elkaar hebben gezet + het schakelen zelf vond ik 1 beter. Er is nu geen echte toerenteller :(
http://xi.nnse.org/forums.php?m=topics&s=15

Verwijderd

Relaxt dat ze niet begonnen te zeiken over dat downloaden...
ik hoop ook dat ie snel naar nl komt zodat ik ze een beetje kan steunen.
Street-Legal 1 heb ik ook een kopie van, omdat ik nog steeds geen winkel weet waar ik het kan kopen.
En over dat tunen betreft, je moet het even doorkrijgen andere onderdelen uitproberen,testen,onderdeeltje veranderen, testen etc.
enne, voor de wat minder tune vaardige mensen onder ons heb ik 2 txtjes
(thnx to scorperito en OTC(vriend)) op me chello gezet.... de links:
http://members.chello.nl/.../Duhen Sunstrip 896pk.txt
http://members.chello.nl/hstruek/got/SL-RL V8 903 pk.txt

Nu is tuning a piece of cake, maar ik blijf erbij, zelf tunen is leuker! :)
Als je er nu niet meer uitkomt weet ik het niet meer 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 16:45:
Relaxt dat ze niet begonnen te zeiken over dat downloaden...
ik hoop ook dat ie snel naar nl komt zodat ik ze een beetje kan steunen.
Street-Legal 1 heb ik ook een kopie van, omdat ik nog steeds geen winkel weet waar ik het kan kopen.
En over dat tunen betreft, je moet het even doorkrijgen andere onderdelen uitproberen,testen,onderdeeltje veranderen, testen etc.
enne, voor de wat minder tune vaardige mensen onder ons heb ik 2 txtjes
(thnx to scorperito en OTC(vriend)) op me chello gezet.... de links:
http://members.chello.nl/...en%20Sunstrip%20896pk.txt
http://members.chello.nl/...SL-RL%20V8%20903%20pk.txt

Nu is tuning a piece of cake, maar ik blijf erbij, zelf tunen is leuker! :)
Als je er nu niet meer uitkomt weet ik het niet meer 8)7
:|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 16:52 . Reden: Sorry voor dubbelbericht, linkjes werkte niet en perongeluk dubbelgepost ]

Verwijderd

Ik las hierboven ook al dat iemand anders problemen had met de R.O.C. : dat dan vlak na de finish het spel eruit klapt, ik heb dat dus ook....

Zo irri als je in de net de semi-finale hebt gewonnen en je ziet ineens je desktop weer.. :( :( :(
Iemand misschien een oplossing hiervoor?

PS ik speel onder windows 2K Pro

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

dat heb ik ja :/ erg irritant

Verwijderd

Een andere vraag van me:
Weet iemand hoe je het main bestandje van de superduty zodanig kan modden dat er meer }) nos-flesjes inpassen?? Op dezelfde manier als SL1 werkt het in ieder geval niet: Stukje kopieren en dan plakken, plaatsing wijzigen en dat ene getal rechts....

(als ik dat doe dan kan ik mijn save niet meer laden -> spel crasht)

Verwijderd

Vos schreef op 22 October 2003 @ 23:48:
dat heb ik ja :/ erg irritant
Speel jij ook onder W2K Pro?

Zijn er nog meer mensen met dit probleem die misschien een oplossing weten ??

• ZTeeVeR
  • Laatst online: 30-08 10:05
Okeej ik heb dit spel dus ook net, en heb dus gisteren even gespeeld (zonder patches nog).

Loopt op zich oke, soms nog een hakkeltje, maar ik begrijp dat de patches dat op moeten lossen.

Er viel mij echter nog wel iets op, de besturing. Ik speel zelf met een stuurtje (formula gp geloof ik) maar als ik een kmtje of 130/140 ga dan wordt het sturen toch wel erg snel onmogelijk. Beetje gespeeld met de instellingen. Oke toen ging het alweer beter. echter bij hogere snelheden trok mn auto (die golf a-like) in eens scherp naar links, ja en dan werd het kiezen: of de lantrenpaal, of het gebouw dat daar vlak achter stond :(

Niet leuk dus.
Ik heb al even gebladerd door het topic heen, maar nog niets echt en goede oplossing gezien.

Hebben anderen dit ook gehad? wordt het beter met een patch of moet in speciale dingen aan mn instellingen doen

op dit moment heb ik bij controls de drie bovenste shuifjes (acc, brake, steer?) ongeveer in het midden staan

steering deadzone heb ik ook wat verhoogt, het hielp echter maar erg weinig

Iemand een ideetje?

ZTeeVeR

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Verwijderd

steering help uitzetten?

• ZTeeVeR
Heheh, ja die staat dus helemaal uit inderdaad.

Ik begrijp dat het dus meer ligt aan mijn stuurmanskunsten dan aan het spel zelf?

• Serial-X
ZTeeVeR schreef op 23 oktober 2003 @ 10:15:
Heheh, ja die staat dus helemaal uit inderdaad.

Ik begrijp dat het dus meer ligt aan mijn stuurmanskunsten dan aan het spel zelf?
Of aan je auto.. Naar mijn menig is zo'n golf erg onstabiel.. Kijk eens of je wat andere auto's kan vinden

Verwijderd

Ik heb dit spel ook net en zonder patch blijft ie in het menu hangen.

Ik kan alleen ff snel op free ride klikken dan kan ik gewoon rijden, maarja een golf :X

Ik zou dus graag de career mode willen proberen i.vm tunen enzo, maar als ik dan in men garage ben blijft ie dus ineenkeer hangen en moet ik resetten :/

Is de laatste patch btw v2_1_5?

Alvast bedankt!

• Serial-X
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:17:
Ik heb dit spel ook net en zonder patch blijft ie in het menu hangen.

Ik kan alleen ff snel op free ride klikken dan kan ik gewoon rijden, maarja een golf :X

Ik zou dus graag de career mode willen proberen i.vm tunen enzo, maar als ik dan in men garage ben blijft ie dus ineenkeer hangen en moet ik resetten :/

Is de laatste patch btw v2_1_5?

Alvast bedankt!
Heb jij héél toevallig een Radeon 9600(Pro?)?

• ZTeeVeR
Ik denk niet dat het aan de kaart zelf ligt, maar meer aan de drivers.

Ik heb zelf een 9600 pro, en het loopt als een zonnetje.

Weet iemand hoe ik in vredesnaam een beetje vlot kan wegtrekken met zo'n auto.

Ik begin een nieuwe game. Koop zo een einvagen 110 gt, doe een beetje tunen krijg 310pk. op lange afstanden win ik wel, maar die eerste paar meter.....Echt hoor met mn fietsje trek ik nog harder op. Mn toerenteller doet ook een beetje zenuwachtig.

Verwijderd

Serial-X schreef op 29 oktober 2003 @ 15:08:
[...]

Heb jij héél toevallig een Radeon 9600(Pro?)?
Ja! Een 9600 Pro, heb jij een oplossing ?

Drivers ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 18:26 ]

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op 29 October 2003 @ 16:24:
Weet iemand hoe ik in vredesnaam een beetje vlot kan wegtrekken met zo'n auto.

Ik begin een nieuwe game. Koop zo een einvagen 110 gt, doe een beetje tunen krijg 310pk. op lange afstanden win ik wel, maar die eerste paar meter.....Echt hoor met mn fietsje trek ik nog harder op. Mn toerenteller doet ook een beetje zenuwachtig.
:/ kweet niet wat je doet, maar je moet niet altijd alle onderdelen van hetzelfde bij elkaar stoppen, expirimenteer gewoon met andere onderdelen op je blok, werkt prima B)
Check dit es, je trekt iedereen in de groene club er helemaal uit

Einvagen Per pro gta block
Einvagen Per pro gta crank
Einvagen gt crank bearing bridge
Einvagen oil pan
Per pro i40 rods, niet die naast de GTA rods maar die daar weer naast moet je hebben als je de verkeerde heb zie je dat in je statistics scherm, vage gezeur over compressie enzo.
Einvagen alternator
Einvagen gtk supercharger
Einvagen supercharger belt
Baiern 3.6 flywheel (lighter)
Kraftwerk 2.5 clutch
Einvagen per pro gta 6 speed street transmission + center differential voor 4wd
Einvagen per pro cylinder head
Duhen DVC intake / exhaust camshafts
Einvagen camshaft bridge
Einvagen per pro head cover
Einvagen per pro camshaft belt
HIB535T4 Shimutshibu intake manifold
Methanol injection rail
Nitrous 4 channel rail
Fine tuning:
Exhaust camshaft: -14
Intake camshaft: -13
Methanol injection rail: 16.00
Block settings: 900 rpm Idle, Redline 6500
Nitrous injection rail: helemaal naar boven

Ik weet dat ik er veel pktjes uit gehaald heb (rond de 620 pk)
En de acceleratie is ook niet mis, alleen sturen is een wat minder slim idee :9

• Serial-X
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:18:
[...]

Ja! Een 9600 Pro, heb jij een oplossing ?

Drivers ofzo?
Geen drivers, maar Hardware Accel op 1 streepje lager zetten(bureaublad -> rechtermuisknop -> instellingen -> probleem oplossen). Dan zie je de muis niet meer zo heel goed, maar je kunt hem wel zonder crashen spelen(dit werkt tevens ook voor C&C Generals & Zero Hour)

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://community.webshots.com/s/image3/4/23/37/97242337RANxpP_ph.jpg

Einvagen PerPro GTA block
Einvagen 110GTK supercharger
Einvagen PerPro GTA cylinder head
Duhen DVC intake/exhaust camshaft
Shimutshibu RC HIB535T4 intake manifold
SL Tuners 4 channel injection feul rail
SL Tuners 4 channel ported N2O system
Einvagen PerPro GTA 6 speed trans.
Einvagen PerPro GTA connecting rods
Einvagen 110 GT pistons (let op! zijn twee typen van eentje werkt maar)

900-6500 rpm

HP 862

Je moet zelf wat aanrommelen met de afstellingen. Meer heb ik er niet uit weten te krijgen.

• Seth_Chaos
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op 23 oktober 2003 @ 09:53:

Er viel mij echter nog wel iets op, de besturing. Ik speel zelf met een stuurtje (formula gp geloof ik) maar als ik een kmtje of 130/140 ga dan wordt het sturen toch wel erg snel onmogelijk. Beetje gespeeld met de instellingen. Oke toen ging het alweer beter. echter bij hogere snelheden trok mn auto (die golf a-like) in eens scherp naar links, ja en dan werd het kiezen: of de lantrenpaal, of het gebouw dat daar vlak achter stond :(

Iemand een ideetje?

ZTeeVeR
- Verlaag je auto zoveel mogelijk.
- Neem iets bredere banden.
- Neem stugge veringen (des te minder stuurt je auto in tijdens bochten.)
- Let ook op de status van je onderdelen kleine beschadigingen (onder de 90%)
kunnen invloed uitoefenen op het rijgedrag van je auto.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 23:06
wordt de nieuwe nfs ook nie interressant

http://www.eagames.com/pccd/nfs_underground/home.jsp

tenminste als het om gfx gaat ?...

[ Voor 3% gewijzigd door T-Blizzard op 30-10-2003 00:49 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online
T-Blizzard schreef op 30 oktober 2003 @ 00:48:
wordt de nieuwe nfs ook nie interressant

http://www.eagames.com/pccd/nfs_underground/home.jsp

tenminste als het om gfx gaat ?...
Kwa gfx wordt het wel een redelijk gelikt spel. Maar ik blijf toch maar rustig afwachten ik heb er niet te hoge verwachtingen van. Bij redline kan ik me hele auto spuiten in de kleuren die ik hem wil hebben tot nu toe heb ik van NFS underground alleen maar wat auto's met wat stickers gezien. Ook bevalt tot nu toe de stad waar ze in rijden me niet. Lijkt net 1 groote getto. Niet echt een plek waar je auto's van meer als 30 mille zou verwachten.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38
Seth_Chaos schreef op 30 oktober 2003 @ 01:28:
[...]

Kwa gfx wordt het wel een redelijk gelikt spel. Maar ik blijf toch maar rustig afwachten ik heb er niet te hoge verwachtingen van. Bij redline kan ik me hele auto spuiten in de kleuren die ik hem wil hebben tot nu toe heb ik van NFS underground alleen maar wat auto's met wat stickers gezien. Ook bevalt tot nu toe de stad waar ze in rijden me niet. Lijkt net 1 groote getto. Niet echt een plek waar je auto's van meer als 30 mille zou verwachten.
En dan nog maar niet te spreken over het alleen maar nacht rijden :(
Daar vind ik bij de meeste spellen niets aan .
Moet wel een beetje wat kunnen zien .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

wie kan me dat ff uitleggen van die rims & wielen want ik snap echt niet welke in welke passen

• Serial-X
Blackhole schreef op 30 oktober 2003 @ 01:44:
[...]

En dan nog maar niet te spreken over het alleen maar nacht rijden :(
Daar vind ik bij de meeste spellen niets aan .
Moet wel een beetje wat kunnen zien .
Kijk, dát is nou het spannende aan nachtrijden; je ziet bijna niks, terwijl je toch al snel meer dan 140 km/u gaat over de weg, tussen de huizen/bomen door...

Verwijderd

ik ben het nu ook gaan spelen.. zucht

maar wat ik me herinder is.. dat er een programma was voor de eerste street legal

die de ramgeheugen en het procesor vermogen .. op een goeie balans legde ofzo

daarna deed dat spel het 10x zo goed

de vraag: weet iemand nog welk programma dat was ?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:58:
ik ben het nu ook gaan spelen.. zucht

maar wat ik me herinder is.. dat er een programma was voor de eerste street legal

die de ramgeheugen en het procesor vermogen .. op een goeie balans legde ofzo

daarna deed dat spel het 10x zo goed

de vraag: weet iemand nog welk programma dat was ?
Highmem heten dat geloof ik

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

hmmm, k heb er op gezoct.. enig idee waar ik dat kan vinden ?

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
zo, ik speel het spel sinds kort ook weer :)

nu met nieuwe updates vermaak ik me wel moet ik zeggen, een 4wd truck met 902pk rijd als een zonnetje over de 400 met goede grip :P
dus, 4wd for life...

nu bezig met de 4cyl motoren, grappig dat je eindelijk eens andere onderdelen er op kan mikken, blijft leuk :)

Check mijn knowledge base!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Er is ook een site waar je nieuwe auto's kunt downloaden waaronder ook de eclipse en de yotta bekend van het eerste deel. Niet buildersedge. Maar ben bang dat het posten van de site niet is toegestaan hier.

Ik mis wel me lamborghini Murcielago uit deel 1. Het is maar hopen dat deze snel geconverteerd wordt voor redline.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 14:00
Cooliez schreef op 31 oktober 2003 @ 00:29:
zo, ik speel het spel sinds kort ook weer :)

nu met nieuwe updates vermaak ik me wel moet ik zeggen, een 4wd truck met 902pk rijd als een zonnetje over de 400 met goede grip :P
dus, 4wd for life...

nu bezig met de 4cyl motoren, grappig dat je eindelijk eens andere onderdelen er op kan mikken, blijft leuk :)
mag ik vragen hoe je de truck 4wd hebt gemaakt? tevens ook hoe je dat ding op de weg houdt? (geldt ook voor de MC)

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb zojuist Patch 1 gedownload maar nu geeft ie bij het installeren de volgende melding:

This program cannot update the installed version of Street Legal because of the following reason:

C:\PROGRAM FILES\ACTIVISION VALUE\STREET LEGAL RACING\fronted\sounds\decal.wav: unknown version.

Is hier een oplossing voor?

En moet je alle patches downloaden? Dus het is niet zo dat in patch 3 alles van patch 1 en 2 zit?

Twitter | Linkedin

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
patch 3? que? :)

is die al uit dan :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Waar haal ik dit spel?? Heb er al zoveel goede dingen over gehoord..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 20:50 ]

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Ik neem aan dat je bedoeld in welke winkel? Dat kun je hier ook gewoon vragen hoor, hoef je niet te pmmen. Ze verkopen hem vast wel bij Dynabyte of Free Record Shop, Dixons etc.

edit:

Als je wilt weten waar je hem kan downloaden... moet ik je nadat je uiteraard de FAQ hebt gelezen nog vertellen dat dit niet mag? :X

[ Voor 60% gewijzigd door Maxow op 31-10-2003 20:51 ]

• Seth_Chaos
  • Niet online
Maxow schreef op 31 oktober 2003 @ 20:47:
moet ik je nadat je uiteraard de FAQ hebt gelezen nog vertellen dat dit niet mag? :X
Waarom zou hij niet mogen vragen waar hij het spel kan verkrijgen? Hij vraagt niks illegaals. Je kan het spel bestellen bij amazon.com.

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Ik had m'n post al aangepast...

[ Voor 63% gewijzigd door Maxow op 31-10-2003 20:57 ]

• Demo
  • Laatst online: 09:58

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Seth_Chaos schreef op 29 oktober 2003 @ 22:15:
[afbeelding]

[lijst]

HP 862

Je moet zelf wat aanrommelen met de afstellingen. Meer heb ik er niet uit weten te krijgen.
:? Met dezelfde onderdelen en optimale afstellingen (16.00/1 Air/Fuel ratio, -13/-14 deg. camshafts) krijg ik er niet meer dan 656 HP/651 Nm uit.

Ik heb wel een blok getuned voor de Shimutshibu/Duhen/Ishima met 830 HP/737 Nm:
• Duhen D22V block
• Duhen D22V crankshaft
• Baiern Devils 65Fi 3.6 flywheel
• Baiern Kraftwerk 2.5 clutch
• Duhen D20CV transmission
• Duhen D20CV transmission RWD extension
• Duhen alternator
• Duhen crankshaft bearing bridge
• Duhen D15V/D18V/D20CV connecting rods
• Duhen SunStrip oil pan
• Duhen SunStrip 1.8 DVC pistons
• Duhen SunStrip 2.2/Racing SunStrip 2.0 cylinder head
• Shimutshibu RC HIB535T4 intake manifold
• SL Tuners 4 channel methanol injection fuel rail
• SL Tuners 4 channel ported N2O system
• Duhen SolarWind exhaust header
• Shimutshibu RC MWFCR22W12 turbocharger @ 2.00 bar
• Duhen DVC intake camshaft @ -4.0 deg.
• Duhen Racing CDVC exhaust camshaft @ -4.0 deg.
• Duhen camshaft drive belt
• Duhen camshaft bearing bridge
• Duhen D22V cylinder head cover

Iemand een idee hoe ik hier nog meer pk's uit kan halen?

En ik erger me dood sinds de patch, het is namelijk bijna onmogelijk geworden om wielophaning te verwisselen, ik krijg de veren namelijk haast niet van de ophanging af. Ik moet de hele tijd draaien en als een wildeman op die veer klikken in de hoop dat ie er een keertje af komt. Iemand daar een oplossing voor :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

:/ lees de vorige 2 of 3 bladzijde's eens, dan zie je het vanzelf staan, en als je te lui bent om te kijken; zorg ervoor dat er geen body en motor in de weg zit, dus allebei verbergen, dan zorgen dat je recht voor de motorkap staat en dan moet je in het midden klikken met je muis en dan staat er vanzelf 'xxxxxNM' spring en dan zijn ze zo weg...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:06 . Reden: Verschilt per auto op welke hoogte het zit... excuses voor mijn onduidelijke uitleg... ]

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 23:25:
:/ lees de vorige 2 of 3 bladzijde's eens, dan zie je het vanzelf staan, en als je te lui bent om te kijken; zorg ervoor dat er geen body en motor in de weg zit, dus allebei verbergen, dan zorgen dat je recht voor de motorkap staat en dan moet je in het midden klikken met je muis en dan staat er vanzelf 'xxxxxNM' spring en dan zijn ze zo weg...
Ik heb het geprobeerd en voor de front springs werkt het inderdaad, maar de rear springs krijg ik nog steeds met geen mogelijkheid weg :/
edit:
Inmiddels heb ik het gevonden, ik kan niet duidelijk uitleggen hoe, maar je moet een beetje schuin van boven kijken en dan boven aan de veer zoeken tot je de veer krijgt

[ Voor 15% gewijzigd door Demo op 01-11-2003 16:09 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

heefd iemand een uitleg voor de velgen en banden ??
want ik krijg nooit de juiste banden bij de velgen diek wil :(

Verwijderd

patryk schreef op 31 oktober 2003 @ 01:36:
[...]

mag ik vragen hoe je de truck 4wd hebt gemaakt? tevens ook hoe je dat ding op de weg houdt? (geldt ook voor de MC)
Zit nu ff bij een maat :)

Je moet gewoon de versnellingsbak van een 750 pakken. De versnellingsbak van een 500 is alleen achterwiel aandrijving.
De bak past gewoon op een blok van MC, dus dat is allemaal geen probleem.

Op 1 of andere manier rijd die truck wel beter dan de MC itself, hoe het komt weet ik niet, omdat mijn truck nog steeds zwaarder is als de MC, gewicht verlagen van de MC in een config file helpt ook niet.

Dus de MC is iets moeilijker om te rijden, maar serieus cool. Zeker met die airscoop.

Nu ben ik weer met een duhen aan het klooien, ondanks er minder PK is, trekt die natuurlijk veel harder :P Wel grappig dat die zelfs MET 4wd nog wil glijden tijdens het wegscheuren, met de ratio op 50/50 van 4wd.

Dit alles natuurlijk met alle 2 de patches installed, draait nu vrijwel perfect bij mij, jammer dat ik alleen de schade niet echt realistisch ingesteld krijg en dat het sturen met tb zo slecht gaat..

De site waar je trouwens auto's kan downloaden, post stukje verderop, is de site van Don3k.

• Demo

Demo

Ik krijg uit de Duhen juist het meeste pk's van allemaal, en het leukste is dat je dat blok ook gewoon in de Ishima en Shimushibu kan leggen :P Uit de MC krijg ik maar 650 pk ofzo :?

• AproK
Demoniac schreef op 02 november 2003 @ 23:18:
Ik krijg uit de Duhen juist het meeste pk's van allemaal, en het leukste is dat je dat blok ook gewoon in de Ishima en Shimushibu kan leggen :P Uit de MC krijg ik maar 650 pk ofzo :?
Uit een V8 902 of 903 pk krijgen is niet zo moeilijk hoor :P

MC blok met meeste onderdelen van zo'n superduty 750, met een blower er op, 7.3psi toch?

Anyway, er zijn niet veel combo's, dus 900+ pk heb je in notime :D

Jammer dat er geen race onderdelen voor een V8 zijn zoals de versnellingsbak en andere onderdelen.

• De_Bastaard
MC GTLE kopen, ander blok maken beetje mixen met MC / Superduty... dan die 7.3 psi supercharger erop, geen luchtfilter erop, en dan zo'n hoodscoop. even aan de nokkenassen prutsen en je hebt zo 900+ pk. Daarna gaat het vooral om hoeveel koppel je krijgt :) en de afstelling van je gearbox, en welke gearbox ;)

• AproK
De_Bastaard schreef op 03 november 2003 @ 20:15:
MC GTLE kopen, ander blok maken beetje mixen met MC / Superduty... dan die 7.3 psi supercharger erop, geen luchtfilter erop, en dan zo'n hoodscoop. even aan de nokkenassen prutsen en je hebt zo 900+ pk. Daarna gaat het vooral om hoeveel koppel je krijgt :) en de afstelling van je gearbox, en welke gearbox ;)
4wd verkrijg je alleen maar met die superduty 750 naar mijn weten, en daar valt weinig mee af te stellen :P

Hoodscoop maakt geen ruk uit helaas :(

• Demo

Demo

:X Ik ben er gisteravond laat pas achter gekomen dat je die supercharger tussen de manifold en de carbs moet zetten 8)7 Nu haal ik er ook 900 pk uit 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 19:00:
heefd iemand een uitleg voor de velgen en banden ??
want ik krijg nooit de juiste banden bij de velgen diek wil :(
iemand ?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste