Zoals velen van jullie misschien al wisten is deel 2 uit van de, volgens velen van jullie, leukste autotunegame. Ik vond deel 1 echter niet echt leuk omdat de graphics slecht waren en het niet lekker draaide. Ik kan jullie alvast melden dat hier niet veel verandering in is gekomen. Het ziet er nogsteeds brak uit en het draait niet soepel op mijn P4 2.4 GHZ, 512 DDR, ATI Radeon 9700 Pro.
Ik had toch op zn minst verwacht dat de makers dit zouden verbeteren. Ik heb toch wat screenshots voor jullie gemaakt en ik wil hierbij dan gelijk een vraag stellen. Als je dus in de stad lekker rondrijd met je wagentje, hoe daag je dan andere autos uit
Dit heb ik namelijk ook nooit geweten met street legal 1 omdat ik het maar zo kort heb gespeeld. Beetje een noobvraag maar als jullie dit ff zeggen kan misschien ook IK nog een beetje plezier beleven aan dit spelletje 
screenshots:
Ik had toch op zn minst verwacht dat de makers dit zouden verbeteren. Ik heb toch wat screenshots voor jullie gemaakt en ik wil hierbij dan gelijk een vraag stellen. Als je dus in de stad lekker rondrijd met je wagentje, hoe daag je dan andere autos uit
screenshots:
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 17:36 ]