Toon posts:

Street Legal: Redline

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.558 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals velen van jullie misschien al wisten is deel 2 uit van de, volgens velen van jullie, leukste autotunegame. Ik vond deel 1 echter niet echt leuk omdat de graphics slecht waren en het niet lekker draaide. Ik kan jullie alvast melden dat hier niet veel verandering in is gekomen. Het ziet er nogsteeds brak uit en het draait niet soepel op mijn P4 2.4 GHZ, 512 DDR, ATI Radeon 9700 Pro.

Ik had toch op zn minst verwacht dat de makers dit zouden verbeteren. Ik heb toch wat screenshots voor jullie gemaakt en ik wil hierbij dan gelijk een vraag stellen. Als je dus in de stad lekker rondrijd met je wagentje, hoe daag je dan andere autos uit :D Dit heb ik namelijk ook nooit geweten met street legal 1 omdat ik het maar zo kort heb gespeeld. Beetje een noobvraag maar als jullie dit ff zeggen kan misschien ook IK nog een beetje plezier beleven aan dit spelletje :)

screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.dros/street11.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 17:36 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gooi SVP de plaatjes naar 640x480....denk aan modem/smallband users!

tip: lees de FAQ

Verwijderd

het lijkt me echt 3x nix.. Grafisch is het sowieso al achterhaald... en dat tunen.. tja.... je moet er maar van houden.

Verwijderd

Topicstarter
MissingDog schreef op 24 July 2003 @ 12:21:
Gooi SVP de plaatjes naar 640x480....denk aan modem/smallband users!

tip: lees de FAQ
plaatjes fixed :)

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

OMG!

het ziet er niet uit!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:06
Srry maar die graphics zijn echt beetje achterhaald niet normaal ... maaja het gaat om de gameplay he :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-10 14:25

Damian

Insane Obtrusion

mjah, wel leuk

en om andere te dagen, moet je toeteren naar de voetgangers...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

idd de graphics zijn beetje lame..maarja... dit spel gaat ook echt om het tunen , niet echt om het racen enz .. maar gewoon je auto zo snel/mooi mogelijk te maken
ik heb nooit zoveel van deel 1 gesnapt , leek me niet echt intressant
ik ga me wel meer verdiepen in deel 2 , maar heb geen idee hoe ik me auto sneller moeten maken , of hoe mooier te maken , hoe geld te verdienen , hoe tegen andere racers te race ... hoe ik die vind , of wat dan ook , als iemand voor mij deze n00b vraagjes kan beantwoorden ,, heel erg graag , misschien dat ik dit spel ook nog wel heel leuk ga vinden ;)

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Damian schreef op 24 July 2003 @ 12:28:
mjah, wel leuk

en om andere te dagen, moet je toeteren naar de voetgangers...
Ga je dan dragracen met een voetganger? :+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik vond deel 1 maar al te gaaf.. het is jammer ja, van de graphics.
Maar de gameplay vond ik veel te leuk :) Auto bouwen, de meest mooie bakken ontwikkelen en dan lekker cruisen :)

Het heeft gewoon wat :)

p.s. Ik vind het wel jammer dat het (weer) geen multiplayer heeft. Dan zou het helemaal compleet zijn. Wie de snelste auto kan ontwikkelen/afstellen :)

[ Voor 28% gewijzigd door El_Quedro op 24-07-2003 12:32 ]

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Er zit niet eens schaduw onder de auto's. Hoe prullerig.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kheb deel 1 ook een tijdje gespeeld, maar die grafix zijn wel minders.

En als ik deze shots zo zie dan denk ik niet dat der veel verandering is gekomen qua blokkerigheid

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MailMan
  • Laatst online: 10:27
Uhh jullie hebben het allemaal beetje fout geloof ik, grafisch ziet het er namelijk zeker niet slecht uit, en er zit dus wel schaduw onder de auto's, misschien in de screenies alles op low ofzo. Zal zelf wel ff screenie maken.

Zijn links in verband met grootte.

http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot108.jpg
http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot109.jpg
http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot110.jpg

Vooral veel polygonen en dus totaal NIET blokkerig.

Ja ik vind ook dat het spel nogal buggy is, het zal wel weer verbeterd moeten worden met patches.

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 23:12
Ik zie ook geen schaduw in jouw screenies? :?

iRacing Profiel

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:01
Ik vind het er alsnog zeer slecht uitzien.. En als het volgens de TS slecht presteerd op die bak, met alsnog zulke slechte grafix vind ik dit een bagger gemaakt spel.. Kost dit spel eigenlijk geld? :P

|>

Verwijderd

nou de graphics konden beter ja, ik wacht wel op de nieuwe NFS

Verwijderd

Leuke game :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 14:27 ]

• De_Delph
  • Niet online
Jammer, echt jammer dat het eerste (correctie: tweede) game wat echt met tunen te maken heeft, gelijk zo brak in elkaar zit.. :( ...

You can't drive your house, but you can sleep in your car!

• MailMan
  • Laatst online: 10:27
MartijnA3 schreef op 24 July 2003 @ 14:12:
Ik zie ook geen schaduw in jouw screenies? :?
Hmm van die angle in de garage niet, maar als je gewoon raced wel.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 14:04
Deel 1 was kwa gameplay wel gaaf, het zag er niet uit maar dat werdt wel gecompenseerd. Het enige wat gewoon zwaar ruk was is dat het zelfs op de snelste machines honds lelijk is en voor geen meter draait.

Aan de screens en reactie's te zien is deze game van het zelfde laken en pak (geen echt pak natuurlijk ;) ).

Ik ga hier verder niet te veel aandacht aan besteden denk ik :P

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Is het spel eigenlijk al officieel gereleased?
Ik weet nog dat de vorige versie bijna niet in europa te verkrijgen was..

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-10 21:45

dominic

will code for food

Ziet er niet uit, die auto's zweven los van de grond omdat ze geneens een schaduw hebben.. Wellicht leuke gameplay maar grafisch (Iets dat in dit soort spellen toch meestal wel de boventoon voert) zeker niet om over naar huis te bellen..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Postov schreef op 24 July 2003 @ 13:58:
Uhh jullie hebben het allemaal beetje fout geloof ik, grafisch ziet het er namelijk zeker niet slecht uit, en er zit dus wel schaduw onder de auto's, misschien in de screenies alles op low ofzo. Zal zelf wel ff screenie maken.

Zijn links in verband met grootte.

http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot108.jpg
http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot109.jpg
http://members.home.nl/rgj.post/sl_shot110.jpg

Vooral veel polygonen en dus totaal NIET blokkerig.

Ja ik vind ook dat het spel nogal buggy is, het zal wel weer verbeterd moeten worden met patches.
kan best zijn dat ie bij mij niet helemaal op zn mooist stond, maar het is op zn mooist niet te spelen. Ik heb het nu op zn lelijkst staan en nog draait ie niet helemaal vloeiend op me p4 2.4 ghz met 9700 pro, kut engine dus net als deel 1 :r

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Ik vind graphics niet zo belangrijk.
Als je maar veel aan je auto kan doen.
En dat de gameplay goed is.
Over 1 uur heb ik hem binnen dan zal ik eens kijken of het wat is.
Iemand hier al die deze game aan het spelen is.
Vertel vertel......
Anders doe ik het vanavond wel

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Topicstarter
danplo schreef op 24 July 2003 @ 17:31:
Ik vind graphics niet zo belangrijk.
Als je maar veel aan je auto kan doen.
En dat de gameplay goed is.
Over 1 uur heb ik hem binnen dan zal ik eens kijken of het wat is.
Iemand hier al die deze game aan het spelen is.
Vertel vertel......
Anders doe ik het vanavond wel
ik zeg toch ik :). Ik vind het echt ronduit kut vergeleken met deel 1, je kan net zo goed deel 1 spelen :( Dit spel had echt zo goed kunnen zijn als ze de engine hadden aangepast. Als je bijvoorbeeld dit spel zou hebben met een need for speed/gta engine dan zou het gewoon ongelofelijk vet zijn. Dit omdat nu de graphics gewoon ongelofelijk slecht zijn en het ook nog eens superbrak draait. Ik snap niet dat ze het spel zo durven uitbrenge na de negatieve reacties over de hoge systeemeisen en de slechte graphics van deel 1

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-10 23:03

BioHazard

*\o/*

Kheb ut net ff zitten spelen. Deel 1 was leuker man. De parts ken ik echt geen wijs meer uit man. En grafisch valt het allemaal wel mee alleen je hebt toch goede hardware ervoor nodig...En het voelt gewoon nog steeds nie echt cool aan. Echte snelheden enzo...Ik wacht wel op NFS: Underground!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-10 16:57

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Waar kun je deze game vinden?

• Hahn
  • Laatst online: 21:04
-ETz-Memphis Z schreef op 24 July 2003 @ 19:48:
Waar kun je deze game vinden?
Gewoon in de winkel :) Misschien zul je dit niet bedoelen, maar dan is het niet zo slim om te vragen ;)

The devil is in the details.

• ETzPliskin

ETzPliskin

Dat bedoel ik wel hoor :) maar omdat ik het nog nooit in de winkel gezien heb dat het mss gratis is... Dat hoopte ik toch :p

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Gratis? Zelfs al zou het gratis zijn...Moeite niet doen om te downloaden. Ik vind het 3x keer niks! Maja das mijn mening!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Mja, ik ben nogal fan van die dingen, zoals Gearhead Garage :p

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja ik ook wel. Maar ik wordt gek van die parts hier. Ik heb uren zitten puzzelen om een Supercharger op een V8 te krijgen in deze versie van het spel. En tis me nog nie gelukt :X

• scorpie
  • Laatst online: 13:26

scorpie

Supra Addict

waarom o waarom kan ik niet omhoog in de rankings list? al mijn tegenstanders zijn nu geel, dus ik kan alle tegenstanders uit mijn rank lijstje uitdagen om te racen, maar ik win niks, ja, alleen een beetje geld :?

BTW klopt het dat je niet veel aan de golf 4w drive kunt tunen except voor de vering en de banden en een intercoolertje?

[ Voor 23% gewijzigd door scorpie op 24-07-2003 21:10 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• dawuss
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

Hopelijk dit keer niet zo buggy als de vorige versie. Ben er benieuwd naar! Zeker weer geen demo van :(

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• ETzPliskin

ETzPliskin

:)

edit:
moet leren lezen

[ Voor 78% gewijzigd door ETzPliskin op 24-07-2003 21:21 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Kunnen jullie ook niks repareren? ik klik op repair all, dan moet ik iets van 200 dollar betalen (vrij weinig gezien mijn schade die ik had), en vervolgens gebeurd er niks.
Dan strip ik m'n car, en wil alle onderdelen dan maar los repareren, en dan zegt ie dat het al volledig gerepareerd is :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Verwijderd

wat denk je dan dat je motor draait en je auto rijdt!!! zonder belts! :D
of je motor ligt uit je wagen en nog kunnen doorkarren 8)7

zo kunnen we even doorgaan :z

• Loona35
  • Laatst online: 31-10 19:34
Ook voor tune-freaks is de game sucky... weet niet precies hoe het met deel 2 is maar deel 1 had veel te weinig tune-stuff en vooral veel te weinig auto's.

Verwijderd

dat tune-stuff is er nu wel degelijk, ik weet nauwelijks hoe een v8 in elkaar moet 8)7

en te weinig auto's blijft helaas :(

• scorpie

scorpie

Supra Addict

dit spel heeft weinig met tunen te maken geloof ik... (of dat is alleen in het begin van het spel), maar ik kan iig nog nieteens een open lucht filter kopen :?

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heeft er niemand een oplossing voor de regelmatige haperingen (ja zelfs op low detail) weg te werken? Want hierdoor kan je echt geen race rijden :(

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De eerste draaide hier zelfs niet op een P4 1,7Ghz en 256 ram :(
Met zo'n bagger beeld kwaliteit zou dit toch moeten gaan hebben :|

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:55
Kan iemand mij vertellen wat er veranderd is sinds deel 1? de graphics zo te zien niet. Andere spelelementen mischien :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 10:24
Maverick schreef op 25 juli 2003 @ 03:30:
Kan iemand mij vertellen wat er veranderd is sinds deel 1? de graphics zo te zien niet. Andere spelelementen mischien :?
Nou ik heb het vandaag voor het eerst gespeelt en vind het in zowat alle opzichten beter dan de vorige versie. Grafisch is het er aardig op vooruit gegaan. Minder bugs (tot nu toe). Overzichtelijke menu's meer verschillende onderdelen voor je auto e.d. Het enige minpunt dat ik tot nu toe gevonden heb is het rijden / sturen, dat is minder dan in de vorige versies maar kan ook komen omdat ik nog niks aan de wagen kwa vering e.d. aangepast heb.

Overigens draait het spel met alles op het hoogst (1024x768, ook view distance :) ) soepel en ziet het er netjes uit, iig beter dan de vorige versie.

Systeem:

P 4 2533 Mhz
512 MB Rimm geheugen (1066)
I850 Moederbord
9700 Pro videok.

Windows XP Pro SP1

[ Voor 9% gewijzigd door GeneralNL op 25-07-2003 08:45 ]

• Damian
  • Laatst online: 31-10 14:25

Damian

Insane Obtrusion

@ topicstarter:

Kweet niet wat jij met je systeem hebt gedaan, dat het niet soepel draait, maar op mijn laptop (2.67gieg p4, 512mb, Geforce 4go 440 64mb) en het loop toch erg lekker, en ziet er nog goed uit ook, @ 1024x768 alles hoog ;)

Kvind hem wel koel, want je hebt echt 100 keer meer onderdelen, en je kan de onderdelen onderling nu ook tunen. Erg koel spel dit!!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• ETzPliskin

ETzPliskin

Bij mij draait die ook wel soepel, maar die heeft opm de 3 seconden ofzo een hapering zodat racen veruit onmogelijk is :(

Verwijderd

Leuk spel races zijn alleen niet te doen zelfs op low quality blijft het bagger draaien .... jammer een gemiste kans

Verwijderd

Topicstarter
Damian schreef op 25 juli 2003 @ 10:43:
@ topicstarter:

Kweet niet wat jij met je systeem hebt gedaan, dat het niet soepel draait, maar op mijn laptop (2.67gieg p4, 512mb, Geforce 4go 440 64mb) en het loop toch erg lekker, en ziet er nog goed uit ook, @ 1024x768 alles hoog ;)

Kvind hem wel koel, want je hebt echt 100 keer meer onderdelen, en je kan de onderdelen onderling nu ook tunen. Erg koel spel dit!!
ja ik snap het ook niet, heb de cat 3.5 drivers, verder met geen een spel problemen

• GeneralNL
3.6 is ook al uit hoor... Niet dat het super veel uit zal maken denk ik maar ach.

Verwijderd

het spel is ook o zo makkelijk

koop zo'n golf achtig autotje bij de carlot, strip het hele ding kaal, alles wat nie hoeft worden vervangen kun je uiteraard laten zitten(ruiten deuren), verkoop al die onderdelen

en begin nieuw spul te kopen, zo kun je die auto met alle bumpers, spoilers en zwaarste motor halen voor net geen 25000

je haalt de 330 pk gemakkelijk als je die perpro GTA onderdelen haalt

met deze auto race je al je club members er uit

Verwijderd

Het idee van het spel is op zich wel ruig, maar op mijn xp2000 met gf4200ti moet ik hem op 800x600 zetten om het beetje fatsoenlijk te draaien :S naja doe toch alleen maar dragraces :)

Weet iemand hoe je van de Baiern 3,6 een BiTurbo maakt, moet kunnen ofnie als je Biturbo enginecover kunt kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 15:32:
naja doe toch alleen maar dragraces :)
huh, je moet toch in de stad mensen uitdagen en dan moet je toch racen? dat is toch gewoon een stukje door de stad? Hoe doe je dragraces dan?

Verwijderd

Da's alleen 's nachts, vlaggetje en finishvlaggetje op de map zoeken (wel af en toe flink stukje rijden)

Verwijderd

Weet je trouwens hoe je die Biturbo in elkaar schroeft? Ik heb nu een Nonus GT2 met 890 pk.. die BMW 3,6 met 440pk moet ook die richting op gaan met 2 turbo's, maar heb het nog niet voor elkaar gekregen

Verwijderd

edit:
heb al een manier gevonden om bij de volgende garage te komen, als je een of twee staat bij je green club zie je ook een nr 20 boven aan staan die is van die blauwe club, uitdagen en winnen en je bent verder

grrr waar ik gek van word is dat het spel zo buggy is dat als je afsluit dat je savegame kwijt is

ook heb ik hier weer zo'n rare geluidsbug, begint alles te kraken net als bij splintercell, hardware support op me live uit zetten naar software werkt ook niet

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 16:49 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Heeft iemand al een save waarin hij een stage hoger is? Mail dan ff!

Verwijderd

Die savegame bug is inderdaad irritant, had ik net een paintjobje gemaakt is de savegame ineens weg.
gelukkig had ik screenie gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.v.groenewoud/screen.jpg

gewoon save dir wegzetten na elke dag dus maar in vervolg

Verwijderd

kan je nou ook al een aantal onderdelen tegelijk weggooien? als je ze daar onderin hebt staan (bijv als je net een hele motor uit elkaar heb gehaald) ??
dit was bij deel 1 altijd zo'n gedoe :S

Verwijderd

de motor kan je bijvoorbeeld in 1x eruit plukken ja :)
banden bestaan btw uit 2 delen (rim en band)

die kutMSN spamberichten verstoren mijn gameplay :(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:15

Vos

AFCA

kan niet echt zeggen dat het lekker loopt
ik speel 1024x768 en het schokt :/

en dat op een p4 3ghz, radeon 9700 pro, 512 ddr

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hmzz.. hoop dat het dan een beetje draait op mijn xp1800, 512mb, radeon 8500...

Deel 1 was erg buggy en na een paar patches wel redelijk speelbaar, maar het liep al niet al te snel op mijn systeem. Maar ik doe toch alleen maar auto tunen en op de testtrack wat racen. Hopelijk lukt dat in versie 2 ook nog een beetje..

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dit is echt raar. Ik run een P4 1800 mhz met 512 Ram en een Geforce 4 Ti 4200 en run de game op 1280*1024 met een BEETJE lag soms!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21
Oke ik dacht na deel 1 ook weer een te beginnen aan dit spel .. even wat free ride gedaan ...

Maar ik denk dat poging 1 is mislukt om mn wagen heel te houden . ;(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/STREET_LEGAL-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/STREET_LEGAL-002.jpg

Toch maar even op nieuw beginnen denk ik want deze zal wel niets meer te maken zijn :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Lol nice car :)

Verwijderd

help!!!

ik heb last van geluid wat kraakt :(
muziek speelt gewoon goed maar verder is het bagger.....
iemand enig id?

bvd

• GeneralNL
Hoe race je nou eigenlijk tegen anderen? Als ik naar zo'n andere gast toeter zegt ie dat ik weg moet gaan ofzo en kan ik niet racen... Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Je kunt alleen racen tegen members van je eigen groene club geloof ik (groene cars op de map)

• SideSwipe
  • Laatst online: 31-10 17:32

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik speel het spel alleen om het tunen en testen :) Een Golf met 461PK is nu het max hier :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• ravw
Ik heb een probleem . als ik een Auto wegschrijf (Saved) en dan later weer op wil halen , dan gaat alles goed maar ik krijg er een hoop geld bij en mijn verkoper krijg ik niet meer te pakken want dat wordt rood .

Wat kan ik hier an doen ...

geen zin opm elke keer een nieuwe auto te maken , en daar heb ik geen zin an .

Maar hier even 2 auto's die ik heb geprobeerd

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/STREET_LEGAL-004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/STREET_LEGAL-005.jpg

En hoe kan ik die spullen verkopen die onderaan staan :(

want ik heb een zooi dubbel gekocht

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 26-07-2003 13:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• GeneralNL
Mijn nieuwe wagen, met 875 PK op de achterwielen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.galema/forums/Streetlegal.jpg

Alleen wel een beetje moeilijk op de weg te houden...

Verwijderd

M'n nieuwe autotje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rboonstra/redline.jpg

Haal een tijd op de kwart mijl van iets onder de 12 secs, 11,8 ongeveer

Alleen wat mij zo irriteert is de tyre wear van dat ding, voordat ik ook maar bij de meeting plek ben zijn mijn banden al voor 40% afgesleten, dus ik kan bijna geen race meer winnen

Ook verliest mijn auto prestige na elke race, dat komt door de wear van de onderdelen, als ik nieuw spul er in stop zit ik weer rond de 500

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 15:39 ]

Verwijderd

ligt dat nou aan mij, of ligt die motor er scheef in :?

zal em ook eens halen, en zien of het wat is... Deel 1 heb ik al heel gauw weggegooid, draaide voor geen meter hier....

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Blackhole schreef op 26 July 2003 @ 09:48:
Oke ik dacht na deel 1 ook weer een te beginnen aan dit spel .. even wat free ride gedaan ...

Maar ik denk dat poging 1 is mislukt om mn wagen heel te houden . ;(

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch maar even op nieuw beginnen denk ik want deze zal wel niets meer te maken zijn :(
ziet er nice uit
ook je graphs, hoe krijg je die zo als ik hier andere mensen hoor klagen over een amd2.6 met R9700 pro wat niet vooruit te branden is...
(ben hem zelf ook aan het "verkrijgen")

• ravw
ixl85 schreef op 26 juli 2003 @ 15:41:
[...]

ziet er nice uit
ook je graphs, hoe krijg je die zo als ik hier andere mensen hoor klagen over een amd2.6 met R9700 pro wat niet vooruit te branden is...
(ben hem zelf ook aan het "verkrijgen")
Ik speel hem hier gewoon op MID details en op 800 /600 32 bits .
(de eerste 2 foto's zijn wel op 1024 / 32 bits ... maar dan heeft hij teveel lag .

Ik heb een Radeon 8500 (128 mb) en een AMD XP2000 / 521 mb cas 2 ram

Dus das niet echt een top system maar het loopt wel lekker ..

Ach ik vind de speelbaarheid veel belangrijker dan de GrafX

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 26-07-2003 15:55 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Echt raar...Ik run um easy op mijn system. En om nou te zeggen dat dat een super-system is :S.

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
wat zijn je specs dan Bi0Hazard?

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Bi0Hazard specs zijn:
p4 1,8 ghz
256 geheugen d8 ik
geforce 4 ti 4200?

ikzelf heb p4 1,7 ghz
768 ddr 266 mhz
geforce 4 ti 4400

en het stottert als een GEK!!!!! :(

• ixl85
wat heeft biohazard dan dat zo speciaal is?
wat voor een drivers heb je overal voor enz Biohazard geef eens wat specs (waar het aan zou kunnen liggen)

• ravw
Heeft iemand tips voor deze game want ik raak eerder me geld kwijd dan ik wat win :(

En als ik dan wat win dan ben ik het al weer kwijd aan schade rep , of de politie

Verwijderd

Strak spel ;) Deel 1 was ook wel leuk. maar zo'n gekloot om je frame te maken :( Alles er af halen enzo)
majah. Misschien vanavond. en anders morgen ff spelen ;)

• Vos

Vos

AFCA

kan er wel iets van een ander merk dan einvager in zon golfie ?
er staat soms dat het wel kan (zon icoon) maar hij pakt het niet

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 26-07-2003 18:41 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Wat GTC zei klopt behalve ut geheugen das 512!
Ik heb de latest WHQL Detonator drivers..44.67. DirectX 9.0b er laatst nog opgezet...Ik zou ut nie weten maar ik heb echt geen last van stotteren ofzo op 1024 en op 1280 soms een beetje! :/
Ik heb niks speciaals dus...

[ Voor 71% gewijzigd door BioHazard op 26-07-2003 18:54 ]

• Vos

Vos

AFCA

grrr, nu zìet het er zo uit :(
de auto is ingame wel ok (op screen niet, vaag)
maar de achtergrond is ingame dus zoals op de screen...bijzonder irritant bij het cruisen en racen :(

het wordt weer zoals deel 1, wachten op de patches :/

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/streetlegal.jpg

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

LoL, echt een budget game dit...Patch, Patch, Patch en dan heb je nog kwee nie hoeveel bugs. Was bij deel 1 zal nu ook weer zijn.

Verwijderd

Try and beat this one :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rboonstra/redline2.jpg

• Vos

Vos

AFCA

waar test je die tijden ? als ik bij een vlag sta gebeurt er weinig
enkel degeen bij start, maar das enkel voor een lap time toch ?

[ Voor 69% gewijzigd door Vos op 26-07-2003 19:17 ]

Verwijderd

is er al een savegame-editor?
want eerlijk geld verdienen is niet te doen man.. ik kan tussen de frames door ff wat te drinken halen :S
(dezelfde als bij deel 1 werkt niet)

PS: om een of andere rede heb ik alles een keer op high gezet en de reolutie op: 1280x1024 32bit en het draait opeens een stuk beter 8) best raar maar ik ben er wel blij mee:P sys: amd 1400
512 mb
g-forge-3 ti500

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 19:54 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

See? Pacman heeft hetzelfde als mij. Good performance als je um hoog zet!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:43
Ik vindt het er leuk uit zien, maar als ik me controls ga instellen voor me gamepad, 3 stuks en dan bam, stopt ie :/ Mmm effe oplossing voor zoeken. (of kan dit ook in een config file?)

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Als iedereen nu ff het spel high zet zeg maar, en eens ervaringen ervan post?
Mischien is het gewoon zo buggy dat het niet op low kan draaien :P

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Beat this one: :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.v.groenewoud/records.jpg

en nee, op high loopt ie in de stad ook klote.. op testtrack wel trouwens

• ixl85
dinokiller schreef op 26 July 2003 @ 20:23:
Ik vindt het er leuk uit zien, maar als ik me controls ga instellen voor me gamepad, 3 stuks en dan bam, stopt ie :/ Mmm effe oplossing voor zoeken. (of kan dit ook in een config file?)
vaak heb je toch ook een proggie er bij om vantevoren alles in stellen,
en dan de .exe van het spel te selecteren,
zodra je het spel dan start kickt het proggie in met jou geladen knoppen en acties en kan je je joystick (bij mij toen)/gamepad gebruiken

• damouzer
ixl85 schreef op 26 July 2003 @ 20:47:
[...]

vaak heb je toch ook een proggie er bij om vantevoren alles in stellen,
en dan de .exe van het spel te selecteren,
zodra je het spel dan start kickt het proggie in met jou geladen knoppen en acties en kan je je joystick (bij mij toen)/gamepad gebruiken
Ja die heb ik, ga ik dat maar even proberen :)

• damouzer
Heb goed nieuws voor mensen die ook liggen te schokken met de game :)

Dit tip hierboven werkt. Zet de resolutie van het spel op hetzelfde als je desktop (ook je 16bit / 32bit). En shadow en Detail ook op high. Eerste paar seconden schokt ie dan nog wat, maar dan wordt het wel beter.

Zo valt er nog redelijk me te rijden :)

Verwijderd

w00t bedankt dinokiller! :D direct dat ie soepeltjes loopt :D (ondanks twinview)

keb alleen 1 probleem (dit is btw met meer spellen, 3d kaart kaduuk? :( )
Afbeeldingslocatie: http://gamez4u.gotdns.com/slr.jpg
klik hier voor de grote versie

zoals je ziet is er een soort artifact/noclip probleem
ligt dit aan mijn 3d kaart? :(

dit is alleen als ik verder weg ga, niet van dichtbij en word op elk object toegepast

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 22:28 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb hem net ff gekocht..... draait niet eens zo erg sloom op mn systeempje (xp1800, 512mb, radeon 8500), maar er zitten toch aldoor wat haperingen en bugjes in enzo.. hopelijk komt daar nog wat verbetering in met nieuwe patches (hebben bij deel 1 ook veel geholpen). Maar voor zover ik het kan zien is ie wel beter dan deel 2. Realisme is verbeterd en het ziet er ook wat beter uit.

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb men auto 400 per uur doen rijden op de test track net :p

• ixl85
-ETz-Memphis Z schreef op 26 July 2003 @ 23:52:
Ik heb men auto 400 per uur doen rijden op de test track net :p
het was toch een realistisch spel? :+
wat heb je er dan wel niet in liggen?
en wat voor een banden en frame heb je dan wel niet?

[:+]
mogelijk antwoord: een toyota starlet 83 1.0turbo met 14"velgen en slicks
[/ :+]

• ETzPliskin

ETzPliskin

de auto had 800+pk, ben em ondertussen kwijtgespeeld met racen :p was nie zo heel duur hoor, had gewoon de motor gesloopt, en volledig nieuwe gebouwd met duurste stukken, en de banden, die weet ik helemaal niet meer :p

oh ja, het was die wagen niet :p

---> Het is de wagen die je ziet op pic 2 in de startpost, ben de naam kwijt, iets met enus ofzo :p

[ Voor 18% gewijzigd door ETzPliskin op 27-07-2003 00:49 ]

Verwijderd

net ook nog ff wat gekloot ermeej best wel leuk alleen als je saved de car kan je er nix meer meej :/

dis een pic bad quality mja brakke comp..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/smeezio/untitled.JPG

Had een lekke linker voorband topspeed rond 310 kph, alles van dat per pro..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 02:00 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste