Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
caspergt schreef op 10 September 2003 @ 15:43:
laat maar, ik krijg hem al van ''een bepaald iemand''(kuch kuch Haatsjoebiohazard)
[ Voor 79% gewijzigd door BioHazard op 13-09-2003 10:59 ]
Mijn stats:
Heb al alle clubs uitgespeeld ben nu bezig met ROC
Helemaal zelf getuned
P4 2,4 ghz, gef 4 ti4200 64mb, 512 ddr + nieuwste detonators... geen porem

Maar goed, het is nog best leuk om te spelen, alleen ik kan mijn auto geen mooie paintjob geven want als ik per onderdeel wil spuiten kan dit maar in 1 kleur
Als ik gewoon met de hand spuit kan het wel, maar ja, dan ben je een half uur bezig en ziet het er nog niet uit... heeft iemand hier een oplossing voor?
ohja, ik kom met mijn einvagen ook geen enkele bocht fatsoenlijk door, de wagen begint meteen als een gek te slippen en te spinnen.... Zo kun je dus geen enkele race winnen

Wat kan ik hieraan doen? (racebanden/nieuwe remmen (315mm photon disc) helpen niet)...
Keb een paar vraagjes:
• Nos schijnt bij geen enkele auto goed te werken, is dat een bug?
• Hoe tune je de intake/outtake bij mijn Nonus? Ik probeer hem op 800+ pk te krijgen maar ik zit nu nog maar op ongeveer 600

• Hoe kom je bij een andere club, en komen er dan auto's bij? Ik heb namelijk nu al de groene en de blauwe racingclubs ge0wnt

• Ik heb telkens een hele langzame start, die ik dan daarna weer in moet halen (soms maar ternauwernood

Ik hoop dat iemand dit topic nog bezoekt, of dat er uberhaupt nog iemand SL2 speelt

bvd.
- huh ? nos werkt gewoon hoorda_rippah schreef op 22 September 2003 @ 21:35:
Hm, kickje dan maar:
Keb een paar vraagjes:
• Nos schijnt bij geen enkele auto goed te werken, is dat een bug?
• Hoe tune je de intake/outtake bij mijn Nonus? Ik probeer hem op 800+ pk te krijgen maar ik zit nu nog maar op ongeveer 600
• Hoe kom je bij een andere club, en komen er dan auto's bij? Ik heb namelijk nu al de groene en de blauwe racingclubs ge0wntIk weet niet hoe ik bij de blauwe gekomen ben, gaat dat vanzelf ofzo?
![]()
• Ik heb telkens een hele langzame start, die ik dan daarna weer in moet halen (soms maar ternauwernood) Hoe kan ik echt snel starten, moet ik in z'n vrij juist veel toeren draaien of weinig? Of er tussenin?
bvd.
- proberen
-ja dat gaat vanzelf als je eerste ben ga je automatisch ('t werkt vel heel vaag iig) naar een andere club
-ook zou ik zeggen probeer het gewoon zelf uit
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
rechtstreeks van http://www.buildersedge.orgPatch 2003-09-18 14:00
Both Christy and I have e-mailed invictus and this is the reply that we both got.
"this week"
This may mean that the patch will be with us within a few days. Fingers crossed.
- Panda
dus let's hope so
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nou dat mocht ff durenScorperito schreef op 22 September 2003 @ 23:00:
[...]
rechtstreeks van http://www.buildersedge.org
dus let's hope so
Ik ben blij dat ie er dan toch aan komt, want ik was gewoon weer Street Legal 1 aan het spelen omdat gewoonweg Redline niet vooruit te branden was met verkeer e.d., en dan wordt het spel er ook niet echt leuker op

w00tw00t, let's hope so ja... kan niet w88 totdat SL2 fatsoenlijk gaat draaien @ mijn bakkieScorperito schreef op 22 September 2003 @ 23:00:
[...]
rechtstreeks van http://www.buildersedge.org
dus let's hope so
Is idd niet leuk om met +/-Nou dat mocht ff duren![]()
Ik ben blij dat ie er dan toch aan komt, want ik was gewoon weer Street Legal 1 aan het spelen omdat gewoonweg Redline niet vooruit te branden was met verkeer e.d., en dan wordt het spel er ook niet echt leuker op![]()

[ Voor 27% gewijzigd door Serial-X op 23-09-2003 12:56 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Ik wil echt zon vet ronkend, brakend geluid wat je kent van die Evo's, Skylines en Impreza's. Iemand? Misschien was het er al voor SL; kan dat ook geimporteerd worden in SL2?
Zou erg vet zijn
buildersedge ligt eruit door bandwidth excession, maar weet iemand of dat komt doordat zij de patch hadden?
want volgens mij moet hij nu uit zijn, maar invictus update zijn site onwijs laat.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
During the last few days, final modifications on the patch has been finished, and it's been sent to our betatesters. We got their report yesterday and by the end of this day we can build a patch.
Of course it will be tested again by the testers, but it's so stable that we thinking of making it public as a beta version if the testers won't repot bugs after a few hours of testing.
Patch size is just below 40 MBs.
mm het is er anders nog niet @ dit momentScorperito schreef op 01 oktober 2003 @ 16:48:
Patch coming soon... 2003-10-01 05:00
During the last few days, final modifications on the patch has been finished, and it's been sent to our betatesters. We got their report yesterday and by the end of this day we can build a patch.
Of course it will be tested again by the testers, but it's so stable that we thinking of making it public as a beta version if the testers won't repot bugs after a few hours of testing.
Patch size is just below 40 MBs.
kom nou, ik hoop dat het de moeite waard is

Klik Klik to download
in die master race op dat eerste lange rechte stuk stuitert mn karretje dusdanig hard dat in 1 klap de motor deruit ligt...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Tweede indruk van de patch: GVD, kan geen krukas toevoegen aan een motorblok!
Kan dus geen motor opbouwen vanaf scratch.
Crasht telkens!
Anoniem: 36592
Anoniem: 4479
Ok op de site (http://www.invictus.hu/) staat al heel wat meer.. Helaas niet overtikbaar (en ik ga het niet doen.. Veel te veel), maat het ziet er aardig belovend uit.
Lama, al wat gevonden:
/edit <heel veel>: Ik weet niet wat ze aan het doen zijn met www.buildersedge.org maar de site is vaak down bij mijStreet legal Racing REDLINE - Beta patch v2.1.4
- game could freeze in catalog
- certain part had incorrect prizes
- painting and decals could appear at incorrect places
- part sets had no proper names
- 'repair-all' did not fixed all the parts
- invalid entering to Race Of Champions by pressing Enter
- audio catalogue was in the game but it was not enabled for use
- repairing in R.O.C. was not free
- when finishing a race, the enemies could clone themselves
- selecting 'load car' night races could take place
- selecting 'load car' number of days could be seen
- camera was incorrect after selecting 'test car'
- cars could disappear in the car lot
- mini-map holder frame stayed on the screen following to 'watch night race'
- projected light beams and shadows could be duplicated
- following to repair all, wheels could jump into the car
- police had no headlights and light glows
- bonus car had no headlights
- nitrous system didn't work properly
- super charger could not be installed onto a V8 engine
- when driving around town, fellow rivals car's had no wheels until you get close
- hood scoop didn't work properly
- the driver could drive without a seat and steering wheel
- cars could work without battery
- fixed brake simulation
- certain parts could fall into the road
- winning R.O.C. could freeze the game on certain specs.
- sound could extremely slow down the frame rate in case of no hardware 3D mixing
- NOS couldn't be installed into a MC
- parts could move away in repair mode
- cars could sink into the off ramps
- available cars at car dealers could change too quickly
- city related object bugs
- doors of traffic cars could disappear
- memory leak could slow down the game
- right click did not focused the center of the object
- part drag and drop did not worked properly in the garage
- first sound did not play in the garage
- after some day races the red line of the mini-map did not disappear
- roads were not clear for night races
- fixed skid mark bugs
- ...and many more
- damaged and incomplete cars at used car dealers'
- improved AI with competitive opponents
- R.O.C. opponents with high tuned fast cars
- improved night race structure
- adjustable emulated force feedback power for keyboard control
- sets can now be reloaded and saved
- enhanced ATI card compatibility
- new front-end background animation
- option to change gamma correction
- option to change LOD level
- enhanced in-game menu options
- adjustable head movement
- new shadow system beneath the cars
- various texts in opponent talk dialog
- improved script engine
- more intelligent handling of auto-clutch
- added light effects such as lens flares and headlights
- new parts for several cars
- 3D positioned sound in the garage
- cheats

De installatie van de patch verliep niet voorspoedig.. Bij het starten kreeg ik meteen een "Dit programma heeft .. " fout.
Toch maar eens herinstalleren

[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 18:49 ]

Verder merk ik niet veel aan de framerate. Die is best wel laag, maar dat kan liggen aan dat ik 4xaa en 16xaf forceer
Ik ga zo eens kijken of het nog mogelijk is dat iemand pink slips met me wil doen, want $1000 per race vind ik veel te weinig, en dan is het nog 's avonds ook in het spel. Het blijkt dus niet

Wel leuk is dat er nu motorkits en pro-tuning dingen zijn.. (ik zeg niet welke

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 20:27 ]
Anoniem: 36592
Ik krijg niemand zover om te drag racen nu. Moet zeker eerst je prestige 200+ zijn of zo?
Is dat mogelijk dan? Dacht dat er altijd wel iemand was die tegen je kon racen.. Of race je overdag? Dan moet je eerst 's nachts je prestige verhogen met dragracen (is altijd wel iemand die tegen je wil racen).Anoniem: 36592 schreef op 04 October 2003 @ 20:58:
die kits, is gewoon een samenstelling van onderdelen die je normaal los koopt. Die pro-tuning methanol rail voegt trouwens zo'n 100 pk toe bij sommige 4 cilinders
Ik krijg niemand zover om te drag racen nu. Moet zeker eerst je prestige 200+ zijn of zo?
Momenteel heb ik een einvagen 110 gtk met 505 pk, waarmee ik een nonus "net" bij kan houden/inhalen!
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 21:25 ]

maar een prestatie winst waar je u tegen zegt.. omg
ok zommige stukken nog haperend maar veel minder erg als eerst
en idd.. je moet eerst overdag racen.. maar er is erg veel politie soms..
mn eerste 2 games ff wenne resulteerde dus in 1 totaal afgeragte 110 GT en 1 nog net rijdende 110 GTK

ik wil een nieuwe savegame editor

[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 04-10-2003 21:14 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Vaag? Ik kon overdag niet racen, maar 's nachts wel? Zou je misschien kunnen kijken of je deze bug ook krijgt? Zie post hierboven... Ik ben namelijk bang dat ik niet de enige ben met deze bug... (het eeuwige laden bij het verslaan van nummer 1).Lord_Mithril schreef op 04 October 2003 @ 21:13:
kep de patch installed.. savegames weg![]()
maar een prestatie winst waar je u tegen zegt.. omghij draaid ineens vloeiend..
ok zommige stukken nog haperend maar veel minder erg als eerstalleen nog ff wennen aan de besturing van de auto's..
en idd.. je moet eerst overdag racen.. maar er is erg veel politie soms..
mn eerste 2 games ff wenne resulteerde dus in 1 totaal afgeragte 110 GT en 1 nog net rijdende 110 GTK
ik wil een nieuwe savegame editor
Als ik gewoon op enter druk laadt hij wel

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 21:23 ]
zal wel ff duren voor ik zover ben.. ik rij momenteel onder invloedAnoniem: 4479 schreef op 04 oktober 2003 @ 21:20:
[...]
Vaag? Ik kon overdag niet racen, maar 's nachts wel? Zou je misschien kunnen kijken of je deze bug ook krijgt? Zie post hierboven... Ik ben namelijk bang dat ik niet de enige ben met deze bug... (het eeuwige laden bij het verslaan van nummer 1).

Bier, Whiskey en Metal!!
Hoeft niet meerLord_Mithril schreef op 04 October 2003 @ 21:22:
[...]
zal wel ff duren voor ik zover ben.. ik rij momenteel onder invloed

Screenie van wat ik bedoel
Toch wel knap, een auto die bij 29 over de kop vliegt

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 21:32 ]
daar maak ik dankbaar gebruik van (bij mn tegenstanders danAnoniem: 4479 schreef op 04 oktober 2003 @ 21:27:
[...]
Hoeft niet meer, scherm werd op de een of andere manier niet geupdate. Wat ik wel irri vind, is dat een scherpe bocht maken bij het optrekken tot vage dingen leidt.. Over de kop rollende auto's
zie ze redelijk vaak voor mn neus een duikeling maken.. das heel handig aangezien ze momenteel veel sneller zijn
btw nog tips? aangezien ik best een n00b ben met auto specs enzo
voor de patch had ik een hele mooie savegame editor voor geld

wil t nu ff legaal proberen..
(settings van motoren enzo.. zeggen me echt niks atm)
[ Voor 21% gewijzigd door LordMithril op 04-10-2003 21:32 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Als eerste heb ikzelf de motor vanuit het niets opgebouwd. Dan zijn er een paar dingen waar je rekening mee moet houdenLord_Mithril schreef op 04 October 2003 @ 21:31:
[...]
daar maak ik dankbaar gebruik van (bij mn tegenstanders dan)
zie ze redelijk vaak voor mn neus een duikeling maken.. das heel handig aangezien ze momenteel veel sneller zijn
btw nog tips? aangezien ik best een n00b ben met auto specs enzo
voor de patch had ik een hele mooie savegame editor voor geld![]()
wil t nu ff legaal proberen..
(settings van motoren enzo.. zeggen me echt niks atm)
(1) In de catalogus staan van alle onderdelen of ze in de auto passen/geinstalleerd kunnen worden of niet (dan staat er een auto symbool boven).
(2) Soms willen onderdelen niet in de motor, terwijl ze wel zouden moeten passen. Dan moet je de motor iets uit elkaar halen, zodat het wel past (bijvoorbeeld de intake en de outtake-camshaft passen niet als de camshaft bearing bridge er in zit).
(3) Vergeet de turbo niet (met de aandrijfriem!! Luchtinlaat kon ik niet vinden, maar pk werd er wel bij opgeteld!!)
(4) Evenals de nitro (hoewel ik het nut ervan betwijfel; nog niet echt wat van gemerkt)
(5) Kijk ook/eerst ff bij pro-tuning onderdelen.. Krijg je heel wat pk'tjes voor!
(6) Er zijn 2 verschillende zuigerkoppen voor de gt110.. Slechts een ervan levert heel wat meer vermogen, terwijl ze hetzelfde kosten!
(7) Strip je auto!! Zo is er meer pk/kg!
Verder moet je gewoon wat klooien met de tune-tool (meteen rechts van de install/remove parts tool). Het helpt namelijk veel om de fuel rail goed in te stellen..
Je bent niet de enige auto n00b, ik heb nog niet eens mijn rijbewijs/het geld ervoor
zeker die van die motor
motor verkopen en zelf voor minder geld een veel betere bouwen.. logisch.. toch?
maar ik knal natuurlijk in mn eerste race weer frontaal tegen een lantaarn paal aan (werd geduwd) en ben in 1 keer mn motor kwijt..
delete save game en start over...
Bier, Whiskey en Metal!!
Nu blijkt het dat er een vering ontbreekt, maar ik kan een nieuwe niet monteren? Dus een tip bij het kopen van een auto: zorg dat er een vering opzit, anders kan je het niet demonteren!! (iig bij de pickuptruck).
Laat ik het anders stellen: zorg ervoor dat als een auto (alleen) een schokbreker heeft, dat er een veer opzit! Ik zal zo nog een paar dingen testen!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 04-10-2003 23:58 ]
een Duhen 1.8 met een 2.2 motor erin
1/4 mile on track 9.5sec ofzo.. @ night 10.790
de reden btw waarom ik niet 's nachts kon rijden.. minimale inzet is 1000 dollar.. en die had ik ff niet..
maar nu 1 vraag..
hoe kom ik bij de volgende autoclub?
ik sta nu 2de met 209/203 prestige (de nummer 1 heeft 170 ofzo) en 's nachts wil niemand meer racen.. enige races die nu nog werken zijn overdag.. alleen tegen groene..
hoe challange ik de nr 1?
Bier, Whiskey en Metal!!
dat vind ik niet eens zo ergBi0Hazard schreef op 05 October 2003 @ 09:36:
Lol topic is nieuw leven ingeblazen! Maar ja ik vind het echt klote, niemand wil meer voor pinks racen en geld da je krijgt is te damn weinig!
belengrijkste is dat het nu eindelijk vloeiend draaid op mn systeem (XP2000+ Radeon 9700Pro)....
als ik nu nog wist hoe ik verder kwam..
Bier, Whiskey en Metal!!
Erg leuk is dat de Duhen karretjes nog meer uber zijn geworden. Vroegah, zonder patch kwam ik tot de 500pk door er een golf motor in te keilen. Nu kan dat niet meer, maar ik haal nu wel 692 pk.
0-100 in 2.521 seconden en 0-200 in 5.029 seconden
Minpuntje is dat ze gelijk de maximum snelheid wat hebben bijgesteld, zonder patch kwam ik tot 432 km/h, nu nog "maar" tot 322 km/h.
Nu alleen nog zo'n 2.0 karretje vinden, kan die weer wat harder.
En Lord Mithril, 9,5 seconden over een kwart mijl is langzaam. Der kan makkelijk 1,3 seconden vanaf.
[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 05-10-2003 13:21 ]

is gewoon een standaard 2.2 motor met die pro tuning fuel rail..
en wagen compleet gestripped (anders kon ik t ook niet betalen
maar weet iemand nou hoe ik naar de volgende garage kan? ze willen alleen overdag met me racen (wel lekker.. ik mag nu de route bepalen.. 100 meter sprint dus meestal
Bier, Whiskey en Metal!!

Ik had eerst wel moeite om met een standaard begin auto te kunnen winnen. Dat wil gewoon niet. ik kocht daarom maar een goedkope auto, stripte de auto helemaal en van dat geld kocht ik een dikke turbo
Mijn huidige ( eerste ) auto:
Een Duhen Sunstrip ( Honda Del Sol ?
Leuke einddemper
NOS Kitje
Onder de motorkap...
Engine performance
Autootje gekocht om te kijken of ie met deze bakken ook zo makkelijk over de kop vliegt:

Uitlaatjes:

NOS-kitje

Statistiekjes:

Nog meer statistiekjes:

Mijn duhen-ferrari:

Statistiekjes:

Nog meer statistiekjes:

Goed, na wat gekut denk ik eindelijk de snelste combo te hebben gevonden voor mijn einvagen (ongetuned!!). Indien er wat verbeterd kan worden, vertel het me maar, maar volgens mij kom ik wel aardig ver nu!
Getuned is hij 623 pk
Volgende stuff zit in de motor!
• Einvagen 110 GT/GTK block (enige die te kiezen was

• Einvagen perpro 140 GTA stock crankshaft
• Einvagen stock crankshaft bearing bridge
• Einvagen gt oil pan
• MC GTLE transmission (gewoon duur doen
• Baiern Devils 6SFi 3.6 flywheel
• Baiern Kraftwerk 2.5 stock clutch
• Einvagen PerPro GTA camshaft drive belt
• Einvagen stock alternator
• Einvagen supercharger drive belt
• Einvagen 110 GT/PerPro 140 GTA connection rods (de andere gaven te weinig compressie)
• Einvagen PerPro GTA cylinger head
• Shimuthibu RC HIB535T4 intake manifold
• SL Tuners 4 channel methanol injection fuel rail
• SL Tuners 4 channel ported N2O system
• Einvagen 110 GT pistons (de eerste).
• Duhen DVC intake camshaft (de een na goedkoopste presteert het beste!!)
• Duhen DVC exhaust camshaft
• Einvagen PerPro GTA cylinder head cover
• Einvagen camshaft bearing bridge
OMFG!!!!

Om niet de auto kwijt te zijn.. (was redelijk beschadigd), drukte ik maar op alt-f4. Volgens mij is het een complot tussen ms en invictus

[ Voor 143% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 05-10-2003 17:39 ]
Maar goed, na wat geklooi, kreeg ik de volgende prestaties:
Veel pk, met wat minder trekkracht. Eens kijken wat mijn tijden/snelheden worden.. Indien het tegenvalt, ga ik nog maar wat kloten zodat de torsie wat beter wordt.
(plaatjes zijn aanklikbaar voor grotere versies).
ik wil namelijk naar de volgende garage

Bier, Whiskey en Metal!!
Had verder wel 1miljoen dollar met 1 auto bij elkaar, maarja
(AMD Athlon 1400, 512 DDR, GeForce 4 MX 440)
Ik kan nou lekker een beetje scheuren in de stad en oppassen voor tegenliggers
Ik las dat een paar mensen last van hun wegligging... dit kan je oplossen door andere schokdempers en vering. Ook de banden zullen een rol spelen...
Zelf had ik een MCGT gebouwd, maar ook al ben je op de snelweg in je 4e versnelling, je wilt niet vol gas geven
Wat ik ook leuk vind m.b.v. de nieuwe patch is dat ik met een standaard Einvagen vol gas achteruit reedt en in 1 keer mijn stuur omdraaide, dan rijd je ffies op 2 wielen en daarna op je dak
Overigens, ik wil hem al een hele tijd op mijn laptop spelen maar Street Legal 2 en 1 geven hetzelfde probleem, na het booten kom je in het hoofdmenu en dan loopt ie muurvast na 1a2 seconden.
Het is een: AMD XP Mobile 2500+, 512 Ram, 60gb HDD, ATI Radeon Mobility 9600 64MB.
Om de de specs moet het niet hangen

Anoniem: 38246
Ja dat had ik ook maar dan moet je ff een goede NO-CD Crack downloaden.El_Quedro schreef op 06 October 2003 @ 09:16:
De nieuwe patch draait echt uitzonderlijk soepel, zo soepel had ik het niet verwacht
Ik las dat een paar mensen last van hun wegligging... dit kan je oplossen door andere schokdempers en vering. Ook de banden zullen een rol spelen...
Zelf had ik een MCGT gebouwd, maar ook al ben je op de snelweg in je 4e versnelling, je wilt niet vol gas gevenDan houd je hem niet op de weg...
Wat ik ook leuk vind m.b.v. de nieuwe patch is dat ik met een standaard Einvagen vol gas achteruit reedt en in 1 keer mijn stuur omdraaide, dan rijd je ffies op 2 wielen en daarna op je dakStunten maar
.
Overigens, ik wil hem al een hele tijd op mijn laptop spelen maar Street Legal 2 en 1 geven hetzelfde probleem, na het booten kom je in het hoofdmenu en dan loopt ie muurvast na 1a2 seconden.Iemand wat bekend?
Het is een: AMD XP Mobile 2500+, 512 Ram, 60gb HDD, ATI Radeon Mobility 9600 64MB.
(Ik heb hem orgineel eindelijk
En nu doet ie het ook goed zonder no-cd crack
ow is dat zo? sloeg je hele systeem dicht dan? terwijl het spel op de desktop wel gewoon doet zonder crack..Anoniem: 38246 schreef op 06 oktober 2003 @ 13:21:
[...]
Ja dat had ik ook maar dan moet je ff een goede NO-CD Crack downloaden.
(Ik heb hem orgineel eindelijk)
En nu doet ie het ook goed zonder no-cd crack
Het ligt aan je 9600(ik heb er zelf ook een..) Moet je bij hardware versnelling 1 streepje lager zetten..El_Quedro schreef op 06 October 2003 @ 09:16:
De nieuwe patch draait echt uitzonderlijk soepel, zo soepel had ik het niet verwacht
Zelf had ik een MCGT gebouwd, maar ook al ben je op de snelweg in je 4e versnelling, je wilt niet vol gas gevenDan houd je hem niet op de weg...
Wat ik ook leuk vind m.b.v. de nieuwe patch is dat ik met een standaard Einvagen vol gas achteruit reedt en in 1 keer mijn stuur omdraaide, dan rijd je ffies op 2 wielen en daarna op je dakStunten maar
.
Overigens, ik wil hem al een hele tijd op mijn laptop spelen maar Street Legal 2 en 1 geven hetzelfde probleem, na het booten kom je in het hoofdmenu en dan loopt ie muurvast na 1a2 seconden.Iemand wat bekend?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
er zijn savegame editors.. maar die kijken nog naar de oude locatie van savegames..
maar das met een beetje klooien heel simpel op te lossen
Bier, Whiskey en Metal!!
Die duhen 2.0 is een geinig karretje:

Mwuhahahaha, 826pk.
Maar nu heb ik een versnellingsbak met 6 versnellingen, maar ik kom maar tot de 4. Misschien als ik ze goed instel, haal ik de 500km/h.
sweetThufir_Hawat schreef op 06 oktober 2003 @ 20:33:
He Lord_Mithril,
Die duhen 2.0 is een geinig karretje:
[afbeelding]
Mwuhahahaha, 826pk.
Maar nu heb ik een versnellingsbak met 6 versnellingen, maar ik kom maar tot de 4. Misschien als ik ze goed instel, haal ik de 500km/h.
uh ben je ook zo lief om je onderdelen en instellingen te posten?
maar weet iemand nu ook al hoe je verder komt?
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 06-10-2003 20:41 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Heb nu al meerVos schreef op 06 oktober 2003 @ 20:35:
ik krijg niet meer dan 610 pk uit me golf ?
Pers er nu 595 Nm uit en 630 pk
en hoe kun je night races doen idd...of hoe kom je verder ?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 06-10-2003 20:50 ]

De rest:
Duhen D22V block
Ishima WR head cylinder
Duhen DVC intake camshaft
Duhen DVC exhaust camshaft
Ishima camshat bearing
Shimutshibu RC HIB535T4 intake manifold
SL Tuners 4 channel methanol onjection fuel rail
SL Tuners 4 channel ported N2O system
Shimutshibu RC 23W44EX exhaust header
Shimutshibu RC MWFCR22W12 turbocharger
Ishima WR SuperTurizmo cylinder head cover
Duhen D20CV transmission
Duhen D20CV transmission RWD extension
Duhen D22V stock crankshaft
Baiern Devils 6SFi 3.6 flywheel
Baiern Kraftwerk 2.5 stock clutch
Duhen camshaft drive belt
Duhen D15V/D18V/D20CV connecting rods
Duhen 93er HC pistons
Duhen crankshaft bearing bridge
Duhen oil pan
+ natuurlijk de N2O busjes
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik het ook weer gejat heb (de motor dan) van een ander forum.
De instelling van de motor (ook gejat
Intake camshaft: -5
Exhaut camshaft: -15
Fuel Injector Mix Ratio: 16.00 : 1
Overigens, als het goed is schakelt ie maar 1 keer op zn weg naar de 200, scheelt ook weer een hoop tijd.
O ja, ik heb trouwens de 365mm remschijven der maar onder gezet, evenals 19" velgen met die racebanden, leek me wel handig eigenlijk.
Night races zijn niet zo moeilijk, ga gewoon tussen iets van 23.00 en 04.00 naar buiten en rijd naar het groene vlaggetje op de kaart. Rijd je auto tussen de auto's die aan de kant staan en klik op participate. Vervolgens kan je kiezen tegen wie je gaatVos schreef op 06 October 2003 @ 20:49:
[...]
Heb nu al meer
Pers er nu 595 Nm uit en 630 pk
en hoe kun je night races doen idd...of hoe kom je verder ?
@Thufir Hawat: ik had die config ook ongeveer, alleen trok dat ding van mij niet omdat me tractie controle reageerde
Wist niet dat ik die versnellingen zo moest doen

Ik heb een motor samengestoken, en als ik die wil doen draaien, dan zegt hij dat mijn motor niet kan draaien omdat ik over de maximale compressie zit, en die zou 16.7:1 zijn. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

@themaxter: tractiecontrol (ASR) helemaal naar links in de opties.
jah maar ze willen niet meer racen omdat ik te goed benthemaxter schreef op 06 October 2003 @ 21:38:
[...]
Night races zijn niet zo moeilijk, ga gewoon tussen iets van 23.00 en 04.00 naar buiten en rijd naar het groene vlaggetje op de kaart. Rijd je auto tussen de auto's die aan de kant staan en klik op participate. Vervolgens kan je kiezen tegen wie je gaat
das t hele probleem dus.. hoe daag ik de nummer 1 (ik is 2) uit en hoe kom ik dan naar de volgende garage...
lekkere config btw dat
helaas net te duur om meteen in t begin te hebben.. zal eerst met iets minder moeten gaan
[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 06-10-2003 21:56 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit gebeurd ook als ik op straat of op de test track sta...
Weet er iemand een oplossing?
er zijn dan geen rijders ofzo zegt iethemaxter schreef op 06 October 2003 @ 21:38:
[...]
Night races zijn niet zo moeilijk, ga gewoon tussen iets van 23.00 en 04.00 naar buiten en rijd naar het groene vlaggetje op de kaart. Rijd je auto tussen de auto's die aan de kant staan en klik op participate. Vervolgens kan je kiezen tegen wie je gaat![]()
@Thufir Hawat: ik had die config ook ongeveer, alleen trok dat ding van mij niet omdat me tractie controle reageerde![]()
Wist niet dat ik die versnellingen zo moest doen
en waarom blijf ik 20e ? heb al heel wat sprints gereden...moet ik tegen de nr 19 ofzo ? dat ik dan 19e ben ?
Ook helpt het als je de moeilijksheidsgraad op makkelijk zet.
Neemt niet weg dat mn scheurijzer in het begin ook onder de 500 zat, waardoor ik mooi een tijd neer zetten van 7.2 seconden over 1/4 mijl.
Mja, ik sta nu 3e, maar waar die nummer 1 zit?
@Thufir_Hawat: ik had die tractie al helemaal naar links staan
Daar ben ik ook benieuwd naar...themaxter schreef op 06 October 2003 @ 22:16:
Ik ben al tijdje nummer 1, maar probleem is dat ik niet bij de andere garages kan komen
.....
Het is me nu gelukt om aan de nachtraces deel te nemen en sta nu 1e (green).
eerste aankoop.. een Duhen 1.5...
body helemaal gestripped (alleen frame over) en van dat geld de bovenstaande motor gekocht (exclusief de turbo).. toen gaan racen tot ik 20K had, daarvan de turbo en body zooi gekocht even later nieuwe 19" velgen
maar ik sta dus nu 2de en de enige die verlopig tegen me wil racen 's avonds is de nummer 4.. zo ff kijken wat er overdag te beleven is
Bier, Whiskey en Metal!!
Nu sta ik dus nummer 1, maar volgens mij is het zo:
Als je persoonlijke prestige hoog genoeg is kun je in zo'n nachtrace de nr 20 van de volgende club tegen komen, mits jezelf hoog genoeg staat. Alleen moet het prestige van de auto weer zo laag mogelijk zijn.
Toch ook vreemd, als je al je bodywork van de auto afsloopt, heeft de auto minder prestige, maar hij wordt weer een stukkie sneller, terwijl ze wel juist dan wel tegen je willen racen.

hmz zou dat t dan zijnThufir_Hawat schreef op 07 October 2003 @ 08:56:
Nou, niemand wilde tegen me racen toen ik in mn jet zat, dus heb ik een golfje gepakt. Die heb ik volledig gestript, om nog minder prestige te krijgen. Toen zat de prestige van de auto onder de 300, toen ben ik naar zo'n nachtrace gereden en toen wilde de nummer 1 wel tegen me rijden. Hij hield me nog best redelijk bij in zijn duhen, tot ik m'n N20 ging gebruiken.
Als je persoonlijke prestige hoog genoeg is kun je in zo'n nachtrace de nr 20 van de volgende club tegen komen, mits jezelf hoog genoeg staat. Alleen moet het prestige van de auto weer zo laag mogelijk zijn.
Toch ook vreemd, als je al je bodywork van de auto afsloopt, heeft de auto minder prestige, maar hij wordt weer een stukkie sneller, terwijl ze wel juist dan wel tegen je willen racen.

Bier, Whiskey en Metal!!
Dat je prestige zakt als je geen body op je auto hebt, klopt wel..Thufir_Hawat schreef op 07 October 2003 @ 08:56:
Nou, niemand wilde tegen me racen toen ik in mn jet zat, dus heb ik een golfje gepakt. Die heb ik volledig gestript, om nog minder prestige te krijgen. Toen zat de prestige van de auto onder de 300, toen ben ik naar zo'n nachtrace gereden en toen wilde de nummer 1 wel tegen me rijden. Hij hield me nog best redelijk bij in zijn duhen, tot ik m'n N20 ging gebruiken.
Ik bedoel, vind jij je auto dan mooi? Ze kunnen van buiten namelijk niet zien of hij snel is
Over savegame editors: Er is al 1tje uit waarbij je kan kiezen welke savegame je wilt editen (dus dat je zelf de main. bestand kan aanwijzen.)
Patch 1 Compatible: http://amigos.homelinux.net/~don/xi/page.php?id=162
Deze gebruik ik: http://amigos.homelinux.net/~don/xi/page.php?id=89
Maar voor de rest heb ik ook een savegame waarbij ik niet cheat
Iets anders:
Misschien is het leuk om een rondetijd wedstrijd te houden?
En dan heb ik over de testtrack. Ik wil wel bereid zijn om een php script te schrijven die alles bijhoud, maar ik kan het niet controleren.... dus het moet wel eerlijk gaan... dus het liefst een screenshot erbij
Trouwens: Heeft iedereen dat je de uitlaat van de Einvagen niet echt kan veranderen.. de 'stock' versie blijft zitten en dan zit je gekocht andere einddemper er om/doorheen.. wel jammer
[ Voor 6% gewijzigd door El_Quedro op 07-10-2003 09:47 ]
Anoniem: 82860
Op zich is het wel een leuk idee, die ronde tijden, maar dat is nu met de patch vij lastig geworden: Mijn duhen is bij 350+ km/h niet echt bestuurbaar meer, dan kantelt ie vrij makkelijk en in zo'n ronde zit je nogal veel boven die snelheid.
Aan de andere kant wel weer een extra uitdaging.
En tja, zonder bodywork is ie niet echt mooi, maar ze kunnen juist wel zien hoe snel ie zou zijn, de motor en alle zooi liggen open en bloot.
Misschien komt het omdat ie stuitert omdat hij geen body heeft...Thufir_Hawat schreef op 07 oktober 2003 @ 09:46:
Hoeveel nog sneller? Ik zit nu in 1.3 seconden op de 100 km/h en in 3.2 seconden op de 200km/h.
Op zich is het wel een leuk idee, die ronde tijden, maar dat is nu met de patch vij lastig geworden: Mijn duhen is bij 350+ km/h niet echt bestuurbaar meer, dan kantelt ie vrij makkelijk en in zo'n ronde zit je nogal veel boven die snelheid.
Aan de andere kant wel weer een extra uitdaging.
En tja, zonder bodywork is ie niet echt mooi, maar ze kunnen juist wel zien hoe snel ie zou zijn, de motor en alle zooi liggen open en bloot.
De aerodynamic is bedoelt om je auto op de weg te drukken naarmate je snelheid.. dat voorkomt juist het stuiteren denk ik
Probeer daar wat mee, en goede vering, niet te hard niet te zacht..
En ja, met die patch is het juist een extra uitdaging, want anders heeft iedereen de snelste auto + instelling en ligt iedereen op dezelfde tijd, nu moet je ook er zelf voor zorgen tijdens het rijden dat het gaat lukken

t is ook helemaal niet logisch.. jij word bekend en je auto.. als je daarna in een andere auto aankomt wil men wel racen.. wedden dat men irl het dan alsnog overslaat? alsof zo iemand dan opeens een slechte auto zou nemen..

Bier, Whiskey en Metal!!
Maar ook met bodywork wordt ie onbestuurbaar boven de 350km/h.
ik zat met hele bodywork op 229 / 849 en zonder body (echt ALLES eraf) op 229 / 480(ongeveer) en kon alleen maar de nr4 uitdagen.
Ben nu op werk, dus kan even niet werken aan personal prestige
Verder ownt SL2 na die patch, draait helemaal top nu.
Heb me del sol nu getuned @ 680NM en 743PK. Rijd errug lekker
Als het iemand is gelukt om naar andere garage te gaan, plz let us know
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Hehe, daar bleef ik in het begin ook zo'n beetje op hangen,Anoniem: 82860 schreef op 07 October 2003 @ 14:04:
dan moet jij me eens uitleggen wat ik nog vergeet, want ik haal er maar 729
tot ik erachter kwam dat ik geen ramen in me wagen had
Alle ramen erin gezet en dat scheelde alweer een stuk in prestige.
Toen ook maar weer een pasagiers stoel erin gezet en het hard top dakje.
Zeg maar, alles zowiezo al standaard op die wagen hoord te zitten zit er nu weer in.
Bedenk me ineens, heb je het over prestige of over pk's ?
Als het over pk's gaat dan moet ik het volgende uitleggen:
Keb dat D22VC blok met D20VC @ 4WD versnellingsbak.
Dat Ishima (merk ff kwijt) intake en excaust header <-- DIT scheelt heel wat in pk's.
Kzal vanavond of morgen ochtend anders ff foto's posten.
Daarbij de onderdelen + instellingen.
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Bespaar je de moeite, sterker nog, je kunt nog iets omhoog. :)Kzal vanavond of morgen ochtend anders ff foto's posten.
Daarbij de onderdelen + instellingen.
Hmz, blijkbaar overheen gelezen ....

Ik heb volgens mij nagenoeg hetzelfde, zal vanavond ff kijken wat ik anders heb.
Enige wat je niet neer hebt gezet is je koppel .... hoe hoog ligt deze ?
AAAAIGHT
Yo Thufir_Hawat,
Enige wat ik anders had was de kop en Connecting Rods.
Nu alles zoals jij + wat tunen, zit ik op 832 PK / 753 NM
Duhen DVC intake camshaft @ -7
Duhen DVC exhaust camshaft @ -14
Weet niet of het hoger kan, ik zal nog ff wa prutsen.
Lukt het .. dan post ik het uiteraard meteen hier
En moet zeggen dat ipv de Duhen D20CV transmission de Faktung group Tran6 6 speed Sport Transmission het een stuk langer volhoud
[ Voor 17% gewijzigd door FlitzZ op 08-10-2003 10:40 ]
Anoniem: 65293
AMD Athlon XP 1500+ @ 1350 mhz
256 MB geheugen
Geforce 2 MX 400
kzal wel een een paar screenies posten
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 65293 op 08-10-2003 11:42 ]
Nou ja, kapot gaat ie toch niet bij mij, gaat meestal wel vrij snel in het rood.En moet zeggen dat ipv de Duhen D20CV transmission de Faktung group Tran6 6 speed Sport Transmission het een stuk langer volhoud
Zo liet ik voor de patch mn motor vaak boven de destruction point draaien, kapot ging die niet, terwijl het toerental ver in het rood gaat.
Mijn ervaring verteld me, dat het scheeld per motorblok (in zijn geheel)Anoniem: 65293 schreef op 08 oktober 2003 @ 11:41:
oja en volgens mij is de perfecte tune is:
intake op -20
exhaust op +20
Feul rail op 12.5
kweet niet zeker
Zoals ik hem nu heb, werkt -7 / -14 het lekkers qwa vermogen
ik heb dus ook jou config maar bij mij gaat niks kapot als ik rijThufir_Hawat schreef op 08 October 2003 @ 12:44:
[...]
Nou ja, kapot gaat ie toch niet bij mij, gaat meestal wel vrij snel in het rood.
Zo liet ik voor de patch mn motor vaak boven de destruction point draaien, kapot ging die niet, terwijl het toerental ver in het rood gaat.
ik kan gewoon rustig een hele dag cruisen, drag racen enz enz zonder dat er ook maar iets geel word..
Bier, Whiskey en Metal!!
LoL ... Engine @ GodModeLord_Mithril schreef op 08 oktober 2003 @ 12:45:
[...]
ik heb dus ook jou config maar bij mij gaat niks kapot als ik rij
ik kan gewoon rustig een hele dag cruisen, drag racen enz enz zonder dat er ook maar iets geel word..
Maar ik vind het al mooi dat je banden niet zo hard verslijten.
Maar 3, ik zit met een ander probleem. Hij is te snel
Leuke daarna is dan: je bent gefinished, je krijgt dus dan dat plaatje dat je bent gefinished en daarna staat je auto weer helemaal stil. Maar hij blijft dus ook stil hangen in de lucht. Als ik de motor start valt ie alsnog