Nou, ik heb het spel er net op staan en de test track en de garage werken veel beter als in deel 1! Ik weet wel dat deel 1 het op mijn systeem zwaar had om langs de auto's te gaan.
Ik draai het nu op 1600 en ga zo eens kijken wat de performance is op de straat.
Al wel één bug gevonden: alt-tab naar windows wil nog wel maar alt-tab terug niet

Meer mensen hier last van? (ik heb nog niets hierover gelezen in dit topic).
Wat wel irritant is, is dat de muis wat trager beweegt als in deel 1, maar dat zal wel een instelling zijn (of wennen).
Nog meer indrukken
Goed, na een tijd ermee gespeeld te hebben, kan ik zeggen dat het spel op de straat op 1600x1200 niet goed draait, maar wel beter als sl1! (het is dus wel speelbaar).
Wat bugjes:
- Toen er nog een bepaald deel van de motor inzat, begonnen de voor- en achterlichten opeens de branden

. Dus dat zag er vaag uit.
- Als de auto een tijd in de garage staat, kan hij besluiten te gaan stuiteren (irritant).
- Dat je delen van de motor zo eraankan laten zitten, kan zowel handig zijn als een hel

. Zo is het soms vrij lang zoeken naar wat er nu af moet.
- Bij de einwagen (iig), zitten de flywheel en de clutch 90 graden gedraaid.
Op
de redelijk populaire boards van een
fansite over streetlegal staat wat meer info over deze game met wat veelvoorkomende bugs en de oplossingen.
Nog iets ergere bug
Corrupte savegames door het spel zelf

. Waarom kan ik het niet handmatig saven en wordt het automatisch op één spel gedaan?

. Dit vind ik de meest domme beslissing ooit. Deze fout kwam dus bij het laden van een savegame.
Zal zelf maar na elke wijziging een backup maken en kijken of het spel nog laadt. Volgens mij ben ik weer de eerste "gelukkige" met deze foutmelding op de start.
Ik heb al een theorie wat er mis kán zijn, (in de auto in de garage zat geen motorblok toen ik het spel afsloot, misschien is het dat), maar ik ben hiet niet blij mee.
[
Voor 65% gewijzigd door
Verwijderd op 03-08-2003 22:07
]