Toon posts:

Street Legal: Redline

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.561 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-11 13:43
Ik zie op street-legal.tk een how to staan om met je hex editer er 19mil. dollar van te maken. maar ik kan alleen de 4 cijfers veranderen en max 32000 dollar nemen. Hoe los ik dit op en wat doe ik verkeerd?

Iemand mag ook zijn savegame posten met veel $$$ :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 20:50

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

cheaten sux. Ik krijg het trouwens niet meer voor elkaar whole parts te painten. dan pakt ie een blauwe kleur gewoon en als ik zilver kies dan doet ie ook gewoon blauw. iemand enig idee hoe dit komt?

Ik weet ook al wat het safe game delete probleem is. Hij verwijdert dan perongeluk de name en daarom zie je hem niet meer. ff de name van een andere safe game er in gooien en klaar is ie...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 17:31

BioHazard

*\o/*

Grrrr...Nou valt ineens telkens mun sound weg. Alle sounds zijn of helemaal fucked of je hoord niks! :r

EDIT: Dinokiller, edit 32 bit ff inplaats van 16! Zo heb ik het gedaan! O-)

[ Voor 31% gewijzigd door BioHazard op 30-07-2003 15:31 ]

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Om dan toch iets positiefs te posten in het topic, ik heb nu een Duhen 1.5 waar elke inline-4 block in kan... :) inline-6 of V8 lukt helaas niet..

Iemand al gelukt om een compressor op de V8 te zetten? (die roots van $5)

Check mijn knowledge base!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

als ik nu gewoon spray paint doe crashed de game :'(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Die compressor past nergens op! Zal wel weer in een patch gefixt worden! :r |:(

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-11 15:40
El_Quedro schreef op 30 juli 2003 @ 09:18:
[...]

Wie probeert dat nou :+ :)
Ging per ongeluk, ik zat wat fanatiek te klikken en toen hing er ineens een einvagen (ofzo iets) blok in me Beiern (ofzo iets) blok. Beetje maf dat wel.

En waarom een money cheat? Je kan met je start bedrag een golfje kopen, die helemaal leeg strippen en de snelste motor erin en je kan alles winnen. Je gaat ff een avondje drag racen en je hebt zo 10 of meer auto's gewonnen.

[ Voor 28% gewijzigd door Rusty op 30-07-2003 16:16 ]

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• AproK
Rusty schreef op 30 juli 2003 @ 16:15:
[...]

Ging per ongeluk, ik zat wat fanatiek te klikken en toen hing er ineens een einvagen (ofzo iets) blok in me Beiern (ofzo iets) blok. Beetje maf dat wel.

En waarom een money cheat? Je kan met je start bedrag een golfje kopen, die helemaal leeg strippen en de snelste motor erin en je kan alles winnen. Je gaat ff een avondje drag racen en je hebt zo 10 of meer auto's gewonnen.
Ik moet wel, want als ik een race win, crashed me spel :P

Verwijderd

DAMAGE schreef op 30 July 2003 @ 15:26:
Ik weet ook al wat het safe game delete probleem is. Hij verwijdert dan perongeluk de name en daarom zie je hem niet meer. ff de name van een andere safe game er in gooien en klaar is ie...
Euh .. hoe doe je dat dan ? Ik zit maar een beetje te kloten, maar krijg mijn savegame niet terug. Ben nou mijn collectie van een stuk of 20 auto's kwijt |:( 8)7

• AproK
Als er geen PlayerCar0 t/m PlayerCar19 meer hebt, dan ben je ze idd echt kwijt..

Heb nu een duhen race wagen met een GTA motor, de originele moet ik nog tweaken, maar het lijkt me sterk dat die de GTA kracht kan bijhouden.. Het is trouwens voor mij de eerst auto die fatsoenlijk bochten kan nemen :).

De Baiern GT3, ook een race auto, is niet zo fantastic... Die ligt bij mij niet zo lekker in de bochten.

Verder moet ik even de versnellingsbakken zien te editten, want bij m'n custom Huben racer, ga ik te veel toeren maken... (lukt dus niet denk ik :/)

[ Voor 4% gewijzigd door AproK op 30-07-2003 17:44 ]

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

weet iemand ook waarom ik whole parts alleen maar blauw kan spuiten en niet in een andere kleur? als ik een kleur selecteer en ik ga handmatig painten dan wil et wel maar niet met wholeparts...... weird weird

• AproK
Dat spuiten is idd weird ja :/

Heb nog even in de config files gebladert, nou, die patch zal nogal wat mogen toevoegen denk ik zomaar... Er is dus geen Bi-turbo inline-6 op het moment, zou dus wel moeten bestaan.. Of heeft iemand het al gezien?

Heeft ook iemand er last van dat als je aan je auto werkt, en er race banden onder liggen, dat die constant eraf dondert?

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Bij mij valt ie in de garage van Stage 1 er telkens tussen :) Als ik racewheels eronder heb liggen!

Verwijderd

gvd .. ik denk zet ff een lekker motortje in elkaar
nu krijg ik de : camshft drive belt er niet meer op
hoe krijg ik dat voor elkaar ?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 21:03:
gvd .. ik denk zet ff een lekker motortje in elkaar
nu krijg ik de : camshft drive belt er niet meer op
hoe krijg ik dat voor elkaar ?
dan heb je de golf + GTA blok en daar hoort vanzelfsprekend ook een GTA drivebelt bij

• damouzer
Ik heb als ik speel in de stad, dat de andere street races geen wielen hebben. Ik heb zelf geen motorblok zichtbaar in de stad :D voor de rest werkt het wel aardig :)

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
dinokiller schreef op 30 July 2003 @ 15:13:
Ik zie op street-legal.tk een how to staan om met je hex editer er 19mil. dollar van te maken. maar ik kan alleen de 4 cijfers veranderen en max 32000 dollar nemen. Hoe los ik dit op en wat doe ik verkeerd?

Iemand mag ook zijn savegame posten met veel $$$ :)
savegame met $$ is ook daar te downloaden... je hebt 4 cijfers veranderd naar FFFF .doe dat met de volgende 2 ook.. dan krijg je geloof ik FF00

edit-nu ook een savgameeditor te downloade... gaat nu super simpel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Don3k op 31-07-2003 09:55 ]

• damouzer
Don3k schreef op 30 July 2003 @ 23:00:
[...]

savegame met $$ is ook daar te downloaden... je hebt 4 cijfers veranderd naar FFFF .doe dat met de volgende 2 ook.. dan krijg je geloof ik FF00

edit-nu ook een savgameeditor te downloade... gaat nu super simpel :)
Had dat dan ook gelijk gemaakt :P hehe

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Wow! Kheb net de Race of Champions gewonnen! Die Prime rulez! Je kan die race enteren zonder die benodigdheden! Ga met je cursor op het vinkje staan en druk op je toetsenbord op Enter! En voila je bent erin! Alleen moe je toch nog een snelle car hebben! Die Prime ken je trouwens de roots supercharger opzetten!

• AproK
Bi0Hazard schreef op 31 July 2003 @ 12:10:
Wow! Kheb net de Race of Champions gewonnen! Die Prime rulez! Je kan die race enteren zonder die benodigdheden! Ga met je cursor op het vinkje staan en druk op je toetsenbord op Enter! En voila je bent erin! Alleen moe je toch nog een snelle car hebben! Die Prime ken je trouwens de roots supercharger opzetten!
Die enter truuk had ik ook al gelezen ja, echt super gewoon...

Alleen, elke keer als ik rijd, verlies ik net de allerlaatste...
De reden? No clue, maar bij de laatste race stuitert m'n wagen veel..
Ben ook al m'n prestige kwijt, omdat ik in een test run, tegen een paal op stuiterde, en toen geen reserve onderdelen mee had :/

Dat wagentje van mij is gewoon TE snel, heeft maar 300pk, maar is super licht... Heb meerdere versies gemaakt ervan, maar de 300pk versie heeft gewoon een top van 400+ en neemt bochten op de test track met 410...
Dus scherpe bochten maken @ ROC lukt niet, want dan gaat ie op 2 wielen rijden enzo..

Vanmiddag heb ik dus weer wat te doen :P.

Trouwens, ik heb nu een 8liter GTLE met 750+ pk.. Vol gas indrukken is alleen beetje nutteloos, want dan spint ie :P

[ Voor 7% gewijzigd door AproK op 31-07-2003 12:48 ]

Verwijderd

Ik heb net nog even rond zitten snuffelen en voor de mensen die geen zin hebben om de treat door te lezen voor het beste resultaat:
Zet het spel op dezelfde resolutie als je windows desktop.(opties aan of uit geeft geen super verschil)
Gooi de music map weg uit je install map, dan ben je ook direct van die lompe muziekjes af :)
Ga naar de options en dan naar de gameplay, daar staat hij standaart op moeilijk, dus schuif die even de andere kant op.
en de stuurhulp uit, dan kan je teminste normaal door de bochten heen !

na dat dus allemaal gedaan te hebben.. vind ik het wel een grappig spel.
T enigste nadeel vind ik dat de onderdelen niet op elkaar aansluiten, ik had namelijk net onwijze 21" velgen onder me oto gezet, maar dan passen er weer geen banden op !! :(

voor de rest zie ik tijdens het sturen ook die gast z'n elleboog de hele tijd door het raam heen komen.
en de bomen zitten af en toe door de brug heen!

• AproK
Over het sturen, ik doe het met een stuurwieltje (ms force feedback), als ik geen stuurhulp heb, moet ik inderdaad minder draaien aan het stuur, en reageert alles wat sneller, maar dan kan ik dus totaal geen bochten nemen met m'n wagen..
De reden hiervan is dus dat die Golfjes dus direct omgekeerd stonden. Sensitive zooi maakte niet zoveel uit, want tijdens een flauwe bocht, ging het zowiezo mis, want ineens begint de wagen te slippen..
Met stuurhulp heb ik hier geen last van

Elleboog door het raampje is stoer man :P Wel even onthouden dat het spel een hoog f&f gehalte heeft :P (nacht races)

Die 21" velgen hebben wel rubber ervoor, maar die zijn niet super breed...

Ander nadeel is dat bv. niet elke inline-4cyl niet in elke wagen past van een ander merk. Maar dat is simpel op te lossen in de config bestandjes..

[ Voor 12% gewijzigd door AproK op 01-08-2003 00:34 ]

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Gister samen met een vriend echt een 'monster' gebouwd. (Dit na al meerdere vern**kt / verloren te hebben) :P

Zo'n audi coupe lookalike.
Meteen blok eruit en verkocht en maar aan het shoppen gegaan.
Compleet GT2 (V6) block erin, fuel/air @ 14.00 en uiteraard NOS erop (maar ook op deze deed de NOS installatie niet veel :( ... )
Daaruit kwam +/- 849 PK met een top van 404 km/h, alleen NIET RECHT TE HOUDEN !

Achterwielaandrijving grmbl :( in ze 1 ging het nog wel, maar eenmaal op snelheid in zun 2 ... 3 ... ging de kont slingeren en zo verloren we meteen de wagen waar we een half uur / 3 kwartier mee bezig waren geweest. Helaas ook geen screenshots gemaakt >:(

Uiteindelijk maar opnieuw begonnen en gewoon golfje voorzien van GT2 block met charger, auto's winnen / verkopen en een impreza gekocht >:)
Trekt goed en rete stabiel :)

btw: die 'cheats' om aan poen te komen, en de 'bug' om wel mee te doen aan race of champions vind ik lame :/
Gotta earn it imo .......

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• YorgoB
  • Laatst online: 13:06
Hier een tip voor het racen.
Bij het begin van het spel had ik zo'n Golfje 140 gekocht.
Als ik dan ging racen, wilde sommige wagens me inhalen, dan ging ik een beetje de richting op van die wagen, dan ging die wagen aan het sturen, en verliest hij de macht over het stuur. Zo kon ik meteen elke wagen verslaan...

• FlitzZ
Hehe w1ll1am,

Wat ik net al aan gaf, gotta earn it :)
Als ik de race niet gewoon 'eerlijk' win en de tegenstander niet net zoveel kans geef om te winnen als ik zelf de kans wil krijgen om te winnen, heb ik geen lekker gevoel bij mijn eventuele overwinning >:)
But thats just me =)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• MrTail
  • Laatst online: 12-03-2024
En FlitzZ en ik hebben tevens bewezen dat de befaamde gezegde klopt:

Eerlijk duurt het langs!!!

Gvd 1.5 uur bezig met tunen en spuiten ... vervolgens gaan racen en na 100m de muur in spinnen omdat die f***ing alleen-achterwiel-aangedreven-n00b-stinkende-roelende-850pk bak niet op de weg te houden is.

En dan maar weer overnieuw beginnen ... tot diep in de nacht ...

Jeeeeeez, dit spel roelt echt! :)

• YorgoB
  • Laatst online: 13:06
FlitzZ schreef op 01 augustus 2003 @ 09:09:
Wat ik net al aan gaf, gotta earn it :)
Als ik de race niet gewoon 'eerlijk' win en de tegenstander niet net zoveel kans geef om te winnen als ik zelf de kans wil krijgen om te winnen, heb ik geen lekker gevoel bij mijn eventuele overwinning >:)
But thats just me =)
Daar ben ik het niet mee eens. Ik gebruik geen cheats, en speel eerlijk.
Alleen hoef ik toch niet percee recht vooruit te rijden?
Als ik ze voorbij laat rijden gaan ze ook voor mij rijden.
Met als gevolg dat ik moet gaan sturen, zodat ik weer de kans heb dat ik ga slingeren en de macht over het stuur verlies.

• FlitzZ
YorgoB schreef op 01 augustus 2003 @ 09:29:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik gebruik geen cheats, en speel eerlijk.
Alleen hoef ik toch niet percee recht vooruit te rijden?
Als ik ze voorbij laat rijden gaan ze ook voor mij rijden.
Met als gevolg dat ik moet gaan sturen, zodat ik weer de kans heb dat ik ga slingeren en de macht over het stuur verlies.
Ehm, het is ook de bedoeling om ze voor te blijven ;)

edit:
typo :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlitzZ op 01-08-2003 09:52 ]

• MrTail
  • Laatst online: 12-03-2024
Het spel mist gewoon guns, dikkere bumpers en spikes :P

• FlitzZ
Hehe rm:)

kan ook nie w8en op de neon'z voor onder de wagens.
En idd een wat ruimere keus qwa spoilers / skirts / bumpers etc :)

Ow, btw dat van die instellingen resolutie net als desktop ed, werkt wel beter idd.
SL2 nu @ 1600x1200 en af en toe wel een stottertje / 's nachts is het zowiezo al slechter.

Van Deel 1 niks meegekregen, maar moet zeggen dat ik SL2 wel ERRUG indrukwekkend is.
Gameplay / graphics zijn dan wel minder goed, maar opties om te tunen ed .. errug kewl :)

• AproK
WTF! Wat ik nou net tegenkom!
Ik moest overnieuw beginnen, omdat het spel m'n save verwijdert had :/.. Dus, aangezien ik al mijn auto's bewaar vanaf aankoop, ben ik weer verder gegaan met een stock Del Sol..
Die reed ik in een paal, dus die wat totalled :P
Gefixed, en dan een dikke GTA motor erin. Ik cruise een beetje op de snelweg, en ineens zie ik een gastje van een ander team rijden, met minder prestige als mij..
Dus, ik toeter :). Hij had zo'n dikke muscle car, maar we reden op de snelweg, en ik ga hard :P.
We staan naast elkaar, en bij 3 scheurt ie weg! Ik moest dus wachten tot Go..
Echt vaag, nog nooit eerder gezien :). Wel leuk trouwens dat het spel is gestopt met crashen als ik een race win, nu kan ik fatsoenlijk spelen :)

• FlitzZ
Hehehehe,

maar wel de race gewonnen ? of niet ? :?

• AproK
Jah, dat wel, vloog met 300 over de finish :P
Nu doet het spel weer iets wat ik niet wil, me auto mollen :/
Ik wil dus die pink slip auto's helemaal aan gort rijden, maar dat lukt dus momenteel niet :P

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Molt het spel je auto? :) Mmmm dies nieuw!
Maja, reply van Invictus gehad! Patch in de maak die zal zowat alle bugs fixen en ze douwen er de neons in ! :P

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 10:24
Cooliez schreef op 01 August 2003 @ 13:41: Ik cruise een beetje op de snelweg, en ineens zie ik een gastje van een ander team rijden, met minder prestige als mij..
Dus, ik toeter :). Hij had zo'n dikke muscle car, maar we reden op de snelweg, en ik ga hard :P.
We staan naast elkaar, en bij 3 scheurt ie weg! Ik moest dus wachten tot Go..
Echt vaag, nog nooit eerder gezien :).
Ej, dat heb ik ook eens gehad ja. Erg vaag maar heb toch nog net gewonnen 8)

[ Voor 31% gewijzigd door GeneralNL op 01-08-2003 16:07 ]

Verwijderd

De oude versie van SL had dat ook dat opeens je savegame weg was.

Ik wist niet meer hoe dat bij SL1 ging maar dit is de oplossing voor als je game kapot is:

1. Maak een nieuwe game op de laatste slot.
2. Sluit Street Legal weer af.
3. Ga naar je Street Legal/save/007 folder.
4. Kopieer de file "name" naar de folder waar je oude savegame stond (als die in slot 1 stond is het Street Legal/save/000, slot 2 Street Legal/save/001, enz)
5. Start Street Legal en klik de game aan waar je oude game stond (Heet nu dus iets van Pietje, day 0)
6. Spellen maar!!

De reden dat die het niet meer deed was omdat je name bestand weg was, op deze manier maak je weer een nieuwe en als je de volgende keer opstart klopt de naam ook weer als het goed is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 17:01 ]

Verwijderd

Ik heb eindelijk ook die ROC gewonnen, maar die auto die je dan krijgt, IS DAT ALLES?
456 PK, das niks!!

Verder wel een zeer goede game ondangs de vele bugjes

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja die car is nie veel speciaals! Maar moe je er ff zon Roots PSI Supercharger opzetten!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:29

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 18:55:
Ik heb eindelijk ook die ROC gewonnen, maar die auto die je dan krijgt, IS DAT ALLES?
456 PK, das niks!!

Verder wel een zeer goede game ondangs de vele bugjes
zou je mischien een savegame met die auto online kunnen gooien? (of ff mailen, mijn email staat in mijn profile, dan zet ik em evt wel online)

niks

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mail me maar ff als je een save wilt met die bak!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

wat een bagger spel.. ik draai et hier op een 2000+, radeon 9500 pro.. en wat heb ik, bij de 1024x768 schokken.. omg! dat heb ik zelfs niet bij Unreal 2 op 1280x..

En tis nog is lelijk ook.. in et kort, een brakke engine, leuk idee.. vooral dat tunen enzo (wat me wel aanstaat) maar verder 3x nix

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• AproK
Bij mij draait het gewoon vloeiend :?

Verder vind ik het wel leuker als je ROC gewoon zelf probeert, want zo super moeilijk is het niet!

Ik heb een aantal auto's in de aanbieding :P
Ze zijn allemaal stock, tuned versies zijn super secret, want stel je voor dat iemand om me super skills gaat lachen :P

De stock versies vind je hier
Er is niet veel spam aan het linkje, omdat het niet eens een pagina is, alleen een index :P

De auto's gebruik je door het bestand te downloaden, en dan te hernoemen naar PlayerCar0..
Als je al een wagen hebt, dan is die dus ook al PlayerCar0, dan noem je de gedownloade wagen gewoon PlayerCar1 of 2. Je kan geloof ik best ver gaan met tellen, dus ik weet niet wat het limit is (PlayerCar9999? :P).
Het bestand moet je dus bij je save gooien.
Voor het geval je PlayerCar0.1 enzo hebt, dat zijn onderdelen die gespoten zijn of beschadigt zijn, moet je dus negeren. Verwijderen is geen goed idee! (Mijn resultaat was, mooie paint, maar mocht niets raken, want dan crashte het spel)

Post is weer al veel te lang, dus ik stop, als het niet lukt, laat het weten. Je save hangt dus niet echt samen met je autos, dus aparte save is niet nodig.

Voor geld ofzo moet je die wagens NIET downloaden, want geld winnen kan je HEEL makkelijk doen.. Gewoon met een golfje pink slips :P.

Verwijderd

Op veler verzoek, een savegame met die auto die je kunt winnen:

http://www.raymondbrandt.nl/_temp/save.zip

(PS, is de 1e savegame)

• AproK
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/fosse/SL2-ruigebak.jpg

Voor de liefhebber ;) (zit dus een GTA blok in..)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/fosse/SL2-400+crash.jpg

Reed 410, bochtje @ test track, ging makkelijk, maar ik wou snel zijn, en dus langs de muur scheuren, alleen tijdens de bocht ging ik iets te dicht bij de muur...
Doordat er oversized banden onder lagen, geen kappen en 4wd, kreeg de rechter voorband direct grip en schoot de auto de lucht in...

Let verder maar niet op de verkrachte schaduw, dat is een klein probleempje bij mij, weet dus niet of het bij mij alleen is. Schaduw aan of uit helpt niet. Spel draait btw wel vloeiend.

[ Voor 21% gewijzigd door AproK op 02-08-2003 13:44 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Mmmm...Hoe hard ik mijn Prime DLH ( O-) ) ook tegen de muur rijdt hij wil maar nie zo mooi indeuken als die bak hierboven? Alle auto's hebben dan een beetje damage aan de body parts maar meer ook niet?

• AproK
Heb ook een tijd dit probleem gehad, het wou ineens niet meer lukken, bleek toen dat ik de het spel op makkelijk had gezet :/

Als je het op moeilijk zet, is het enigste verschil dat je meer schade hebt.. Met dus HEEL veel kans dat je bij het eerste paaltje dus je blok verliest :P

Het eerste plaatje had ik paar dagen geleden geschoten, even snel voor iemand, want hij moest weg. Dus de banden die er onder hangen, zijn de allerkleinste met GTA velgen. Trekt wel harder weg nu, zonder vervelend verlies van grip..
De wagen is de race versie van die Del Sol, het chassis weegt iets van 500kg dacht ik. Dus met grote banden, klap ik gewoon omver doordat er te veel grip is.. Zelfs in de schuine bochten op de test track heb ik er last van.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ik snap et niet..

zelfs op 640x480 hakkelt et.. wtf ? Alles op low.. en 16bit volgens mij... hoe the fuck kan dat.. iemand een idee ?

ps. alle spellen draaien verder goed, net nog morrowind en UT2003 gespeeld (op 1280 x 1024..)

Radeon 9500pro @ Radon 9700
AMD XP 2000+
256 MB DDR
MSI KT3
SB Live

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-11 15:40
FLeSH schreef op 02 August 2003 @ 13:49:
Ik snap et niet..

zelfs op 640x480 hakkelt et.. wtf ? Alles op low.. en 16bit volgens mij... hoe the fuck kan dat.. iemand een idee ?

ps. alle spellen draaien verder goed, net nog morrowind en UT2003 gespeeld (op 1280 x 1024..)

Radeon 9500pro @ Radon 9700
AMD XP 2000+
256 MB DDR
MSI KT3
SB Live
Je moet het topic ff doorlezen, daar staan tips in om het spel beter te laten draaien.

1. Zelfde resolutie etc als desktop kiezen.
2. Music dir verwijderen. Meteen die rot deuntjes weg
3. Alles op high zetten dan draait ie vaak beter.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Lol whaha! Ik game op moeilijk gezet, mijn zuurverdiende Prime DLH full speed tegen een muur gereden! |:( |:( Weg auto! O-)

• AproK
Leuk he, spelen :D :P

Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash10.jpg

Op verzoek wil ik er wel beschrijvingen bij zetten, maar zijn er dus wel veel :P
Sommige deukjes zijn niet zo groot, maar wel mooi zegmaar. Gewoon een stuk chassis verbogen zonder effect op de auto verder.

Die blauwe muscle bak, als je goed kijkt, kan je zien dat ik in een slip een paal raakte, waardoor het ding bij de deur die mist, wat verbogen is.. De wagen is een beetje een banaan zeg maar ;)

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik zit eigenlijk altijd te rommelen met die banden.. hij zegt dan van "interchangeble with your current car". Nou ok, kopen.. en dan past het toch niet omdat de velgen te klein of te groot zijn.

Hoe doen jullie dat nou? waar letten jullie op bij de maten? ik ben er niet zo goed namelijk :)

• AproK
meer een beetje geluk hebben vind ik, ik kijk doodleuk of de band breed is, meestal is dit zo, dan moet je iig minimaal 10 hebben als eerste getal geloof ik

het 2de getal, is de inch maat..

dus die ene raceband, die duurste, 13.0x19
mischien kan je er wat mee

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-11 14:25
ik zat net bij options -> game options te kijken daar kan je verkeer en dus ook politie gewoon uitzetten, is gewoon eigenlijk cheaten maar iig veel leuker dan dat duffe verkeer wat alles alleen maar meer laat haperen :D

• AproK
Het verkeer laat inderdaad een boel haperen, dus als het echt hard schokt, is het beste om het gewoon uit te zetten. Zelf heb ik er niet super veel last van, want ik rijd meestal onder die bruggen in die oude waterweg.
Handig om politie kwijt te raken en je prestige hoog te zetten is dus hard blazen over de snelweg en die oude waterweg...

Binnenkort begin ik denk ik weer even overnieuw :P.

Verwijderd

Dat ik dat niet gezien heb... de politie verziekte de boel nogal. Dat je een boete krijgt, ok, maar dat je prestige omlaag gaat is vrij vervelend omdat je race soms door politie-infected gebied gaat: weg win-prestige :)

Het spel draaien op de resolutie van je desktop scheelt idd enorm. Ik kan het nu vrij soepel spelen (1900+, 512mb, R9700). Nu nog de tune bugs eruit en het wordt een leuk spel :)

Verwijderd

Nou.. Ik ga niet even lang door zoeken (elke pagina)
maar waarom krast mijn geluid soms?
Vet vaag en irritant is dat... Telkens zo'n krassend geluid..
Thx

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Tja, heb je de nieuwste drivers enz voor je soundcard?

• Jimmie
Ik ben nu eerste van de groene club en de blauwe club maar hoe kom ik nu in contact met rood. Ik kwam in contact met blauw door een keer overdag tegen één van hen te racen.
Maar die van rood willen nooit tegen me rijden, prestige is 243 en me auto prestige 439 ofzo.

Verwijderd

ik vind ghet echt klote , ik voel dit topic .. en speel het spel vaak , maar snap er nu echt geen fuck van hoe ik me wagen sneller kan maken , welke onderdelen bij elkaar horen enz ...

• AproK
Sdk, gewoon in de nacht racen, als je ineens een tegenstander ziet op plaats 20 ofzo (normaal zou je in de range van 1 t/m 5 moeten zitten), dan weet je dus dat het van de andere club is, daar win je van, en hopla!

Roy-2001, gewoon even uitzoeken!

Zit nu buiten met laptopje, dus echt veel rond rijden zal er vandaag niet van komen want het is te mooi weer :P. Spel zal wel niet draaien op de laptop, maar zal zometeen even kijken :).

Politie heb ik geen last van verder, die rijd ik er heel makkelijk uit met mijn Del Sol

[ Voor 10% gewijzigd door AproK op 03-08-2003 15:49 ]

• Jimmie
Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 14:02:
ik vind ghet echt klote , ik voel dit topic .. en speel het spel vaak , maar snap er nu echt geen fuck van hoe ik me wagen sneller kan maken , welke onderdelen bij elkaar horen enz ...
je moet gewoon motor er uit gooien en dan duurste blok kopen wat past en dan verder bouwen met duurste onderdelen >:)
daarna kan je fuel rail en de 2 tandwielen aan de zijkant van je blok (intake en outtake dacht ik) tunen en je moet dan gewoon steeds bij info > cylinder icoontje kijken of die tune je HP omhoog haalt of niet ;)

ik voldoe nu aan 3 punten van dat kampioenschap alleen één punt waar je dus een auto van 750 prestige points moet hebben, hoe krijg ik dat ooit voor elkaar |:(
krijg wel prestige points bij me auto met winnen met overdag racen alleen dat is nou ook niet echt veel gaat eeuwen duren :) naja zit op 400 nu (8>

[ Voor 21% gewijzigd door Jimmie op 03-08-2003 18:02 ]

• AproK
Je kan ook gewoon de bug gebruiken door doodleuk op enter te drukken...

Neem wel van alles minimaal het dubbele mee aan onderdelen! Naja, de onderdelen die je makkelijk kapot maakt. (banden bv.)

En in de nacht racen gaat sneller, maar ik heb eigenlijk nog niet echt gelet of dat nou veel helpt kwa prestige punten voor je wagen..

• Jimmie
Cooliez schreef op 03 augustus 2003 @ 19:15:
Je kan ook gewoon de bug gebruiken door doodleuk op enter te drukken...

Neem wel van alles minimaal het dubbele mee aan onderdelen! Naja, de onderdelen die je makkelijk kapot maakt. (banden bv.)

En in de nacht racen gaat sneller, maar ik heb eigenlijk nog niet echt gelet of dat nou veel helpt kwa prestige punten voor je wagen..
ja ik reed alleen in de nacht alleen dat helpt dus niet aan prestige voor je auto, maar uhm die bug op enter drukken, wanneer moet je dan drukken?

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 03-08-2003 19:24 ]

• scorpie
  • Laatst online: 02-11 18:24

scorpie

Supra Addict

sdk schreef op 03 augustus 2003 @ 19:20:
[...]

ja ik reed alleen in de nacht alleen dat helpt dus niet aan prestige voor je auto, maar uhm die bug op enter drukken, wanneer moet je dan drukken?
klik op die ROC button, dan zie je de requirements, en dan hoor je links onder op die "enter" knop te drukken met de muis, alleen er staat een kruis doorheen...
ram nu eens enter op je toetsenbord in... :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Nou, ik heb het spel er net op staan en de test track en de garage werken veel beter als in deel 1! Ik weet wel dat deel 1 het op mijn systeem zwaar had om langs de auto's te gaan.

Ik draai het nu op 1600 en ga zo eens kijken wat de performance is op de straat.

Al wel één bug gevonden: alt-tab naar windows wil nog wel maar alt-tab terug niet :? Meer mensen hier last van? (ik heb nog niets hierover gelezen in dit topic).

Wat wel irritant is, is dat de muis wat trager beweegt als in deel 1, maar dat zal wel een instelling zijn (of wennen).

Nog meer indrukken

Goed, na een tijd ermee gespeeld te hebben, kan ik zeggen dat het spel op de straat op 1600x1200 niet goed draait, maar wel beter als sl1! (het is dus wel speelbaar).

Wat bugjes:
- Toen er nog een bepaald deel van de motor inzat, begonnen de voor- en achterlichten opeens de branden :? 7(8)7. Dus dat zag er vaag uit.
- Als de auto een tijd in de garage staat, kan hij besluiten te gaan stuiteren (irritant).
- Dat je delen van de motor zo eraankan laten zitten, kan zowel handig zijn als een hel ;). Zo is het soms vrij lang zoeken naar wat er nu af moet.
- Bij de einwagen (iig), zitten de flywheel en de clutch 90 graden gedraaid.

Op de redelijk populaire boards van een fansite over streetlegal staat wat meer info over deze game met wat veelvoorkomende bugs en de oplossingen.

Nog iets ergere bug

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/zucht.JPG

Corrupte savegames door het spel zelf :(. Waarom kan ik het niet handmatig saven en wordt het automatisch op één spel gedaan? :( |:(. Dit vind ik de meest domme beslissing ooit. Deze fout kwam dus bij het laden van een savegame.

Zal zelf maar na elke wijziging een backup maken en kijken of het spel nog laadt. Volgens mij ben ik weer de eerste "gelukkige" met deze foutmelding op de start. :(

Ik heb al een theorie wat er mis kán zijn, (in de auto in de garage zat geen motorblok toen ik het spel afsloot, misschien is het dat), maar ik ben hiet niet blij mee. :(

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 22:07 ]

• AproK
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 20:41:
[afbeelding]

Corrupte savegames door het spel zelf :(. Waarom kan ik het niet handmatig saven en wordt het automatisch op één spel gedaan? :( |:(. Dit vind ik de meest domme beslissing ooit. Deze fout kwam dus bij het laden van een savegame.

Zal zelf maar na elke wijziging een backup maken en kijken of het spel nog laadt. Volgens mij ben ik weer de eerste "gelukkige" met deze foutmelding op de start. :(

Ik heb al een theorie wat er mis kán zijn, (in de auto in de garage zat geen motorblok toen ik het spel afsloot, misschien is het dat), maar ik ben hiet niet blij mee. :(
Auto zonder blok geeft bij mij geen problemen geloof ik, alleen een auto spuiten geeft sinds kort wel problemen.. :(

Wat je kan doen als handmatige save, naar test track gaan, eenmaal op de test track, spel afsluiten met taakbeheer. Voor je de baan op gaat, saved het spel.

Verwijderd

Cooliez schreef op 03 August 2003 @ 22:52:
[...]

Auto zonder blok geeft bij mij geen problemen geloof ik, alleen een auto spuiten geeft sinds kort wel problemen.. :(

Wat je kan doen als handmatige save, naar test track gaan, eenmaal op de test track, spel afsluiten met taakbeheer. Voor je de baan op gaat, saved het spel.
Ach ja, het schijnt dat ik in 1600x1200 moet racen, anders gaan de graphics bij mij flippen. Anti aliasing staat al niet meer op application preference, de schaduws staan ook al uit. Toen net werkte het spel nog wel op 1600, maar wel wat "brak"..

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/zucht2.JPG

Dit krijg ik op 800 te zien (natuurlijk verkleind). Ik denk dat ik anders maar terugga naar de catalyst 3.5, kijken of dat helpt.

Check de bomen, rechtsboven :/

Dit is op 1600x1200 (gerisized) 7(8)7 |:( :? :? |:( (sorry, maar dat is mijn enige mogelijke uitdrukking hiervoor).

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/diepe_zucht.JPG

Stukken beter he? Maar wel op 1600, ipv 800, waarop het spel beter loopt.. :(

Dan moet het maar zo. Ik heb de desktop resolutie ook al verlaagd, en die in het spel, maar als de resolutie niet 1600x1200 is, krijg ik die flippende bomen |:( 7(8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 23:11 ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb hem geuninstalled, ik kan er echt helemaal niks mee... rijden is echt onmogelijk. :( jammer, want het idee van Street Legal 1 was te gek!

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

iemand ie zuigers, zuigerstangen en krukas van dat grootste blok kunnen monteren en een werkend blok gekregen?

ik heb zo'n V8 met 104x123 krukas, zuigers etc gemonteerd, maar die motor doet het gewoon niet :/

type kleiner werkt wel :?

edit: als ik dus de motor wil testen bedoel ik natuurlijk.. geeft geen foutmelding dat ik iets vergeten ben....

edit2: en nu ik afsluit en de game weer opstart krijg ik de melding dat de motor niet kan draaien :? vaaaag het past allemaal wel :?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 00:09 ]

• Booth
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

//edit

De grfx vallen opzich nog wel mee.. best een check waard :)

[ Voor 73% gewijzigd door Booth op 04-08-2003 00:23 ]

• Jimmie
ik heb de race of champions uitgespeeld, heb ik nu 't spel 'uitgespeeld' valt iig niks meer te doen... :+

die laatste auto die je krijgt is best vet maar echt iets tunen aan dat ding kan niet echt.

weet iemand waarom er bij pro tuning en engine kits en body kits etc nooit wat heeft gestaan...

• AproK
Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 23:06:
[...]

Ach ja, het schijnt dat ik in 1600x1200 moet racen, anders gaan de graphics bij mij flippen. Anti aliasing staat al niet meer op application preference, de schaduws staan ook al uit. Toen net werkte het spel nog wel op 1600, maar wel wat "brak"..

[afbeelding]

Dit krijg ik op 800 te zien (natuurlijk verkleind). Ik denk dat ik anders maar terugga naar de catalyst 3.5, kijken of dat helpt.

Check de bomen, rechtsboven :/

Dit is op 1600x1200 (gerisized) 7(8)7 |:( :? :? |:( (sorry, maar dat is mijn enige mogelijke uitdrukking hiervoor).

[afbeelding]

Stukken beter he? Maar wel op 1600, ipv 800, waarop het spel beter loopt.. :(

Dan moet het maar zo. Ik heb de desktop resolutie ook al verlaagd, en die in het spel, maar als de resolutie niet 1600x1200 is, krijg ik die flippende bomen |:( 7(8)7
De reso en kleuren moeten het zelfde zijn als de desktop, dan speelt het spel vloeiend, bij mij dus 1024x768x32.. De rest moet op MAX!! Shaduw enzo, view distance, allemaal op max. Dan draait het spel soepeltjes op een 1.4ghz amd met een ati 9000pro... De nacht wil wel eens schokken, maarja, blijf je houden.

Trouwens, iemand zo vriendelijk om mijn auto te spuiten? Ik kan dus geen hele onderdelen meer spuiten, alleen maar handmatig, maar dat ziet er niet uit :/. Je blijft dan stukjes van de oude paint houden die je er dus totaal niet uit krijgt... :r
Opnieuw installen helpt niet.

Flippende bomen heb ik ook gehad, en ineens was het weg, weet niet meer waarom, maybe ook bij mij de reso te laag.

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

sdk schreef op 04 August 2003 @ 00:54:
weet iemand waarom er bij pro tuning en engine kits en body kits etc nooit wat heeft gestaan...
Die komen nog! Invictus maakt een patch en die zou ook nieuwe parts met zich meebrengen. :*)

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-11 23:46
[
De reso en kleuren moeten het zelfde zijn als de desktop, dan speelt het spel vloeiend, bij mij dus 1024x768x32.. De rest moet op MAX!! Shaduw enzo, view distance, allemaal op max. Dan draait het spel soepeltjes op een 1.4ghz amd met een ati 9000pro... De nacht wil wel eens schokken, maarja, blijf je houden.
Kan aan mij liggen maar dat is volgensmij nogal overdreven. Ik draai op 1024x768x32 bits ook desktop, alles high met een P4 2.9ghz Ati Radeon 9500 Pro overclocked en 512MB DDR maar het loopt dus echt NIET soepel :/ Zelfs tegen het onspeelbare op sommige momenten, het spel loopt zelfs beter als ik viewing distance op minimale zet dan op maximaal, maar dan nog is het in gedeeltes van de stad met veel huizen slecht te spelen.

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Ziet er jammergenoeg net als deel1 beetje té nep uit...
Maar laten we daar over ophouden, is al genoeg gezegd; het gaat om de gameplay!

..., heb zeker zin om Golf IIV op te showen en te tunen! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Valentino Rossi op 04-08-2003 12:37 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nou ik ga ook maar eens een dappere poging doen, Street Legal 1 was leuk maar erg veel bugs.
En echt verstand van auto's heb ik niet dus vond het vrij ingewikkeld om een auto in elkaar te zetten.
Misschien is het nu anders, misschien minder buggy en neem ik nu wel de moeite om me erin te verdiepen. :)
Valentino Rossi schreef op 04 augustus 2003 @ 12:08:
Haal hem nu binnen, heb zeker zin om Golf IIV op te showen en te tunen! ;)
...

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

zie vorige pagina... tis natuurlijk een gevaarlijke reactie.
Maar opzich zegt het niks van waar, hoe of wat...
...

• AproK
Postov schreef op 04 August 2003 @ 10:07:
[...]

Kan aan mij liggen maar dat is volgensmij nogal overdreven. Ik draai op 1024x768x32 bits ook desktop, alles high met een P4 2.9ghz Ati Radeon 9500 Pro overclocked en 512MB DDR maar het loopt dus echt NIET soepel :/ Zelfs tegen het onspeelbare op sommige momenten, het spel loopt zelfs beter als ik viewing distance op minimale zet dan op maximaal, maar dan nog is het in gedeeltes van de stad met veel huizen slecht te spelen.
Niet overdreven, het draait gewoon goed. Ik heb alleen er last van als er ineens een kruispunt vol staat met verkeer.
In de nacht wil het ook niet echt super draaien, maar dit komt dus gewoon door de rook bij de auto's die wegrijden.
Ik zeg niet dat ik 60fps haal, dat heb ik nog nooit gehaald bij geen enkel spel van tegenwoordig, maar ik haal wel genoeg fps zodat het zware schokken weg is, en ik er dus bijna geen last van heb..
Minder verkeer op de weg instellen helpt trouwens ook veel.
Valentino Rossi schreef op 04 augustus 2003 @ 12:38:
zie vorige pagina... tis natuurlijk een gevaarlijke reactie.
Maar opzich zegt het niks van waar, hoe of wat...
...
Lekker boeiend, je haalt het spel binnen, so? Ga lekker spelen :)

• MailMan
Verkeer heb ik al helemaal op minimaal staan, maar wil jij zeggen dat het minder schokt (lees meer FPS) als je viewing distance op max zet inplaats van minimaal?

• AproK
Ik heb alles op max gezet, met zelfde resolutie en kleuren als desktop, en het draaide ineens goed..

Moet wel melden dat het op Win98se is, en op Win2k pro slecht draait. Win2k pro kan ik dus totaal niet rijden, maar wel de auto spuiten.
In Win98se kan ik wel normaal rijden, maar weer niet de auto spuiten :/

Iig, de verschil in OS is dus duidelijk te merken..

Wat zijn je video specs (gpu/mem)? Bij mij onder Win98se 290,25/290,25.. Niet hoog, maar ook niet de max..

[ Voor 9% gewijzigd door AproK op 04-08-2003 14:53 ]

• MailMan
320/290 ofzo, maarja dat beetje overclocken doet echt niet zo veel bij dit spel.

OS zou best nog wel eens veel kunnen uitmaken, kheb hier XP.

• AproK
Heb me kaartje even op 320/290 gezet, nu draait het ineens stukken beter in de nacht :)

Verder, probeer eens Win98se als je het hebt liggen, is in 15min ofzo erop...

edit:

Leuke crash ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.pauldufosse.nl/SL2/crash_pics/crash11.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door AproK op 04-08-2003 16:34 ]

Verwijderd

nou mensen het is mij ook gelukt , heb nu wel een vette motor erin zitten , maarja op de test baan , kan ik niet harder als 280 gaan , maar de teller telt dat nog lekker door

ik heb wel alleen echt super brede banden erom gelegt :D haha
weet echt niet welk velg bij , welke band past...

ik ga zo maar eens geld verdienen , altans proberen , hihi

sorry hoor , maar dat tunen is echt geweldig , maar dat racen gaat gewoon niet...wat een flut-spel bij nader inzien

het tunen is wel helemaal geweldig

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 20:02 ]

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

*Zijn er eiglijk wel sideskirts voor de Golf3? (Einfagen huppeldepup).
*Ennuh... voor Street Legal waren er instructies om een snel v8/v6 blok in elkaar te zetten...
Zijn die er voor Redline ook?
*En, zijn er standard geen andere uitlaten/dempers voor de Golf?

[ Voor 15% gewijzigd door Valentino Rossi op 04-08-2003 20:58 ]

Verwijderd

*zucht* Ik heb net wat nieuws "ontdekt".... Het spel lockt de pc bij het rijden op straat... :/ :(.

Geweldig... Ik zit er over te denken om maar naar nvidea over te stappen ipv ati. Dungeon Siege kon ik niet stabiel krijgen, en nu street legal: redline... :(. Volgens mij heb ik altijd zoveel geluk met dit soort dingen: denk je een mooie snelle videokaart gekocht te hebben, lopen spellen vast!! :( |:( :r. Misschien toch een hitteprobleem.. Morrowind liep gister ook al vast na een paar uur spelen.

Het ontneemt je wel de zin om het spel te spelen iig.

Is de grootste bandenmaat in het spel "slechts" 19 inch? En krijg je ook nog iets anders als de auto als je het spel uitgespeeld hebt? (nieuwe onderdelen bijvoorbeeld?).

/edit

ik denk toch aan een hitteprobleem (dat krijg je met dit kutweer :/). Mijn mobo was net 42 graden (ik weet niet hoe warm de videokaart is maar 42 is redelijk hoog) en ik heb de kamerventilator maar op het mobo staan. Zal wel eens kijken wat het spel nu doet.. Of de temp áls het spel weer lockt ook boven de 40 graden is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 22:22 ]

• AproK
Zal wel hitte probleem zijn!
Ineens locken van spellen ofzo zijn meestal hitte is mijn ervaring... (naja, Windoos draaien @ 100graden lockte ook :P)

Ati ruleert zwaar, dus als je durft over te stappen, schop ik je ;) Ati heeft iig geen klote drivers en levert stukken mooier beeld in spellen!

Valentino Rossi, ik rijd geen golf, dus ik weet het niet, maar zoeken levert wel resultaat? Een blok in elkaar zetten is niet moeilijk verder, alles is gewoon logisch volgens mij?
En er zijn geen andere uitlaten of dempers te koop voor geen enkele wagen, helaas :(

Verwijderd

Volgens mij heb je gelijk.. De temperatuursensor op het mobo! kwam met de ventilator niet boven de 32 graden uit en zonder was het al 42 graden, waarvan de videokaart (heel) wat in het zakje deed denk ik!

Ik zal toch maar eens de koeler op de kaart controleren..

Verder... Wat kan ik doen aan de wielspin die de nonus wil veroorzaken bij het optrekken (ik heb een nonus versie 1, die nu zo'n 868 pk heeft). De wielen slippen niet door, dankzij ASR, maar de motor blijft hoog in de toeren voor een tijd en asr knippert als een gek, en dat is lastig om de prestige van de auto omhoog te krijgen, als de auto moeizaam optrekt.

Trouwens, in de bayer sport coupe 3 (of zo), kan je een volledige gta motor bijzetten. Helaas werkt dat niet als ik verwacht had :( ;).

En de nonus slurpt redelijk wat van mijn banden, behalve rechtvoor :?, die blijft 100%.

Maar wat kan ik aan dat geslip doen, of moet ik toch een stuur gebruiken?

• AproK
Met toetsenbord zal je het slippen houden vrees ik, omdat je ineens volgas geeft..

Zelf vind ik het handiger om gewoon Del Sol te nemen, en wel de 2.0 Racer.. Die wagen is heel erg licht, heeft veel grip en ruleert over elke andere wagen.. Ben vergeten of er nou wel of niet standaard een GTA blok in kon, maar dit is makkelijk te modden, dat GTA blok tweak je dan tot 500pk.

Die Del Sol is zo'n rode Duhen die er zo apart uitziet... De race versie heeft, iig met een GTA, heeft 4wd.. Goede banden en sterke vering kan er trouwens voor zorgen dat de wagen omslaat, is te fixen door slappere vering, en wel de vering met 7,9inch aan hoogte (ofzo :P)..

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

OMG, geen andere uitlaten en dempers?? beetje zwak imho :(

En dat hitteprobleem... mijn kast gaat sirenes nadoen als ie te warm is :P

Edit:
Kut, hoe komt het nou weer dat mn spel vastloopt, als ik een auto wil kopen, of in de carlot een wil kiezen, of wil gaan rijden??

Edit2:
Godsamme, dit is echt kut :(
Ik kan gewoon helemaal niks meer, alleen zonder auto in de garage zijn.
Auto kopen gaat niet, rijden gaat niet, carlot gaat niet 8)7 :?

Reinstall help ook niet

Edit3:

Nou vind ik net een error-log file:

Fatal! Missing mesh file:
parts\engines\Baiern_Emer\meshes\lod3\90er_crankshaft.scx
cars\racers\Focer_data\meshes\_phys_chassis_engine_bay_F.scx
cars\racers\Einvagen_data\meshes\_phys_F_bumper_L.scx
parts\engines\MC_Prime_SuperDuty\meshes\LOD3\DOHC_camshaft_drive_belt.scx

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn die files ff online te pleuren, of op te sturen???Ode aan Don3k ;)
Danke!

[ Voor 102% gewijzigd door Valentino Rossi op 05-08-2003 10:52 ]

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Don kapte jammergenoeg met versturen...
Ik smeek jullie om de volgende bestandjes voor mij te uppen :'(

parts\engines\Baiern_Emer\meshes\lod3\90er_crankshaft.scx

parts\engines\MC_Prime_SuperDuty\meshes\LOD3\DOHC_camshaft_drive_belt.scx

cars\racers\Duhen_data\meshes\running_gear\click_FL_strut.scx

cars\racers\Einvagen_data\meshes\_phys_F_bumper_R.scx

cars\racers\Focer_data\meshes\_phys_chassis_engine_bay_L.scx

cars\racers\Einvagen_data\meshes\_phys_F_bumper_F.scx

Verwijderd

heee weet iemand of er al een patch uit is voor street legal redline ??

Verwijderd

Ik denk dat iemand dat al wel gemeld had als dat zo zou zijn :)

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Neej is nog nie uit en je kan ook nog wel ff w8te erop ook :) !

Verwijderd

@ Valentino Rossi: is kopen een optie?????
ik neem aan dat alle bestanden op de cd staan, (bij mij wel iig)

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Het spel kopen? Kan da hier in Nederland? Ik zou ut dus nooit laten importeren ofzo 8)7 . Dat is ut nie waard!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:34
Hij vreet me savegame niet meer opeens ofzo, niet dat ik nou zo ver was ofzo, maar tis toch beetje zonde van je tijd. De files staan er wel doet er alleen nix mee.

• Loona35
  • Laatst online: 31-10 19:34
Ik wacht wel op street rod 3 :P

www.streetrod3.com omg :)

• SideSwipe
  • Laatst online: 08:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 16:29:
@ Valentino Rossi: is kopen een optie?????
ik neem aan dat alle bestanden op de cd staan, (bij mij wel iig)
Of gewoon goed branden ;)

Anywayz...

Ik heb het spel nog niet goed draaiend gehad met de desktop resolutie... Ik blijf eerst wel gewoon wat tunen in de garage en testtrack :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

ConZito schreef op 05 augustus 2003 @ 16:53:
Hij vreet me savegame niet meer opeens ofzo, niet dat ik nou zo ver was ofzo, maar tis toch beetje zonde van je tijd. De files staan er wel doet er alleen nix mee.
Psst.. Als je de savegame wil behouden bij het afsluiten, moet je dat niet via het menu doen, maar dmv naar de straat te gaan (linksbovenste icoon in de garage) en dan op alt-f4 te drukken. Als je het spel normaal afsluit, maakt het spel de saved game corrupt of het verwijdert het name bestand uit de saved game dir. Om dit op te lossen, maak je een backup van het slot waarmee je bezig bent (ws 000), en start je een nieuw spel op. Daarna kopieer je de gebackupte map terug en zou sl2 de savegame moeten zien (is trouwens vaker langsgekomen hier ;))

Ik heb het nu ook voor elkaar om het spel aardig goed te laten lopen onder 1600x1200!. Van de lockup kan ik 99,9 % zeggen dat het een hitteprobleem is (wel vreemd dat ik geen artifacts zag toen de pc lockte).

Ik heb trouwens ook ff gekeken naar de .class files, maar die structuur is me wat vaag/vreemd, dus dat heb ik maar opgegeven. ;)

Verder is het irritant dat een racer waarvan je overdag wint een (lege, niet bewegende) auto achterlaat; als je er vaak van wint, staat de weg vol auto's, en de politie is ook vrij irritant bij mij ;) :)

Verwijderd

Hey... Ben helemaal opgewonden geraakt door de Screenshots :+

Waar kan ik hem eigenlijk kopen? Want NIEMAND heeft er ooit van gehoord!
dank :r
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste