Sinds gisteren print mn hp laserjet 5n dikke zwarte strepen (horizontale) in een vast ritme over elk printje...het is heel vaag... weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen of wat k moet checken? Owjah hij print de strepen gewoon dwars door wat geprint moest worden.
Probeer gewoon drivers opnieuw te installeren.
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Heb je je manual al gechecked? Daar staat meestal netjes in welke euvels er zich kunnen voordoen, wat de oorzaak is en hoe het te verhelpen is (indien mogelijk)
Als het om een vast ritme is, betekent dit dat de drum smerig is of versleten.
Als het om een vast ritme is, betekent dit dat de drum smerig is of versleten.
Verwijderd
Is je tonercartridge vies? FF eruit halen en klepje omhoog doen... kan zijn dat rol vuil is... schoonmaken met droge zachte doek... niet te lang aan daglicht blootstellen.
Hier lees dit anders maar eens:
Door theplayerr - Monday 08 April 2002 14:40
ik heb da op school gehad, maar das al heel lang geleden de poederdeeltjes (zeg maar poeder inkt) word doormiddel van statische kracht op de juiste plaats gedropt op het papier, dan wordt het verwarmd zodat het op het papier blijft.
Dat betekend dus meestal als er zomaar een streep komt dat de euh (ben die namen al jaren vergeten) dat ding dat ervoor zorgt dat de poederdeeltjes goed komen een beetje ontregelt is of vuil is....
Sorry voor mn brakke uitleg maar ben niet zo goed in onthouden
bron: Okey printer print zwarte banen
Door theplayerr - Monday 08 April 2002 14:40
ik heb da op school gehad, maar das al heel lang geleden de poederdeeltjes (zeg maar poeder inkt) word doormiddel van statische kracht op de juiste plaats gedropt op het papier, dan wordt het verwarmd zodat het op het papier blijft.
Dat betekend dus meestal als er zomaar een streep komt dat de euh (ben die namen al jaren vergeten) dat ding dat ervoor zorgt dat de poederdeeltjes goed komen een beetje ontregelt is of vuil is....
Sorry voor mn brakke uitleg maar ben niet zo goed in onthouden
bron: Okey printer print zwarte banen
offtopic:
Als ik dit in 30 sec vindt... Voortaan iets beter zoeken aub...
Als ik dit in 30 sec vindt... Voortaan iets beter zoeken aub...
[ Voor 8% gewijzigd door the_RJ op 24-07-2003 10:20 ]
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Het kan ook nog zijn dat de toner gewoon bijna leeg is, dan gaat dat spul (tonerstof) wel eens een beetje klonteren om het zo te zeggen. Je zou even op de drum kunnen kijken of daar zo'n schuifdraadje zit. ZO ja, die ff een paar keer heen en weer halen, hiermee maak je die fuserdraad weer een beetje schoon geloof ik, waardoor afdrukken weer scherper en netter worden.
Dus gewoon eerst effe schoonmaken, maare welke HP laserjet is et eigenlijk? Misschien handig.
offtopic:
Welkom op GoT btw, maar lees aub effe de faq door, eerst searchen, niets gevonden? dan vragen...
Welkom op GoT btw, maar lees aub effe de faq door, eerst searchen, niets gevonden? dan vragen...
volgende keer eerst ff met HP bellen, daar zijn ze voor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()