Sinds kort is het scrollen op mijn pc op mijn werk erg traag geworden, terwijl ik eerst lekker snel kom scrollen. Heeft iemand een idee waar dat aan ligt? Zijn dat de videodrivers? Of is het een instelling in IE? Als ik nu namelijk lekker aan het wieltje draai, dan duurt het eeuwen voordat ik odneraan de pagina ben.
HHoeveel programma's draaien er op de achtergrond? Iets zegt mij dat er iets veel geheugen vreet en dat het daarom zo traag wordt..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heb je al bij de muisinstellingen gekeken (scrollformaat)?
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Ik weet niet wat voor besturingssysteem jij hebt maar ik weet de oplossing wel voor de meeste Windows versies.
Start>Instellingen>Configuratiescherm>Muis
Hier klik je op het tabblad bladerwieltje en daar verander je het aantal regels per keer verschuiven naar bijvoorbeeld 6 zodat het scrollen sneller gaat.
Start>Instellingen>Configuratiescherm>Muis
Hier klik je op het tabblad bladerwieltje en daar verander je het aantal regels per keer verschuiven naar bijvoorbeeld 6 zodat het scrollen sneller gaat.
Er draait niets meer in de achtergrond dan eerst. Er is naar mijn weten niets gewijzigd, ook niet in de mujis instellingen. Ik kan niets vinden over het scrollen in de muiseigenschappen.
Het is een gare standaard evo compaq met een compaq muis. Alles standaard, dus geen fancy moeilijke stuff.
Scrollen in andere programma's zoals word is ook no problem. Alleen IE doet moeilijk.
Het is een gare standaard evo compaq met een compaq muis. Alles standaard, dus geen fancy moeilijke stuff.
Scrollen in andere programma's zoals word is ook no problem. Alleen IE doet moeilijk.
Als je rechten heb om dingen te installeren moet je SP1 is proberen 
http://www.microsoft.com/...itical/ie6sp1/default.asp
(of is dat al het SP1 versie nummer
)
http://www.microsoft.com/...itical/ie6sp1/default.asp
(of is dat al het SP1 versie nummer
[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 24-07-2003 10:13 ]
Zet in je internet explorer opties vloeiend schuiven gebruiken uit, dat scheelt al een hele hoop denk ik 
SA -> WOS
SA -> WOS
[ Voor 6% gewijzigd door Banshee op 24-07-2003 10:17 ]
[HA] Als ik met scrollwielwiel rag: CPU usage 100%
Ik had hetzelfde probleem....
Misschien ligt het hieraan?
Ik had hetzelfde probleem....
Misschien ligt het hieraan?
edit:
damn, net te laat, dat wat Banshee zegt dus
damn, net te laat, dat wat Banshee zegt dus
[ Voor 15% gewijzigd door ikmattie op 24-07-2003 10:17 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Whehehe... huwelijksaanzoeken doen we maar buiten GoT om 
Maar goed, dit is opgelost, volgende patient
Maar goed, dit is opgelost, volgende patient
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()