Ik kreeg vanochtend een mailtje waarin staat dat het voortaan niet meer mogelijk is om mijn e-mail op te halen via een verbinding anders dan Wanadoo. Ik heb ze tot nu toe altijd via mijn Chelloverbinding opgehaald, maar dat gaat nu dus niet meer. Ik kreeg het mailtje vandaag (23 juli) en er staat dat de ingangsdatum ook 23 juli is... Ik vind dit echt heel flauw van Wanadoo en ik wil er eigenlijk ook wel weg nu. Maar ik vind het heel erg vervelend om een ander e-mailadres aan iedereen door te moeten geven, omdat ik niet precies weet wie het allemaal heeft en omdat ik op heel veel plaatsen op Internet hiermee geregistreerd sta.
Is er misschien een manier om de Wanadooverbinding te "faken", zodat ik mijn mail via Chello kan blijven ophalen? Of hebben jullie andere ideeën?
Edit: ik zie nu pas dat er al een topic over loopt... Sorry, over het hoofd gezien net.
Is er misschien een manier om de Wanadooverbinding te "faken", zodat ik mijn mail via Chello kan blijven ophalen? Of hebben jullie andere ideeën?
Edit: ik zie nu pas dat er al een topic over loopt... Sorry, over het hoofd gezien net.
[ Voor 7% gewijzigd door Elektronicanet op 23-07-2003 10:54 ]
Nederlander in België