ik heb nu dus een crt beamer op de kop getikt maar heb een paar kleine probs
hij is dus heel lomp groot en vreselijk zwaar zeker 60 kilo ofzo
hij staat nu op mijn bureau maar normaal zou hij dus aan het plafond moeten hangen maar dat kan hier niet omdat het geen stevig plafond is
nu heb ik hem schuin met de voorkant naar boven staan zodat de lenzen allemaal recht vooruit mikken
maar nu is het volgende probleem dit komt denk ik door de hoek van de lenzen
boven in het beeld is de blauwe kleur een beetje aan de linker kant te zien
en onder in het beeld is de blauwe kleur een beetje aan de rechter kant te zien
rood ook maar dan net andersom
is dit te verhelpen ?
ik had nog een idee ik kan de beamer op de grond plaatsen en daarna is hij met een hoek zoals het hoort met het doek maar dan zit ik met de vraag wordt een crt beamer warm ? ik kan het beeld wat dan op de kop staat met windows (via de drivers van nvidia) omkeren daarna heb ik dus normaal beeld weer ?
iemand nog tips
ik zie verder ook nergens verstel schroefjes alleen van blauw naar links rechts en onder boven en dan ook zo bij rood dus maar 4 maar daar kan je niet de lens mee laten veranderen zodat hij bijv recht vooruit schijnt
hij is dus heel lomp groot en vreselijk zwaar zeker 60 kilo ofzo
hij staat nu op mijn bureau maar normaal zou hij dus aan het plafond moeten hangen maar dat kan hier niet omdat het geen stevig plafond is
nu heb ik hem schuin met de voorkant naar boven staan zodat de lenzen allemaal recht vooruit mikken
maar nu is het volgende probleem dit komt denk ik door de hoek van de lenzen
boven in het beeld is de blauwe kleur een beetje aan de linker kant te zien
en onder in het beeld is de blauwe kleur een beetje aan de rechter kant te zien
rood ook maar dan net andersom
is dit te verhelpen ?
ik had nog een idee ik kan de beamer op de grond plaatsen en daarna is hij met een hoek zoals het hoort met het doek maar dan zit ik met de vraag wordt een crt beamer warm ? ik kan het beeld wat dan op de kop staat met windows (via de drivers van nvidia) omkeren daarna heb ik dus normaal beeld weer ?
iemand nog tips
ik zie verder ook nergens verstel schroefjes alleen van blauw naar links rechts en onder boven en dan ook zo bij rood dus maar 4 maar daar kan je niet de lens mee laten veranderen zodat hij bijv recht vooruit schijnt
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond