Gaat Orange het wel redden?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Orange schijnt de wil te hebben om binnen 2 jaar de grootste te worden 8)7, groter dus dan Vodafone en KPN.

Maar volgens mij hebben ze zowat geen verkoopkanalen meer.

• Dixtone (R.I.P)
• Dixons
• T for Telecom
• Phonehouse :? (schijnt?)

De bovenstaande winkel ketens verkopen al geen Orange meer

Hoe wil Orange het in hemelsnaam gaan maken/redden in Nederland?

Daarnaast is mijn mening ook nog eens dat Orange de laagste prijs/kwaliteit verhouding. (negatief dus)

Wat denken jullie ervan?

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 10-10-2003 14:17 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

ik ken ze alleen uit de dutchtone tijd: toen was het bereik eigenlijk overal heel erg slecht, behalve in de randstad. ik neem aan dat dat verbeterd is, anders waren ze allang failliet geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij gaat Orange eigen verkoopkanalen opzetten (net zoals Vodafone).

Of hebben ze die al :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 13:32

koli-man

Bartender!!!!

Ze hebben al eigen verkooppunten, in maastricht is er al zeker één. Het bereik is in elk geval al beter dan een jaartje geleden.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 19:11
IK heb zelf ook Orange.
Voeger had ik een buisnes abbo. bij duchtone voor 50 gulden en daar kreeg ik 120 bel minuten voor.
Nu heb ik een organe free 20 en heb ik rekening van rond de 40 euro en bel maar 120 tot 140 minuten per maand.
Ik ben dus veel duurder uit.

En ga dus ook overstappen naar T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
BtM909 schreef op 22 juli 2003 @ 17:33:

Die hebben ze al ;) dat zijn namelijk de welbekende Orange Shops die als paddestoelen de grond uitschieten de laaste tijd. Vooralsnog alleen in de grotere steden (Rotterdam en Amsterdam hebben er zelfs 4!). En het wordt niet zozeer een kwestie of ze het gaan redden of niet, maar eerder wie er met wie gaat fuseren. Dit laatste is gewoonweg niet te vermijden, want laten we eerlijk zijn 5 aanbieders in dat kikkerlandje van ons is gewoon te veel.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat ze het wel gaan redden. Ze hebben leuke abo's (van die bundels, waar alle diensten uit worden betaald). De marketing is goed, eigen winkels, als enige een Smartphone (nog wel), leuke diensten.
Ik denk eerder dat o2 het niet gaat redden. Daar hoor je helemaal niks van. Hebben ook geen interessant acties of abonnementen

Ben trouwens net overgestapt van T-mobile naar Orange. Maar te kort om mijn mening over Orange te beven

[ Voor 15% gewijzigd door Piggen op 22-07-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mpmad schreef op 22 July 2003 @ 17:40:
Ik denk eerder dat o2 het niet gaat redden. Daar hoor je helemaal niks van. Hebben ook geen interessant acties of abonnementen
vergeet niet dat heel veel mensen bij o2 zitten vanwege het spotgoedkope gprs-tarief. en dat zuiver-bellen concept is voor een aantal mensen ook een uitkomst

trouwens, als ze straks weer telfort worden zullen ze wel wat ondernemen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

BtM909 schreef op 22 July 2003 @ 17:33:

hebben ze al :)

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0cool
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06-2024
TUX2K schreef op 22 July 2003 @ 17:35:
Ik ben dus veel duurder uit.
Vaag ik ben juist veel minder kwijt per maand, terwijl ik hetzelfde bel.... Voor mij juist de reden dat ik bij Orange wil blijven (terwijl ik bij Dutchtone nog van plan was om weg te gaan).

You thought your secrets were safe. You were wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Als Orange weggaat, dan doen ze dat alleen uit Nederland. Volgens mij zijn ze in het buitenland nog een van de grootsten.
Hun motto is niet voor nix 'The future is bright, the future is Orange...'... kvin dat ze dat maar waar moeten maken, anders kan ik mijn telefoon wegdoen :|

[ Voor 4% gewijzigd door marrk op 22-07-2003 17:58 ]

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybered
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
(overleden)
Ik had dutchtone dat is Orange geworden eerlijk gezegt werkt het goed in N/B ook in het oosten deslands (enschede/hengelo enz) alleen op de vlieland werkte het niet (Duchtone toen nog z'n 3 jaar terug) ik blijf bij Orange het is goedkoop en nooit problemen gehad op het vasteland.
Wat ik ook erg netjes vind van ze heb 1 x naar de klantenservice gebelt en zei dat ik zoveel geld overhou van mijn belbundel ze hebben het toch bekeken en zeiden wat de mogelijkheden waren en die zijn *bijna* gelijk doorgevoerd netjes toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 23:22
Het bereik van Dutchtone/Orange moest ook wel beter worden, omdat ze anders niet onder de naam Orange mogen opereren. Zoiets had ik in ieder geval begrepen. Verder lijkt een fusie van enkele operators nog vrij onwaarschijnlijk, gezien er overal multinationals achter zitten. Alleen Telfort is nog/weer vrij van grote ondernemingen. KPN en Vodafone zullen in ieder geval niet willen fuseren met T-Mobile (dat is bijvoorbeeld in duitsland de grootste dacht ik), en Orange is ook vrij onwaarschijnlijk. Als de Nederlandse netwerken weer onafhankelijk zijn van hun multinationals zal er naar mijn idee pas weer over fusies worden nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44995

Natuurlijk is een zo'n winkeltje niet representatief voor het hele netwerk van zulke winkels, maar telkens als ik in de stad ben (Rotterdam), valt me op dat er vrijwel geen bedrijvigheid is in die Dutchtone/Orange-toko. Meestal is het zo erg dat ik me wel eens afvraag of er wel geld wordt verdiend in die zaken. Uiteraard heb je service points nodig waar mensen terecht kunnen met vragen, klachten, reparaties, en dergelijke, of om accessoires te kopen, maar ik heb altijd het idee dat er zwaar verlies wordt gedraaid op die tentjes.

Zou het misschien helpen als Orange zich anders positioneert? Ik bedoel, met zo'n naam kun je het toch eigenlijk niet fout doen in Nederland, chauvinistisch als 'we' allemaal zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
BtM909 schreef op 22 July 2003 @ 17:33:

Vodafone heeft geen eigen verkoopkanalen, ja officieel wel, maar het zijn eigenlijk gewoon service kanalen.

De verkoop in een Vodafone shop is niet zo hoog, maar de service wel.
Daarom zijn die shop daar ook voor opgezet.
Daarnaast heeft Vodafone ook alle ander winkel ketens als verkoopkanalen die Orange dus nu niet meer heeft?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Rickbv schreef op 22 juli 2003 @ 18:05:
Alleen Telfort is nog/weer vrij van grote ondernemingen.
British Telecom toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

mpmad schreef op 22 July 2003 @ 18:09:
[...]

British Telecom toch?
Telfort is gekocht door een Nederlandse investeringsmaatschappij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Rickbv schreef op 22 July 2003 @ 18:05:
Het bereik van Dutchtone/Orange moest ook wel beter worden, omdat ze anders niet onder de naam Orange mogen opereren. Zoiets had ik in ieder geval begrepen. Verder lijkt een fusie van enkele operators nog vrij onwaarschijnlijk, gezien er overal multinationals achter zitten. 1: Alleen Telfort is nog/weer vrij van grote ondernemingen. 2: KPN en Vodafone zullen in ieder geval niet willen fuseren met T-Mobile (dat is bijvoorbeeld in duitsland de grootste dacht ik), en Orange is ook vrij onwaarschijnlijk. Als de Nederlandse netwerken weer onafhankelijk zijn van hun multinationals zal er naar mijn idee pas weer over fusies worden nagedacht.
1: Jawel, Greenfield Capital Investments Group, alleen dat is geen telecom multinational

2: Willen misschien wel, mogen niet

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik ben sinds juni dit jaar overgestapt van Vodafone naar Orange. Ik bel zelf niet zo heel veel, maar vind de voorwaarden van Orange 10x beter dan die van Vodafone. Dus vooral het sms-en, bellen vanuit het buitenland (waar ik regelmatig kom) en de rest wat allemaal standaard is inbegrepen. Niet geheel onbelangrijk is ook dat het gprs-verkeer erbij zit inbegrepen. Bij Vodafone zou ik dat allemaal apart moeten betalen.

Ik heb bij het afsluiten van mijn abbonnement heel veel problemen gehad met Orange, dat is te ingewikkeld om nu geheel uit te gaan leggen, maar als iemand dat graag wilt wil ik dat wel doen. Die problemen zijn nu volledig opgelost en ik heb nu dus alsnog een abbonnement bij hun.

Tot nu toe ben ik redelijk tevreden, hun klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar, via hun website heb ik een soort van eigen portal en al hun diensten zijn daar zorgvuldig te vinden.

Niet geheel onbelangrijk, mijn bereik is prima, zowel hier in Nederland als ook in het buitenland. Niet te vergeten is Orange in Frankrijk de grootste aanbieder, waar ook Vodafone een contract mee heeft voor ontvangst e.d.

Mensen die trouwens zeggen dat bellen met Orange duur is vind ik een beetje slap lullen. Vodafone bijvoorbeeld is in sommige gevallen duurder, maar heel veel scheelt het ook weer niet. Bellen naar een niet-orange mobiele telefoon is voor mij duurder geworden, de rest goedkoper.

O, en trouwens, het meest ideale vind ik dat je belbundel onbeperkt geldig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ddc schreef op 22 July 2003 @ 18:24:

[knip]

Mensen die trouwens zeggen dat bellen met Orange duur is vind ik een beetje slap lullen. Vodafone bijvoorbeeld is in sommige gevallen duurder, maar heel veel scheelt het ook weer niet. Bellen naar een niet-orange mobiele telefoon is voor mij duurder geworden, de rest goedkoper.

O, en trouwens, het meest ideale vind ik dat je belbundel onbeperkt geldig blijft.
Orange is bijna 2x zo duur als Vodafone in het buitenland.

Met dat onbeperkt geldigheid heb je helemaal gelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ginz schreef op 22 July 2003 @ 18:30:
Orange is bijna 2x zo duur als Vodafone in het buitenland.
Even Frankrijk als voorbeeld:

Vodafone € 1,10 zowel gebeld worden als zelf bellen
Orange € 1,20 voor zelf bellen maar slechts € 0,70 voor gebeld worden

Valt dus best mee denk ik :).
Voordeel is wel dat het bij Orange binnen je bundel valt.

Oja, wat ik ook heerlijk vind is dat ik op internet bij Orange mijn rekening, ook gespecificeerde versie, kan bekijken. Zowel de laatste als de vijf daarvoor.

Ik vond vodafone trouwens echt heel goed qua ontvangst enzo, maar hun tarieven worden steeds asocialer. Vroeger bijvoorbeeld was vodafone doorverbinden gratis, tegenwoordig betaal je al € 1,40 per gesprek. En dan vallen de belminuten die je daarna maakt met degene met wie je bent doorverbonden niet eens binnen je belminuten maar komen er sowiezo los bovenop, ook al heb je nog tig belminuten over. Dat vind ik gewoon naaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 20:51

GaMbiNo

1337

Ik heb een dik jaar vastgezeten aan een Orange abbo (toen nog Dutchtone) en ik ben toen schreeuwend weer overgestapt op KPN.
Wat een baggerbereik. :(
Maar ik neem aan dat ze daar ook niet stilgezeten hebben dus hoe het nu is weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ze zijn net weer een nieuwe marketing campagne begonnen om goed duidelijk te maken dat Dutchtone Orange is geworden. Dus ik neem aan dat ze serieus van plan zijn te blijven. Al vind ik dat deze provider wel ingelijft mag worden door een van zijn concurrenten :)

Even terug naar het topic... Die verkoopkanalen zit wel goed... De futuristisch ogende Orange Shops schieten overal als paddestoelen uit de grond. Je ziet er echter nooit meer dan 2 klanten in. Dus of een goede methode is om zo je producten te verkopen? Het lijkt me duur!

[ Voor 35% gewijzigd door MOL op 22-07-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

Ik heb ook Orange en het bevalt me perfect.

Vooral hun service is erg goed en dat alle diensten binnen 1 bundel zitten is ook ideaal.

Ik kon het toen ook nog via een leuke cash-deal krijgen, dus lang hoefde ik er niet over na te denken ;) Achterna geen spijt van mijn overstap van KPN naar Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
MOL schreef op 22 July 2003 @ 19:12:
Al vind ik dat deze provider wel ingelijft mag worden door een van zijn concurrenten :)
Lekker onderbouwd, misschien kun je dat alsnog even doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 20:51

GaMbiNo

1337

Anoniem: 58110 schreef op 22 juli 2003 @ 19:13:
Vooral hun service is erg goed en dat alle diensten binnen 1 bundel zitten is ook ideaal.
Dat heeft KPN nu ook... ;)
Ik heb nu een bundel met 200 belminuten of smsjes, zelf in te delen dus. :)

[ Voor 46% gewijzigd door GaMbiNo op 22-07-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
GaMbiNo schreef op 22 July 2003 @ 19:10:
Wat een baggerbereik. :(
Maar ik neem aan dat ze daar ook niet stilgezeten hebben dus hoe het nu is weet ik niet...
Met mijn vodafone abbo had ik geen ontvangst in de discotheek hier, met Orange wel. (klein voorbeeldje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
GaMbiNo schreef op 22 July 2003 @ 19:15:
Dat heeft KPN nu ook... ;)
Ik heb nu een bundel met 200 belminuten of smsjes, zelf in te delen dus. :)
Valt GPRS daar ook onder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik weet niet of ze het gaan redden maar denk het wel. Ze hebben nog genoeg verkoop punten en kan zelfs online kopen op hun webiste (zal vast bij andere ook kunnen).

Waar ik wat minder te vreden mee ben is het verlengen van contract. Dutchtone belde je bijna elke dag als je contract af liep en bied steeds meer korting. Steeds netjes te woord gestaan en was steeds een vriendelijk gesprek. Sinds Orange het heeft overgenomen, hoor ik niks van ze terwijl mijn contract al is afgelopen.

Nu heb ik gehoord dat ze het dus gewoon verlengen zonder wat te vragen. Waarom neem ik dan een 1 jaars contract |:(. Ik ga morgen bellen en weet niet of ik bij Orange blijf. Ben benieuwd hoe vriendelijk ze zijn vergeleken met de heren bij Dutchtone een jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
We Are Borg schreef op 22 July 2003 @ 19:21:
Nu heb ik gehoord dat ze het dus gewoon verlengen zonder wat te vragen. Waarom neem ik dan een 1 jaars contract |:(. Ik ga morgen bellen en weet niet of ik bij Orange blijf. Ben benieuwd hoe vriendelijk ze zijn vergeleken met de heren bij Dutchtone een jaar geleden
Dit moet bij Vodafone bijvoorbeeld ook, je contract loopt door totdat je het (waarschijnlijk 3 maanden vantevoren) schriftelijk opzegt. 1 jaar is het minimale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28310

He ben ik nu echt de enige die laatst gehoord heeft dat Orange NL weer van de baan gaat? (En dan heb ik het niet over O2 -> Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ddc schreef op 22 July 2003 @ 19:26:
[...]

Dit moet bij Vodafone bijvoorbeeld ook, je contract loopt door totdat je het (waarschijnlijk 3 maanden vantevoren) schriftelijk opzegt. 1 jaar is het minimale.
Toch niet normaal :? Ik maak een contract voor een jaar. Wanneer dat bijna afloopt mogen ze mij best bellen (graag zelfs) of ik tevreden ben en of ze het mogen verlengen. Dat is normaal vind ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Anoniem: 28310 schreef op 22 July 2003 @ 19:34:
He ben ik nu echt de enige die laatst gehoord heeft dat Orange NL weer van de baan gaat? (En dan heb ik het niet over O2 -> Telfort)
Er waren een poosje geleden al geruchten, maar vlak daarna startte die uitgebreide campagne (plus naamswijziging), dus denk dat het gewoon van Orange blijft :).
We Are Borg schreef op 22 July 2003 @ 19:36:
Toch niet normaal :? Ik maak een contract voor een jaar. Wanneer dat bijna afloopt mogen ze mij best bellen (graag zelfs) of ik tevreden ben en of ze het mogen verlengen. Dat is normaal vind ik dan :)
Dat ben ik helemaal met je eens, dat zou idd. een stuk netter zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

ik had laatst een stukje over Orange gelezen in de Volkskrant. Het ging er inderdaad over dat het hoofdkantoor in Frankrijk eistte dat Orange in Nederland meer dan 3 miljoen klanten had (abonnementen dus), maar dat is dus erg veel en onhaalbaar. Ook in Denemarken (of Zweden) hadden ze deze onhaalbare eis neergelegd. Orange kampt momenteel met een totale schuldenlast van 70 MILJARD euro, en moet dus nodig inkrimpen in zijn activiteiten. Je moet de Volkskrant er maar eens op na slaan (wellicht online). Er is een interessant artikel over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ddc schreef op 22 juli 2003 @ 19:08:
[...]

Even Frankrijk als voorbeeld:

Vodafone € 1,10 zowel gebeld worden als zelf bellen
Orange € 1,20 voor zelf bellen maar slechts € 0,70 voor gebeld worden
Bellen:

Vodafone: € 0.95
Orange: € 1.20

Gebeld worden:

Vodafone: € 0.55
Orange: € 0.70

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Anoniem: 55104 schreef op 22 July 2003 @ 19:49:
ik had laatst een stukje over Orange gelezen in de Volkskrant. Het ging er inderdaad over dat het hoofdkantoor in Frankrijk eistte dat Orange in Nederland meer dan 3 miljoen klanten had (abonnementen dus), maar dat is dus erg veel en onhaalbaar. Ook in Denemarken (of Zweden) hadden ze deze onhaalbare eis neergelegd. Orange kampt momenteel met een totale schuldenlast van 70 MILJARD euro, en moet dus nodig inkrimpen in zijn activiteiten. Je moet de Volkskrant er maar eens op na slaan (wellicht online). Er is een interessant artikel over geschreven.
Ik heb de Volkskrant geraadpleegd en het artikel gekocht (wel duur zeg :P ) maar het is wel interessant om te lezen.
Tenzij nieuwe, spectaculaire groeicijfers binnenkort anders uitwijzen, kan geconcludeerd worden dat er bij Orange iets vreselijk is misgegaan. Wat dat precies is, mogen marketingdeskundigen uitzoeken. Aan de producten zelf kan het nauwelijks liggen.
Dit vind ik wel een frappant stukje. Ik heb één zin in vet gezet, omdat iedereen natuurlijk weet dat Dutchtone waardeloos was. De huidige producten zijn in orde, maar een naam kun je niet zo gauw verbeteren. Misschien dat daarom bewust is gekozen voor het niet in de reclames noemen van dat Dutchtone nu Orange heet, zoals dat bij T-Mobile (en destijds bij Vodafone) wél gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb Orange en ben er erg tevreden over.
Voordelen zijn o.m.
- ALLES uit de bundel
- Bundel is onbeperkt geldig
- Slechts 1 maand opzegtermijn

Met name het feit dat alles uit de bundel gaat en dat deze onbeperkt geldig is, is gewoon zoals het hoort. De systemen van de concurrent zijn gekunsteld om het de klanten zo onduidelijk mogelijk te maken in de hoop dat ze dus meer bellen/sms'n

Verder is de ontvangst goed bij mij. Zelf heb ik ook het idee dat Orange het qua marketing niet goed doet ze blijven iig achter bij Vodafone. Vodafone's campagne's hebben ertoe geleidt dat Vodafone, Hot, hip & cool is.
En toegegeven als ik langs zo'n Orange winkel loop dan komt het wat suf over, straalt geen power/energie uit. Maar nogmaals met hun produkten is echt niets mis. Misschien moeten ze ff dat reclamebureau van BEN inhuren.

Ik zou het erg jammer vinden als Orange zou verdwijnen. Ze hadden toen ik mijn telefoon kocht ook erg goede kortingen op de phones.

Wat de beste provider voor je is hangt uiteraard af van je persoonlijke belgedrag en eisen.

[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 22-07-2003 20:17 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Orange heeft met share trouwens een soortgelijk product als KPN met I-mode, Vodafone met Live! en T-mobile met T-zones. Alleen Orange maakt er geen reclame voor, en dat is erg dom.

Dat van die 1 maand opzegtermijn wist ik trouwens niet en vind ik ook leuk :).

Het enige wat ik nog mis bij Orange momenteel is dat ik nog geen mms-jes kan versturen. Daarmee lopen ze flink achter op de concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

We Are Borg schreef op 22 juli 2003 @ 19:21:
Stilzwijgend verlengen gebeurt altijd, zoals ddc ook al aangeeft.
Verder is het ook nog eens zo dat je, zodra je contractvrij bent
(Dus na contractsperiode) ook weer altijd kunt verlengen, indien je je abo niet opzegt.
Oh, en soms zijn in winkels aanbiedingen beter dan de aanbiedingen die Orange voor je maakt.
Is iig bij mij wel eens voorgekomen dat ik een klant een betere deal kon maken dan Orange zelf deed, maar daarvoor moet je dan gewoon ff met Orange bellen en vergelijken met hoe het in winkels gaat.

Overigens is Orange in de meeste landen te gebruiken van alle providers in NL, wel opvallend detail.

[ Voor 6% gewijzigd door Paitor op 22-07-2003 20:44 ]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ddc schreef op 22 July 2003 @ 20:30:
Orange heeft met share trouwens een soortgelijk product als KPN met I-mode, Vodafone met Live! en T-mobile met T-zones. Alleen Orange maakt er geen reclame voor, en dat is erg dom.

Dat van die 1 maand opzegtermijn wist ik trouwens niet en vind ik ook leuk :).

Het enige wat ik nog mis bij Orange momenteel is dat ik nog geen mms-jes kan versturen. Daarmee lopen ze flink achter op de concurrenten.
En hun SMS-jes kosten ook gewoon nog € 0.23, en dat is zeer duur als je al kan SMS-en voor € 0.10

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Paitor schreef op 22 July 2003 @ 20:41:
[...]

Overigens is Orange in de meeste landen te gebruiken van alle providers in NL, wel opvallend detail.
Vodafone heeft de meeste roaming partners van alle providers over de wereld.

Of is dat niet precies wat je bedoel?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04
Ik vraag me af wanneer de fusie tussen Orange Nederland en T-mobile Nederland eindelijk eens zal komen. In eerdere topics heb ik al gezegd dat het goede fusie kandidaten zijn en wel om de volgende redenen:
- Beide bedrijven hebben relatief veel abonnees
- Ze werken samen bij het UMTS netwerk
- Orange groeit niet zo hard..terwijl t-mobile wel hard groeit
- T-mobile international en Orange International werken al samen in een roaming alliantie
- Ze richten zich op dezelfde soort klanten (no-nonsense, jongeren)

En er zijn in Nederland 1 of 2 operators teveel. De twee groten blijven. T-mobile groeit het hardste. Blijven er twee 'lelijke' eendjes over:
- O2(Telfort)>veel pre-paid klanten, slecht imago
- Orange>vrij veel abo's maar de groei lijkt eruit te zijn..

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ginz schreef op 22 July 2003 @ 21:01:
En hun SMS-jes kosten ook gewoon nog € 0.23, en dat is zeer duur als je al kan SMS-en voor € 0.10
0.185 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat o2/telfort veel prepay klanten heeft is natuurlijk voor het grootste deel schijn. voordat de postbank met die gratis telefoons begon te strooien had telfort een paar honderd duizend klanten, daarna meer dan een half miljoen. alleen ligt het grootste deel van die prepay-sims natuurlijk gewoon stof te happen in de kast (althans de mijne wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik betaal bij Vodafone (bedragen in € en per minuut):
Naar vast: 0,08
Naar Vodafone: 0,14
Ander mobiel piek: 0,20
Ander mobiel dal: 0,14
SMS: 0,16
(15 euro per maand)

Bij Orange:
Naar vast: 0,14
Naar Orange: 0,14
Ander mobiel piek/dal: 0,28
SMS: 0,22
(20 Euro per maand, maar 20 euro beltegoed)

Vodafone is dus goedkoper voor mensen die veel bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Dat is het In-Business / BusinessConnect abonnement zo te zien? Orange is in ieder geval goedkoper als je binnen je 20 euro blijft. De vraag is of je wel moet kijken naar alleen de tarieven. Support / helderheid / betrouwbaarheid / bereik is vaak minstens net zo belangrijk. Zo ken ik iemand die je echt geen Orange/T-Mobile/Telfort hoeft aan te smeren, hij wil gewoon het 'betrouwbare' KPN en verder geen gezeik. Is een groot-beller btw.

En dan komt ook het image van het Netwerk weer naar boven. KPN en Vodafone (nu al iets minder) komen gewoon over als degelijk, maar toch iets duurder. De andere 3 komen daarentegen als Aldi's op telefoniegebied over. De klanten die momenteel bij KPN/Vodafone zitten zul je grotendeels waarschijnlijk nooit bij andere operators aantreffen, gewoon omdat de prijs hen niet uitmaakt.

De 3 'kleintjes' zullen dus om de klanten moeten vechten die het niet uit maakt bij welk netwerk ze zitten, als ze maar goedkoop kunnen bellen. Die klanten zijn dan ook het makkelijkst te vangen, als je er maar een grote campagne tegenaan gooit. Maar de kosten die een netwerk voor zo'n campagne + (toestel)bonussen maakt zullen door die klanten nooit verbeld worden. Ze blijven netjes binnen hun bundel, zodat ze elke maand nét geen kosten hebben buiten hun abogeld om. Daar valt weinig aan te verdienen.

O2 kan mij inziens dan ook beter investeren in een 'Aldi'naam, dan in een 'AH' naam. Die AH naam wordt al vertegenwoordigd door KPN/Vodafone. Als ze het ZuiverBellen idee nog eens verder uitwerken, EN goed aan de man brengen (1 eurocent per minuut, goedkoper dan vaste telefonie enz.), dan kan daar nog wel eens iets van komen. Maar een derde netwerk zoals Orange/T-Mobile hoeven ze niet te proberen, dat lukt ze namelijk toch nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Leuk om te zien dat hier blijkbaar een aantal collega's actief zijn :P. Maar wat ik erg leuk vond is dat de laatste consumentenbond resultaten uitwees dat Orange gemiddeld de beste provider was. Hiermee hebben zeker de "groten" onder ons dus KPN en VODAFONE een deuk opgelopen. Orange is een provider waar zeker rekening mee gehouden moet worden. Tevens onderscheid Orange zich van de rest door een betere service te bieden, dit moet ook wel aangezien de markt gewoonweg verzadigd is. Op dat gebied kan je dan het verschil maken, tegenwoordig is de klant erg verwent zeker in Europa (in Amerika zijn de netwerken en service bagger slecht !) en willen ze steeds meer op hun wenken bedient worden.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
renzo4000 schreef op 22 July 2003 @ 22:48:
Leuk om te zien dat hier blijkbaar een aantal collega's actief zijn :P. Maar wat ik erg leuk vond is dat de laatste consumentenbond resultaten uitwees dat Orange gemiddeld de beste provider was. Hiermee hebben zeker de "groten" onder ons dus KPN en VODAFONE een deuk opgelopen. Orange is een provider waar zeker rekening mee gehouden moet worden. Tevens onderscheid Orange zich van de rest door een betere service te bieden, dit moet ook wel aangezien de markt gewoonweg verzadigd is. Op dat gebied kan je dan het verschil maken, tegenwoordig is de klant erg verwent zeker in Europa (in Amerika zijn de netwerken en service bagger slecht !) en willen ze steeds meer op hun wenken bedient worden.
Jij ben dus zo`n iemand die in de reclame`s van destijds Dutchtone is getrapt.

Alle 5 providers zaten zo dicht bij elkaar dat er (eigenlijk) geen verschil is tussen de service van de 5 providers.
Daarbijkomend is zo`n test echt geen test van 3 maanden, het is en blijft een momentopname.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Exclusief BTW zeker? 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 22-07-2003 23:05 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja, de consumentenbond. ik geloof niet dat die zichzelf nou op de borst mogen kloppen vanwege hun bovengemiddelde technische kennis.
zie hun pc en hifi testen in het algemeen, en dat epson welles/nietes spelletje in het bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ginz schreef op 22 July 2003 @ 23:03:
[...]

Jij ben dus zo`n iemand die in de reclame`s van destijds Dutchtone is getrapt.

Alle 5 providers zaten zo dicht bij elkaar dat er (eigenlijk) geen verschil is tussen de service van de 5 providers.
Daarbijkomend is zo`n test echt geen test van 3 maanden, het is en blijft een momentopname.
Wat ik er mee probeer te zeggen is dat Orange voorheen Dutchtone vaak het zwarte schaap was onder de providers waar niet serieus rekening mee gehouden werd. Ze hebben bewezen dus zeker zo goed te zijn en eigenlijk aan de hand van de consumentbond resultaten (die toch zeker als serieus gezien mogen worden!) iets beter als de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
renzo4000 schreef op 22 July 2003 @ 23:16:
[...]

Wat ik er mee probeer te zeggen is dat Orange voorheen Dutchtone vaak het zwarte schaap was onder de providers waar niet serieus rekening mee gehouden werd. Ze hebben bewezen dus zeker zo goed te zijn en eigenlijk aan de hand van de consumentbond resultaten (die toch zeker als serieus gezien mogen worden!) iets beter als de concurrentie.
Wat is het verschil tussen 99.4 en 99.6?

Verwaarloosbaar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Jij begrijpt het geloof ik niet helemaal, maar dat maakt niet uit hoor :). Het gaat erom dat Dutchtone altijd belachelijk werd gemaakt dat ze bar slecht waren in alle opzichten. Deze resultaten geven een weergave dat dit dus niet zo is en iets beter zijn dan de concurrentie En volgens mij is 99.4 en 99.6 toch iets beter, tenzij jij een andere definitie hebt voor iets ? Maar goed wat mij betreft kunnen we weer on-topic :).

[ Voor 1% gewijzigd door renzo4000 op 22-07-2003 23:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Nee.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis op 22-07-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik vind zelf die (gratis) rekeninginfo ook wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Welke abo heb jij dan bij Orange?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ginz schreef op 22 juli 2003 @ 23:48:
Welke abo heb jij dan bij Orange?
Ik moet me excuseren dat ik het btw zinnetje over het hoofd heb gezien. Verder heb ik Orange €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 13:27

jep

* jep een heel tevreden 40 euro gebruiker. Met SPV :)

Orange heeft imo prima verkoop punten, ze helpen je er erg goed. Ook de telefonische helpdesk is (ook om 3 uur 's nachts) top ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ddc schreef op 22 July 2003 @ 23:54:
[...]

Ik moet me excuseren dat ik het btw zinnetje over het hoofd heb gezien. Verder heb ik Orange €30.
Ik dacht al: "Hum, wat is er in m`n 2 weken vakantie toch veel veranderd"

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82199

Hmm, je bedrijf moet wel naar de klote gaan als je met :r Microsoft :r in zee gaat... |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 82199 op 22-07-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Anoniem: 82199 schreef op 22 July 2003 @ 23:59:
Hmm, je bedrijf moet wel naar de klote gaan als je met :r Microsoft :r in zee gaat... |:(
Zeg, dit was een redelijk serieuze discussie, dus ga ergens anders trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82199

Excusez moi, was eigenlijk gewoon een grapje, maar beetje flauw misschien...

Ik heb een KPN €30,- abbo, weet wel dat het wat meer kost dan de rest misschien (in verhouding met de belminuten die je ervoor terugkrijgt), maar de 2 jaar dat ik dat abbo heb heb ik nog nooit problemen gehad ermee, dus k ga (ondankt alle positieve dingen in dit topic) denk ik toch maar niet overstappen naar Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Ginz schreef op 22 juli 2003 @ 21:03:
[...]

Vodafone heeft de meeste roaming partners van alle providers over de wereld.

Of is dat niet precies wat je bedoel?
hmmm nou das het dus inderdaad niet helemaal,
zal het morgen nog ff precies op me werk nalezen, maar ik kreeg een folder van Orange te zien, waarin alle landen stonden waarin ze bellen / gebeld worden konden, en in enkele landen bleek alleen Orange actief te zijn.
Die waren nl allemaal met een symbooltje gemarkeerd, omdat dat dan weer een goede verkooptool is natuurlijk.
Oh, en wat een zwaar voordeel van Orange is, is bellen in het buitenland.
Gaat gewoon lekker uit die bundel mee.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

* Kwai_gon_jinn was flink tevreden over Orange in het buitenland (vorig jaar tripje Hong Kong :Y) )

hopen dat ze de slogan hier ook waarmaken..

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28310

renzo4000 schreef op 22 juli 2003 @ 23:27:
Jij begrijpt het geloof ik niet helemaal, maar dat maakt niet uit hoor :). Het gaat erom dat Dutchtone altijd belachelijk werd gemaakt dat ze bar slecht waren in alle opzichten. Deze resultaten geven een weergave dat dit dus niet zo is en iets beter zijn dan de concurrentie En volgens mij is 99.4 en 99.6 toch iets beter, tenzij jij een andere definitie hebt voor iets ? Maar goed wat mij betreft kunnen we weer on-topic :).
De enige conclusie die je kunt trekken of het een goede provider is, is aan de hand van het aantal actieve abonnees. Mij ga je niet wijsmaken dat Orange bij de eerste 3 zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 28310 op 23-07-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65895

Anoniem: 70162 schreef op 22 July 2003 @ 17:45:
[...]

vergeet niet dat heel veel mensen bij o2 zitten vanwege het spotgoedkope gprs-tarief. en dat zuiver-bellen concept is voor een aantal mensen ook een uitkomst
Klopt, ik heb een tweede o2 abo vanwege de veel te hoge GPRS kosten van de rest van de providers.

Wat houdt dat zuiver bellen concept eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Anoniem: 28310 schreef op 23 July 2003 @ 15:11:
[...]
De enige conclusie die je kunt trekken of het een goede provider is, is aan de hand van het aantal actieve abonnees. Mij ga je niet wijsmaken dat Orange bij de eerste 3 zit.
Onzin, Video 2000 was beter dan VHS, toch werd VHS veel meer gebruikt. Het aantal actieve abonnees alleen zegt NIETS over hoe goed een provider is of niet...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88796

Vodafoon en Dutchtone hebben een vrij dure oplossing gevonden met hun eigen winkels. Dat het duur is, valt wel af te lezen aan het feit dat KPN haar aandeel in de Primafoon keten van de hand heeft gedaan.
T-Mobile heeft sinds kort geloof ik een proef op de som gedaan door een servicepoint of zoiets in een BCC filiaal te nemen. Ik geloof dat dit al bij een aantal filialen van de BCC is doorgevoerd. Da's natuurlijk een stuk goedkoper dan zelf een hele winkel te exploteren. Een eigen winkel behoort immers natuurlijk niet tot de kern activiteiten van een provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70835

Tarieven zouden duurder zijn bij Orange. Hangt er maar vanaf: Bij andere providers moet ik voor een volledige service (GPRS, SMS) vaak aanvullende abonnementen nemen zodat ik vantevoren moet gaan bepalen wat ik komend jaar ga verbellen per maand en als ik dat eens een keertje niet doe; jammer dan.
Bij Orange kun je gewoon altijd naar een hogere bundel en na een paar maanden zelfs na een lagere bundel. Telefonisch!

Lekker winkelen in een shop die bomvol met klanten staat. Gestressde medewerkers die je van kastje naar de muur sturen en hun werk half doen. Ik loop meestal door. Dan liever een Orangeshop waar je snel geholpen bent. En wat je bij de meeste andere providers in de shop of schriftelijk moet regelen kun je bij Orange telefonisch doen. Opzeggen/verlengen/andere bundel/garantie-afwikkeling van je telefoon? Kan allemaal telefonisch zonder absurde wachttijden en 24/7.

Heb gebeld met KPN, Vodaphone, BEN en sinds een jaartje Orange. Vind Orange het meest relaxed, klantvriendelijk en dat ik daarbij niet het onderste uit de kan krijg met beltarieven dan ook niet erg. Aldi geeft ook geen AH-gevoel.

Oh ja: als we lekker marketing-technisch gaan doen: bij Orange kan je sms-en vanaf €0,04. en da's de harde waarheid. Waar blijft Vodaphone nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Hoe kom je aan die 4 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:23
Ik heb het idee ook dat ze echt (net als ander providers) af willen van Pre-Paid d.m.v absurde opwaardeer periodes. Gelukkig was ik toen al weg, en mijn vader, zusje en opa's en oma's hebben hun kaarten allemaal laten verlopen omdat ze niet goed geïnformeerd waren. Voor hun zijn providers zoals T-Mobile een uitkomst kwa pre-paid beleid.

Ik vind wel erg aantrekkelijk dat ze Share hebben met een oneindige bundel voor maar €6,- p/maand.

Het beriek had ik eigenlijk weinig over te klagen (en dat was zelfs nog in het begin van D*) ik had toen alleen geen bereik toen ik ergens in een gehugt in Friesland zat terwijl onze toen nog Libertel telefoon perfect ontangst had.

Mijn voorkeur gaat toch nog steeds altijd uit naar Vodafone omdat ik graag een zeer betrouwbaar netwerk zoek. KPN heeft een beetje hetelfde netwerk als Vodafone alleen haat ik hun echt met hun K*T beleid (keb even Hi gehad(TMF actie met 3310)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Waarschijnlijk bedoelt 'ie GroepsSMS. Dat is SMS'sen via de Orange website, het tarief is erg laag als je meerdere SMSjes stuurt (1 persoon € 0,15, 2 personen € 0,30, 3 personen € 0,45, 4 tot maximaal 15 personen € 0,60).

Maar je moet dan internet bij de hand hebben. Dat tarief geldt dus niet voor SMS'sen via je mobiel. (Zelf heb ik ook Orange trouwens en ben er wel tevreden over, alleen het bereik kan wat beter ;)).

[ Voor 15% gewijzigd door AtHomer op 23-07-2003 17:55 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Master Tweaker schreef op 23 juli 2003 @ 17:42:
Ik heb het idee ook dat ze echt (net als ander providers) af willen van Pre-Paid d.m.v absurde opwaardeer periodes. Gelukkig was ik toen al weg, en mijn vader, zusje en opa's en oma's hebben hun kaarten allemaal laten verlopen omdat ze niet goed geïnformeerd waren. Voor hun zijn providers zoals T-Mobile een uitkomst kwa pre-paid beleid.
Bij Orange is het beltegoed vanaf 1 augustus juist weer onbeperkt geldig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70835

En vergeet Smart niet.
Dit soort initiatieven vindt ik nou handig en goed bedacht. Ken er genoeg die zich niet in kunnen houden met bellen en op die manier heb je het gemak van een abo en de controle van prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

Orange heeft nu toch netwerkgarantie? Zullen ze wel niet geven als het bereik slecht is? Kaart op hun sait zag er ook heel oranje uit (heel originele kleur) alleen op de Veluwe een paar groene stippen.

Anyway, overweeg overstap naar Orange omdat zo'n belbundel wel heel praktisch is, wap en sms namelijk veel meer dan ik bel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66444

Ze hebben wel mooie reclames, ik weet niet waarom maar ze spreken mij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 66444 schreef op 23 July 2003 @ 20:35:
Ze hebben wel mooie reclames, ik weet niet waarom maar ze spreken mij aan!
Omdat er in een Orange reclame niet om de telefoontjes gaat maar om de mensen. Daarom komt er ook nooit een telefoon in de reclame voor.
Tenminste, dat is waarom ze mij aanspreken. En omdat het contrast met de vreselijke Dutchtone reclames zo groot is. En vanwege de muziek van Macy Gray.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja orange zegt nu ook met Orange Ready(prepaid) dat het beltegoed onbeperkt geldig is maar dan met een *. En dan lees je stukkie naar beneden, indien u elke 6 maanden opwaardeert. Lekker flauw wel dat ze dat dan in eerste instantie onbeperkt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

haas schreef op 23 July 2003 @ 20:44:
[...]

Omdat er in een Orange reclame niet om de telefoontjes gaat maar om de mensen. Daarom komt er ook nooit een telefoon in de reclame voor.
Tenminste, dat is waarom ze mij aanspreken. En omdat het contrast met de vreselijke Dutchtone reclames zo groot is. En vanwege de muziek van Macy Gray.
Dutchtone vond ik ook wel leuke reclames hebben. Leslie Nielsen en die kabouters bijvoorbeeld :). Maar die Orange reclames zijn idd erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 65861 schreef op 23 July 2003 @ 21:45:
Ja orange zegt nu ook met Orange Ready(prepaid) dat het beltegoed onbeperkt geldig is maar dan met een *. En dan lees je stukkie naar beneden, indien u elke 6 maanden opwaardeert. Lekker flauw wel dat ze dat dan in eerste instantie onbeperkt noemen.
En vanaf 1 augustus vervalt de verplichting om iedere 6 maanden op te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Anoniem: 88864 schreef op 23 July 2003 @ 20:32:
wap en sms namelijk veel meer dan ik bel...
Dat heb ik dus ook ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88864

Las net over Orange Share. Keuze heb ik dus al gemaakt. Iemand hier bekend met gsmtrack.nl? Die bieden Orange 30 aan + Nokia 3650 :9~ voor slechts 151 euro. Zonder aansluitkosten (terwijl sommige zoals gsm.nl en typhone.nl vrolijk aansluitkosten rekenen, terwijl Orange die tijdelijk niet heeft, aso gewoon). Rest van de aanbieders zit allemaal rond de 200 euro of hoger... Is misschien een beetje off-topic, sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 88864 op 23-07-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112

Ik zit te kijken naar een Orange Smart abonnement van 5,-. Ik probeer de hele dag de klantenservice al te bereiken op 06 28670 800, maar ik moet continue wachten (soms zelfs langer als 45 minuten). Doe ik iets fout, want ik hoor dat de klantenservice over het algemeen redelijk goed is...

Kun je met Orange Smart 5 ook inbellen op je ISP. Dus echt inbellen met je telefoon op een 06760 nummer? Als dat zou kunnen ben ik om! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit heb ik dus ook gehad, toen ik belde als niet Orange klant voor info over de SPV. Ik heb heel vaak lang moeten w88 en dat viel me ook tegen idd, omdat ze een goede klantenservice zouden hebben. Als je ze eenmaal aan de lijn hebt, dan zijn ze wel heel servicegericht. Wat je kan doen is gewoon het nummer voor Orange abonnees bellen( 06 28500 777) en dan moet je je nummer intoetsen. Aangezien je die niet hebt van Orange druk je gewoon paar keer #. Dan hoor je vanzelf: " Welkom in het hoofdmenu"
( Deze tip heb ik trouwens uit dit forum :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of het gratis info nummer voor niet-klanten bellen...: 0800 0550.

Valt mij inderdaad ook op dat de wachttijd de laatste tijd aardig oploopt. Misschien vakantie periode? Maar dan nog, dan moet je wel goed plannen.

Vanmiddag draaiden ze het bandje: "Wegens het succes van Orange op de Nederlandse markt kan de wachttijd langer zijn dan u van ons gewend bent".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Anoniem: 82206 schreef op 26 July 2003 @ 20:07:
Of het gratis info nummer voor niet-klanten bellen...: 0800 0550.

Valt mij inderdaad ook op dat de wachttijd de laatste tijd aardig oploopt. Misschien vakantie periode? Maar dan nog, dan moet je wel goed plannen.

Vanmiddag draaiden ze het bandje: "Wegens het succes van Orange op de Nederlandse markt kan de wachttijd langer zijn dan u van ons gewend bent".
Ook een manier om te zeggen dat je te weinig personeel hebt zitten :Y)

Beetje raar alleen, want ik dacht dat Orange geen eigen helpdesk had, maar daar een ander bedrijf voor inhuurde. Die zouden hun zaakjes toch goed op orde moeten hebben zou je zeggen, ook in vakantietijd. En ach, je zet je telefoon op handsfree en gaan. De kosten worden toch door Orange zelf betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:53

Smarron

The bend

Rickbv schreef op 27 July 2003 @ 00:48:

Beetje raar alleen, want ik dacht dat Orange geen eigen helpdesk had, maar daar een ander bedrijf voor inhuurde. Die zouden hun zaakjes toch goed op orde moeten hebben zou je zeggen, ook in vakantietijd. En ach, je zet je telefoon op handsfree en gaan. De kosten worden toch door Orange zelf betaald ;)
Er is zeker wel een eigen helpdesk! Ik kan me ook niet voorstellen dat een ander bedrijf dit zou moeten regelen. Ontzettend veel werk, kosten en het is niet echt klantgericht.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Abbo 1 specs:
Orange Pleuro 30
Telefoon Siemens S55 (gratis bij het verlengen van dit abbo 4 maanden geleden)

Abbo 2 specs:
Orange Pleuro 20
Samsung SGH A800 (gratis bij het verlengen van dit abbo 4 maanden geleden)

Shop: Orangeshop, lijnbaan Rotterdam.

Mijn ervaring met Orange is positief. Bereik is goed, maar het ligt wel aan de telefoon die je hebt. Orange met bovengenoemde telefoons + Samsung Womenphone (typenummer heb k niet, Siemens S45 en Nokia 8310, 3210 en 3330 is goed.
Een E-S T68i wil niet echt werken met Orange. Veel verlies van verbinding.

(mcht je trouwens verbinding verliezen tijdens een gesprek met Orange en je belt het nummer terug, zijn de kosten van verbinden en de eerste belminuut voor Orange)

Bellen in het buitenland vind ik verschrikkelijk duur, zal ik even onderbouwen:
Een land waar ik, of mijn vriendin regelmatig. Hier een overzicht van de tarieven daar met een Orange Abbootje

gebeld worden € 1,20
bellen naar nummers in het land van verblijf € 1,70
bellen naar Nederland (en landen binnen West Europa) € 2,20
sms-berichten versturen € 0,35
sms-berichten ontvangen gratis
bellen naar Estland € 0,70

Dat lijkt me genoeg onderbouwd, lijkt me.

Het inloggen van de orange website is zeer slecht. Als ik inlog en ik selecteer een pagina waar ik naartoe wil, moet ik elke keer opnieuw inloggen. (volgens de site ben ik dan nog nit ingelogd). Je komt zo dus NOOIT op de gewilde pagina terecht..

Dus, een tevreden gebruiker van Orange!

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FunFactory schreef op 27 July 2003 @ 01:19:
Het inloggen van de orange website is zeer slecht. Als ik inlog en ik selecteer een pagina waar ik naartoe wil, moet ik elke keer opnieuw inloggen. (volgens de site ben ik dan nog nit ingelogd). Je komt zo dus NOOIT op de gewilde pagina terecht..
Heb ik geen last van.... Misschien is het iets met je Cookiecontrol, te scherp afgesteld ofzo.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Help!!!! schreef op 27 July 2003 @ 10:10:
Heb ik geen last van.... Misschien is het iets met je Cookiecontrol, te scherp afgesteld ofzo.
Ik heb het gedeeltelijk. Vaak ben ik wel ingelogd maar als ik dan online mijn rekening wil bekijken moet ik aangeven wat voor abbo ik heb. Dat weten ze toch wel hoop ik dan altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 27 juli 2003 @ 01:12:
[...]
Er is zeker wel een eigen helpdesk! Ik kan me ook niet voorstellen dat een ander bedrijf dit zou moeten regelen. Ontzettend veel werk, kosten en het is niet echt klantgericht.
O2 doet dat wel hoor ( bericht 24jan 2003) http://utils.online.o2.nl/press.php?press_id=51

Er staat ook o.a

De komende maanden zullen O2 en SNT nieuwe servicemethodieken introduceren, met als doel nog meer service op maat te leveren. Zoals een vorm van marktsegmentatie waarin klanten in categorieën worden ingedeeld en de service ontvangen die past bij de indeling. Voor bepaalde klanten zal dit bijvoorbeeld betekenen dat er geen enkele wachttijd meer bestaat of waarbij de telefoon direct wordt beantwoord door een medewerker in plaats van een voice-response-systeem. Op deze manier wil O2 beter aansluiten op de wensen van zijn klanten.

Dus als je veel geld in het laadje brengt krijg je voorang? iemand al ervaring heermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ddc schreef op 27 July 2003 @ 11:34:
[...]

Ik heb het gedeeltelijk. Vaak ben ik wel ingelogd maar als ik dan online mijn rekening wil bekijken moet ik aangeven wat voor abbo ik heb. Dat weten ze toch wel hoop ik dan altijd...
Ik heb dit bij O2 ook regelmatig als ik wil inloggen op de site, dat ik weer paar keer opnieuw moet inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Rickbv schreef op 27 July 2003 @ 00:48:
[...]

Beetje raar alleen, want ik dacht dat Orange geen eigen helpdesk had, maar daar een ander bedrijf voor inhuurde.
Gedeeltelijk waar. Een deel van het klantenbestand word door een extern bedrijf verzorgd (tot een bepaalde klantencategorie). Daar werk ik zelf ook. Het andere deel word gewoon door Orange zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

Ik las laatst een artikel waarin stond dat er in Nederland ruimte is voor 3 aanbieders. Bij meer draaien er een aantal verlies. Uiteindelijk zullen er dus 3 overblijven. 2 daarvan kun je denk ik nu wel invullen: KPN en Vodafone. De laatste is een stuk lastiger. Ze staan er alle 3 niet fantastisch voor. Of Orange het dus gaat redden.. ik denk het niet. Een schuldenlast van 70 miljard werk je niet zomaar weg. De minst rendabele divisies worden waarschijnlijk afgestoten. In Nederland zijn ze een kleintje met weinig toekomstperspectief (omdat er maar ruimte voor 3 is). Voor Orange is de keuze dan niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voorlopig ziet het er voor het nieuwe telfort heel goed uit, die overleven wel.

en er gaan ook de laatste tijd flink wat geruchten over een internationale fusie tussen kpn en deutsche telekom. dan zouden kpn mobile en t-mobile ook wel 1 bedrijf worden (met een beregoed netwerk dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Kan niet, is verboden!!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op 27 July 2003 @ 20:14:
Kan niet, is verboden!!!
hmmz, klopt ja. maar misschien dat ze dan dezelfde constructie gaan gebruiken als destijds tussen telfort en libertel. dat je gewoon van het andere netwerk gebruik mag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162 schreef op 27 July 2003 @ 20:13:
voorlopig ziet het er voor het nieuwe telfort heel goed uit, die overleven wel.
Die worden over een tijdje gewoon weer doorverkocht. Greenfields is niet voor niets een investeringsmaatschappij.
en er gaan ook de laatste tijd flink wat geruchten over een internationale fusie tussen kpn en deutsche telekom. dan zouden kpn mobile en t-mobile ook wel 1 bedrijf worden (met een beregoed netwerk dan :P )
Die geruchten gaan over mmO2 en KPN. Die zouden kunnen fuseren omdat ze dan in Duitsland een speler van belang worden en allebei op zichzelf te klein zijn tegenover Vodafone en Orange. Misschien is met dat doel O2 NL wel verkocht, want bij een fusie zou dat toch afgestoten moeten worden door de overmacht van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206 schreef op 27 July 2003 @ 20:37:
[...]

Die worden over een tijdje gewoon weer doorverkocht. Greenfields is niet voor niets een investeringsmaatschappij.
tja, wie weet. maar ik bedoelde eigenlijk dat ze ineens winstgevend zijn
[...]

Die geruchten gaan over mmO2 en KPN. Die zouden kunnen fuseren omdat ze dan in Duitsland een speler van belang worden en allebei op zichzelf te klein zijn tegenover Vodafone en Orange. Misschien is met dat doel O2 NL wel verkocht, want bij een fusie zou dat toch afgestoten moeten worden door de overmacht van KPN.
ehe, oeps jah. je hebt gelijk

ik haal alles door elkaar 8)7
t-mobile zou iets met orange ofzo
http://www.wxs.nl/planet/...ontentid=386050/sc=bdec83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.