Toon posts:

Internetsharing via ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 3 pc's thuis draaien en 1 server. In de server heb ik een ISDN modem geprikt. Nu wil ik via een hub verbinding maken met het internet op alle drie de clients. ( heb wat rondgezocht en uitgevonden dat je daar Winroute enz. voor kan gebruiken)

Waar ik alleen niet achter ben gekomen is of je de provider nou op de server moet installeren of op de clients of op allemaal...

Kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste kan doen? En kunnen jullie mij ook vertellen als ik het allemaal eenmaal aan de praat heb, hoe ik de verbinding weer kan verbreken op een client? (Ik kan me namelijk goed voorstellen dat als er 2 mensen internetten en 1 verbreekt de verbinding, dat de ander dan zonder internet zit... |:( )

Dankjulliewel!

Neo.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

de server belt in, daar maak je dus een inbelverbinding ("provider installeren" :?) en daar zet je internet delen op via het netwerk. De PC's internetten via het netwerk.

Kon je met [search=isdn internet delen] in principe wel achterkomen.
bijvoorbeeld hier:
internetberbinding delen (ISDN)

en in deze FAQ staat een hoop over instellingen van winroute enzo:
Hoe deel ik Internet ?

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 22-07-2003 15:56 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
OK... klinkt logisch. Ik zal die links nog ff checken.

Thanx. :)

PS: Alleen zit ik nog steeds met het probleem dat ik dus niet van afstand verbinding kan maken. Of kan dat met Winroute?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 16:00 ]