Toon posts:

internetberbinding delen (ISDN)

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me duidelijk uileggen hoe ik via een standaard windows-lan tussen 2 pc's waarvan er 1 een isdn modem heeft (en het al doet enzo) op de andere pc ook internet kan krijgen door die verbinding te delen? zijn hier handige progjes voor of......?

Verwijderd

Mensen mensen, gebruik de search toch eens, ik zie non stop dit soort vragen langs komen, niet normaal |:(

Zoek op Internet connection sharing, welk OS heb je precies.. wil je wel of geen prog gebruiken (syagte, wingate, etc) :(

Verwijderd

Er zijn speciale programma's te koop om internet te delen. Ik gebruik zelf wingate maar er zijn er nog veel meer.

www.wingate.com

Verwijderd

Zeik toch niet altijd over newbies en de search gebruiken. Jullie deden in het begin ook niks anders dan stomme vragen stellen.
Help ze gewoon effe, daar leren hun ook weer van en gaan ze vanzelf de search gebruiken.

Verwijderd

Oe, nou het spijt me heel erg :'(

Verwijderd

Ik zal dan als een van de weinigen normaal reageren:
ik gebruik zelf voor mijn kabelverbinding als programma om et zaakje te distribueren over men netwerk SyGate
gewoon de 30 dagen trial gebtruikt en na dertig dagen dan maar gekocht omdatr hij gewoon erg goed is
iik kan loggen wie wat doet >:)en je kunt kiezen of hij IP automatisch moet toewijzen en al dat soort dingen, maar als je hem installeert op alle pc's en op de server in server mode en de clients in client dan doet hij het meestal meteen goed
ff je andere pc's instellen op LAN-internet verbinding in windows en klaar is kees
www.sygate.com

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 18:52

cor-gijs

Dig further for bigger hole

het allermooiste is natuurlijk als je op je gateway-pc (de pc met isdn-kaart dus) windows 2000 hebt staan
als je daar bij eigenschappen van je internetverbinding 'deze verbinding delen'(oid) aanvinkt, en op je andere computer bij de eigenschappen van je netwerkt de gateway (ip-adres van gateway-computer) en de dns(gewoon dns van je internetaccount) invult, en dan ook nog eens bij interneteigenschappen aangeeft dat je via een lan internet, dan gaat het vanzelf.
de gateway-pc maakt verbinding zodra de andere pc daarom vraagt (althans, dat deed hij bij mij)
:)
heb je geen win2000, dan raad ik winroute aan.

succes

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 07 maart 2001 20:33 schreef Tido het volgende:
Zeik toch niet altijd over newbies en de search gebruiken
[butt-in-modus]

Wel dus op het moment dat er minimaal 3 draadjs in SA en in netwerken loopt met dezelfde topic notabene.

GVD is het nou echt teveel gevraagd om even verder te kijken dan je neus lang is?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:25

AntonT

One Ton!

Zoek toch eens.
Ook is het handig je bericht in het juiste forum te plaatsen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.