Stats over 3 dagen Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Anoniem: 63996
TATATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!! het begin is er.. target top 10 LOCKED !!!!
Anoniem: 88976
Hoi,
Ik heb inmiddels de client gedownload, mijn .cfg file veranderd zodat mijn e-mail adres goed staat enkele dp's geflushed... maar ik heb na twee dagen nog steeds geen mailtje ontvangen om mij bij DPC aan te melden en mezlef terug te zien in de stats..
weet iemand hoe dit kan??
Patrick
Ik heb inmiddels de client gedownload, mijn .cfg file veranderd zodat mijn e-mail adres goed staat enkele dp's geflushed... maar ik heb na twee dagen nog steeds geen mailtje ontvangen om mij bij DPC aan te melden en mezlef terug te zien in de stats..
Patrick
1) WelkomAnoniem: 88976 schreef op 22 July 2003 @ 11:19:
Hoi,
Patrick
2) Je zit wel bij het verkeerde topic te posten
3) Gebruik je een hotmail adres? Zo ja, kijk dan even goed door je spam en kijk je spamfilters na. Zeker weten geen typfout gemaakt in je email adres? Zo niet, dan kun je proberen een meeltje te sturen naar de statsadmins. Het email adres is hier onderaan de pagina te vinden.
Succes
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Nog twee dagen en dan gaat de volgerde pc voor Team Elteor-Borislavj aan het werk. De leverings-"verplichting" van 1000 stuks aan een niet nader te noemen team is dan voldaan.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Anoniem: 58821
Pagina: 1