En we stuiteren weer 3 plekkies naar beneden, worden pas over een eeuwigheid ingehaald, evenals dat we zelf jaren nodig hebben om aanstalten te maken een plekkie te gaan stijgen. Verder zijn er ook geen nieuwe leden te melden, niet één mijlpaal.. en.. wat klink ik negatief Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Anoniem: 63996
moooooggguh luitjes.. glurp weer een schone 2e stek inbeslag genomen.. die krijgt ook al het TEB syndroom..
ps.. nog een paar dagen en dan ......
ps.. nog een paar dagen en dan ......
Anoniem: 58821
geduld, er komen wat assimilaties aan, en this vakantie dus jah veel zijn er niet, er zijn toch weer wat teams die flusshe, meer dan de afgelpen maanden, dus ik ziet ut wel positief in heheBlistimo schreef op 19 juli 2003 @ 06:33:
En we stuiteren weer 3 plekkies naar beneden, worden pas over een eeuwigheid ingehaald, evenals dat we zelf jaren nodig hebben om aanstalten te maken een plekkie te gaan stijgen. Verder zijn er ook geen nieuwe leden te melden, niet één mijlpaal.. en.. wat klink ik negatief
Anoniem: 53559
TCF op een mooie #1
1 PC heeft wat problemen... denk dat ik daar komende week een nieuwe install op zet... mischien dat de TCF output dan met iets van 50candidates per dag stijgt
1 PC heeft wat problemen... denk dat ik daar komende week een nieuwe install op zet... mischien dat de TCF output dan met iets van 50candidates per dag stijgt
Way to go, TCF moet hier maar weer eens een flinke duw geven aan de output
Ja ik ookAnoniem: 13367 schreef op 19 July 2003 @ 19:32:
Ik krijg geen candidates binnen.
Hebben meer mensen hier last van ?
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Pagina: 1