Toon posts:

HP Laserjet III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje. Ik heb eeb HP laserjet III gekregen. Hij doet het perfect alleen er zit op de "drum" een kras. Heeft er iemand (of kent er iemand met) een kapotte laserjet III of alleen een goede drum voor een laserjet III.

Of weet iemand een goede pagina op internet waar ze die aanbieden ???8-)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Ik heb een keer een drumkit moeten vervangen van een brother die eigenlijk niet te koop was in nederland, de gene die de drumkit heeft gevonden is officeland in schiedam. Het was een competible drumkit heeft wel een paar dagen geduurt maar het was er wel.
Heeft officeland het niet ga dan even naar www.wecare.nl dit bedrijf verkoopt van alles op het gebied van printers de wederverkopers staan erbij laat zo bedrijf maar even informatie vragen bij wecare deze kunnen bijna alles leveren tegen lage prijzen.
Letop Officeland is duur.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Als je hem niet meer goed werkend krijgt, mag ik dan de fuser hebben? Dat probleem heb ik met mijn LaserJet II. Zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76590

Verwijderd

heb nog 6 van die dingen staan!

hebben allemaal service error 50 dus moet ff opnieuw de drivers instaleren!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Cyberkiller, als dat als humor bedoeld is mag er wel een smiley bij :).
En anders misschien even in het boek van je printer kijken voor je zo'n opmerking maakt |:(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

nee echt waar heb ze net gekregen
Pagina: 1