Taskmanager

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• captainzoom
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-04-2023
Ik had het zelfde probleem zoals al eerder beschreven waarbij mensen geen tabbladen meer zagen na het drukken van Ctrl+ALT+Del.

Ergens in die topics stond dat je dan Ctrl+Alt+Esc moest drukken dus dat deed ik, maar nu krijg ik héél even m'n Taskmanager en daarna schiet 'ie weer weg.

Iemand hier ervaring mee of tips? Heb dit probleem nu al een week of wat.

tnx alvast.

Verbal: "i hate fuckin' cops"

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:08

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dat van het niet zien van de tabbladen is makkelijk op te lossen door te dubbelklikken op de rand van het scherm (zo kun je ze ook weer wegtoveren trouwens) :)

Dat je Taskmanager verdwijnt kan misschien spy-ware zijn die draait en tracht te voorkomen dat je de spyware stopt. Probeer de usual ways op spyware te detecteren en verwijderen (Ad-Aware en MSConfig).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie je je Task Manager wel gewoon als je hem opent via je taakbalk (rechtermuisknop -> Task Manager...)?

Verwijderd

Of Start->uitvoeren->taskmgr

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

DUX schreef op 22 July 2003 @ 01:43:
Dat van het niet zien van de tabbladen is makkelijk op te lossen door te dubbelklikken op de rand van het scherm (zo kun je ze ook weer wegtoveren trouwens) :)
En dat is inderdaad gewoon de oplossing. Deze vraag is deze week al eens eerder langs geweest :)

Topicstarter, zou je de volgende keer even de WOS Policy willen toepassen voordat je een topic opent? Ik mis sowieso het OS in je titel en in je startpost..
WOS Policy

Verder mis ik je iegen input. Waar heb je overal precies gezocht om zelf tot een oplossing te komen? Wat stond hierover op de MS Technet? Dat dubbelklikken staat trouwens ook in meerdere topics over het zelfde probleem..
Voor de volgende keer, ook even de Huisregels doorlezen..

[ Voor 46% gewijzigd door Han op 22-07-2003 08:07 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.