P4 Fan Cooling

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• smason
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Hallo,

Ik heb een P4 2.53GHz (19 * 133MHz) met standaard intel cooler.
K zou hem graag tot 'ongeveer' 3GHz willen krijgen (19 * 166MHz ??) (Core stepping is C1), liefst met 'gewone CPU koeler', geen waterkoeling.

Heb nu niet bepaald een grote case met veel airflow (Aopen HQ45PRO),
dus heb alleen fan van de voeding en nog een extra op de achterkant.

Heeft er iemand goede (of minder goede) ervaringen met P4 coolers & overclocking...? Coolermaster? Zalman? Thermaltake? ... ?

(Ja ik heb gezocht op het forum maar niet veel bruikbaars gevonden)

System specs: P4 2.53GHz ; MSI 845PE MAX-L (MS-6580 v2.0) ; 1 x 512 MB PC2700 Apacer ; MSI GF4 Ti4800SE 128MB ; Aopen HQ45PRO

Thnx for replies

Verwijderd

niet veel bruikbaars gevonden? misschien moet je dan eens op zoek gaan naar informatie om wat beter te kunnen zoeken in de toekomst! :O)

Bijvoorbeeld de zalman CNPS7000cu is perfect geschikt voor low-noise overclocking....

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op welke term heb jij gezocht? Welke termen heb je gebruikt bij google? Want er is hier echt zat over te vinden.

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
met een alpha heatsink en een delta fan moet het denk ik zeker wel lukken. Maar het ligt niet alleen aan de heatsink+fan het geheugen en het moederbord moet het ook kunnen trekken.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Je eerste topic :) En dan al een slotje :/ . Dit had je kunnen voorkomen, door de Algemene GoT FAQ rustig door te nemen, en daarna de DOC FAQ. Het zou dan duidelijk zijn geworden, dat er toch echt eerst wat zelfwerkzaamheid, waaronder zoeken, wordt verwacht. Er staan hier op GoT en op andere fora genoeg topics over het OC'en van P4s met luchtkoeling, dus als je niets gevonden hebt, heb je toch iets fout gedaan.

Oftewel, lees een stel reviews op hardwaresites van de 'dikkere' P4 koelers, dan kom je erachter met welke koelers er het beste is over te clocken. Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.