Toon posts:

Compaq Restore cd-rom weigert

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend wou ik m'n tweede pc helemaal opnieuw installeren, dus aangezien het een compaq is, de cd-rom erin, en dan hoort ie ervan af op te starten, niet dus, ik kreeg de melding: "This software is not intendet for your system" en vervolgens werdt er vriendelijk gevraagd of ik de cd-rom wou verwijderen en op reset wou drukken.

Waarom doet hij het niet? Aan de hardware kan het niet liggen, want er is niks verandert, en eerst deed ie het wel. De cd-rom zelf is ook niet beschadigd, de cd-rom drive wordt bijna nooit gebruikt, dus die zou ook goed moeten zijn.

Is er misschien een mogelijkheid om de beveiliging te omzeilen?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Welke proccesors op mijn MSI K7T Pro2?

Wel de goede processor erop ?

of bel compaq eens ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Is mijn tweede pc, dus niet de pc met de k7t pro 2 moederbord.

Ik heb deze pc tweedehands gekocht, dus geen aankoopsbewijs.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:26

Nitai

Live the life you love.

heb je partities gemaakt/veranderd?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

welke cd stop je er dan in?

de melding lijkt me duidelijk :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zoals ik het dus begrijp hoort de CDrom niet oorspronkelijk bij de bak waar je hem in stopt?

Waarom gebruik je eigenlijk een restore cdrom? Die dingen zijn alleen maar overdreven behulpzaam... beter doe je het gewoon handmatig zelf.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Normaal gesproken heeft de compaq een tweede partitie, bestaat deze nog bij jou of niet? Zo niet dan gaat de cd niet werken ben ik bang.

http://www.bonuszoeken.nl

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... dit heeft weinig met Windows Operated Systems te maken. Ik ben bang dat je contact op moet nemen met Compaq en het verhaal daar even toelicht. Zoals al eerder vermeld, op een Compaq machine staat een hidden partitie waarop info staat die deze cd-rom nodig heeft. Ik ben bang dat je die partitie niet meer hebt waardoor de restore cdrom je systeem niet meer hekent als een Compaq machine...
Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 16:34:
Is er misschien een mogelijkheid om de beveiliging te omzeilen?
Ja, even bellen met Compaq dus :)

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.