ik heb een raar probleem met een web-site.
Sinds 3 weken kan ik Weg! en Weg! van mijn 2e computer niet meer benaderen, wel alle andere web-sites.
Op de een of andere manier blijft het gewoon hangen met een wit scherm en verder kom ik niet meer.
Jullie denken misschien "nou en"
Het rare is dat tot voor 3 weken alles te benaderen was vanaf
zowel de 1e als van de 2e computer.
vanaf de 1e computer momenteel geen probleem de sites staan er zo
vanaf een of andere computer die niet van mij is ook geen probleem de site staat er ook zo.
Alleen van mijn 2e computer die een gedeelde internet verbinding heeft vertikt hij het om die 2 web-sites te openen.
Ik heb zelfs heel Windows-XP vanaf een nieuwe partitie opnieuw geinstalleerd maar precies hetzelfde probleem.
Wie weet een oplossing of wat er aan de hand kan zijn?
Tetranus
j.dekorte2@chello.nl
Sinds 3 weken kan ik Weg! en Weg! van mijn 2e computer niet meer benaderen, wel alle andere web-sites.
Op de een of andere manier blijft het gewoon hangen met een wit scherm en verder kom ik niet meer.
Jullie denken misschien "nou en"
Het rare is dat tot voor 3 weken alles te benaderen was vanaf
zowel de 1e als van de 2e computer.
vanaf de 1e computer momenteel geen probleem de sites staan er zo
vanaf een of andere computer die niet van mij is ook geen probleem de site staat er ook zo.
Alleen van mijn 2e computer die een gedeelde internet verbinding heeft vertikt hij het om die 2 web-sites te openen.
Ik heb zelfs heel Windows-XP vanaf een nieuwe partitie opnieuw geinstalleerd maar precies hetzelfde probleem.
Wie weet een oplossing of wat er aan de hand kan zijn?
Tetranus
j.dekorte2@chello.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 20-07-2003 14:06 ]