IRIX/linux op sgi indy ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -=*skilla*=-
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:24
wie kan me helpen heb hier een indy staan zonder schijven en cd-rom probeer er een Os op te zetten heb geen irix en de linux wel. kan dus niet booten van het kreng en toch moet ik het op een 50 pins scsi schijf zien te krijgen ?????? help !

all people are wise untill they speak

• PostbodeSiemen
  • Laatst online: 19-08-2024
Je wilt toch zeker geen linux er op gooien, volgens mij kan dat helemaal niet?!

Ik heb zelf een Indigo 2 en helaas ook geen Irix, en het is tamelijk onmogelijk om hem dan aan de praat te krijgen. En Irix vind je ook niet bepaald bij elke Vobis op de hoek.

Hen je trouwens al een monitor voor dat ding dan, of heb je een eigen 13W3 stekker in elkaar gedraait?

Verwijderd

Bel SGI vraag om een demo cd van IRIX.

Werkte vroeger prima, proberen kan nooit kwaad.

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

je kunt eventueel proberen te installeren via de parallele poort (als er eentje op zo'n ding zit tenminste), hier een link voor verdere uitleg van een redhat linux installatie, http://www.redhat.com/mirrors/LDP/HOWTO/PLIP-Install-HOWTO.html
This paper describes how to install a Gnu|Linux distribution on a computer without Ethernet card, or CD-ROM, but just a local floppy drive and a remote nfs server attached by a Null-Modem parallel cable. The nfs server has a cdrom drive mounted and exported.

• -=*skilla*=-
ik heb al een 13w3 -> hd15 gekocht bij www.blackbox.nl nu alleen de software nog heb geen cdrom wel al een 1 gb hd .... heb em leeg gekocht op de hcc alleen kast cpu en boards(hij geeft wel zijn bios-boot geluid)

• PostbodeSiemen
  • Laatst online: 19-08-2024
Mocht het je lukken wil ik graag horen hoe je het gedaan hebt. Kan ik misschien op dezelfde manier mijn indigo aanzwengelen.

• -=*skilla*=-
mocht je je indigo kwijt willen???? moet je maar een gil geven ! ik krijg een dezer dagen een setje irix media dus nu nog effe kijken hoe we het er op gaan krijgen !

/edit/ voor de indy is er al een redhat port!!! kweet niet als ie er al voor een indigo is ???
/edit//

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38

TeeDee

CQB 241

als er nu ook nog een port voor de O2 is... ben ik helemaal blij

ding hier is zo dood als wat... en ook de IRIX cd kwijt.. wel alle apps en patch cd's maar IRIX zelf niet :(

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
Juist... Een half jaar oud topic weer uit het stof halen om een mededeling te doen die je vannacht ook al op mijn topic hebt gedaan...
Wat is het nut hiervan :?

Waarom is dit topic trouwens nooit verhuist naar Non-Windows Operating Systems? lijkt me wel zo toepasselijk.

• Bulldog
  • Niet online
Dit topic is verplaatst naar het goede forum.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38

TeeDee

CQB 241

Op dinsdag 03 juli 2001 09:24 schreef Platypussy het volgende:
Juist... Een half jaar oud topic weer uit het stof halen om een mededeling te doen die je vannacht ook al op mijn topic hebt gedaan...
Wat is het nut hiervan :?

Waarom is dit topic trouwens nooit verhuist naar Non-Windows Operating Systems? lijkt me wel zo toepasselijk.
dit zal mijn collega wel weer gedaan hebben...

mot toch maar eens password onthouden eraf halen |:(

sorry...

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

yep, tegenwoordig zijn er ook linux ports naar de sg'tjes, eerst kon je alleen irix erop pleuren

Beste film ooit

• speedfreak_be
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 13:12
Ik kan je wel helpen met de SGI Indy, denk ook voor de Indygo. Wij gebruiken nog Indy's op het werk, moeten regelmatig geïnstalleerd worden bij onze klanten (stuk of 50) Ik kan je wel een cpoietje bezorgen van IRIX 5.3+patches alsook 6.7 die bij ons gebruikt wordt voor de Origin200, weet niet of die geschikt is voor die indigo.
Voor harde schijf, moet je gewoon een moderne SCSI extern aansluiten, is blijkbaar altijd compatibel dan, vraag me niet waarom, maar dat is wat ze me vertelden bij SGI.

Speed is nothing without control, but who cares

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 11 maart 2002 22:08 schreef speedfreak het volgende:
Ik kan je wel helpen met de SGI Indy, denk ook voor de Indygo. Wij gebruiken nog Indy's op het werk, moeten regelmatig geïnstalleerd worden bij onze klanten (stuk of 50) Ik kan je wel een cpoietje bezorgen van IRIX 5.3+patches alsook 6.7 die bij ons gebruikt wordt voor de Origin200, weet niet of die geschikt is voor die indigo.
Voor harde schijf, moet je gewoon een moderne SCSI extern aansluiten, is blijkbaar altijd compatibel dan, vraag me niet waarom, maar dat is wat ze me vertelden bij SGI.
Ehm... Datum ;)
Pagina: 1