all people are wise untill they speak
Je wilt toch zeker geen linux er op gooien, volgens mij kan dat helemaal niet?!
Ik heb zelf een Indigo 2 en helaas ook geen Irix, en het is tamelijk onmogelijk om hem dan aan de praat te krijgen. En Irix vind je ook niet bepaald bij elke Vobis op de hoek.
Hen je trouwens al een monitor voor dat ding dan, of heb je een eigen 13W3 stekker in elkaar gedraait?
Ik heb zelf een Indigo 2 en helaas ook geen Irix, en het is tamelijk onmogelijk om hem dan aan de praat te krijgen. En Irix vind je ook niet bepaald bij elke Vobis op de hoek.
Hen je trouwens al een monitor voor dat ding dan, of heb je een eigen 13W3 stekker in elkaar gedraait?
je kunt eventueel proberen te installeren via de parallele poort (als er eentje op zo'n ding zit tenminste), hier een link voor verdere uitleg van een redhat linux installatie, http://www.redhat.com/mirrors/LDP/HOWTO/PLIP-Install-HOWTO.html
This paper describes how to install a Gnu|Linux distribution on a computer without Ethernet card, or CD-ROM, but just a local floppy drive and a remote nfs server attached by a Null-Modem parallel cable. The nfs server has a cdrom drive mounted and exported.
This paper describes how to install a Gnu|Linux distribution on a computer without Ethernet card, or CD-ROM, but just a local floppy drive and a remote nfs server attached by a Null-Modem parallel cable. The nfs server has a cdrom drive mounted and exported.
ik heb al een 13w3 -> hd15 gekocht bij www.blackbox.nl nu alleen de software nog heb geen cdrom wel al een 1 gb hd .... heb em leeg gekocht op de hcc alleen kast cpu en boards(hij geeft wel zijn bios-boot geluid)
Mocht het je lukken wil ik graag horen hoe je het gedaan hebt. Kan ik misschien op dezelfde manier mijn indigo aanzwengelen.
mocht je je indigo kwijt willen???? moet je maar een gil geven ! ik krijg een dezer dagen een setje irix media dus nu nog effe kijken hoe we het er op gaan krijgen !
/edit/ voor de indy is er al een redhat port!!! kweet niet als ie er al voor een indigo is ???
/edit//
/edit/ voor de indy is er al een redhat port!!! kweet niet als ie er al voor een indigo is ???
/edit//
als er nu ook nog een port voor de O2 is... ben ik helemaal blij
ding hier is zo dood als wat... en ook de IRIX cd kwijt.. wel alle apps en patch cd's maar IRIX zelf niet
ding hier is zo dood als wat... en ook de IRIX cd kwijt.. wel alle apps en patch cd's maar IRIX zelf niet
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Juist... Een half jaar oud topic weer uit het stof halen om een mededeling te doen die je vannacht ook al op mijn topic hebt gedaan...
Wat is het nut hiervan
Waarom is dit topic trouwens nooit verhuist naar Non-Windows Operating Systems? lijkt me wel zo toepasselijk.
Wat is het nut hiervan
Waarom is dit topic trouwens nooit verhuist naar Non-Windows Operating Systems? lijkt me wel zo toepasselijk.
dit zal mijn collega wel weer gedaan hebben...Op dinsdag 03 juli 2001 09:24 schreef Platypussy het volgende:
Juist... Een half jaar oud topic weer uit het stof halen om een mededeling te doen die je vannacht ook al op mijn topic hebt gedaan...
Wat is het nut hiervan
mot toch maar eens password onthouden eraf halen
sorry...
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
yep, tegenwoordig zijn er ook linux ports naar de sg'tjes, eerst kon je alleen irix erop pleuren
Ik kan je wel helpen met de SGI Indy, denk ook voor de Indygo. Wij gebruiken nog Indy's op het werk, moeten regelmatig geïnstalleerd worden bij onze klanten (stuk of 50) Ik kan je wel een cpoietje bezorgen van IRIX 5.3+patches alsook 6.7 die bij ons gebruikt wordt voor de Origin200, weet niet of die geschikt is voor die indigo.
Voor harde schijf, moet je gewoon een moderne SCSI extern aansluiten, is blijkbaar altijd compatibel dan, vraag me niet waarom, maar dat is wat ze me vertelden bij SGI.
Voor harde schijf, moet je gewoon een moderne SCSI extern aansluiten, is blijkbaar altijd compatibel dan, vraag me niet waarom, maar dat is wat ze me vertelden bij SGI.
Speed is nothing without control, but who cares
Ehm... DatumOp maandag 11 maart 2002 22:08 schreef speedfreak het volgende:
Ik kan je wel helpen met de SGI Indy, denk ook voor de Indygo. Wij gebruiken nog Indy's op het werk, moeten regelmatig geïnstalleerd worden bij onze klanten (stuk of 50) Ik kan je wel een cpoietje bezorgen van IRIX 5.3+patches alsook 6.7 die bij ons gebruikt wordt voor de Origin200, weet niet of die geschikt is voor die indigo.
Pagina: 1