het topic lezenVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:06:
Hoe kom ik aan die credits... 3 per race schiet echt niet op, en de pc waar ik nu op zit schokt als een gek tijdens het racen met 2 of meer auto's... Iemand een goeie tip/cheat?
Verwijderd
Het scheeld dat deze vraag nog niet gesteld is in dit topic, maar doe t volgende;
(ik weet niet of het nog werkt omdat ik het simpelweg nooit geprobeert heb)
Maak een config van een willekeurige auto die echt mega zuigt (gewoon bigweel idee) en brakes op max ofzo.
Dan zet je de functie (moet je ff zoeken) aan die ervoor zorgt dat de AI dezelfde setup gebruiken als jouw.
start n race van 5 ronden ofzo met een paar tegenstanders.
nadat de race begonnen is ga je naar de pits, pakt een wel fatsoenlijke setup en je wint ff.
Doe dit n paar keer en je hebt zo 400 pt.
voor betere speelbaarheid zet je gewoon de resolutie enz wat lager...
Maak een config van een willekeurige auto die echt mega zuigt (gewoon bigweel idee) en brakes op max ofzo.
Dan zet je de functie (moet je ff zoeken) aan die ervoor zorgt dat de AI dezelfde setup gebruiken als jouw.
nadat de race begonnen is ga je naar de pits, pakt een wel fatsoenlijke setup en je wint ff.
Verwijderd
Duh alles staat al op zn laagst... niet mogelijk dus, btw per gewonnen race heb ik maar 3 credits ... dus schiet ook niet opVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:23:
Het scheeld dat deze vraag nog niet gesteld is in dit topic, maar doe t volgende;
Ja dat werkt nogsteeds, als je het precies zo doet ben je er zo.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:23:
Verwijderd
Ten eerste werkt dat niet, dat de AI dezelfde setup als mij gebruikt, en ten 2e, als k win na 5 ronden met 10 auto's (op andere pc geprobeerd) krijg ik er maar 3 credits bij... ?????ZAMoRANo schreef op 13 juli 2004 @ 18:56:
[...]
Ja dat werkt nogsteeds, als je het precies zo doet ben je er zo.
Weet iemand hoe je het uitbreken van de achterkant kunt verminderen?
Ik hoef maar met een paar kilometer per uur te snel door een bocht gaan en ik sta al 180 graden gedraaid
Trouwens, die demo; wat is een redelijke tijd voor dat circuit? M'n snelste is momenteel 1:54 nogwat. (Maar dat is dan ook na iets van 15 a 20 rondjes in totaal)
Ik hoef maar met een paar kilometer per uur te snel door een bocht gaan en ik sta al 180 graden gedraaid
Trouwens, die demo; wat is een redelijke tijd voor dat circuit? M'n snelste is momenteel 1:54 nogwat. (Maar dat is dan ook na iets van 15 a 20 rondjes in totaal)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ja sorry maar ik weet toch 100% zeker dat het zo gaat. Laatst nog bij iemand gedaan. Er is een optie "AI use player setup" onder Options > Misc. Die moet op "Yes" staan.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:57:
[...]
Ten eerste werkt dat niet, dat de AI dezelfde setup als mij gebruikt, en ten 2e, als k win na 5 ronden met 10 auto's (op andere pc geprobeerd) krijg ik er maar 3 credits bij... ?????
Dan dus een crappy setup maken/kiezen. Zodra iedereen vertrekt ga je naar de pits en verander je naar je goede setup en rijden maar.
En je hoort dan ook een stuk meer credits te krijgen.
Tja is een minpunt van de physics-engine IMHO. De auto's breken nog al snel uit aan de achterkant, mensen schijnen dat leuk te vinden omdat je dan kunt driften. Je kunt wel e.e.a beperken door de setup aan te passen; vering, roll-bars, camber, dat soort dingen.NitroX infinity schreef op 13 juli 2004 @ 19:43:
Weet iemand hoe je het uitbreken van de achterkant kunt verminderen?
Hmm Blackwood GP in de XF GTI toch? Volgens mij rijden de snelsten nog een stuk onder de 1:40, ik speel bijna nooit dus ik kan er naast zitten.
Je kan altijd ff op www.lfsworld.com kijken.
[ Voor 43% gewijzigd door Zamorano op 13-07-2004 21:59 ]
Verwijderd
Die staat op yes maar dat werkt dus niet... dat zei k netZAMoRANo schreef op 13 juli 2004 @ 21:47:
[...]
Ja sorry maar ik weet toch 100% zeker dat het zo gaat. Laatst nog bij iemand gedaan. Er is een optie "AI use player setup" onder Options > Misc. Die moet op "Yes" staan.
ok dan ff stap voor stap, de volgorde kan belangrijk zijn:Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 21:59:
[...]
Die staat op yes maar dat werkt dus niet... dat zei k net
Dan ga je dus naar Single Player, je kiest je auto, circuit e.d.
Wel zorgen dat er geen AI auto's aan staan.
Dan kies je je slechte setup.
Vervolgens voeg je de AI auto's toe.
En dan ga je naar de race.
Idd mijn broer reed 1:39, en ik 1:42ZAMoRANo schreef op 13 juli 2004 @ 21:47:
[...]
Ja sorry maar ik weet toch 100% zeker dat het zo gaat. Laatst nog bij iemand gedaan. Er is een optie "AI use player setup" onder Options > Misc. Die moet op "Yes" staan.
Dan dus een crappy setup maken/kiezen. Zodra iedereen vertrekt ga je naar de pits en verander je naar je goede setup en rijden maar.
En je hoort dan ook een stuk meer credits te krijgen.
[...]
Tja is een minpunt van de physics-engine IMHO. De auto's breken nog al snel uit aan de achterkant, mensen schijnen dat leuk te vinden omdat je dan kunt driften. Je kunt wel e.e.a beperken door de setup aan te passen; vering, roll-bars, camber, dat soort dingen.
Hmm Blackwood GP in de XF GTI toch? Volgens mij rijden de snelsten nog een stuk onder de 1:40, ik speel bijna nooit dus ik kan er naast zitten.
Je kan altijd ff op www.lfsworld.com kijken.
Verwijderd
1. maak een fuck up setup eentje waar je niet mee vooruit komt.Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 18:06:
Hoe kom ik aan die credits... 3 per race schiet echt niet op, en de pc waar ik nu op zit schokt als een gek tijdens het racen met 2 of meer auto's... Iemand een goeie tip/cheat?
2. selecteer die setup voor je zelf.
3. ergens in de opties van lfs staat ai use same setup as player zet dit aan.
4. maak een pro race aan met max aantal ai's +- 5 laps voor max credits. Als je met minder ai race minder credits je krijgt
5. zodra de race gestart is ga je naar de pits en kies je een goede setup. (ai blijft dan met de slechte setup rijden als het goed is komen ze niet voorbij de eerste bocht)
6. rij de race uit (doe dit een stuk of 5x en je hebt meer dan 200 credits). Je moet ongeveer 48 credits per win krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 23:26 ]
Verwijderd
Ik blijf maar 3 credits per keer houden.. Alle AI auto's blijven steken in de eerste bocht door de slechte setup, ik rijd op mn gemakkie de race uit, en NOG krijg ik maar 3 credits per gewonnen race.. Er zitten maximaal aantal AI auto's in, en ook 5 rondes... Iemand een idee!?
4. maak een pro race aanVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 11:07:
Ik blijf maar 3 credits per keer houden.. Alle AI auto's blijven steken in de eerste bocht door de slechte setup, ik rijd op mn gemakkie de race uit, en NOG krijg ik maar 3 credits per gewonnen race.. Er zitten maximaal aantal AI auto's in, en ook 5 rondes... Iemand een idee!?
Jij hebt een beginner aangemaakt dan krijg je maar 3 punten.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Jeej thnx, heb eindelijk de 200 creditsCRiMiNaL schreef op 14 juli 2004 @ 12:28:
[...]
4. maak een pro race aan
Jij hebt een beginner aangemaakt dan krijg je maar 3 punten.
je kan ook gewoon geld overmaken vanaf je bank
klik in paypal op add funds, en dan "add funds from dutch bank". Lees de rest goed en dan word je precies uitgelegd hoe je geld kan overmaken.
klik in paypal op add funds, en dan "add funds from dutch bank". Lees de rest goed en dan word je precies uitgelegd hoe je geld kan overmaken.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Mijns inziens is 1:39 `:40 wel redelijk, maar niet echt denderend ofzo. wel voor na 15 rondjes. ik rijd na n week of 1 ofzo af en toe te racen 1:37 , 1:36flashin schreef op 13 juli 2004 @ 22:13:
[...]
Idd mijn broer reed 1:39, en ik 1:42. Maarja het is wel te doen
Voor ngoede setup check deze>http://www.boomerangrapido.com/default.asp?obj=5&mode=1&style=2 link.
Heeft iemand S2 trouwens al pré-ordered?
Ik zie wel een hoop nieuwe features maar eigenlijk zitten die al jaren in sims.
En die nieuwe auto's zijn leuk maar het blijft fictioneel, en dan is de beleving toch een stuk minder, zo'n auto roept minder emoties op, er is minder nostalgie.
Ik speel S1 eigenlijk al nooit, vooral waarschijnlijk omdat die fictieve auto's/circuits me niet aanspreken.
Kortom ik twijfel sterk. Zeker in een tijd waarin we zometeen verwend gaan worden met minstens 2 fantastische sims (GTR en Richard Burns Rally). Wel jammer want ik vind LFS een fantastisch initiatief maar ik denk dat de fictieve banen en auto's het spel de das om doen voor mij.
Ik zie wel een hoop nieuwe features maar eigenlijk zitten die al jaren in sims.
En die nieuwe auto's zijn leuk maar het blijft fictioneel, en dan is de beleving toch een stuk minder, zo'n auto roept minder emoties op, er is minder nostalgie.
Ik speel S1 eigenlijk al nooit, vooral waarschijnlijk omdat die fictieve auto's/circuits me niet aanspreken.
Kortom ik twijfel sterk. Zeker in een tijd waarin we zometeen verwend gaan worden met minstens 2 fantastische sims (GTR en Richard Burns Rally). Wel jammer want ik vind LFS een fantastisch initiatief maar ik denk dat de fictieve banen en auto's het spel de das om doen voor mij.
kunnen jullie nog online rijden, ik krijg telkens dat ik niet kan connecten met de master server 
vannacht heb ik nog gespeeld, vanochtend mijn @home modem omgewisseld, wellicht dat hij iets blocked.
maar doet LFS het bij julllie wel?
edt:
gelukkig het was maar tijdelijk, net deed hij het weer
, ik was even bang dat het nieuwe modem roet in het spe zou gooien
vannacht heb ik nog gespeeld, vanochtend mijn @home modem omgewisseld, wellicht dat hij iets blocked.
maar doet LFS het bij julllie wel?
edt:
gelukkig het was maar tijdelijk, net deed hij het weer
[ Voor 23% gewijzigd door Valkyre op 27-07-2004 14:35 ]
Ik heb Live for Speed S2 al voorbesteld, maar ik heb 'm gewonnen dus dat telt niet 
Screenshots van S2 trouwens al gezien? het gaat er hoe langer hoe beter uit zien, ook al kijken grote titels als GTR om de hoek. Heb hoge verwachtingen, zeker met suspension damage en bandenslijtage in vooruitzicht.

Screenshots van S2 trouwens al gezien? het gaat er hoe langer hoe beter uit zien, ook al kijken grote titels als GTR om de hoek. Heb hoge verwachtingen, zeker met suspension damage en bandenslijtage in vooruitzicht.

Verwijderd
duidelijk een van de betere racers op het moment, dat geluid van die bakken is gewoon heerlijk
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 09:16:
duidelijk een van de betere racers op het moment, dat geluid van die bakken is gewoon heerlijk
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
heb je de demo? Die autos hebben niet echt een geweldig geluid, de auto's in s1 daarintegen
o........k........het is duidelijk dat we daarin dan toch wat van mening verschillenVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 15:21:
heb je de demo? Die autos hebben niet echt een geweldig geluid, de auto's in s1 daarintegen![]()
maar goed, ieder z'n 'smaak'
Edit: oh, en ja, ik heb ook S1
[ Voor 10% gewijzigd door Undeclinable op 28-07-2004 15:27 ]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Valt best mee, het geluid van de GTR PressDemo is zeker qualitatief een stuk beter. Zelfs het geluid van een compleet geupdate GPL vind ik een stuk mooier.Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 15:21:
heb je de demo? Die autos hebben niet echt een geweldig geluid, de auto's in s1 daarintegen![]()
Ook die van een aantal mods van F1C zijn toch een tikje beter.
Het geluid van S1 is ook vrij mat (ja ik heb de laatste versie van de full, en ja ik heb goede speakers) vind ik, het doet wat het moet doen.
Maar in theorie is het geluidssysteem van LFS beter, omdat het geen gebruik maakt van samples maar het geluid voorzover ik weet real-time berekent. Het is nog lang niet perfect, maar in S2 wordt het wel een stuk beter geloof ik.
Ben ook al S2 licensed trouwens
Ben ook al S2 licensed trouwens
Wie heeft iets aan geluid dat in theorie beter is...
Zoals ik al zei, het is nog lang niet perfect en wordt nog verder verbeterd in LFS. Als je gewoon de complete motor nabootst zal het uiteindelijk altijd beter klinken dan samples (GTR bv.)
Download dit maar eens voor een goed voorbeeld.
Ze willen deze techniek ook in Racing Legends (
) gaan gebruiken trouwens.
Download dit maar eens voor een goed voorbeeld.
Ze willen deze techniek ook in Racing Legends (

Dát klinkt inderdaad wel realistisch
wat opbouw betreft dan...het geluid zelf klinkt nog gemaakt
[ Voor 44% gewijzigd door Stefke op 29-07-2004 09:51 ]
Zo ik ben de SIM ook al 2 dagen aan het testen ,
maar ik wil graag nog wat tips.
Hoe kom ik het snels aan punten?
En wat zijn de beste banen om te rijden?
heeft iemand baan record van alle banen ?
welke auto raden jullie mij aan te kopen het eerst?
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 01-08-2004 12:18 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
1 lees de topics van lfs door al vele malen langs gekomenBlackhole schreef op 01 augustus 2004 @ 12:15:
Zo ik ben de SIM ook al 2 dagen aan het testen ,
2 Erg persoonlijk maar de echte race tracks op Fern Bay zijn het leukste
3 zie lfs site daar staan de hotlap records en ingame met /wr en /w pb op te vragen
4 alle auto's kopen en uitproberen zijn allemaal leuk begin met de turbo's dan de mrt en als je die onder controle hebt pak je de lx6
Maar de belangrijkste vraag stel je niet en dat is wie heeft goede setups...
Ohja, en niet te snel opgeven dit is een sim en je bent wel ff bezig voordat je de wagens een beetje op de weg kunt houden
[ Voor 10% gewijzigd door Thijs B op 01-08-2004 12:42 ]
Oke ik ga het een beetje bekijken.Thijs B schreef op 01 augustus 2004 @ 12:39:
[...]
1 lees de topics van lfs door al vele malen langs gekomen
2 Erg persoonlijk maar de echte race tracks op Fern Bay zijn het leukste
3 zie lfs site daar staan de hotlap records en ingame met /wr en /w pb op te vragen
4 alle auto's kopen en uitproberen zijn allemaal leuk begin met de turbo's dan de mrt en als je die onder controle hebt pak je de lx6
Maar de belangrijkste vraag stel je niet en dat is wie heeft goede setups...
Ohja, en niet te snel opgeven dit is een sim en je bent wel ff bezig voordat je de wagens een beetje op de weg kunt houden
Ik weet dta het een sim is.
Maar ja GP L spel ik ook dus ik ben wel wat gewent.
ik heb nu net 3 wedstijden gereden op PRO en daar ben ik 2 keer 1ste geworden.
Dus met het gooi en smijt werk gaat het wel goed komen.
Het was geen PRO maar SNEL
Maar ik moet zegen die AI is niet echt sim zeg.
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 01-08-2004 13:20 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zo hoe langer ik deze (arcade) sim speel, hoe meer ik me er aan gaat ergeren.
1: AI is met alles bezig behalve met racen.
Ze rijden gewoon hard "door" je heen al het moet.
Uitwijken is al helemaal geen option en dna maar niet te praten over het remmen wat die gasten doen.
2:Als de AI eindelijk aan het racen is dan remmen ze ook nog een veel tevroeg.
Zeker als het gaat om Busstops en S bochten.
Daar moet je niet REMMEN maar gewoon gas los en lekker je auto door heen gooien.
3:De auto zelf ben ik wel aardig te spreken , maar ik mis gewoon net HET gevoel,
wat ik dus wel met GTRdemo had.
En ze hadden ook wel wat meer banen er in kunnen doen.
Maar de (arcade) sim is wel leuk om even lekker los te gaan.
Zeg maar Screamer maar dan in een neiuw jasje.
Of ben ik nu gewoon verziekt door GP L, NASCAR 2004 en GTRdemo
Uitwijken is al helemaal geen option en dna maar niet te praten over het remmen wat die gasten doen.
Daar moet je niet REMMEN maar gewoon gas los en lekker je auto door heen gooien.
3:De auto zelf ben ik wel aardig te spreken , maar ik mis gewoon net HET gevoel,
speel dan over internet?Blackhole schreef op 03 augustus 2004 @ 01:26:
lfs is juist gemaakt voor multiplayer, met andere mensen.
en inderdaad de AI, suckt wel maar volgens mij beginnen ze ook met leren, en zet in de opties ook dat ze jou setup nemen, dan is het sowieso eerlijker
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 03-08-2004 01:37 ]
Ik zat laatst nog 1:38 ... en een ander die op de baan reed .. reed net een secondje sneller over de finish (we reden vlaknaast elkaar en hij had de binnenbocht).flashin schreef op 13 juli 2004 @ 22:13:
[...]
Idd mijn broer reed 1:39, en ik 1:42. Maarja het is wel te doen
Trouwens voor de duidelijkheid dit gewoon in de GTI en met default setup.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
zet de AI eens een avondje alleen aan het werk. Selecteer een lange race, 40 rondes, AI op hard en laat die tegen elkaar racen. Zeker weten dat ze daarna al een stuk "netter" racen. Overigens leren ze ook van jou rijkunsten! Als je zelf loopt te beuken en slepen zullen ze dat adopteren en voor je het weet is het veld een groot slagveld (in S2 krijgen we rijschade). Om LfS nu met een arcade te vergelijken is niet helemaal eerlijk, het heeft alleen een feature die andere racers (nog) niet hebben.Blackhole schreef op 03 augustus 2004 @ 01:26:
..
even een vraag waar worden de SAVES opgeslagen in dit spel want ik heb nu alle auto's en ik wil het graag bewaren.
\Live for Speed\data\misc\cfg.sta voor zover ik begrepen had van het officiele LfS forum.
Oke bedankt zal even kijken
Verwijderd
Zoals jullie weten rijden ik en thijs al een tijdje mee met de Lost Boys Racing League.
Heb ik een kort divx filmpje gemaakt van de laatste race.
Mirror 1
Heb ik een kort divx filmpje gemaakt van de laatste race.
Mirror 1
http://personal.inet.fi/koti/tanio/3134/brmV16.rar
Luister hier eens naar. Ik weet niet wat het is (welke release of zo, of dat het uberhaupt in LFS komt)
Luister hier eens naar. Ik weet niet wat het is (welke release of zo, of dat het uberhaupt in LFS komt)
hehe lol, wel mooi gemaakt. het geluid dat je hoort is van een bestaand geluidsfragment, die hoort bij een Formule 1 boek. Het is een BRM, een F1 bolide uit de 60-er jaren. Die gast heeft bij de replay van LFS dit fragment toegevoegd aan zijn replay, met suc6 vind ik.stefijn schreef op 15 augustus 2004 @ 12:43:
http://personal.inet.fi/koti/tanio/3134/brmV16.rar
Robert
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Eindelijk wat nieuws over S2 die volgens de geruchten dit najaar uit gaat komen 
S2 heeft in tegenstelling tot eerdere berichte wel Schade model, je kan dus niet meer ff een muurtje mee pakken
Screenshots
http://www.4players.de/re...list&world=lfs&setid=7458
Hier staan ook een aantal nieuwe filmpjes
http://www.4players.de/re...ndex&world=lfs&sid=#34706
Oke het is misschien geen Need For Speed maar kwa realisme en gameplay is dit toch echt een van de top sims.
S2 heeft in tegenstelling tot eerdere berichte wel Schade model, je kan dus niet meer ff een muurtje mee pakken
Screenshots
http://www.4players.de/re...list&world=lfs&setid=7458
Hier staan ook een aantal nieuwe filmpjes
http://www.4players.de/re...ndex&world=lfs&sid=#34706
Oke het is misschien geen Need For Speed maar kwa realisme en gameplay is dit toch echt een van de top sims.
[ Voor 3% gewijzigd door Thijs B op 22-08-2004 12:38 ]
Dat ziet d'r niet verkeerd uit. Bashen word zo eindelijk eens afgestraft
S1 man veel leuker, rond crossen in de MRT5 veel leukerSysRq schreef op 04 oktober 2004 @ 19:52:
Even een behoorlijke schop.Iemand zin om de demo te spelen?
In de nieuwste versie, S1G9 zitten verbeterde grip engine en skid marks!!!!!!! vette shit!!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Never mind al gezien
iemand ff savegampje voor mij waardoor ik die andere 2 auto's ook heb?
Verwijderd
Ja.. dus.. zitten er skidmarks in?
edit.. savegamepje gemaild
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:31 ]
Verwijderd
Jep ff de patch over de demo gooien en er zitten skid marks inVerwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:28:
Ja.. dus.. zitten er skidmarks in?
Nee, online racers krijgen wel bericht dat bijvoorbeeld "XF_GTI_SilverFrame" skin niet aanwezig is op pc. Je kan dan met skinmanager (wel te vinden op LfS forum) eventueel 'm downloaden. Voor zover ik weet komt een skinsdownloader in S3, dat is dus nog even afwachten.
MRT5 is voor watjesGohan-san schreef op 04 oktober 2004 @ 20:08:
[...]
S1 man veel leuker, rond crossen in de MRT5 veel leuker
S1 is idd veel leuker!
S2 belooft ook veel goeds. Hopelijk weten ze in S3 wat mooiere graphics te realiseren.
dot.blaat
Graphics vind ik wel okay nu, liever eerst het geluid.Rostvertol-Mil schreef op 05 oktober 2004 @ 19:07:
[...]
MRT5 is voor watjes![]()
S1 is idd veel leuker!
S2 belooft ook veel goeds. Hopelijk weten ze in S3 wat mooiere graphics te realiseren.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Nieuw Progress Report en screenshot:
Introducing de FormulaV8, de RaceAbout en de XR GTR
WOW!

Kan nauwelijks nog wachten op S2
Meer info en screenshots , natuurlijk op de LFS website!
Introducing de FormulaV8, de RaceAbout en de XR GTR

Kan nauwelijks nog wachten op S2
Meer info en screenshots , natuurlijk op de LFS website!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 09:14 ]
Het ziet er geweldig uit 
de modelleerder (Eric) wordt steeds beter, je ziet de carshapes gedetaileerder worden.quote: http://www.liveforspeed.netSmall S2 Progress Report
You can see three new cars in the screenshots. The XR GTR, the RA and the Formula V8.
Recent developments in the program include skid marks, better smoke and better online reliabiliy, as seen in the new S1 patch. Also we have implemented a new tutorial system which is quite fun to work through, and very good for people who are new to Live for Speed. Various improvements have been made to the tyre physics which make the cars handle much better than they used to. It's easier to get the power down and go in a rear wheel drive car, and this is more realistic - in S1 you need to be more careful than you do in real life.
Now that the S1 Patch H update is complete, Scawen can carry on with the tyre temperatures and wear. Eric will be working on the remaining cars and then onto some final track updates. And finally we will reach Alpha stage!
Ik ben er gister achter gekomen dat je via een duitse site ook het geld via je bank over kan maken \0/
Dus nu kan ik LfS kopen, alleen is dit spel ook echt leuk offline? Zit er goede AI in? Ik speel namelijk zelden online...
Dus nu kan ik LfS kopen, alleen is dit spel ook echt leuk offline? Zit er goede AI in? Ik speel namelijk zelden online...

Verwijderd
Zeker Schumi4Ever. Het idee achter de AI is makkelijker te verklaren als je je bedenkt dat twee van de drie developers, Eric en Scawen, eerder werkten aan het spel Black&White bij Lionhead.
De AI leert. De AI leert van jou en van de andere AI, in het begin is de AI, zelfs op Pro, niet veel soeps. Ze leren echter snel bij, niet alleen rempunten etc maar ook inhalen gaat steeds beter. Om het te testen moet je maar eens voor de gein een raceje houden met 5 FXOs. Zie hoe ze afstand houden en elkaar nauwelijks inhalen, of zelfs botsen! Doe nu een raceje met 5FXOs en voeg daar 5 GTIs aan toe. De GTIs zijn langzamer en moeten dus worden ingehaald. Maak het een race van een flink aantal ronden. Doe nu nog eens de FXOs alleen en je zult een duidelijk verschil merken.
Online is echter vele en vele malen leuker, de netcode is echt goed en online is dus nauwelijks anders dan offline, performance wise.
Kortom; een aanrader!
De AI leert. De AI leert van jou en van de andere AI, in het begin is de AI, zelfs op Pro, niet veel soeps. Ze leren echter snel bij, niet alleen rempunten etc maar ook inhalen gaat steeds beter. Om het te testen moet je maar eens voor de gein een raceje houden met 5 FXOs. Zie hoe ze afstand houden en elkaar nauwelijks inhalen, of zelfs botsen! Doe nu een raceje met 5FXOs en voeg daar 5 GTIs aan toe. De GTIs zijn langzamer en moeten dus worden ingehaald. Maak het een race van een flink aantal ronden. Doe nu nog eens de FXOs alleen en je zult een duidelijk verschil merken.
Online is echter vele en vele malen leuker, de netcode is echt goed en online is dus nauwelijks anders dan offline, performance wise.
Kortom; een aanrader!
De AI leert dus door het hele spel heen?
Misschien toch maar aanschaffen. En als ik dan ook nog eens online wil gaan spelen is dat mooi meegenomen
Misschien toch maar aanschaffen. En als ik dan ook nog eens online wil gaan spelen is dat mooi meegenomen
Ik zou toch eerst de demo downloaden (of de demo van S2 afwachten) voordat je m koopt als je voornamelijk offline speelt.
Tegen de AI geeft lang niet dezelfde experience als een GPL of F1C met de betere mods doet. De AI is idd erg goed en de physics zijn behoorlijk maar naar mijn mening is de het spel toch vrij sfeerloos. De fictieve auto's en banen, plus het gegeven dat er niet voor gemod kan worden maken het er niet beter op.
Ik heb S1 ook maar speel het eigenlijk nooit, het is het gewoon nét niet.
Maargoed dat is mijn mening, probeer de demo eens goed uit en trek dan zelf je conclusies.
Tegen de AI geeft lang niet dezelfde experience als een GPL of F1C met de betere mods doet. De AI is idd erg goed en de physics zijn behoorlijk maar naar mijn mening is de het spel toch vrij sfeerloos. De fictieve auto's en banen, plus het gegeven dat er niet voor gemod kan worden maken het er niet beter op.
Ik heb S1 ook maar speel het eigenlijk nooit, het is het gewoon nét niet.
Maargoed dat is mijn mening, probeer de demo eens goed uit en trek dan zelf je conclusies.
Net ff een offline race op blackwood gereden in de standaard wagen (die grote
), ik was begon als twaalfde en na wat problemen in het begin van de race werd ik aan het einde van de drie ronde tellende race derde met een snelste tijd van 1:42.xxx, ruim 2,5s sneller dan wie dan ook. AI was op pro.
1: Hoe snel is 1:42.xxx
2: Gaat de ai nog sneller worden of was dit het?
1: Hoe snel is 1:42.xxx
2: Gaat de ai nog sneller worden of was dit het?

[ Voor 4% gewijzigd door Benotti op 09-10-2004 18:33 ]
Tjah wat concreets valt er te zeggen?
Eigenlijk niets. Hoe meer rondes de AI rijdt, des te sneller ze dat doen.
Een (eerste) race van 3 ronden... tjah, ga jij maar eens 3 ronden in een F1 auto crossen, wedden dat jij ook niemand bijhoudt?
Een (eerste) race van 3 ronden... tjah, ga jij maar eens 3 ronden in een F1 auto crossen, wedden dat jij ook niemand bijhoudt?
Was niet de eerste race hoorScorperito schreef op 09 oktober 2004 @ 19:01:
Tjah wat concreets valt er te zeggen?
Maar ze zijn dan wel erg traag met leren
gewoon nachtje aanzetten op practice en de AI laten racen, dan leren ze het welSchumi4ever schreef op 09 oktober 2004 @ 19:39:
[...]
Was niet de eerste race hoor
Maar ze zijn dan wel erg traag met leren
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Offline is echt helemaal geen ruk aan, de ai gaat nooit voor je opzij en rijden altijd dezelfde lijn.
Zeker als je een beetje kan rijden is online race veel leuker, er draait nu trouwens een kleine add-on op een hoop servers waardoor je pitstops moet maken dat maakt het racen ook weer wat leuker.
Zeker als je een beetje kan rijden is online race veel leuker, er draait nu trouwens een kleine add-on op een hoop servers waardoor je pitstops moet maken dat maakt het racen ook weer wat leuker.
Maar hoe goed/slecht is een 1:42.xxx op blackwood met die grote wagen? (uit de demo dus
) Volgens mij de meest linker in het keuzemenu 
Dan weet ik hoeveel ik er nog vanaf moet schaven, en hoeveel kans ik online maak
Dan weet ik hoeveel ik er nog vanaf moet schaven, en hoeveel kans ik online maak
[ Voor 13% gewijzigd door Benotti op 09-10-2004 21:44 ]
Verwijderd
Met de achterwiel-aangedreven wagen (XR) kan ik rondes 1:39 rijden op gewoon het standaard circuit, maar ik ben online bepaald niet de snelste (ook niet de traagste).
Als je wil kijken wat echt snel is, zijn er vast wel sites met rondetijden enzo..
De GTi is (voor mij) trouwens wel sneller.
Probeer ook eens wat af te stellen aan (vooral) de ophanging van je wagen, dit kan heel veel schelen.
Succes!
Als je wil kijken wat echt snel is, zijn er vast wel sites met rondetijden enzo..
De GTi is (voor mij) trouwens wel sneller.
Probeer ook eens wat af te stellen aan (vooral) de ophanging van je wagen, dit kan heel veel schelen.
Succes!
1:42 is nou niet echt heel snel nog volgens mij.Schumi4ever schreef op 09 oktober 2004 @ 21:41:
Maar hoe goed/slecht is een 1:42.xxx op blackwood met die grote wagen? (uit de demo dus) Volgens mij de meest linker in het keuzemenu
Hier staan de snelste tijden.
Eh, kben vandaag pas begonnen met een aantal ronden rijden hoor, kzit nog lang niet aan mijn maxZAMoRANo schreef op 09 oktober 2004 @ 21:52:
[...]
1:42 is nou niet echt heel snel nog volgens mij.
Hier staan de snelste tijden.
Ja jij vraagt hoe goed/slecht je tijd is en hoeveel je er nog af kan/moet schaven, toch?Schumi4ever schreef op 09 oktober 2004 @ 23:03:
[...]
Eh, kben vandaag pas begonnen met een aantal ronden rijden hoor, kzit nog lang niet aan mijn max
Natuurlijk zit je niet meteen aan je max, replay's kijken van mensen die sneller rijden kan je misschien helpen in het verbeteren van je lijnen.
Vraag dan niet of je snel bentSchumi4ever schreef op 09 oktober 2004 @ 23:03:
[...]
Eh, kben vandaag pas begonnen met een aantal ronden rijden hoor, kzit nog lang niet aan mijn max

Hij vraagt niet of hij de snelste is, hij vraagt of het een redelijke tijd is

XBO Gamertag: BeerkeeperNL
ja en als ie dan te horen krijgt dat dat geen redelijke tijd is springt ie in de verdedigingFoutTM schreef op 10 oktober 2004 @ 12:06:
[...]
Hij vraagt niet of hij de snelste is, hij vraagt of het een redelijke tijd is
Natuurlijk is dat geen goeie tijd, als je net met LFS begint kan dat niet. Stiekem hopen dat je gelij een I337 driver bent werkt helaas niet
Tja, definieer "redelijk" dan maar eens.
Waarschijnlijk zul je dan toch de snelste tijden noemen om met iets concreets te vergelijken.
En idd, bij je eerste run meteen wereldtijden neerzetten werkt in NFS:U waarschijnlijk al niet, laat staan in LFS.

Waarschijnlijk zul je dan toch de snelste tijden noemen om met iets concreets te vergelijken.
En idd, bij je eerste run meteen wereldtijden neerzetten werkt in NFS:U waarschijnlijk al niet, laat staan in LFS.
Verdediging vind ik dan nog wel iets te sterk, tuurlijk ga ik er niet vanuit dat ik al meteen snel benstefijn schreef op 10 oktober 2004 @ 12:13:
[...]
ja en als ie dan te horen krijgt dat dat geen redelijke tijd is springt ie in de verdediging

Maakt het trouwens nog veel verschil met de standaard wagen als je met je car setup gaat prutsen

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 10-10-2004 12:29 ]
ik zou echt wel met je setup gaan prutsen, anders is het aardig bagger.Schumi4ever schreef op 10 oktober 2004 @ 12:28:
[...]
Verdediging vind ik dan nog wel iets te sterk, tuurlijk ga ik er niet vanuit dat ik al meteen snel benHoeft trouwens ook niet, als ik een paar seconden langzamer ben dan de snelsten denk ik dat ik al een redelijk niveau heb gehaald (ervan uitgaande dat dat dan de middenmoot is zeg maar
)
Maakt het trouwens nog veel verschil met de standaard wagen als je met je car setup gaat prutsen(ben ik niet zo goed in
)
wat je ook wel kan doen is even googlen naar setups.
werkt ook goed.
ik ben dit spel ook maar weer na een paar maandje's gaan zitten spelen. Wel grappig, maar doe voornamelijk drag races
. zit nu dus telkens met de versnellingsbak te klooien om drag races zo snel mogelijk te doen. Verder doe ik het nu maar met de muis, is wat handiger en precieser dan met het toetsenbord.
Dooie boel hier zeg, S2 zit er nu wel aan te komen.
Hier is nog een movie van het gerenoveerde Blackwood.
Ziet er erg goed uit, jammer dat de FOV zo klein staat ingesteld, daardoor heb je weinig gevoel van snelheid. Alleen het geluid vind ik nog een beetje matig.
Hier is nog een movie van het gerenoveerde Blackwood.
Ziet er erg goed uit, jammer dat de FOV zo klein staat ingesteld, daardoor heb je weinig gevoel van snelheid. Alleen het geluid vind ik nog een beetje matig.
Verwijderd
De reden dat het zo dood is, is omdat er een apart topic is voor S2: [rml][ PC][ Racesim] Live for Speed S2[/rml].