Live for Speed - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.891 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah ... denk het .. of iemand is erg knap met photosoep aan de gang geweest .. ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

7191 HP? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Is LFStweak voor S1 al uit btw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Er is een programma genaamd lfstweak, daarmee kun je vanalles aanpassen aan je auto. Dit werkt (gelukkig) alleen in singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ah, lfs tweak gevonden. Dit is lachuh. Is nog 10 secs, moet nog veel sneller kunnen, maar ziet er wel grappig uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~i.blaauw/drag.jpg

Wat worden die plaatjes trouwens lelijk als je ze het forum laat verkleinen ;)

[ Voor 60% gewijzigd door spokje op 02-08-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
CRiMiNaL schreef op 01 August 2003 @ 23:55:
kijk is rond op het LFS forum .. er worden daar nog aardig wat setup's gepost ..... ik heb ook een hele stabiele setup .... moet ook wel als je dat 40 rondjes vol wilt houden, als je die is wil proberen, drop me a mail..... 't is wel een keyb setup ..
Ik kan niet op het forum. Krijg de melding dat mijn IP gebanned is. Al gemailed naar de admins maar nog geen antwoord. Best wel vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hey zou het niet geinig zijn om een got endurance race te houden ??? Wel zonder de LX6 want die is niet op de weg te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thijs B schreef op 02 August 2003 @ 18:47:
hey zou het niet geinig zijn om een got endurance race te houden ??? Wel zonder de LX6 want die is niet op de weg te houden :)
we leuk idee, ik zit nog steeds zwaar te (*(((( met mijn afstellingen, die auto's blijven maar glijden over de weg.

Rij nu met de Fxo een 58secs op city classic.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
ik wil wel eens een GoT endurence race doen, maar uit hoeveel rondjes gaat dat bestaan? Southcity dan? en dan de lange baan 8)

Ik moet soms wel erg lachen om die puristen die gaan schelden als je ze in de bocht aanraakt, ze raken dan helemaal overstuur en beginnen te chatten, logisch dat je wagen dan in de vangrail beland. Een beetje geknok loopt in de meeste gevallen goed af en iedereen blijft gelukkig sportief, inclusief ik B) Tot nu tot drie keer derde geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
wie start er dan een dedicated server voor de demo versie? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Rambo op 02-08-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wat kost een dedicated qua upload? i wil er al een tijdje eentje opzetten, mischien dat ik er dan 2 kan draaien ofzo? (512kbit upload)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
ik heb regelmatig de demo als servertje gedraait en met 512 upload kan je max 10 a 12 players hosten.. meer gaat echt niet lukken.....

Ik wil best een servertje hosten maar als er iemand is met meer dan 512 up zou dat wel een stuk beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
10 spelers is toch genoeg? Ok, geef me een naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

das denk ik dan niet voor de demo M0rpheus ;)

jah GOT endurance race is wel leuk ..... keertje met allemaal clean racers afspreken :) ....

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
oke mensen ik heb mijn servertje aangezet voor de tweakers, voorlopig even als test.
Draait op tweakdsl met 512 up

De naam is Dutch Racing GOT.
Ip nr 217.19.21.136
Map South City
Max players staat nu op 10
Alle cars toegestaan.

Staat alleen overdag aan vanaf 9:00 tot een uur of 24:00
Als deze server de traffic aankan dan kunnen we hier volgende week ofzo een endurance race houden. :)

Mocht er een tweaker zijn met meer upload speed en de mogelijkheid 24/7 een goede server te draaien dan hoor ik het wel.

Voor de demo versie moet iemand anders maar een servertje starten.
Of gewoon de full game kopen want dat is beslist de moeite waard.. :)

Ohja en lach mij niet uit als ik eindelijk eens onder de 1:00 kom op deze map :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thijs B schreef op 03 August 2003 @ 12:51:
oke mensen ik heb mijn servertje aangezet voor de tweakers, voorlopig even als test.

De naam is Dutch Racing GOT.
Ip nr 217.19.21.136
Map South City short 8 laps
Max players staat nu op 10
Alle cars toegestaan.

Staat alleen overdag aan vanaf 9:00 tot een uur of 24:00
Als deze server de traffic aankan dan kunnen we hier volgende week ofzo een endurance race houden. :)

Mocht er een tweaker zijn met meer upload speed en de mogelijkheid 24/7 een goede server te draaien dan hoor ik het wel.

Voor de demo versie moet iemand anders maar een servertje starten.
Of gewoon de full game kopen want dat is beslist de moeite waard.. :)

Ohja en lach mij niet uit als ik eindelijk eens onder de 1:00 kom op deze map :(
Toppie! 8)

Mochten er meer mensen nog de demo willen, kan ik die wel hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik ben nog aan het wachten totdat het geld op paypal staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
hosten! Ik zie vanzelf wel een keer iets van GOT staan in de serverlist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Thijs B schreef op 03 augustus 2003 @ 12:51:
..
ik was helemaal alleen daar. als mensen willen racen mogen ze me ook MSN'en, kunnen we wat afspreken. lfs profile

[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 04-08-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

'k heb je toegevoedg aan m'n buddy's .. O+
wel een beetje matig profiel heb je hoor ;) maar wel leuk dat er meer GoT'ters zijn die een beetje intensief LFS racen .. :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Thijs B schreef op 03 augustus 2003 @ 12:51:
..
die server is al een tijdje uit de lucht, klopt dat? Ik heb helaas niet de middelen om een GoT LfS server op te zetten maar het lijkt me best leuk om eens met wat mensen van hier te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Nou servertje staat wel regelmatig aan maar niet 24/7 het is zowiezo erg rustig op mijn servertje. Alleen in de avond uren zit die wel eens vol maar dan voornamelijk met duitsers/spanjaarden/italie/uk en een verdwaalde gotter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Thijs B schreef op 08 August 2003 @ 23:07:
Nou servertje staat wel regelmatig aan maar niet 24/7 het is zowiezo erg rustig op mijn servertje. Alleen in de avond uren zit die wel eens vol maar dan voornamelijk met duitsers/spanjaarden/italie/uk en een verdwaalde gotter :)
Hoe heb je die Server genoemd? Of is het alleen als je de S1 hebt aangeschaft?
Draai hier nu nog de demo.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
als we nu eens een dag/tijd afspreken kunnen we misschien eens met z'n allen rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Ja goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Spreek dan ook ff een TIJD af ... :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Crasher heb ik vaak genoeg gezien op mijn demo servertje.. Maar ik draai nu S1 dus NIET de demo. Veeeeeeeeeeeeeeeel leuker..

Als je een paar berichten terug kijkt zie je alle gegevens van mijn servertje inclusief ip..
Ik zal hem proberen van het weekend weer een flink aantal uren online te houden..
Maarja door de weeks als er niemand opzit vind ik het niet opschieten om te laten draaien.. Want zolang S1 draait kan ik mijn edonkey/kazaa niet aanslingeren :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Thijs B op 09-08-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

'k zat net op je server .. maar je was AFK .. :( moet nu gaan .. mischien strax nog ff

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
ik zal vanaaf om een uur of 22.00 wel es kijken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
mensen die op zoek zijn naar skins: kijk eens op Life for Speed skins.

ik heb mijn nieuwste skin er ook naar toe geupload.
Afbeeldingslocatie: http://lfs-skins.racesimcentral.com/skins/4555heineken.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
tsja, zolang er nog niet een of ander automagisch skin uitwissel systeem (ala operation flashpoint) is schiet je weinig op met mooie skins :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd ... enigste wat wij zien zijn mooie witte newb auto's :)

Leuk geraced trouwens thijs :) .... waar draai je het eingenlijk op .... ik bedoel .. wat voor specs ... ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
net ff gelijk met martin geraced, d'r zat alleen een mateloos irritante 56k wrecker erbij die alle starts verpeste tot wel 5 keer achter elkaar, toen hebben we em gebanned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Martin == CRiMiNaL

jah was erg leuk .. :) we moeten echt is met een paar GoT'ers wat racen op verschillende tracks ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
hehe, ik had tot op heden alleen nog maar de city short gedaan :)

[edit]
Helaas zal ik de komende paar dagen ff niet kunnen spelen, mijn Sparkle GF 4 ti 4400 heeft de geest gegeven :(

[ Voor 49% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 10-08-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
ik ben vanavond even aan het boenderen geweest op Fernbay maar wat mij absoluut opvalt is dat op Fernbay en -goodold- Blackwood een stuk netter geraced wordt dan op Southcity. Het kan komen dat ik steeds verkeerde mensen tref maar het kan ook komen door dat mensen denken dat de vangrail genadig is ofzo 8)7
heb al een hoop rare acties meegemaakt, vandaar dat Fernbay op dit moment mijn favoriet is, ook omdat je soms lekker over het zand kan als je de bocht uit komt 8)

ik zal ook [GoT] achter mijn naam zetten, kunnen we elkaar iets makkelijker vinden misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd .... laat alle gasten on-line maar is HotLappen in southCity, 1x de vangrail raken is je lap naar de klote.
In princiepe vind ik de SouthCity tracks voor de wat gevorderde coureur, alle newb's rijden er wel op maar echt serieuze tijden komen ze niet aan.
Iets wat op Fern-Bay al best wel weer een stuk makkelijker is, als je daar de balans tijdens het remmen of sturen verlies heb je nog ruimte genoeg om te corrigeren. SouthCity straft dit gelijk af.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Ik vind juist het leuke aan south city dat je niet bij het minste tikkie gelijk naast de track ligt.
Waardoor je veel meer een echte race hebt af en toe een vangrailtje mee pikken kost je hoogstens een paar seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Ik heb mega veel problemen om me auto's op de baan te houden ze zwabberen alle kanten op :S en dit is met stuur. Is het mogelijk om doormiddel van een setup de car stabieler te krijgen :S wat dit is echt verschrikkelijk

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Systeem eisen die ik gevonden heb:

Minimum PC : 1 Ghz or better with a recent graphics card
Microsoft® DirectX® 8.1 is required download DirectX 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Zo, ik heb m ook net gekocht. Ik zal ff gaan oefenen en dan kom ik binnenkort ook online... :)
Hou de naam 'jfeelders (GoT)' in de gaten... ;)

[update]
Jeetje, als je niet de beste wagen hebt, dan zijn jullie ook niet bij te houden... Eerst nog maar ff tegen de computer hier... :)

[ Voor 40% gewijzigd door jfeelders op 13-08-2003 20:09 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

reapher schreef op 11 August 2003 @ 20:34:
Ik heb mega veel problemen om me auto's op de baan te houden ze zwabberen alle kanten op :S en dit is met stuur. Is het mogelijk om doormiddel van een setup de car stabieler te krijgen :S wat dit is echt verschrikkelijk
ik heb ook racestuur, redelijke stabiel setups nu, maar dat zwabberen zit gewoon in de game. is een heel topic over op hun forum, waarom ze dit hebben gedaan (in tegenstelling tot dus gran turismo, waar de wagens uber rijden, maar ze wel realisme wilde behalen)

ik zat trouwens in het vliegtuig richting tenerife een nieuwe versnellingspook uit te tekenen, daar lfs dus koppeling en afzondelijke knoppen voor de versnellingen ondersteund. Wil dus een versnellingsbak gaan maken ala de racekast in de gamehallen van Ferrari F355 (uber versnellingsbak)

mis het spel nu wel.... :/ ,(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
OKe voor de liefhebbers, ik heb mijn servertje dit weekend een flink aantal uren online maar dan de DEMO versie.. Naampje Dutch Racing GOT (zie paar berichten terug voor ip nr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
jammer, de demo versie is niet gekoppeld aan je online statisitieken :/ ik denk dat ik misschien even een keertje lang race maar voor de rest gewoon South City en Fernbay met de RB4 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
ik heb onderhand ook de full version alleen heb ik last van mijn pols en kan dus niet al te actief racen :(
en is het niet mogelijk om een cfg file te plaatsen zodat ik niet alle punten bij elkaar hoef te racen? ik ben namenlijk heeel benieuwd naar die andere wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Clithopias schreef op 15 augustus 2003 @ 11:56:
[...]
en is het niet mogelijk om een cfg file te plaatsen zodat ik niet alle punten bij elkaar hoef te racen? ik ben namenlijk heeel benieuwd naar die andere wagens.
spokje in "Live for Speed - Deel II" ;)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
nee, voor de overstap van demo naar S1 moet je echt even opnieuw de puntjes sprokkelen. Maar niet getreurd, mocht je echt geen zin/tijd hebben dan zijn er 2 mogelijkheden (of combinatie daarvan :))

1. ga naar opties en vink de optie aan dat de AI dezelfde setup gebruikt als jij. Laad een setup waarbij je alle versnellingen op zelfde niveau zet en start een race als pro op een korte baan (Fernbay Club). Zodra race start ga je de pits in (shift P meen ik) en dan kies je een 'normale' setup. De AI prutst nu het hele rondje in de eerste versnelling en winnen moet lukken 8)
2. pak in de garage de langzaamste (GTi) wagen en neem een snel circuit (South City long). Gooi 7 AI's erbij. Daarna terug naar de garage en kies een snellere wagen. De AI blijft keurig in de Panda's rijden en je stuurt er op rechte stuk zo voorbij.

met deze 2 tips heb je binnen half uur de RB4 en FXO waarna het nóg makkelijker is O-)

succes met je pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben ook S1 licensed sinds kort (voor zo'n bedrag moet je het niet laten om zo'n initiatief te steunen vind ik).

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat hoe simpeler je controller is, hoe sneller je eigenlijk bent. Het is veel te makkelijk met het keyboard. Ook kun je gewoon je shiftpaddles gebruiken van je stuur alsof je een sequentiele bak hebt, dat is erg jammer. Er zou een vertraging in het schakelen oid in moeten zitten.

Het is toch bedoeld als sim, dus ik neem aan dat dit soort dingen dan ook belangrijk zijn.
Maar verder vermaak ik me voorlopig prima met LFS. Als de controller issues verbeterd worden in toekomstige versies wordt het echt een mooie sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
wheeler schreef op 15 August 2003 @ 12:34:
nee, voor de overstap van demo naar S1 moet je echt even opnieuw de puntjes sprokkelen. Maar niet getreurd, mocht je echt geen zin/tijd hebben dan zijn er 2 mogelijkheden (of combinatie daarvan :))

1. ga naar opties en vink de optie aan dat de AI dezelfde setup gebruikt als jij. Laad een setup waarbij je alle versnellingen op zelfde niveau zet en start een race als pro op een korte baan (Fernbay Club). Zodra race start ga je de pits in (shift P meen ik) en dan kies je een 'normale' setup. De AI prutst nu het hele rondje in de eerste versnelling en winnen moet lukken 8)
2. pak in de garage de langzaamste (GTi) wagen en neem een snel circuit (South City long). Gooi 7 AI's erbij. Daarna terug naar de garage en kies een snellere wagen. De AI blijft keurig in de Panda's rijden en je stuurt er op rechte stuk zo voorbij.

met deze 2 tips heb je binnen half uur de RB4 en FXO waarna het nóg makkelijker is O-)

succes met je pols.
ik heb tip 1 geprobeert maar het werkt niet, ik blijf staan en de ai schiet ervandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Clithopias schreef op 17 August 2003 @ 15:17:
[...]

ik heb tip 1 geprobeert maar het werkt niet, ik blijf staan en de ai schiet ervandoor.
Even opnieuw de AI-rijders toevoegen aan de startopstelling, en dan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
ZAMoRANo schreef op 17 augustus 2003 @ 15:18:
[...]

Even opnieuw de AI-rijders toevoegen aan de startopstelling, en dan jezelf.
ha, het werkt. heb nu 355 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dit spel met een Voodoo Banshee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dit spel werkt met Direct X 8.1 .. zolang je hier drivers voor vind met je 3dfx .. (denk het niet :))

Ennuh.. banshee is toch 16mb videokaart?... MMM.. good luck! ..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Could not initialise graphics :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nee dat werkt niet meer met een Banshee, komop nou zeg! :D
Al zou het draaien, dan is het natuurlijk nooit speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"ma alle, download gewoon den demo en alst ni goe ga dan is u pc te zwak he"
+1 origineel :+

[ Voor 203% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
ff klein kickje.

Na tijdje weer eens de demo gedownload en mijn stuurtje uit de schuur gehaald, iemand zin in een potje online? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Offcourse :).. geef me maar een ip adres! :)

/edit

Sorry geen tijd meer :)

[ Voor 30% gewijzigd door Falcon op 30-10-2003 21:22 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Er is weer een nieuwe versie.
http://www.liveforspeed.n...hp?name=LFS_PATCH_S1C.zip

Changes in patch C :
--------------------

---Multiplayer---

Multiplayer system allows 16 connections in S1 mode
New multiplayer physics LOD system for remote cars
Multiplayer speedup option disabled in external views
New command line options /ip /admin /patchc
Host can specify the IP address to use
Admin password allows admin guest to control host
Host admin guests are immune from vote kick or ban
Host Option : Version C protocol - new functions

---Version C protocol---

Extra cheat protection for a known loophole
Allowed cars can be changed while host is running
Settings can be changed while host is running

---DEDI host changes---

Text input for messages and commands (see below)
DirectX® installation is no longer required
The "nogfx" window size has been reduced

---Views---

Central view is now an editable custom view
View sequence (V key) includes overhead camera
SHIFT + V - Go through view sequence in reverse
SHIFT + F1 - Return to default driver view
ALT + F1-F5 : Instant view selection
View option : Virtual start lights
New option for in-car view : Rotate view
List of names in-game : V button to view player
FIX : Instant look return when using steer view

---List of Games Screen---

Host filter options : Private / Public / Empty / Full
New meeting room system to meet other racers
Scroll bar added to the list of games

---Various---

Car sounds limited to 4 nearest cars to improve FPS
High security firewalls : Port 80 option in cfg.txt
Difference timer duration increased to 12 seconds
Scroll bars added to setups and colours in garage
Text entry improved (CTRL + left / right / delete)
German, French and Portuguese translations updated
New Finnish translation pack included
FIX : ALT + some keys on french keyboard
FIX : Some crash bugs found in patch B

[ Voor 90% gewijzigd door Thijs B op 30-10-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
het blijft een vet spel 8) af en toe online een rondje boenderen door de straten van South City of Fernbay. Ik las dat development zich nu meer op release 2 gaan richten met nieuwe features zoals schade en bandenslijtage.

* wheeler heeft de licentie voor S2 virtueel al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
wheeler schreef op 31 oktober 2003 @ 09:43:
het blijft een vet spel 8) af en toe online een rondje boenderen door de straten van South City of Fernbay. Ik las dat development zich nu meer op release 2 gaan richten met nieuwe features zoals schade en bandenslijtage.

* wheeler heeft de licentie voor S2 virtueel al binnen :)
Hey Wheeler jij bent toch die gene die altijd in die asso LX6 voorbij komt vliegen ?? :) :) :)

Zij er al genoeg tweakers om eens een GOT Race te houden ???

[ Voor 8% gewijzigd door Thijs B op 31-10-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Ik ben er wel, maar heb de unlocked version :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Ik zou willen dat de auto iets meer grip hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat in bepaalde situaties mijn Renault Express 1.6D meer grip heeft dan de LFS-auto's met fullrace setup, als je met gierende banden op 35-40kmh een niet al te moeilijke bocht rond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Thijs B schreef op 31 oktober 2003 @ 17:17:
[...]
Hey Wheeler jij bent toch die gene die altijd in die asso LX6 voorbij komt vliegen ?? :) :) :)

Zij er al genoeg tweakers om eens een GOT Race te houden ???
nee, ik rijdt met alles (eigenlijk reed omdat ik het de laatste 2 maanden niet meer geraced heb) behalve met de LX6 :) ik denk dat je een ander voor je hebt terwijl mijn naam in LfS wel wheeler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t als ik het zo hoor is het echt een vet spel. Ik ben hem nu ook aan het downen. moet helaas nog 60mb@22kbs terwijl ik normaal altijd wel 60 a 70kbs haal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:32

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb even een vraagje over een dedicated server opzetten, ik heb volgens mij alles goed staan.
als ik dan de dedicated server .bat file opstart krijg ik ook dat menuutje waarin je kan zien of je server online is. das allemaal goed krijg ook geen foutmeldingen dus lijkt allemaal goed.

connect ik dan vanaf een andere pc op die dedictaded server (zo wel LAN als WAN kant), krijg ik de melding: did not recevie guest info.
ik zie de server dus wel maar krijg geen info :(
ik heb de poort geforward, ik heb poort 7001 geforward naar mijn dediceted server en natuurlijk ook in LFS aan gegeven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Er is een extra X-mas patch (D15) uit voor de betalende rijders van Live for Speed.

Afbeeldingslocatie: http://lfs.racesimcentral.com/content/pics/mrt5_3.jpg

een extra auto(otje) namelijk de MRT5, een zelfbouw auto gemaakt door een Engelse universiteit. Heeft slicks dus dat is goede wegligging! Jammer dat de schaduw niet helemaal fris is maar daar wordt aan gewerkt.

bron: Live for Speed homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
kewl :) gelukkig heb ik betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
De nieuwe karretjes zijn best geinig :)

Oke voor de liefhebbers ik heb mijn servertje dit weekend draaien met deze patch
server naam is: Dutch Racing Got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Patch S1E is uit. (vrijweg gelijk aan S1D15)

De MRT5 is inderdaad een erg leuke wagen, met name omdat er slicks onderzitten! Ik rijd nu al betere rondetijden met dit kleine, minder sterke wagentje dan ik ooit met de FXO heb gedaan! Van mij mogen alle wagens met slicks uitgerust worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nu ook die S1 licentie aangeschaft, dit spel is echt heel erg vet. Ben eerst nog aan het oefenen tegen de AI om ervaring op te doen en natuurlijk credits te krijgen voor de beter autos. Misschien een idee'tje om een mooi racing team op te zetten? Zelf heb ik genoeg middelen om dat te realiseren, drop me maar een mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 17:53

Initial G

f.k.a. GKLQuake

doen we ook aan skinnen hier? Ik heb ff wat gemaakt van mijn lieve Ellemieke :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gklammers/elleski1.jpg
lekker kontje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gklammers/elleski2.jpg

Het lukt me nog niet om skins te zien in multiplayer helaas, of kan dat nie?

• Thijs B
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 16:26:
Kheb nu ook die S1 licentie aangeschaft, dit spel is echt heel erg vet. Ben eerst nog aan het oefenen tegen de AI om ervaring op te doen en natuurlijk credits te krijgen voor de beter autos. Misschien een idee'tje om een mooi racing team op te zetten? Zelf heb ik genoeg middelen om dat te realiseren, drop me maar een mailtje :)
Yep goed plan het GOT racing team? de GOT tag gebruik ik toch al :) maarre volgens mij zijn er nog steeds veelste weinig nl'ers online en een dutch leage ofzo is er helaas nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

*klein schopje*

Is de community hier op GoT nog levendig met dit spel bezig, of is de hype al over? :)

Wil die spel namelijk wel even licenseren, maar als het al "uit" is, schiet het niet op natuurlijk..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Laatst online: 17:53

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Scorperito schreef op 05 januari 2004 @ 07:47:
*klein schopje*

Is de community hier op GoT nog levendig met dit spel bezig, of is de hype al over? :)

Wil die spel namelijk wel even licenseren, maar als het al "uit" is, schiet het niet op natuurlijk..
ze zijn constant aan het racen :P

het is nog wel in hoor, dat blijft ook wel even zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:47
ik zit zelf alsnog in de demo, maar mijn frames droppen als een gek :(

zit ik gewoon in mijn cockpit te rijden, is het ong 40 fps

maar ga ik draggen of bij de start bijv, dropt ie direct naar 9 fps! echt brak gewoon :r

spekkies!

p4 1,7 ghz
Gigabyte P4Titan
GF 4 Ti 4400 (drivere 53.03)
nec 1300A
trust FF racemaster 2 (ook met muis geprobeerd)
audigy 2
realtek 8139c
300 watt q-tec voeding

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Is er ook nog een demo server voor GoTters? :)
Nu ik m'n XR Turbo weer heb heb ik weer zin om online te racen :)
Enne, in de vorige demo's kon je ook op dat lege veldje racen, was wel grappig om te leren driften.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Burnfout schreef op 05 januari 2004 @ 13:24:
ik zit zelf alsnog in de demo, maar mijn frames droppen als een gek :(

zit ik gewoon in mijn cockpit te rijden, is het ong 40 fps

maar ga ik draggen of bij de start bijv, dropt ie direct naar 9 fps! echt brak gewoon :r
ikzelf heb hier al hele discussies over gehad op het officiele LfS forum maar het blijkt dat alle physics van elke auto in de buurt real-time berekend worden. Hierdoor is met name bij de start en als er veel geduwd en gebeukt wordt erg veel CPU kracht nodig. Helaas is development nog niet erg toegespitst op de visuele kant dus de GPU heeft nog weinig te doen (in zowel 640x480 als in 1280x1024 levert zelfde fps), laten we hopen dat dit snel veranderd. Mijn 1Ghz heeft het soms ook heel erg zwaar :/

[ Voor 3% gewijzigd door wheeler op 06-01-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

dat nieuwe kart achtige karretje ownt wel elke baan zeg :D ... en de wegligging is ook superb dankzij die slicks. Ik hoop dat er nog meer van zulke auto's zullen volgen :9

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

wat is een goede setup voor de demotrack met de xr turbo? heeft iemand een site waar alles uitgelegd staat? (kon zo gauw niks vinden in dit topic)

edit: gevonden:
http://www.bhmotorsports.com/guide/80 :)

[ Voor 18% gewijzigd door scorpie op 06-01-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De MRT5 op slicks is ideaal. er zijn geen plannen om alle bestaande auto's uit te rusten met slicks. Nieuwe wagens in S2 krijgen -voor zover mogelijk- wel slicks maar een terreinbuggy zal het toch op andere compound moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Is er nog geen GoT Team ofzo? zie niks staan namelijk :)
Als die paypal eindelijk eens z'n bijschriften bekijkt, kan ik het geld weer doorpassen en eindelijk m'n licentie halen :)
Mjah, dan wil ik wel lekker kunnen racen en ff overleggen hoe je het beste zo'n track kunt rijden. En "tunen" uiteraard (tunen tussen aanhalingstekens omdat je eigenlijk alleen fysieke dingen aan de auto kunt afstellen en niet de motor zelf) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

AAAArgh wie gaat me helpen met Paypal?
Geld staat erop (17 euro nog wat), en als ik via de officiële site op die paypal button druk, krijg ik alleen een scherm met erop creditcard gegevens etc... net als spokje ergens aan het begin van dit topic...

Als ik naar paypal.com zelf ga en het bedrag zo wil overmaken moet ik een emailadres invullen van die liveforspeed gasten, maar welk emailadres moet ik gebruiken dan?

En op het forum van lfs zie ik niet echt een sectie voor dit soort problemen...

leuk... eens een spelletje kopen :/

edit:
nóg meer aaaargh heb ik eindelijk dat transfer knopje gevonden om van euros naar ponden om te zetten, is de huidige koers zo, dat ik nog 11.90 pond heb, kan ik NOG geen licentie halen. :( :r

[ Voor 16% gewijzigd door scorpie op 08-01-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Scorperito schreef op 08 januari 2004 @ 12:46:
AAAArgh wie gaat me helpen met Paypal?
Nou ik kan je niet echt helpen, maar lees nog eens goed de info op de life for speed site daar staat echt heel duidelijk de procedure ivm paypal.

Er staat daar ook ergens naar welk email adres je het moet overmaken en welke code je moet mee sturen als betalings kenmerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, dat dacht ik ook, maar ik kan het dus écht niet vinden... ik ben al vanaf +/- 12.00 op zoek 8)7

edit: nouja, dan maar handmatig geld overgemaakt naar tech@liveforspeed.net
paypal zag dat bij dat email adres het bedrijf live for speed hoorde, dus het zal allemaal wel goed komen nu :)

[ Voor 50% gewijzigd door scorpie op 08-01-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Het e-mail adres is inderdaad tech@liveforspeed.net, je kan eventueel ook er even een mailtje naar toe sturen (in Nederlands is mogelijk, Victor van Vlaardingen beheert dit adres). Raar dat de knop niet werkte want zo moet het ook kunnen.
Welkom bij de LfS club, we moeten maar eens online racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

jep, straks online racen :)
nu eerst naar een begrafenis ;(

vind het trouwens raar dat de standaard rb4 setup (de supra look-a-like) trager is dan de standaard setup van de xr turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Scorperito schreef op 09 januari 2004 @ 12:41:
jep, straks online racen :)
nu eerst naar een begrafenis ;(

vind het trouwens raar dat de standaard rb4 setup (de supra look-a-like) trager is dan de standaard setup van de xr turbo.
standaard setups zijn ook maar gemaakt door een paar enthousiaste Beta testers. Dus zet zijn idd wel erg verschillend, zo schuif je met de FXO standaard alle kanten op terwijl je met rb4 standaard toch redelijk aan de weg geplakt zit. En dat heeft (naar mijn idee) niets met de PK's te maken ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
Oke nu er wat meer lfs racers zijn wil ik eens een poging gaan wagen een GoT endurance race te houden op mijn eigen servertje.

Plan:
-LFS S1 (dus niet de demo)
-Vrijdag 16 januari 20:00 uur ??
-Server Dutch Racing GOT
-Car MRT5
-Track FE GOLD ?? of GREEN ??
-Aantal laps 30 ??

-Deelnemers
Oke post maar wie er mee gaat doen ik wil minimaal 10 liefhebbers hebben anders schiet het niet echt op het maakt niet uit of je nog lfs noob bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Thijs B schreef op 09 januari 2004 @ 21:21:
Oke nu er wat meer lfs racers zijn wil ik eens een poging gaan wagen een GoT endurance race te houden op mijn eigen servertje.

Plan:
-Server Dutch Racing GOT
-Car MRT5
-Aantal laps 30 ??

-Deelnemers
Oke post maar wie er mee gaat doen ik wil minimaal 10 liefhebbers hebben anders schiet het niet echt op het maakt niet uit of je nog lfs noob bent.
als het me lukt om voor volgende week die mrt5 te unlocken, dan wil ik zeker meedoen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:32

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thijs B schreef op 09 januari 2004 @ 21:21:

Plan:
-Server Dutch Racing GOT
-Car MRT5
-Aantal laps 30 ??

-Deelnemers
vet ik zal proberen er bij te zijn :D
wat rijden jullie op GOLD?
gold is trouwens wel vet!

laps zou ik iets van 50 van maken
1.39.98 rijd ik op gold

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
vrijdag 16 januari @ 20.00 --> checking, nope werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi eindelijk een GoT endurance race :) , zal er zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Meer mensen die mee willen doen?
*subtiel schopje omhoog*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

ik kom mischien ook wel ff langs rijden

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
vrijdag 20:00 staat genoteerd, ik zal er zijn Afbeeldingslocatie: http://forum.racesimcentral.com/images/smilies/eclipsee_steering.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
als ik thuis ben doe ik wel effe meej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

jeeeeeezus die mrt5 is echt onhandelbaar!!!!!! kunnen we niet met de rb4 racen dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Niet online
:) een goede setup doet wonderen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste